بهترین استاد طراحی سایت

طراحی سایت مهارت جذابی است و شاید به صورت میانگین از هر 10 نفر ، 7 نفر دلشان می خواد این بازی را یاد بگیرند و به جرات هیچ کس به انداره بهترین استاد طراحی سایت نمی تواند در این امر کمک تان کند.

حالا چرا بهترین استاد طراحی سایت؟

من و همکارانم از آموزشگاه کامپیوتر پرتو، سال ها مشغول آموزش طراحی سایت و زبان های وابسته به دانشجویان رشته های مختلف هستیم ، از دانش آموز تا خانم و آقای بالغ 45 و 50 ساله دانشجوی ما بوده اند تا دکتر فوق تخصص زخم و مدیر روابط عمومی بیمه را با موفقیت آموزش داده ایم و در نهایت به این نتیجه رسیده ایم که هیچ کتاب آموزشی و فیلمی نمی تواند کارکردی که بهترین استاد طراحی سایت برای شما دارد را داشته باشد

کتاب و فیلم منابع آموزش بسیار خوبی هستند اما برای پس از اتمام آموزش و نه برای شروع آموز چرا که ناطق نیستند یا بهتر است بگوییم نمی توانند صحبت کنند و همین عدم برقراری ارتباط در لحظه باعث افت کیفیت آموزش می شود.

ما در شرکت طراحی سایت خود بارها و بار ها دیده ایم افرادی که برای همکاری با ما می آیند، رزومه می دهند و می خواهند با ما کار کنند و وقتی پیگیر دانش و تخصص آنها می شویم ، متوجه می شویم که با فیلم آموزشی دانش خود را فراگرفته اند و همین موضوع باعث این می شود که دانش آنها ناقص و وابسته باشد.

ما قبلا در مقالات چگونه طراح سایت شویم ، در مورد اصول و روش های طراح سایت شدن صحبت کرده ایم و امروز قصد داریم در مورد بهترین استاد طراحی سایت برای شما صحبت کنیم که یک استاد طراحی سایت باید چه خصوصیاتی داشته باشد تا بتواند به ما آموزش اصولی و دقیق دهد.

بهترین استاد طراحی سایت

دانش کافی و به روز داشته باشد

طراحی سایت یا web design  در ایران از قدیم الایام بوده است و خیلی از افراد در همان دانش قدیم مانده اند و با همان هم پروژه های خود را پیش می برند، این امر اشتباه نیست اما امروز نیاز به دانش به روز و مبتنی بر آخرین داده های گوگل برای آموزش طراحی سایت می باشد بنابراین به روز بودن استاد یکی از مهم ترین پارامتر های یک استاد درجه یک طراحی سایت می باشد.

تجربه کاری واقعی داشته باشد

افراد زیادی امروز به عنوان استاد طراحی سایت در ایران مشغول تدریس هستند اما چند درصد تجربه کار عملی و حرفه ای دارند ؟ استاد طراحی سایت که تجربه کار واقعی بر روی پروژه ها واقعی نداشته باشد ، چه کمکی می تواند به ما برای پیشرفت کند؟
می دانید که بسیاری از موارد مهم در طراحی سایت بر اثر تجربه کاری به دست می آید؟
مثلا مهندس مهدی موسوی ، مدیر و موسس آژانس خلاقیت کرگدن می باشند که زحمت تدریس دوره های طراحی سایت را در آموزشگاه کامپیوتر پرتو می کشند و تجربه انجام بیش از 100 پروژه موفق طراحی سایت را برای شرکت های برند و مطرح ایرانی در کارنامه خود دارند.

پس تفاوت وجود دارد بین ایشان با شخصی که هیچ تجربه کار عملی در طراحی سایت ندارد.

نیروی بازار کار تربیت کند

این امر ، امر بسیار مهمی است .استاد طراحی سایت خوب ، استادی است که بتواند نیروی حرفه ای ویژه بازار کار تربیت کند و این به دست نمی اید مگر با ترکیب تخصص و تجربه که بتواند افراد را در مسیر صحیح تربیت پیش ببرد و آنها را به اهداف مورد نظر خود برساند.

به بازار کار معرفی کند

معرفی به بازار کار ، شعاری است که بسیاری می دهند اما در عمل تنها زمانی اتفاق می افتد که استاد با فضای بازار کار وب در ایران آشنا باشد و لینک ها و شرکت های زیادی را بشناسد تا بتواند بهترین دانشجویان خود را به بازار کار ایران معرفی کند.

مهندس مهدی موسوی ، به عنوان استاد طراحی سایت آموزشگاه کامپیوتر پرتو ، بهترین دانشجویان خود را در شرکت معظم کرگدن جذب می نمایند و ضمن تربیت کاری و پرورش علمی آنها ، برای کسب تجربه و تخصص بیشتر از آنها حمایت می کند که البته شرط این موضوع این است که دانشجویان هر دوره ، بهترین دانشجوی طراحی سایت آن دوره باشد و بتواند موارد کاری را انجام دهد و به شرکت در رسیدن به اهداف خود یاری رساند.

بهترین استاد طراحی سایت

بر روی پروژه واقعی کار کند

ما محتوای بسیاری از دوره های آموزشی در ایران را بررسی کردیم ، بسیاری از آنها خیالی و عاری از محتوای واقعی هستند ، چرا؟
چون بر روی پروژه های واقعی کار نمی کنند ، محتوایی را آموزش می دهند که کمکی به دانشجو نمی کند و تنها به دنبال پر کردن سرفصل های آموزشی خود هستند از این رو خروجی کلاس های آنها بسیار پایین است

بنابراین شاید مهم ترین نکته در طول دوره این باشد که استاد بر روی نمونه کار های طراحی سایت واقعی کار کند.

از آموزش خود پشتیبانی کند

یکی از بزرگترین مشکلات دانشجویان، پس از یادگیری طراحی سایت ، پشتیبانی توسط استاد می باشد.
اساتید معمولا دانشجویان خود را رها می کنند اما ما در آموزشگاه پرتو ، تعهدی را از اساتید خود گرفته ایم که همواره با دانشجویان خود در ارتباط باشند و همچنین اساتید ما همگی به علت معروفیت و قدمت ، در شبکه های اجتماعی دارای پایگاه ثابت هستند و پاسخگوی سئوالات دانشجویان پس از اتمام ترم فراگیری شان هستند.

ما در بهترین آموزشگاه طراحی سایت ، در کنار شما هستیم

نمونه کار واقعی داشته باشد

استادی که نمونه کار ندارد، استاد نیست ، صرفا شخصی است که یک سری حفظیات را تحویل دانشجوی خود می دهد ، پس استاد باید نمونه کار واقعی و زیبا داشته باشد تا بتواند بر روی طرز طراحی و تفکر حاکم بر نمونه کار خود با دانشجویان خود سخن بگوید لذا همواره سعی کنید اساتیدی را انتخاب کنید که نمونه کار دقیق و درست داشته باشد.
یعنی استاد علاوه بر تدریس ، باید در بازار کار هم فعال باشد تا بتوانید هم دانش ، هم تجربه را از او بگیرید.

بهترین استاد طراحی سایت

بهترین استاد طراحی سایت

ما سال هاست در بازار آموزش ایران مشغول به کار هستیم و یکی از دوره های تخصصی مان نیز ، دوره آموزش طراحی سایت است که سال ها شاگردان زیادی را آموزش می دهیم و وارد بازار کار ایران می کنیم.
از این رو، با افتخار لازم است ذکر کنیم که مهندس مهدی موسوی را بهترین استاد طراحی سایت می دانیم ، جز علاوه بر تخصص و تبحر و تجربه ، بازار کار ایران را به خوبی می شناسند و تجربه مدیریت و راه اندازی پروژه های بزرگ کشور را نیز داشته اند و به سادگی می توانند شما را با آموزش اصولی و دقیق ، وارد بازار کار ایران کنند.

شما می توانید از پشتیبانی این استاد عزیز همواره بهره مند شوید و از طریق شبکه های اجتماعی ارتباط خود با ایشان را حفظ کنید.