کلاس آموزش ساخت موزیک ویدیو

بهترین اساتید کامپیوترمدرس کلاس آموزش ساخت موزیک ویدیو جمعی از بهترین اساتید ساخت موزیک ویدیو در تهران می باشند که سال ها سابقه تدریس و ساخت موزیک ویدیو  ، موشن گرافی و تیزر تبلیغاتی برای فیلم ها و سریال های مختلف را در رزومه دارند

پیش نیاز کلاس آموزش ساخت موزیک ویدیو  موشن گرافی و تیزر تبیلغاتی : ویندوز

نرم افزاری که بهتر است قبل از شرکت در کلاس آموزش حرفه ای  موزیک ویدیو بلد باشیم : نرم افزار خاصی برای شرکت در کلاس آموزش ساخت موزیک ویدیو ، موشن گرافی و تیزر تبلیغاتی لازم نیست اما اگر بر فتوشاپ مسلط باشید ، شرایط شما بهتر خواهد بود

شما می توانید در کلاس آموزش ساخت موزیک ویدیو به صورت حضوری ، خصوصی و یا آنلاین ثبت نام کنید

آموزشگاه ساخت موزیک ویدئو

امروزه اهمیت ساخت موزیک ویدئوی استاندارد در بدست آوردن سهم عظیمی از بازار بر کسی پوشیده نیست .
ساخت یک ویدئوی استاندارد همچون حرفه هایی نظیر کارگردانی ، تدوین فیلم ، ساخت تیزرهای تبلیغاتی و … نیازمند یادگیری اصول و قواعدی چون شناخت داستان ، کارگردانی ، آشنایی با اصول تدوین ، تولید ، جلوه های ویژه و … است .
آموزشگاه کامیپوتر پرتو ، یکی از مطرح ترین آموزشگاه ها در سطح تهران است که با سابقه طولانی مدت خود در عرصه تدریس و همکاری با مجرب ترین اساتید آموزشی ، اقدام به برگزاری جلسات آموزشی ساخت موزیک ویدئو نموده است .

بهترین کلاس آموزش موزیک ویدئو

همه چیز در مورد کلاس آموزش ساخت موزیک ویدیو

همیشه انتخاب بهترین ها از جمله دغدغه های ذهنی افراد در بین سایر انتخاب هاست .زیرا مطلوب هر شخص ، رسیدن به بازده مورد نظر متناسب با زمانی و هزینه ای است که صرف نموده اند .
آموزشگاه کامپیوتر پرتو ، به گواهِ دانشجویان سابق خود ، و بر اساس سابقه فعالیت طولانی مدت خود و همکاری با اساتید حرفه ای ، یکی از برترین آموزشگاه ها در سطح تهران است که نسبت به برگزاری دوره های آموزش حرفه ای ساخت موزیک ویدئو اقدام نموده است .
دانشجویان با شرکت در دوره های آموزشی میتوانند ساخت انواع موزیک ویدئو با نرم افزارهای مختلفی چون پریمیر و افترافکت را بصورت کاملا پروژه های و عملی بصورت گام به گام آموزش دیده و برای ورود به بازار کار آماده شوند.

کلاس آموزش ساخت تیزر تبلیغاتی

کلاس آموزش ساخت تیزر تبلیغاتی

اگر مالک یک کسب و کار باشید و یا در یک کسب و کار مشغول به کار باشید ، می دانید که یکی از ابزار های مهم در تبلیغات بصری ، مخصوصا در فضای مجازی ، تیزر های تبلیغاتی هستند.

محتوایی که شما می توانید در تیزر تبلیغاتی یا Teaser به مشتریان خود منتقل کنید ، 70 درصد بیشتر از محتوای نوشتاری ،یعنی همین نوشته ای است که مشغول مطالعه آن هستید و همین موضوع اهمیت  استفاده شما از موزیک ویدیو  و تیزر های تبلیغاتی را روشن می سازد.

اما موضوعی که اهیمت دارد این است که بسیاری از افراد ، هنوز به صورت دقیق نمی دانند که موزیک ویدیو ها چگونه ساخته می شوند و از چه مجموعه نرم افزار هایی برای ساخت موزیک ویدیو باید استفاده کرد.

شاید به جرات بتوانیم بگوییم که هیچ دوره مشخص و دقیقی برای ساخت تیزر تبلیغاتی وجود ندارد و همین موضوع ، اهمیت کلاس آموزش ساخت تیزر تبلیغاتی در آکادمی پرتو را مشخص می سازد.

آموزشگاه کامپیوتر پرتو ، با استفاده از اساتید مجرب ، حرفه ای و متخصص این دوره ها ، اقدام به برگزاری کلاس آموزش ساخت تیزر تبلیغاتی نموده است که شم به سادگی با ثبت نام و شرکت در این کلاس ها، می توانید تیزر تبلیغاتی مد نظر خودتان را بسازید.

کلاس آموزش ساخت موشن گرافی

کلاس آموزش ساخت موشن گرافی

موشن گرافی ها ، در دنیای تبلیغاتی امروز ، استفاده بسیار زیادی دارند .

ارائه اطلاعات دقیق  ، استفاده از گرافیک در انتقال مفاهیم ، جذابیت بصری بسیار بالا ، به خاطر سپرده شدن توسط بیننده ، جز خصوصیت استفاده از موشن گرافی در تبلیغات و بیزنس است.

اما موضوعی که کمی این داستان را دشوار می کند  ، پیچیده بودن ساخت موشن گرافی است ، چرا که برای ساخت یک موشن گرافی حرفه ای ، باید از چندین نرم افزار تخصصی و مهم استفاده کرد که شاید یادگیری همه آنها به صورت خودخوان بسیار سخت و پیچیده باشد.

برای یادگیری ساخت موشن گرافی ، می توانید در کلاس آموزش ساخت موشن گرافی در آموزشگاه کامپیوتر پرتو شرکت نمایید تا بهترین اساتید موشن گرافی ایران ، این دوره و مهارت را به شما آموزش دهند.

ساخت موشن گرافی های جذاب و به یاد ماندنی ، استفاده از آخرین متد های روز و استفاده از آخرین نرم افزار های روز ، از جمله خصوصیت کلاس های آموزش ساخت موشن گرافی در آموزشگاه کامپیوتر پرتو می باشد.

در کنار اساتید حرفه ای ما ، موشن گرافی را قورت بده!

دوره آموزش ساخت موزیک ویدیو

ساخت موزیک ویدئو یکی از شاخه های رشته های گرافیکی و تدوین فیلم است .لذا با ساخت انواع کلیپ های ویدئویی خواهید توانست به افرادی که نیاز به چنین کلیپ هایی دارند خدمت رسانی کرده و از این روش کسب درامد نمایید .
اما پیش از هرچیزی نیاز است تا نسبت به یادگیری نرم افزارهای گرافیکی و ادیت عکس آشنا باشید .علاوه بر این زمانی خواهید توانست موزیک ویدئویی حرفه ای بسازید که با انواع جوانب فیلمبرداری و مدیریت صحنه نیز آشنا باشید .
کلیه این موارد را با استفاده از ابزارهای نرم افزارهایی چون پریمیر و افترافکت میتوانید مدیریت نمایید و با استفاده از ان ها نسبت به خلق کلیپ هایی حرفه ای و جذاب اقدام نمایید .
روش جذب به بازار کار برای افرادی که نسبت به امر ساخت موزیک ویدئو اقدام نموده اند نیز بسیار گسترده است .تنها کافی است کیفیت کار خود را بالا ببرید .آن زمان با موجی از نیازمندی ها مواجه خواهید شد .
شما پس از آموزش به تنها چیزی که نیاز دارید ، رسانه ای برای دیده شدن است .میتوانید کلیپ ها و موزیک ویدئوهای خود را در پیج اینستاگرامی خود منتشر نموده و نسبت به سفارش گیری اقدام نمایید .
هزینه ساخت موزیک ویدئو بصورت پروه ای محاسبه میشود و مبلغ دریافتی آن بسته به میزان تجربه شما از چند صد هزارتومان تا چند میلیون تومان متفاوت است .بنابراین میتوان گفت تجربه کاری شما و میزان مهارتی که در ساخت کلیپ های قبلی خود بکار برده اید ، میتواند تعیین کننده مبلغ دریافتی شما از کارفرما باشد .

دوره آموزش ساخت موزیک ویدیو

هزینه کلاس آموزش ساخت موزیک ویدئو

دوره آموزش ساخت موزیک ویدئو به دو صورت گروهی و خصوصی قابل ارئه است .شهریه دریافتی از هر کدام از دوره های بصورت مصوب و طبق چارت سازمانی و مصوب از سوی سازمان فنی و حرفه ای از دانشجویان دریافت میگردد.
در صورت انتخاب دوره بصورت گروهی ، شهریه بشکل ترمیک و در یک نوبت از دانشجو دریافت و در صورت انتخاب دوره بشکل خصوصی ، شهریه بصورت ساعتی محاسبه و دریافت میگردد.
مبالغ شهریه بر اساس قوانین مصوب ، از اردیبهشت ماه سال جاری لغایت فروردین ماه سال آتی محاسبه میگردند.

آموزش فشرده ساخت موزیک ویدیو

پیشنهاد ما برای یادگیری دوره های مهارتی مانند آموزش ساخت موزیک ویدیو یا دوره هایی شبیه دوره آموزش ساخت موزیک ویدیو ، شرکت در کلاس گروهی است چرا که از نظر ما ، محتوایی که در کلاس گروهی به شرکت کنندگان متتقل می شود  ،پرمغز تر و کامل تر است.
اما گاهی شرایط به گونه ای پیش می رود که نیاز است در بازه زمانی کوتاه بر مهارتی مانند ساخت موزیک ویدیو یا ساخت تیزر تبلیغاتی مسلط شد ، از این رو نیاز به کلاس فشرده یا کلاس خصوصی احساس می گردد
ما در آکادمی پرتو امکانی را به وجود آورده ایم که در صورت نیاز می توانید به صورت فشرده و سریع در کلاس آموزش ساخت موزیک ویدیو شرکت کنید و این مهارت را فرا بگیرید.
برای این موضوع باید بازه زمانی تقریبا دو هفته را در نظر بگیرید تا در طول مدت 15 روز این مهارت را به صورت حرفه ای فرابگیرید

سوالات متداول دانشجویان کلاس آموزش موریک ویدیو

در کلاس آموزش ساخت موزیک ویدیو ، تمامی نکات ، مقدمات و اصول ساخت یک موزیک ویدیو حرفه ای به شما آموزش داده می شود.

در این دوره با استفاده از معروف ترین نرم افزار های این حوزه و استفاده از ویدیو های خام وافعی ، فرآیند ساخت ، صدا گذاری ، پردازش و انتشار یک موزیک ویدیو را فرا می گیرید.

همچنین شما در این دوره ، سه تا از بهترین موزیک ویدیو های داخلی و خارجی را بازسازی می کنید تا به فرآیند کار کاملا مسلط شوید

برای یادگیری ساخت تیزر تبلیغاتی ، لازم است تمامی فرآیند پردازش و ساخت یک تیزر تبلیغاتی را فرا بگیرید.

در این دوره ، ساخت تیزر تبلیغاتی به صورت حرفه ای آموزش داده می شود و شما می توانید معروف ترین تیزر های پخش شده از صدا و سیما و یا سایر شبکه ها را بسازید.

کلاس آموزش ساخت موشن گرافی ، دوره ای است که به صورت حرفه ای ساخت موشن گرافی ها به شما آموزش داده می شود و می توانید موشن گرافی های جذاب و کارا بسازید.

برای این کار لازم است در کلاس آموزش ساخت موشن گرافی شرکت کنید و به صورت حرفه ای این مهارت را فرابگیرید.

پس از شرکت در کلاس آموزش موزیک ویدیو ، دوره آموزش ساخت تیزر تبلیغاتی و یا دوره آموزش موشن گرافی ، مدرک معتبر و قابل ترجمه ارائه می گردد

تمامی شرکت کنندگان در دوره های ساخت موزیک ویدیو ، موشن گرافی و تیزر تبلیغاتی ، پس از گذراندن دوره ها و دریافت مدرک و ارائه نمونه کار ها ، به شرکت های مختلف و معتبر جهت استخدام معرفی می گردند

برای عزیزانی که تهران نیستند در آکادمی پرتو امانی فراهم کرده ایم که می توانند با شرکت در کلاس آنلاین موزیک ویدیو ، موشن گرافی و ساخت تیزر تبلیغاتی ، این مهارت را به صورت حرفه ای فرا بگیرند

برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن 02166970199  تماس حاصل فرمایید

هزینه کلاس موزیک ویدیو، تیزر تبیلغاتی و موشن گرافی بسته به میزان زمان و ساعت و دوره ای که انتخاب می کنید ، متغییر است اما حدودا با یک میلیون پانصد هزار تومان می توانید در این دوره های شرکت نمایید و این مهارت را فرابگیرید

آموزش ساخت موزیک ویدئو صفر تا صدآموزش ساخت موزیک ویدیو صفر تا صد

ساخت موزیک ویدئو از صفر تا صد
شما دانشجویان عزیز میتوانید با شرکت در دوره های آموزشی ساخت موزیک ویدئو ، با اصول ابتدایی ساخت یک کلیپ تصویری تا ساخت حرفه ای آن اقدام نموده و کلیه آموزش ها را بشکل کاملا روژه محور و عملی فراگیرید .
متقاضیان عزیز میتوانند پس از اتمام دوره چندین موزیک ویدئو را به تنهایی از صفر تا صد طراحی و اجرا نمایید .
نکته حائز اهمیت ، پشتیبانی دانشجویان توسط اساتید آموزشی پس از اتمام آموزش است و دانشجویان میتوانند در صورت سوال یا ابهام با اساتید خود در ارتباط باشند .

در صورتیکه  پیرامون کلاس آموزش ساخت موزیک ویدیو مقدماتی تا پیشرفته سوال و یا نظری دارید ، آن را در این قسمت برایمان بنویسید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا به این دوره آموزشی امتیاز دهید.
product image
امتیاز دوره از نظر آموزشگاه پرتو :
1star1star1star1star1star
امتیاز دوره از نظر هنرجویان آموزشگاه :
5 based on 2 votes
برگزارکننده دوره :
آموزشگاه کامپیوتر پرتو
عنوان دوره :
کلاس آموزش ساخت موزیک ویدیو
ثبت نام در دوره :
IRR 15000000
ظرفیت دوره :
Available in Stock
مشاوره و ثبت نام -02166959852
×