کلاس آموزش تولید محتوا

مدرس کلاس آموزش تولید محتوا مهندس مهدی موسوی یکی از معروف ترین و حرفه ای ترین اساتید آموزش تولید محتوا در ایران

پیش نیاز کلاس آموزش تولید محتوا : ویندوز

نرم افزاری که بهتر است قبل از شرکت در کلاس آموزش حرفه ای تولید محتوا بلد باشیم : هیچ! کلاس آموزش تولید محتوا جز مهارت هایی است که تقریبا به هیچ بستر و پیش فرضی نیاز ندارد

شما می توانید در کلاس آموزش تولید محتوا به صورت حضوری ، خصوصی یا آنلاین ثبت نام نمایید

آموزشگاه تولید محتوا

آموزشگاه تولید محتوا
با جمله ای از ثروتمندترین فرد جهان شروع میکنیم.
Content Is King! محتوا پادشاه است!
امروزه ، محتوا تبدیل به بخش بزرگی از زندگی روزمره ما شده است .بطوریکه با استفاده از محتوا ، میتوان به سوالات پاسخ داد ، سرگرم شد ، در تصمیمات مهم راهنما شد ، آموزش داد و ….بنابراین اهمیت تولید محتوا بر هیچ کس پوشیده نیست و افراد بسیاری به دنبال آموزش روشی برای دیده شدن هستند
محتوا شما را یاری میکند تا مخاطبان را به سمت خود جذب نمایید و موجب دیده شدن خود و کسب و کارتان گردید .علاوه بر این میتوانید با استفاده از تولید یک محتوای استاندارد ، کاربران  را به سمت سایت خود هدایت نمایید که این امر موجب رونق کسب و کار و تجارتتان خواهد گردید .
بنابراین در صورتیکه حوزه فعالیت شما به گونه ای است که نیاز به جذب مخاطب دارید ، لازم است تا با اصول تولید محتوا آشنا گردید .زیرا تولید محتوایِ استاندارد یکی از رموز فروش و بازاریابی حرفه ای است .
آموزشگاه کامپیوتر پرتو ، پیشرو در زمینه آموزش تولید محتوا مطابق با استانداردهای روز دنیا و موتورهای جستجو ، و با افتخار همکاری با مجرب ترین اساتید در حوزه تولید محتوا و سئو ، توانسته سهم عظیمی از آموزش در زمینه تولدی محتوایِ حرفه ای را از آن خود کند.
ما همواره آماده پاسخگویی به شما عزیزان در زمینه تولید محتوای استاندارد و حرفه ای هستیم

دوره آموزش تولید محتوا

همه چیز در مورد کلاس آموزش تولید محتوا

این مهارت ، خیلِ عظیمی از افراد را در برمیگرد .در واقع هر فرد در زندگی روزمره خود به مهارت و تواناییِ تولید محتوایِ استاندارد نیاز دارد تا حتی در امور شخصی خود مانند چت کردن ، با استفاده از دانش خود بتواند بشکلی حرفه ای و تاثیر گذار ، منظور خود را به دیگران منتقل نماید .
اما بطور کلی ، دوره آموزش تولید محتوا مناسبِ افراد زیر است
صاحبان کسب و کارهای اینترنتی
افرادی که به عنوان ادمین وبسایت و یا شبکههای اجتماعی فعالیت دارند
افرادی که در زمینه فروش و بازاریابی محصول فعالیت دارند
افرادی که به دنبال شغل تولید محتوا و نویسندگی هستند
افرادی که به دنبال روشی برای ارتباط برقرار کردن موثر با مخاطبان خود هستند

مزایای شرکت در دوره های آموزش تولید محتوای آکادمی پرتو

ارائه دروس بشکل صفر تا صد
پروژه محور بودن ( دانشجو ملزم به نوشتن مطالب در طول ترم به جهت تسلط هرچه بیشتر بر مطالب است)
پشتیبانی دانشجویان پس از اتمام دوره توسط اساتید دوره های آموزشی
راهنمایی دانشجو برای جذب به بازار کار

ما در آکادمی پرتو در تلاشیم تا با برگزاری دوره های آموزش تولید محتوا به علاقمندان این حوزه ، کمک نماییم تا با یادگیری تمامی نکات و اصول بازاریابیِ محتوا ، بتوانند به فردی حرفه ای در زمینه تولید محتوای استاندارد تبدیل گردند.

بازار کار تولید محتوا

بازارِ کار برای فردی که بشکل اصولی به تولید محتوا میپردازد ، با استقبال بسیاری روبرو است .زیرا ما در ایران با فرق دانش تولید محتوا روبرو هستیم و کمتر کسی را میتوان یافت که بشکل استاندارد و اصولی به تولید محتوا بپردازد.
علاوه بر این تولید محتوا در هر کسب و کاری نیاز است و چه شما ادمین یک پیج اینستاگرام باشید و یا طراح یک سایت ، لازم است تا توانایی تولید محتوای استاندارد را داشته باشید.
و اما در مورد میزان درامدِ فردی که به تولید محتوا میپردازد ، باید عنوان نمود که در صورتیکه اقدام به تولید محتوا بصورت محدود مینمایید ، مانند محتوای پست های اینستاگرامی ، میزان پرداختی به این افراد بشکل کلمه ای است و برای هر کلمه بین 30 تا 200 تومان پرداخت میگردد.
اما در صورتیکه تولدی محتوای حرفه ای تری مد نظر باشد ، مانند نوشتن یک مطلب برای وبسایت ، برای هر مطلب که بیش از 1000 کلمه داشته باشد ، بین 100 تا 300 هزار تومان پرداخت میگردد.
این به معنی درامدی مابین 1 میلیون تا 6 میلیون تومان در ماه بنابر زمینه فعالیت ، تجربه و حرفه ای بودنِ نوشتارِ فردی که تولید محتوا را انجام میدهد.

سیستم مورد نیاز برای تولید محتوا

تولید محتوا بشکل دیجیتال نیز مانند تولید محتوا بشکل سنتی ، نیازمند ابزارهای ساده و دمِ دستی است !همانطور که برای نوشتن بشکل سنتی تنها نیاز به یک قلم و کاغذ داشتید ، برای تولید محتوای دیجیتال ، تنها نیاز به یک گوشی تلفن همراه ، یک تبلت و یا سیستم کامپیوتری دارید و یک نرم افزار ویرایشگر متن مانند Notepad ، Word و یا …
پس از آن هر آنچه که مینویسید ، نتیجه دانشی که اموخته اید و ذهنِ شماست
بنابراین مهمترین بخشی که محتوای شما را تبدیل به یک محتوایِ حرفه ای میکند ، دانش و تسلط شما در حوزه نوشتن است

آموزشگاه تولید محتوا

مدت زمان یادگیری حرفه ای تولید محتوا

مدت زمانی که برای آموزش تولید محتوا در نظر گرفته شده ، بین 1/5 الی 2ماه است .اما حرفه ای شدن در این زمینه مستلزم تمرین و تکرار است .بنابراین برای حصول نتیجه مطلوب ، لازم است تا 3 برابرِ آنچه اساتید در دوره های اموزشی برایتان آموزش میدهند را به امر تمرین و نوشتن اختصاص داده تا شاهد نتایج مورد نظر باشیم.
در صورتیکه مایل به آموزش مطالب در مدت زمانی فشرده تر از مدت زمان ذکر شده باشید ، میتوانید نسبت به رزرو دوره بصورت خصوصی و فشرده اقدام نمایید که مدت زمان اتمام آن بنابر نظر شخص دانشجو کمتر و یا بیشتر از مدت زمان دوره های گروهی خواهد بود.

هزینه کلاس تولید محتوا

میزان شهریه پرداختی توسط دانشجو برای دوره های تولید محتوا ، بستگی به روش شرکت در دوره ها دارد .بدین منظور لازم است تا روش شرکت در دوره ها به شکل خصوصی و یا گروهی را انتخاب نمایید.
شهریه دوره های گروهی بر طبق مصوبه سازمان فنی و حرفه ای از دانشجویان دریافت میگردد .این مبالغ بشکل ثابت بوده و غیر قابل تغییر از اردیبهشت ماه سال جاری تا فروردین ماه سال آینده قابل اجرا است .
اما شهریه دوره های خصوصی بصورت ساعتی محاسبه و قابلیت قسط بندی را نیز دارند .

یادگیری سریع تولید محتوا

بدون شک ، سخت ترین و مهم ترین مرحله در زندگی دیجیتالی و کسب در آمد از بستر وب ، تولید محتوا و شاید بازاریابی بر اساس محتوا می باشد که اگر موفق نشوید به صورت حرفه ای از این مرحله عبور کنید ، باید گفت که به مشکلات عدیده بر خواهید خورد.

برای همین اهمیت یادگیری تولید محتوا صحیح و اصولی ، بر هیچ کس پوشیده نیست اما مشکلی که وجود دارد این است که هیچ بستر مشخص و دقیقی برای یادگیری تولید محتوا وجود ندارد و هر کسی روش و متدی را معرفی می کند و آن را بهترین روش می داند.

در این میان شرکت هایی هستند که با بیزنسی کردن روش های آموزش تولید محتوا ، با هزینه های هنگفت خروجی را می دهند که دلشان می خواهد و مناسب بخش های دیگر بازار کار نمی باشد.

ما در آموزشگاه کامپیوتر پرتو و در کلاس آموزش تولید محتوا ، تولید محتوا را به صورت کاملا اصولی و دقیق به شما آموزش می دهیم.

سبکی از آموزش که بتوانید با استفاده از آن برای یک وب سایت فروش لوازم یدکی تا یک وب سایت فروش لوازم آرایشی و اپلیکیشن فروش شلوارک محتوای استاندراد و سبز تولید کنید.

سوالات متداول دانشجویان کلاس آموزش تولید محتوا

اصول و مقدمات تولید محتوا

روش های مختلف تولید محتوا

روش تولید محتوای سبز و استاندارد

روش بازاریابی محتوا

کلاس گروهی تولید محتوا حدودا 1 ماه تا یک ماه و نیم و کلاس خصوصی تولید محتوا حدودا 10 روز

به جرات می توانیم بگوییم که پس از کلاس آموزش تولید محتوا  ،می توانید وارد بازار کار شوید.بسیاری از دانشجویان و شاگردان ما پس از گذراندن این دوره ، جذب شرکت های معروف و مهم ایران شدند

اصول استراتژی محتوا یکی از موارد مهمی است که در دوره آموزش تولید محتوا تدریس می گردد و شما به سادگی می توانید به بهترین استراتژی جهت محتوای وب سایتتان دست یابید

آموزش تولید محتوا کاملا عملی و پروژه محور است و شما به سادگی پس از گذراندن این دوره می توانید وارد بازار کار شوید.

همچنین در این دوره بهترین وب سایت های ایرانی از نظر محتوا بررسی می شوند

کلاس آموزش تولید محتوا صفر تا صددوره آموزش تولید محتوا صفر تا صد

شرکت در دوره های آموزش تولید محتوا مناسب تمامی افرادی است که با زمینه محتوا نویسی آشنا نیستند و فقط اسمی از آن به گوششان خورده و یا اندکی در مورد آن میدانند و تا حدودی به امر نوشتن آشنا هستند .اما از اصول و استانداردهای آن بی خبرند و بشکل آکادمیک آن را فرا نگرفته اند .اما در هر مرحله از اموزش که باشید ، خواهید توانست پس از شرکت در دوره های آموزش محتوا نویسی نسبت به نوشتنِ محتوایی مطابق با اصول و استانداردهای روز دنیا و موتورهای جستجو ، محتوا تولید نمایید .
دانشجویان عزیز پس ز اتمام دوره با مطالب زیر بطور کامل و حرفه ای آشنا خواهند شد :
_ آشنایی با مفهوم تولید محتوا
_ آشنایی با شغل تولید کننده محتوا و وظایف وی
_ آشنایی با مهارت هایی که محتوا نویس بدان ها نیاز دارد
_ آشنایی با نحوه ایده سازی برای شروع به محتوا نویسی
_آشنایی با نحوه نوشتن مقدمه مقاله
_آشنایی با نحوه نوشتن بدنه اصلی مقاله
_آشنایی با نحوه نوشتن “نتیجه گیری” یا “سخن پایانی” برای اتمام مطلب
_ آشنایی با محتوا نویسی برای وبسایت
_ آشنایی با محتوا نویسی برای شبکه های اجتماعی
_ آشنایی با نحوه تولید محتوا برای دیده شدن محصول و فروش بیشتر آن
_ آشنایی با روش ها و تکنیک هایی که موجب سرعت بخشید ه امر تولید محتوا میگردند
_ آشنایی با جستجوی حرفه ای در گول برای پیدا کردنِ عناوینِی که مورد جستجو در گوگل واقع میگردند
_ آشنایی با اشتیاهات رایج در محتوا نویسی
_ آنشایی با روش های ویرایش متن
_ آشنایی با معنی فریلنسری و نحوه گرفتن پروژه به این روش

در صورتیکه  پیرامون کلاس آموزش تولید محتوا مقدماتی تا پیشرفته سوال و یا نظری دارید ، آن را در این قسمت برایمان بنویسید

لطفا به این دوره آموزشی امتیاز دهید.
product image
امتیاز دوره از نظر آموزشگاه پرتو :
1star1star1star1star1star
امتیاز دوره از نظر هنرجویان آموزشگاه :
2.5 based on 2 votes
برگزارکننده دوره :
آموزشگاه کامپیوتر پرتو
عنوان دوره :
کلاس آموزش تولید محتوا
ثبت نام در دوره :
IRR 25000000
ظرفیت دوره :
Available in Stock
مشاوره و ثبت نام -02166959852
×