کلاس آموزش زیبراش

بهترین اساتید کامپیوترمدرس کلاس آموزش زیبراش جمعی از بهترین اساتید آموزش زیبراش در تهران می باشند که سال ها سابقه تدریس در کلاس آموزش Z brush  را دارند

پیش نیاز کلاس آموزش زیبراش : ویندوز

نرم افزاری که بهتر است قبل از شرکت در کلاس آموزش حرفه ای زیبراش بلد باشیم : ویندوز

شما می توانید در کلاس آموزش زیبراش به صورت حضوری  ،خصوصی و یا آنلاین ثبت نام کنید

آموزشگاه زیبراش

زیبراش ZBrush چیست؟

زیبراش (ZBrush) نرم افزاری برای طراحی و ساخت شخصیت ها و هیولاهای کارتونی به صورت سه بعدی و یا حکاکی Sculpture (ایجاد جزئیات طبیعی بر روی مدل های سه بعدی) می باشد. این نرم افزار یک برنامه تخصصی و حرفه ای برای ساخت انیمیشن و استفاده از آن در انیمشن های کارتونی و فیلم های سه بعدی و بازی ها می باشد. در این نرم افزار انواع براش برای ایجاد خراش، بافت، خوردگی و …، در دسترس شما قرار دارد که می توانید از آن در ساخت و طراحی تصاویر سه بعدی استفاده کنید و نیز می توانید مدل خود را در هر شرایطی به صورت RealTime از زوایای مختلف ببینید و ویرایش کنید.
در دوره آموزشی ZBrush شما با قابلیت های کلیدی و اساسی این نرم افزار کاربردی قدرتمند آشنا می شوید.

اهداف کلاس آموزش زیبراش

حجاری کردن روی مدل ها
تمرکز روی جزئیات مدل ها و تصاویر
ساخت مدل در نرم افزار های دیگر و کار با سرعت و دقت بیشتر در زیبراش
افزایش سرعت سیستم هنگام کار با زیبراش
بازی سازی با کیفیت عالی و حجم کم
ایجاد شخصیت های خشن مانند : هیولاها و ربات ها و …

مخاطبین دوره آموزشی زیبراش Zbrush :

شرکت در دوره آموزشی زد براش Zbrush فقط مختص به دانشجویان رشته کامپیوتر نیست.

هر شخصی که به گرافیک و زد براش Zbrush علاقه دارد می تواند در این دوره شرکت نماید.

افرادی که به صورت اجمالی با نرم افزارزد براش Zbrush آشنا هستند و میخواهند به صورت حرفه ای با این نرم افزار قدرتمند کار کنند.

آموزشگاه زیبراش

شرایط سنی برای شرکت در دوره به هیچ عنوان ملاک نیست. دانشجویانی از ۱۳ سال تا ۵۰ سال داشته ایم و داریم.

تمام افرادی که می خواهند کارهای گرافیکی را خودشان انجام دهند.

تمام افرادی که به دنبال شغل دوم پردرآمدی هستند.

فارغ التحصیلان دانشگاه های مختلف در رشته های مختلف.

دانش آموزانی که به نرم افزار زد براش Zbrush ، طراحی و کارهای گرافیکی علاقه مند هستند.

افرادی که می خواهند به صورت عملی و حرفه ای با زد براش Zbrush کار کنند.

نرم افزار زیبراش برای خلق شخصیت های خشن مانند هیولاها و ربات ها بسیار مناسب است. این نرم افزار امکانات فوق العاده ای جهت کار بر روی جزئیات طرح شما دارد و شما می توانید در کمترین زمان ، طرح خود را بصورت کامل مدل سازی کنید.

نرم افزار زیبراش جهت حکاکی روی طرح شما مناسب است و شما طرح هایی که به وسیله نرم افزارهای دیگر طراحی کرده اید، وارد نرم افزار زیبراش کرده و روی جزئیاتی از قبیل ایجاد چین و چروک روی صورت،خشن کردن چهره،ایجاد حالت های غیرعادی به چهره و … به سادگی انجام دهید.

آموزشگاه کامپیوتر پرتو با برگزاری دوره آموزش زیبراش،بستر مناسبی برای علاقه مندان به این رشته سینمایی فراهم آورده است. شما با گذراندن این دوره،می توانید به صورت حرفه ای وارد بازار کار سینمایی شوید و در این حرفه موفق شوید.

اساتید محترم آکادمی پرتو آمادگی هر گونه مشاوره ای در زمینه دوره های مختلف میکس و مونتاژ را دارند و شما را در یافتن راه درست پیشرفت در این زمینه راهنمایی می کنند.

آموزش حرفه ای زیبراش

همه چیز در مورد کلاس آموزش زیبراش

آموزش حرفه ای زیبراشزیبراش یکی از محبوب ترین و پرکاربردترین نرم افزارهای سه بعدی سازی در دنیا است که به منظور ساخت مدل های سه بعدی در حوزه انیمیشن سازی و صنعت مورد استفاده قرار میگیرد .
آموزشگاه کامیپوتر پرتو ، یکی از برترین آموزشگاه در سطح تهران است که نسبت به برگزاری دوره های آموزش زیبراش اقدام نموده است .
دانشجویان در آموزشگاه زیبراش میتوانند این نرم افزار را بصورت کاملا عملی و پروژه محور تحت نظر برترین اساتید در حوزه تدریس زیبراش ، آموزش ببینند
دانشجویان پس از اتمام این دوره آموزشی قادر خواهند بود مدل های سه بعدی را با اجرای تمامی جزئیات مانند کرک های بدن و یا چین و چروک های پوست و … طراحی نمایند .

در صورتیکه نیاز به آموزش در حوزه طراحی سه بعدی با نرم افزار زیبراش را دارید ، میتوانید این دوره را در محیطی کاملا حرفه ای و زیر نظر مجرب ترین اساتید حوزه ساخت مدل های سه بعدی ، بصورت کاملا عملی و پروژه محور آموزش دیده و برای ورود به بازار کار مهیا گردید .
آموزشگاه کامپیوتر پرتو ،برترین برگزار کننده دوره های مدلسازی ، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است .

بازار کار زیبراش

زیبراش یکی از نرم افزارهایی است که در حوزه ساخت مدل های سه بعدی کاربرد دارد و به جرات میتوان گفت که هیچ کدام از نرم افزارهای مشابه ، توانایی انجام اموری که با استفاده از زیبراش صورت میپذیرد ، مانند طراحی مو و کرک های بدن و ترک های روی پوست و … را ندارند.
علاوه بر این ، زیبراش نرم افزاری است که به تازگی وارد دنیای طراحی شده است و کمتر کسی است که به تمامی جوانب آن آشنا باشد و بتواند بطور حرفه ای با آن کار کنید .
بنابر دلایلی که عنوان شد ، در صورتیکه با نحوه کار این نرم افزار کاربردی آشنا باشید ، بسترهای اشتغال به کار برایتان فراهم است و به راحتی خواهید توانست جذب بازار کار گردید .

و اما انواع بسترهای جذبِ به بازار کار عبارتند از

استفاده از زیبراش در مجسمه سازی

با استفاده از نرم افزار زیبراش ، خواهید توانست گِل را فرم داده و آن را فشرده و یا حجیم نمایید و پس از طراحی طرح مورد نظر آن را به مرحله اجرا توسط گِلِ فیزیکی برسانید .استفاده از ابزارهایی که با استفاده از آن میتوان به جزئیات طرح افزود ، مانند طراحی موهای مجسمه و یا چین و چرک های لباس آن ، از جمله مواردی است که افراد را برای استفاده از این نرم افزار کاربردی راغب میکند.

استفاده از زیبراش در ساخت انیمیشن

انیمیشن سازی از دیگر مواردی است که از زیبراش در آن استفاده میگردد .هنرمندان با استفاده از نرم افزار زیبراش قادر خواهند بود مدل های سه بعدی را با رزولوشن بالا طراحی نموده و جزئیات بسیار ریزی را بدان بیافزایند.کاری که تا پیش از پیدایش زیبراش ، غیر ممکن بود و یا هنرمند را محدود به ساخت مدل هایی با جزئیاتی بسیار ابتدایی میکرد .

استفاده از زیبراش در صنعت بازی سازی و جلوه های ویژه

از دیگر بسترهای جذب در حوزه زیبراش ، طراحی کاراکترها و صحنه های سه بعدی است که در ساخت بازی های کامپیوتری و یا جلوه های ویژه از آن ها استفاده میگردد .در صورت آنشنایی به نرم افزار زیبراش خواهید توانست جذب شرکت های سینمایی و یا بازی سازی گردید .این بازار در خارج از کشور
با شرایطِ کاری مناسبتری نسبت به کشورِ خودمان مواجه است .

استفاده از زیبراش در صنعت

برخی از صنایع وجود دارند که توجه به جزئیات از اِلِمان هایی است که موجب موفقیت آن صنعت میگردد.به عنوان مثال در صنعت جواهد سازی ، توجه به جزئیات و ریزه کاری ها موجب زیبایی دو چندانِ محصول خواهد شد .بنابراین از دیگر بسترهایی که دانش آموختگانِ زیبراش خواهند توانست جذب آن گردند ، صنعت طلا و جواهر سازی است که امروزه متقاضیان بسیاری را در داخل و خارج از کشور از آنی خود کرده است.

سیستم مورد نیاز زیبراش

نرم افزار زیبراش یکی از نرم افزارهایی است که استفاده از آن مستلزم برخورداری از سیستمی نسبتا قوی است .زیرا منابع سیستمی مانند RAM و CPU را بشدت درگیر کرده و ممکن است سیستم را به حالت هنگ دراورد.لذا برخورداری از حداقل هایی که در ادامه به آن ها اشاره میگردد ، از ملزمات استفاده از این نرم افزار کاربردی است .

حداقل مشخصات سیتمی برای نصب و اجرای نرم افزار زیبراش
سیستم عامل : سیستم عامل های ویندوز و یا ویستا 64 بیتی
پردازنده : Core2duo یا AMD equivalent با تکنولوژی SSE2 technology یا بالاتر
رم : حداقل 4 گیگابایت ( پیشنهاد 6 گیگابایت )
هارد : 8 گیگابایت فضای خالی برای نصب نرم افزار
قلم نوری : برای طراحی جزئیات بسیار ریز مانند چروک های پوستی
مانیتور : دارای رزولوشن 1024×1280
کارت گرافیک : کلیه کارت گرافیک هایی که از سال 2008 به بعد ساخته شده اند را پشتیبانی میکند

سیستم پیشنهادی برای نصب و اجرای نرم افزار زیبراش
سیستم عامل : سیستم عامل های ویندوز و یا ویستا 64 بیتی
پردازنده : Intel i5/i7/Xeon یا AMD equivalent
رم : 8گیگابایت ( پیشنهاد 16 گیگابایت )
هارد : 100 گیگابایت فضای خالی برای کار با نرم افزار و پلاگین های جانبی
قلم نوری : Wacom or Wacom compatible. (WinTab API.)
مانیتور : دارای رزولوشن 1080×1920
کارت گرافیک : کلیه کارت گرافیک هایی که از سال 2008 به بعد ساخته شده اند را پشتیبانی میکند

بهترین کلاس آموزش زیبراش

بهترین کلاس زیبراش

همواره انتخاب بهترین کلاس در بین سایر انتخاب ها ، از اهمیت ویژه ای برخوردار است .زیرا بسیارند کلاسها و دوره های آموزشی که پس از اتمام آن ها نکته ای که در حین کار برای دانشجو مفید باشند را آموزش نمیدهند و یا به مواردی بسیار ابتدایی میپردازند. بنابراین لازم است کلاسی را در حوزه آموزش انتخب نمایید که پس از اتمام دوره ، تمامی مواردی که در حین کار مورد نیاز شما است و بدان احتیاج پیدا خواهید کرد را به شما آموزش دهد.
از جمله مواردی که برای انتخاب بهترین کلاس زیبراش باید بدان ها توجه داشت عبارتند از : سابقه آموزشگاه در حوزه تدریس و برگزاری کلاس های آموزشی ، سابقه تدریس استاد و نحوه تدریس و کلاس داری وی ، خروجی و پروژه هایی که دانشجویان در دوره های قبلی ارائه داده اند ، پشتیبانی از دانشجو پس از اتمام دوره و اطمینان از ثبت شده بودن آموزشگاه در نهادهای دولتی و معتبر به دلیل توانایی آموزشگاه در ارائه مدرک پایان دوره به دانشجو
اآموزشگاه کامیپوتر پرتو ، پشرو در امر آموزش و کسب رضایت 100% دانشجویان

مدت زمان یادگیری زیبراش

مدت زمان یادگیری مباحث زیبراش رابطه مستقیم با زمینه کاری شما دارد.در صورتیکه در حوزه کاری توجه به جزئیات ، کمتر ملموس باشد ، نیاز به تعداد ساعات کمتری برای آموزش و در صورتیکه نیناز به اجرای جزئیات ، بیشتر باشد ، نیاز به فراگیری ابزارهای بیشتری خواهید داشت که این امر مستلزم تعداد ساعات بیشتری برای امر آموزش خواهد بود.
اما از آنجاییکه دوره های آموزشی زیبراش بصورت کاملا خصوصی لحاظ میگردد ، مدت زمان آموزش کاملا به خود شخص برمیگردد و از یک هفته الی 2 ماه میتواند به طول انجامد.

هزینه کلاس زیبراش

شهریه کلاس های زیبراش بر طبق چارت مصوبه سازمان فنی و حرفه ای لحاظ میگردد و بصورت ساعتی از دانشجو اخذ میشود.این مبلغ بر اساس قوانین آموزشی از اردیبهشت ماه هر سال لغایت فروردین ماه سالِ بعد مورد اجرا بوده و قابل تغییر نمیباشد .
دانشجو ملزم است برای شروع دوره ، نسبت به رزرو حداقل 6 ساعت آموزشی اقدام نماید.
مبالغ شهریه در کلاس های خصوصی بصورت یکجا و یا بشکل قسط بندی شده قابل پرداخت است .علاوه بر این تعداد ساعات مورد تدریس بر اساس نیاز دانشجو محاسبه میگردد.شما متقاضیان عزیز میتوانید به منظور دریافت مشاوره تحصیلی با شماره تلفن های 66460504 و 66970199 تماس حاصل فرموده و تعداد ساعات مورد نیاز خود برای آموزش را از مشاوران تحصیلی آکادمی جویا گردید .

سرفصل های کلاس آموزش زیبراش

کلاس آموزش زیبراش با مدرک معتبر و بین المللی

یکی از سوالاتی که همواره در بخش مشاوره آموزشی با آن روبرو هستیم ، امکان ارائه مدرک معتبر و بین المللی پس از اتمام دوره های آموزشی به دانشجویان است .آموزشگاه کامیپوتر پرتو با در اختیار داشتن مجوز های رسمی از سوی نهاد های دولتی و رسمی چون سازمان فنی و حرفه ای ، توانایی این را دارد که پس از اتمام دوره های آموزشی ، مدارکی دال بر اتمام موفقیت آمویز دوره های آموزشی را به دانشجویان خود تقدیم نماید .
علاوه بر این ، دانشجویان میتوانند تمایل خود مبنی بر کسب مدرک فنی و حرفه ای را نیز به آموزشگاه اعلام نموده تا دانشجو از سوی آکادمی ، به سازمان فنی و حرفه ای معرفی گردیده و مجازِ شرکت در ازمون های این نهاد گردد .
بین المللی و رسمی بودن مدارکِ اهدایی از سوی آموزشگاه پرتو ، به منظور استخدام در سازمان ها و نهادهای دولتی و خصوصی مفید بوده است .علاوه بر این در صورت نیاز به مهاجرت ، شخصِ دارنده مدرک ، خواهد تواسن نسبت به ترجمه آن اقدام نموده و از مزایایِ آن در هنگام ترک کشور ، استفاده نماید .
به منظور اخذ مدرک لازم است تا نسبت به تحویل پروه هایی که اساتید آموزشی در حین دوره از دانشجو مطالبه میکنند ، اقدام نموده و در صورت کسب تایید اساتید دوره ، مراتب را به مرکز آموزش اطلاع دهند تا نسبت به صدور مدرک پایان دوره اقدامات متقاضی مبذول گردد

سوالات متداول دانشجویان کلاس آموزش زیبراش

بسته به نیاز شما ، مهارت های مختلفی از مجسمه سازی ، طراحی کاراکتر ، انیمیشن سازی و جواهری سازی تدریس میگردد

کلاس گروهی زیبراش ، حدودا دو ماه و کلاس فشرده یا خصوصی زیبراش ، حدود دو تا سه هفته

سرفصل های زیبراش در کلاس آموزش زیبراش ، مقدماتی تا پیشرفته است و صفر تا صد به شما آموزش داده می شود

کلاس زیبراش کاملا عملی و پروژه محور است و از ابتدا بر شخصیت ها ، کاراکتر ها و اشیا های واقعی کار می شود

کلاس آموزش زیبراش مقدماتی تا پیشرفتهکلاس آموزش زیبراش مقدماتی تا پیشرفته

متقاضیان آموزش نرم افزار زیبراش قادر خواهند بود دوره مورد نظر خود را بصورت کاملا مقدماتی و بشکل گام به گام و مرحله به مرحله طی نموده و تا سطوح کاملا حرفه ای و پیشرفته ، آموزش خود را ادامه دهند .دانشجویان قادر خواهند بود پس از اتمام دوره برای ورود و جذب به بازار کار آماده شده و از مشاوره های پس از آموزشِ اساتید دوره بهره مند گردند .
روش تدریس در دوره های ا»وزشی این آکادمی بصورت پروژه محور و کاملا عملی بوده و دانشجویان با تمامی ابزارهای مورد نیاز و نحوه بکارگیری آن ها در حوزه مورد نظر خود بطور کاملا حرفه ای و کاربردی آشنا خواهند شد .

کلاس فشرده زیبراش

از انجاییکه موراد استفاده از نرم افزار زیبراش بسیار گسترده است و از آن در صنعت ، ساخت انیمیشن ، صنعت فیلم سازی و جلوه های ویژه ، بازی سازی و مجسمه سازی ، استفاده میگردد ، ابزارهای بسیار زیاد و متنوعی را در دسترس افراد قرار داده است .
لذا نیازی نیست تا افراد به تمامی ابزارها و نحوه بکارگیی آنها آشنا باشند و شناخت ابزارهایی که در حین کار خود از آن ها استفاده میکنند کافی است .به عنوان مثال در صنعت ساخت جواهد ، توجه به ساخت جزیات ریزی مانند چین و چروک پوست مورد نیاز نیست و بنابراین میزان زمان کمتری نسبت به فردی که شغل مجسمه سازی دارد ، را برای اموزش نیاز دارد.
به همین دلیل و متفاوت بودن نیاز افراد در امر موزش ، برگزاری کلاس های آموزشی نرم افزار زیبراش بصورت کاملا خصوصی بوده و دانشجو میتواند نسبت به رزرو کلاس های خود بصورت ساعتی و طبق شرایط کلاس های خصوصی اقدام نماید
مدت زمان برگزاری دوره آموزشی زیبراش بنا بر نیاز هر فرد محاسبه شده و به وی اعلام میگردد.
به عنوان مثال در صورت نیاز به آموزش در حوزه ساخت طلا و جواهرات و یا مجسمه سازی مدت زمانی بین 14 تا 20 ساعت و در صورت نیاز به ساخت کاراکترهای سه بعدی در حوزه ساخت انیمیشن نیاز به 20 الی 30 ساعت آموزشی خواهید داشت .
نحوه برگزاری کلاس های خصوصی بنابر شرایط دانشجو و امکان برگزاری جلسات بصورت شناور مهیا است .
شروع کلاس های اموزشی مستلزم رزرو حداقل 6 ساعت از سوی دانشجو میباشد .همچنین دانشجو مختار است کلاس خود را بصورت حضوری و یا آنلاین و یا ترکیبی از این دو روش برگزار نماید .لازم به ذکر است که نباید در بین دو جلسه آموزشی بیش از 15 روز به وقفه افتد .

در صورتیکه  پیرامون کلاس آموزش زیبراش مقدماتی تا پیشرفته سوال و یا نظری دارید ، آن را در این قسمت برایمان بنویسید

8 پاسخ
  1. امین علیزاده
    امین علیزاده گفته:

    سلام.
    من تقریبا آشنایی لازم برای مدلسازی توی زیبراش رو دارم ولی میخوام به صورت پیشرفته با این نرم افزار کار کنم. جوری که اشکال پیچیده مثل آیرن من یا طراحی ماشین و … رو بسازم.
    میشه توضیح بدین این دورتون چه روزها و چه ساعتایی هست و اینکه چقدر طول میکشه تا به سطح حرفه ای برسم.
    ممنون

    پاسخ
  2. Miaad
    Miaad گفته:

    سلام من سرفصلا رو خوندم در زمینه ی انیمیشن با گرایش مدلینگ دارم و چند ساله کار می کنم البته رشته ی تحصیلیم چیز دیگه ایه و نرم افزار هایی هم که کار کردم maya & zbrush به صورت ترکیبی بوده و می خواستم دوره های جفت نرم افزار ها رو برم ولی تو دوره ی مایا که رفتم راستش نمونه کارا خیلی برام جالب نبود البته این نظر شخصیمه ولی در مورد دوره ی زیبراش می خواستم ببینم میشه یه چند تا نمونه کار بفرستین و یکم بیشتر درباره ی دوره توضیح بدین چون برای من آموزش مباحث اصولی مهمه نه کلیات اصولی مثل آناتومی تخصصی و و زیبایی شناسی و شناخت فرم ها و عضلات و ماهیچه ها از پایه تا تخصصی چون راستش سرفصل های دوره تون یه سری کلیته که بدون یادگیری این مباحث مثل آناتومی و طراحی غیر ممکنه مثلا منظورم اون سرفصله که نوشتین ساخت انسان و موجودات خیالی این خودش آموزش اصولیش خیلی طولانه من یا کلاس خصوصی یا عمومی رو می خوام ثبت نام کنم پس لطفا مدت زمان دقیق و شهریه ی هر دو رو هم برام بفرستین
    ممنون

    پاسخ
  3. سمانه بهرامی
    سمانه بهرامی گفته:

    سلام این برنامه برای طراحی انگشتر یا به طور کلی جواهرات به درد میخوره یا نه ؟

    پاسخ
    • آکادمی پرتو
      آکادمی پرتو گفته:

      با سلام
      بله
      این نرم افزار مخصوص طراحی حجم های صنعتی است و کاملا مناسب طراحی جواهرات است

      پاسخ
  4. مرصاد نورالهی
    مرصاد نورالهی گفته:

    خداروشکر بعد از این دوره تونستم مجسمه هایی رو بسازم که تا پیش از این با صرف مدت زمان چند ماهه باز هم شبیه به کاراکتر اصلی نمیشد ،رو در عرض چند ساعت بسازم و برای ساخت ارسال کنم!برای منی که بشکل سنتی کار میکردم آشنایی با این نرم افزار واقعا نعمت بود!کلی پروژه هام رو جلو انداخت.همکارانم رو هم به آموزشگاه معرفی کردم تا از جهل کار سنتی و وقت گیر در بیان!البته استاد من جناب آقای موسوی بودن.برای کسانیکه قصد دارن تو این دوره ثبت نام کنن پیشنهاد میکنم کلاس رو با این استاد انتخاب کنن.استاد اگر پیام بنده رو میبینید بدونید که یدونه اید

    پاسخ
  5. گلناز
    گلناز گفته:

    سلام میبخشید کلاس خصوصی زیبراش الان هزینه‌ش چقدر هست؟
    زمان و مکان تشکیل کلاس به عهده چه کسی هست؟

    پاسخ
    • مدیرسایت
      مدیرسایت گفته:

      سلام گلناز عزیز
      در مورد کلاس آموزش خصوصی زیبراش ، با تلفن های موسسه تماس بگیرید.
      زمان و مکان هم می توانید با مسئول ثبت نام هماهنگ کنید
      هم در منزل و هم در محل موسسه قابل برگزاری است

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا به این دوره آموزشی امتیاز دهید.
product image
امتیاز دوره از نظر آموزشگاه پرتو :
1star1star1star1star1star
امتیاز دوره از نظر هنرجویان آموزشگاه :
3 based on 34 votes
برگزارکننده دوره :
آموزشگاه کامپیوتر پرتو
عنوان دوره :
کلاس آموزش زیبراش
ثبت نام در دوره :
IRR 12000000
ظرفیت دوره :
Available in Stock
مشاوره و ثبت نام -02166959852
×