کلاس آموزش پایتون

بهترین اساتید کامپیوترمدرس کلاس آموزش پایتون جمعی از بهترین اساتید آموزش زبان برنامه نویسی پایتون در تهران هستند که سال ها تجربه و تخصص تدریس پایتون را در داخل و خارج از ایران دارند

پیش نیاز کلاس آموزش پایتون : ویندوز

نرم افزاری که بهتر است قبل از شرکت در کلاس آموزش حرفه ای پایتون بلد باشیم : به اعتقاد ما ، اگر بر روی یکی از زبان های برنامه نویسی تسلط داشته باشید و یا با یکی از زبان های برنامه نویسی آشنایی نسبی داشته باشید ، درک بسیار بهتری از کلاس آموزش پایتون خواهید داشت اما در نهایت هیچ پیش نیاز خاصی برای یادگیری پایتون لازم نیست

شما می توانید در کلاس آموزش پایتون به صورت حضوری ، خصوصی یا آنلاین ثبت نام کنید

آموزشگاه پایتون

زبان برنامه نویسی پایتون یکی از محبوبترین زبان های برنامه نویسی است که در محدوده وسیعی از تکنولوژی ها و تولید نرم افزارهای مختلف کاربرد دارد.
کدهایی که در زبان برنامه نویسی پایتون نوشته میشوند ، در محدوده وسیعی از پلتفرم ها چون ویندوز ، لینوکس ، مک ، گوشی های تلفن همراه و … قابلیت اجرا دارند .علاوه بر این ، قدرت این زبان برنامه نویسی تا حدی است که در شرکت های بزرگ و معتبری چون گوگل ، یاهو ، ناسا و … بشکل گسترده مورد استفاده قرار میگرند .

آموزشگاه کامیپوتر پرتو ، برترین آموزشگاه در سطح تهران است که در زمینه آموزش زبان برنامه نویسی پایتون بشکلی کاملا حرفه ای و پروژه محور اقدام نموده و دانشجویان عزیز را برای ورود به بازار کار مهیا میگرداند.

ویکی پدیا در مورد پایتون می گوید»

پایتون (به انگلیسی: Python، US: ‎/ˈpθɑːn/‎) یک زبان برنامه‌نویسی شیءگرا، تفسیری، سطح بالا، و همه منظوره است، که خیدو فان روسوم[a] آن را طراحی کرده‌است، و اولین بار در سال ۱۹۹۱ منتشر شده‌است. فلسفه اصلی طراحی پایتون «خوانایی بالای کد» است و نویسه‌های فاصله خالی در آن معنادار هستند و مکرر استفاده می‌شوند. ساختار زبانی و دیدگاه شیءگرا در پایتون به گونه‌ای طراحی شده‌است که به برنامه‌نویس امکان نوشتن کد منطقی و واضح (بدون ابهام) را برای پروژه‌های کوچک و بزرگ می‌دهد.[۲۶]

کلمات کلیدی و اصلی این زبان به صورت حداقلی تهیه شده‌اند و در مقابل کتابخانه‌هایی که در اختیار کاربر است بسیار وسیع هستند.

بر خلاف برخی زبان‌های برنامه‌نویسی رایج دیگر که بلاک‌های کد در آکولاد تعریف می‌شوند (به‌ویژه زبان‌هایی که از نحو زبان سی پیروی می‌کنند) در زبان پایتون از نویسه فاصله و جلو بردن متن برنامه برای مشخص کردن بلاک‌های کد استفاده می‌شود. به این معنی که تعدادی یکسان از نویسه فاصله در ابتدای سطرهای هر بلاک قرار می‌گیرند و این تعداد در بلاک‌های کد درونی‌تر افزایش می‌یابد. بدین ترتیب بلاک‌های کد به صورت خودکار ظاهری مرتب دارند.

در پایتون مدل‌های مختلف برنامه‌نویسی (از جمله شی‌گرا و برنامه‌نویسی دستوری و تابع محور) را پشتیبانی می‌شود و برای مشخص کردن نوع متغیرها از یک سامانهٔ پویا استفاده میشود.

بهترین کلاس  آموزش برنامه نویسی پایتون

همه چیز در مورد کلاس آموزش پایتون

انتخاب بهترین کلاس آموزشی زبان برنامه نویسی پایتون از مهمترین مواردی است که ذهن متقاضیان امرِ آموزش را درگیر به خود میکند .زیرا مطلوبِ هر شخص ، یادگیری و آماده شدن برای ورود به بزار کار در برابر صرف وقت و هزینه ای است که متقبل میگردد.
آموزشگاه کامپیوتر پرتو ،به گواه دانشجویانِ سابق خود ، یکی از برترین آموزشگاه هایی است که نسبت به برگزاری دوره های آموزش پایتون اقدام نموده است .این آموزشگاه ، موفقیتِ خود را مرهون سابقه فعالیت طولانی خود ، همکاری با اساتید حرفه و مجرب ، امکان اهدایِ مدرکِ پایان دوره معتبر و بین المللی و پشتیبانی از دانشجو پس از اتمام دوره های آموزشی است .

بازار کار زبان برنامه نویسی پایتون

یکی از دغدغه های افرادی که قصد آموزش زبان برنامه نویسی پایتون را دارند ، میزان درامدی است که پس از جذب به بازار کار میتوانند کسب کنند.
در زمینه بازار کار برنامه نویسی با زبان ایتون در ایران باید گفت که در کشور ما تعداد افرادی که با این زبان برنامه نویسی آشنا هستند بسیار اندک است و از آن تعداد اندک نیز ، افرادی که بشکل حرفه ای کد نویسی میکنند بسیار محدودند.لذا برای کسانیکه با این زبان بشکل حرفه ای آشنایی دارند ، بازار کار بسیار مناسب و گسترده ای پیش رویشان است .اما میزان درامدی که میتوانند در این زمینه کسب نمایند ، به مقدار تجربه و مهارتی است که در زمینه کدنویسی با زبان پایتون دارند و نمونه برنامه هایی که توانسته اند تولید نمایند.زیرا این نمونه پروژه ها به عنوان رزومه کاری افراد در زمان استخدام ، مورد ارزیابی کارفرما قرار میگیرد.
یکی از مزایایی که با شرکت در دوره های آموزشی آکادمی پرتو میتوانید از آن بهره مند گردید ، پروژه هایی است که در طول ترم ملزم به انجام آن خواهید بود .این پروژه ها در آینده جزو نمونه پروژه های شما و جزو رزومه کاری شما محسوب میگردد.
و اما میزان درامدی که برای یک برنامه نویسی مبتدی در زمینه برنامه نویسی پایتون متصور است مبلغی بین 1500 تا 2500 میلیون تومان است .به مرور زمان و با کسب تجارب بیشتر و حرفه ای تر شدن شما ، بر مبلغ دریافتی شما افزوده خواهد شد تا جاییکه حقوق یک برنامه نویس حرفه ای تا 8 الی 10 میلیون تومان نیز میرسد.

سیستم مورد نیاز برای برنامه نویسی با پایتون

کانفیگ یا مشخصات سیستمی که برای کد نویسی با زبان برنامه نویسی پایتون ، مورد نیاز است ، از اهمیت کمی برخوردار است .زیرا با کمترین سخت افزار نیز قادر به نوشتن کدهای پایتون در IDEهای مختلف هستید .اما میتوانید از راهنمای زیر به عنوان مرجعی برای سخت افزار سیستم مورد نیاز خود استفاده نمایید :

حداقل سیستم مورد نیاز برای برنامه نویسی به زبان پایتون

حافظه ( RAM ) : یک یا دو گیگابایت
پردازنده ( CPU) : دو هسته هسته 1 گیگاهرتزی
فضای هارد ( HDD ) : میزان 16 گیگابایت فضای خالی
گرافیک ( VGA ) : میزان 256 یا 512 مگابایت با پشتیبانی DirectX9.0 ( برای فعال شدن Aero)

سیستم خوب برای برنامه نویسی به زبان پایتون

حافظه ( RAM ) : میزان 4 گیگابایت
پردازنده ( CPU) : چهار هسته 3گیگاهرتزی
فضای هارد ( HDD ) : میزان 16 گیگابایت فضای خالی
گرافیک ( VGA ) : میزان 256 مگابایت با پشتیبانی DirectX9.0 ( برای فعال شدن Aero)

سیستم عالی برای برنامه نویسی به زبان پایتون

حافظه ( RAM ) : میزان 4 گیگابایت به صورت 2 کانال
پردازنده ( CPU) : چهار هسته ای 2/44 گیگاهرتزی ( مثل Intel Q6600)
فضای هارد ( HDD ) : میزان 20 گیگابایت فضای خالی
گرافیک ( VGA ) : میزان 768 مگابایت مستقل با پشتیبانی DirectX10.1

در صورتیکه از سیستمی با سخت فزار بسیار پایین استفاده میکنید ، لازم است تا تمامی منابع سیستمی را در اختیار این زبان قرار دهید .بدین منظور لازم است تا در حین اجرای نرم افزار ، TASK MANAGER را باز نموده و به دنبال فایل اجرایی نرم افزار بگردید .سپس بر روی آن کلیک راست نموده و در قسمت Set Priority گزینه High را انتخاب نمایید تا اولویت اجرایی و سخت افزاری را به زبان پایتون اختصاص دهد.

آموزشگاه پایتون

کلاس فشرده پایتون

شرکت در دوره های آموزشی پایتون به دو صورت دوره های گروهی و دوره های خصوصی امکان پذیر است .
اما در صورتیکه فردی به هر دلیل ، مایل به شرکت در دورههای خصوصی اعم از محدودیت مقت برای اتمام دوره ، نباشد ، میتواند نسبت به رزرو کلاس ها بشکل خصوصی اقدام نماید .
شرکت در دوره های خصوصی مناسب افراد زیر است :
– افرادی که مایل هستند دوره خود را در مدتی فشرده تر و کوتاهتر از دوره های گروهی طی نمایند
– افرادی که مایل هستند دوره خود را بلافاصله پس از ثبت نام آغاز کرده و فرصت انتظار برای به حد نصاب رسیدن و تشکیل دوره های گروهی را ندارند
– افرادی که بنابر شرایط ویژه کاری و یا زندگی خود ، نمیتوانند بطور ثایت و در ساعاتی مشخص (که در مورد کلاس های گروهی صادق است ) در کلاس شرکت کنند و مایل هستند کلاس های خود را بشکل شناور و غیر منظم انتخاب نمایند
اینگونه از متقاضیان قادر هستند تا نسبت به هماهنگی و رزرو کلاس های خود با آموزشگاه اقدام نموده و در دوره های خصوصی ثبت نام نمایند .

هزینه کلاس برنامه نویسی پایتون

شهریه دوره های گروهی زبان برنامه نویسی با پایتون رابطه مستقیمی با نحوه برگزاری کلاس اعم از گروهی و یا خصوصی دارد .
در هر دو نوع این روش ها ، شهریه های تدوین شده بر اساس چارت سازمان فنی و حرفه ای بوده و از اردیبهشت ماه سال جاری لغایت فروردین ماه سال آتی لازم الاجرا است .
هزینه کلاس پایتون در صورتیکه مایل به برگزاری کلاس بشکل گروهی باشید ، بشکل ترمیک و در صورتیکه مایل به شرکت در کلاس های خصوصی باشید ، بصورت ساعتی محاسبه و دریافت میگردد.

کلاس آموزش پیشرفته پایتون

مدت زمان یادگیری زبان برنامه نویسی پایتون به صورت پیشرفته بستگی مستقیمی به روش برگزاری کلاس آموزشی دارد.
در صورتیکه دانشجو مایل به شرکت در دوره های گروهی باشد ، ظرف مدت 2 الی 2/5 ماه قادر خواهد بود دوره ها را از سطح مقدماتی تا پیشرفته طی نماید.
اما در صورتیکه دانشجو مایل به شرکت در دوره های خصوصی باشد ، میتواند در مدت زمان کوتاهتری نسبت به اتمام دوره آموزشی اقدام نماید.این مدت زمان بسته به اعلام تمایل دانشجو مبنی بر طولانی تر شدن دوره ، میتواند نسبت به دوره های گروهی ، طولانی تر باشد

کلاس آموزش پایتون با مدرک بین المللی

برخورداری از مدرک معتبر و بین المللی از دیگر مواردی است که همواره از مشاورین این مجموعه آموزشی سوال میگردد.
آموزشگاه کامپیوتر پرتو با داتشن امتیازات مختلف از سازمان های رسمی و معتبر چون سازمان فنی و حرفه ای ، مجاز به ارائه انواع مدارک بین المللی و معتبر از سوی نهادهای مختلف است .متقاضیانِ دریافت مدرک قادر خواهند بود پس از اتمام دوره ، تمایل خود مبنی بر اخذ مدرک را به واحد آموزش اعلام نموده و مراحل صدور مدرک را طی نمایند.
لازم به ذکر است که دانشجویان ، برای دریافت مدرک ملزم به ارائه پروژه های درخواستی در طول ترم از سوی اساتید بوده و در صورت تایید اساتید آموزشی مجاز به ارائه درخواست صدور مدرک به واحد آموزش آکادمی خواهند بود.

سوالات متداول دانشجویان کلاس آموزش پایتون

در کلاس آموزش پایتون ،همه اصول  ، مفاهیم اصلی و پایه ای زبان برنامه نویسی پایتون به شرکت کنندگان تدریس می گردد.

بستگی به نوع کلاسی که انتخاب می کنید  ، در کلاس فشرده پایتون حدودا سه ماه و کلاس گروهی پایتون حدودا 2 ماه به طول می انجامد

پس از کلاس آموزش پایتون ، می توانید برنامه های مقدماتی تا پیشرفته پایتون را بنویسید.البته دقت کنید که این موضوع تا حد زیادی به میزان تمرین شما بستگی دارد

پس از کلاس آموزش پایتون ، مدرک رسمی ، معتبر و قابل ترجمه به شما تعلق می گیرد که می توانید از آن استفاده کنید

کلاس پایتون کاملا عملی و پروژه محور است و از ابتدا بر روی پروژه های واقعی تمرکز می گردد که برای کسب تجربه شما بسیار مفید است

کلاس آموزش مقدماتی تا پیشرفته پایتون

کلاس آموزش مقدماتی تا پیشرفته پایتون

در هر سطحی از آموزش که باشید ، میتوانید با شرکت در دوره های آموزشی پایتون در آکادمی پرتو دانش خود را ارتقا داده و برای ورود به بازار کار آماده گردید .
دوره های آموزش زبان برنامه نویسی پایتون در آکادمی پرتو بصورت گام به گام بوده و تا سطوح پیشرفته مورد تدریس واقع میگردند .دانشجویان در این دوره های آموزشی قادر خواهند بود پس از آشنایی با مفاهیم و مبانی زبان برنامه نویسی پایتون ، نسبت به نوشتن انواع برنامه های سطح مبتدی تا پیشرفته بشکل کاملا عملی و پروژه محور اقدام نمایند .

در صورتیکه  پیرامون کلاس آموزش پایتون مقدماتی تا پیشرفته سوال و یا نظری دارید ، آن را در این قسمت برایمان بنویسید

8 پاسخ
    • مدیرسایت
      مدیرسایت گفته:

      یاسین عزیز
      برای اطلاع از شرایط کلاس خصوصی و حضوری پایتون، با موسسه تماس بگیرید
      پایتون هم به صورت خصوصی و هم به صورت گروهی برگزار می گردد

      پاسخ
    • مدیرسایت
      مدیرسایت گفته:

      مهدی عزیز
      ممکن است تلفن های موسسه مشغول بوده باشد و یا بر اثر جا به جایی موسسه از طبقه 6 به طبقه 7 ، تلفن ها تغییر کرده باشد
      همواره می توانید با شماره تلفن 09030629627 به صورت مستقیم با مسئول ثبت نام در ارتباط باشید
      مهرتان روز افزون

      پاسخ
  1. yousefi
    yousefi گفته:

    سلام برای یادگیری برنامه نویسی اونم با زبان پایتون چقدر مهمه که زبان انگلیسی بلد باشیم

    پاسخ
    • مدیرسایت
      مدیرسایت گفته:

      یوسفی عزیز سلام
      تسلط به زبان انگلیسی از هر دریچه ای که نگاه کنیم، خوب است اما بلد نبودن آن هیچ وقت باعث نمی شود که شما نتوانید در برنامه نویسی موفق باشید
      پس خیلی ارتباطی با هم ندارند

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا به این دوره آموزشی امتیاز دهید.
product image
امتیاز دوره از نظر آموزشگاه پرتو :
1star1star1star1star1star
امتیاز دوره از نظر هنرجویان آموزشگاه :
2 based on 8 votes
برگزارکننده دوره :
آموزشگاه کامپیوتر پرتو
عنوان دوره :
کلاس آموزش پایتون
ثبت نام در دوره :
IRR 9500000
ظرفیت دوره :
Available in Stock
مشاوره و ثبت نام -02166959852
×