کلاس آموزش اینترنت

بهترین اساتید کامپیوترمدرس کلاس آموزش اینترنت جمعی از بهترین اساتید آموزش اینترنت icdl  و کلاس آموزش استفاده از اینترنت می باشند که بیش از 15 سال سابقه در آموزش استفاده حرفه ای از اینترنت دارند

پیش نیاز کلاس آموزش اینترنت : برای شرکت در کلاس آموزش اینترنت و برای دوره آموزش استفاده از اینترنت ، شاید بهتر باشد که ویندوز را بلد باشید اما چنانچه ویندوز را نیز مسلط نباشید ، اساتید ما آن چیزی که برای استفاده از اینترنت لازم دارید ، به شما آموزش می دهند

شما می توانید در کلاس آموزش اینترنت به صورت آنلاین ثبت نام کنید

دوره آموزش استفاده از اینترنت

امروزه اینترنت به یکی از ملزومات زندگی بشری تبدیل شده است بطوری بدون استفاده از آن قادر به پیش برد بسیاری از اهداف خود نخواهیم بود .این نیاز به استفاده از اینترنت در زندگی شخصی و کاری ما سایه افکنده بطوریکه اگز شخصی با این دانش آشنا نباشد ، نه تنها نمیتواند امور شخصی خود را به خوبی پیش ببرد بلکه در زمان نیاز به استخدام ، دچار چالش جدی خواهد شد .زیرا امروزه استفاده از اینترنت حتی در مواردی که شغل اداری نیست ( مانند رانندگان تاکسی های اسنترنتی ) نیز تبدیل به امری حیاتی شده که بدون احاطه بر این دانش نخواهید توانست امرار معاش نمایید .
آموزشگاه کامیپوتر پرتو ، یکی از برترین آموزشگاه های کامیپوتر در سطح تهران است که نسبت به برگزاری دوره آموزش اینترنت اقدام مینماید .
شما متقاضیان محترم قادر خواهید بود این دوره آموزشی را بصورت گروهی و در مجموعه آموزشی ICDL و همراه با سایر مهارت های هفتگانه آموزش دیده و یا آن را بصورت خصوصی و تک درس ، آموزش ببینید .

دوره آموزش internet

همه چیز در مورد کلاس آموزش اینترنت

دانش اینترنت از آن دست از مواردی است که توسط هر فرد و با هر سطح دانشی میتوان آن را آموزش داد .اما پیدا کردن شخص یا آموزشگاهی که توانایی ارائه آن بصورت اصولی و کاربردی را داشته باشد ، ممکن است سخت به نظر بیاید .
ما در اموزشگاه کیمپیوتر پرتو ، با همکاری با اساتید مجرب و حرفه ای ، تدریسی کاملا اصولی و مطابق با استاندارهای روز دنیا را به شما ارائه خواهیم داد .متقاضی با شرکت در دوره های اموزشی قادر خواهد بود با مفاهیم اینترنت و دنیای مجازی ، آشنایی با سخت افزار و نرم افزارهای مورد نیاز برای اتصال به اینترنت ، نحوه اتصال به اینترنت ، مرور صفحات مختلف ، نحوه دانلود و آپلود فایل ، ساخت اکانت ایمیل و ارسال ، دریافت و ویرایش ایمیل ، نحوه ذخیره صفات مورد نظر ، نحوه مدیریت تاریخچه مرورگر و … بصورت کاملا عملی آشنا خواهد شد .

یادگیری سریع اینترنت

از آنجاییکه علم اینترنت یکی از سه ضلع مثلث دانش و مشخصه افراد با سواد اعم از زبان انگلیسی و مهارت رانندگی است ، در صورتیکه با این مهارت آشنا نباشید ، نخواهید توانست امور شخصی و کاری خود را پیش ببرید.
در دنیای امروز نیز آشنایی به اینترنت یکی از پیش زمینه های استخدامی است و این اهمیت تا جایی پیشرفته است که در زمان استخدام ، آشنایی به اینترنت یا عدم آن را مورد سوال قرار نمیدهند و پیش فرضِ تمامی کارفرمایان ، آشنایی با اینترنت است .بنابراین بطور قطع میتوان عنوان نمود که در صورتیکه با این مهارت کامپیوتری آشنایی ندارید ، نخواهید توانست جذب بازار کار هرچند بازار کار سنتی گردید .زیرا دیر یا زود نیاز به انجام امری خواهید شد که بدون استفاده از اینترنت امکان انجام آن را نخواهید داشت .

آموزشگاه کامپیوتر پرتو ، برای یادگیری سریع اینترنت در کنار شما خواهد بود

سیستم مناسب برای کار با اینترنت

اولین قدم برای ورود به دنیای اینترنت ، برخورداری از یک سیستم کامیپوتری و یا گوشی تلفنی همراهی است که قابلیت اتصال به اینترنت را داشته باشد .بنابراین لازم است تا پیش از هرچیز دیگری نسبت به تهیه یک لپتاپ ، کامپیوتر شخصی ، تبلت و یا گوشی تلفن همراه هوشمند اقدام نمایید .
ابزار مورد نیاز بعدی برای اتصال به اینترنت ، اتسفاده از سرویس های اینترنتی است .بدین منظور بر اساس محدودیت های محیط زندگی خود و با تماس با یکی از شرکت های ارائه دهنده سرویس های اینترنتی تماس حاصل نموده و یکی از سرویس های شرکت را بنابر نیاز خود خریداری نمایید .

یادگیری کار با اینترنت
پس از خریداری سرویس مورد نظر ، لازم است تا برای اتصال به اینترنت ، نسبت به خریداری یک مودم ( سیسمی و یا بی سیم) اقدام نمایید تا با استفاده از آن ، سرویس خریداری شده از شرکت مورد نظر ، بر روی مودم جاری گردد.
پس از برقراری اشتراک اینترنت و تنظیم نمودم مودم (شرکت پشتیبانِ سرویسِ اسنترنتی موظف به راهنمایی مشترکین برای نصب مورد هستند) لازم است تا با استفاده از یک مرورگر مانند اینترنت اکسپلورر ، فایرفاکس ، کروم و یا اوپرا نسبت به باز نمودن و گشت و گذار در اینترنت اقدام نمایید .
بنبراین در حالت کلی برای استفاده از اینترنت در صورتیکه بخواهید از اینترنت بر روی دستگاه کامیپوتری خود استفاده نمایید ، نیاز به یک خط تلفن ثابت ، یک دستگاه مودم و یا اشتراک اینترنتی خواهید داشت .
این در حالی است که برای استفاده از اینترنت بر روی گوشی تلفن همراه خود ، تنها نیاز به یک گوشی تلفن همراه هوشمند و سیم کارت (برای استفاده از دیتای اینترنتی) خواهید داشت.علاوه بر این ، گوشی های تلفن همراه هوشمند ، قابلیت اتصال به مودم را نیز دارند .

کلاس فشرده اینترنت

اینترنت یکی از مهارت هایی که در مجموعه ICDL مورد تدریس واقع میگردد که میتوان آن را بصورت گروهی و یا انفرادی اموزش دید .
کلاس خصوصی اینترنت ، مناسب افرادی است که شرایط حضور در دوره های گروهی را نداشته و یا فرصت برگزاری کلاس بصورت گروهی را ندارند .لذا اقدام به رزرو جلسات بصورت خصوصی میکنند .نحوه برگزاری کلاس اینترنت بصورت خصوصی متناسب با شرایط دانشجو بوده و زمان و روز برگزاری جلسات طبق نظر ایشان برگزار خواهد شد .

آموزش کار با اینترنت

یادگیری اینترنت بصورت مقدماتی تا پیشرفته مستلزم مدت زمان کوتاهی است و متقاضی قادر است تا آن را ظرف مدت یک الی دو جلسه فراگیرد.نحوه برگزاری کلاس ها در صورت شرکت در دوره های گروهی بصورت حضوری بوده و در صورتیکه فرد تمایل به شرکت در دوره بصورت خصوصی داشته باشد ، میتواند دوره را بشکل حضوری و یا مجازی انتخاب نماید

هزینه یادگیری اینترنت

شهریه دوره آموزشی اینترنت بر اساس چارت سازمان فنی و حرفه ای بوده و از اردیبهشت ماه سال جاری لغایت فروردین ماه سال آتی لازم الاجرا است .
هزینه کلاس اینترنت در صورتیکه مایل به برگزاری کلاس بشکل گروهی باشید ، بشکل ترمیک و در صورتیکه مایل به شرکت در کلاس های خصوصی باشید ، بصورت ساعتی محاسبه و دریافت میگردد.

سوالات متداول دانشجویان کلاس آموزش اینترنت

بله! شما با شرکت در کلاس آموزش اینترنت ، نحوه کار با اینترنت را به صورت حرفه ای فرا می گیرید و می توانید با اینترنت کار کنید

شما در ده روز می توانید اینترنت را به صورت کامل فرا بگیرید.

نحوه کار با اینترنت ، سرچ کردن – ایمیل ساختن – ایمیل زدن و کار با مرورگر ها و تنظیمات مرورگرها

در کلاس آموزش اینترنت ، نحوه کار مقدماتی تا پیشرفته با اینترنت به شما دانشجویان عزیز آموزش داده می شود.پس بدون نگرانی در این دوره ثبت کنید و اینترنت را به صورت حرفه ای فرا بگیرید

در صورتیکه  پیرامون کلاس آموزش اینترنت مقدماتی تا پیشرفته سوال و یا نظری دارید ، آن را در این قسمت برایمان بنویسید

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا به این دوره آموزشی امتیاز دهید.
product image
امتیاز دوره از نظر آموزشگاه پرتو :
1star1star1star1star1star
امتیاز دوره از نظر هنرجویان آموزشگاه :
2.5 based on 2 votes
برگزارکننده دوره :
آموزشگاه کامپیوتر پرتو
عنوان دوره :
کلاس آموزش اینترنت
ثبت نام در دوره :
IRR 4600000
ظرفیت دوره :
Available in Stock
مشاوره و ثبت نام -02166959852
×