کلاس آموزش ارز دیجیتال

پیش نیاز کلاس آموزش ارزدیجیتال : ویندوز و کار با اینترنت

مهارتی که بهتر است قبل از شرکت در کلاس آموزش حرفه ای ارز دیجیتال بلد باشیم : خواندن و نوشتن

شما می توانید در کلاس آموزش ارزدیجیتال به صورت آنلاین ، گروهی و یا خصوصی ثبت نام کنید

زندگی انسان دائما در حال تغییر است و روش های کسب و درآمد، یکی از پر سرعت ترین تغییرات زندگی بشر است که در سال های اخیر شکلی جدید به خود گرفته. انگار همین دیروز بود که برای خرید مایحتاج سوپرمارکتی منزل خود هر روز شال و کلاه کرده و به سوپر مارکتی سرکوچه خود میرفتیم و با پرداخت پول نقد که به شکل اسکناس های پاره یا نو بود، مایحتاج خود را خریداری میکردیم و خدا آن روزی را نیاورد که خدای ناکرده مریض بوده یا شرایط جوی و آب هوایی بهم میریخت! در آن زمان بود که باید منتظر بهبود شرایط میشدیم تا در صورت بهبود اوضاع، باز هم راهی همان سوپرمارکت همیشگی میشدیم! اما با تغییر شرایط، سایت های فروشگاهی و آنلاینی پدیدار شدند که به لطف وجود ایشان، دیگر نیازی به سفرهای درون شهری نبود و با چند کلیک ساده میتوانستیم موجودی کارت خود را به سایت پذیرنده منتقل نموده و محصول مورد نظر خودمان را در کوتاهترین زمان ممکن خریداری نماییم. در ابتدای این تغییر، افراد در مقابل این نوع از خرید، جبهه داشتند و به راحتی پذیرای این نوع تغییرات نبودند اما رفته رفته دریافتند که با شناخت سایت های معتبر، میتوان بسیاری از زحمات خود را کاهش داد و سرعت زندگی را بهبود بخشید. همچنین در بسیاری مواقع با خرید از این نوع از سایت ها، تخفیفاتی شامل حال کاربران میشد که در حالات عادی و خریدهای سنتی این امتیازات شامل حال افراد نمیشد. حال در راستای همین تغییرات زندگی بشر و دیجیتالی شدن امور، لازم است تا علم جدید که ارزهای دیجتال و بلاک چین است را نیز پذیرفته و برای بهبود شرایط زندگی و سودآوری بیشتر با این نوع از ارزها آشنا شویم. استفاده از رمز ارزها و ارز دیجیتال از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است به گونه ای که بسیاری از کارشناسان، انقلاب چهارم جهان را مربوط به بلاک چین و رمز ارز ها میدانند. بنابراین پر واضح است که در صورت عدم آشنایی به این علم، از فناوری های روز جهان غافل بوده و بسترهای کسب درآمد جدید را از دست خواهید داد. بنابراین برای اینکه بازارهای سرمایه گذاری در آینده ای نه چندان دور را از دست دهید، لازم است تا با شرکت در کلاس ارز دیجیتال، با این علم جدید آشنا شده و نسبت به سودآوری هرچه بیشتر از همین امروز اقدام نمایید.
در حال حاضر بسیاری از شرکت های بزرگ دنیا، نسبت به سرمایه گذاری بر روی ارزهای دیجیتال هستند از این روی در آینده ای نزدیک زندگی بدون بلاک چین و رمز ارزها برای انسان بسیار سخت خواهد شد. درست مانند اینترنت که امروزه برای افرادی که اشنایی با این بستر ندارند، انجام امور ساده روزانه نیز، به سختی ممکن و در برخی موارد ناممکن خواهد بود.
در حال حاضر ارزهای دیجتال بسیاری جایگزین سیستم های مالی قدیمی شده اند که شناخته شده ترین آن ها، بیت کوین و اتریوم هستند. اما این ارزهای دیجیتال در حال اتمام هستند و لازم است تا با دیگر رمز ارزها و بلاک چین ها آشنا شده و نسبت به ماین (استخراج) و یا ترید (خرید و فروش) آن ها اقدام نمایید که این امر موجب تغییر آینده مالی شما خواهد شد.
از آنجاییکه ارز دیجیتال هنوز شناخته شده نیست و علمی نوپا است، برگ برنده از آنِ کسی است که هرچه زودتر اقدام به فراگیری این علم نماید چرا که بازار بلاک چین و ارزهای دیجیتال هنوز به تکامل نرسیده و علمی نوین است و قرار است اتفاقات بزرگی در آن رخ دهد. پس بهتر است هرچه زودتر به فکر کسب درآمد از این بستر پربازده بوده و با شرکت در کلاس آموزش ارز دیجیتال از تجربیات مدرسین این دوره آموزشی که به شکل عملی در این حوزه فعالیت داشته اند استفاده نمایید.
پر واضح است از آنجایی که علم ارز دیجیتال و بلاک چین، علمی جدید است و افراد بسیار کمی با آن آشنایی دارند، فعالیت در آن باید با احتیاط همراه باشد چرا که یک اشتباه کوچک میتواند کل سرمایه شما را به باد دهد و اتخاذ تصمیمی مناسب میتواند سرمایه شما را چندین برابر کند. بنابراین لازم است تا با علوم و فنون این مسیر به درستی آشنا شده و گام های خود را به درستی بردارید.

آموزشگاه ارز دیجیتال

از زمان ظهور ارزهای دیجیتال، زمان زیادی نمیگذرد اما از آنجاییکه این مسیر، سود آوری هنگفتی دارد، افراد بسیاری نیاز دارند تا با ورود به این عرصه نسبت به کسب درآمد اقدام نمایند. اما توجه داشته باشید که ورود به بازار ارز دیجیتال و فعالیت در آن در صورتیکه با جوانب آن آشنا نباشید، موجب از دست رفتن سرمایه شما خواهد شد. بنابراین لازم است تا با آموزش مفاهیم و روش های کسب درآمد در یک آموزشگاه ارز دیجیتال، نسبت به فراگیری انواع روشهای فعالیت در این حوزه پربازده اقدام نمایید.
اما پیش از انتخاب آموزشگاه ارز دیجیتال، لازم است تا نسبت به استاندارد بودن آموزش های آن اقدام نمایید. بدین منظور لازم است تا آموزش خود را بصورت مقدماتی تا پیشرفته طی نموده تا با کلیه مباحث مورد استفاده در این بازار آشنا گردید. چرا که آینده مالی شما، وابسته به مواردی است که در این دوره آموزشی، آموزش خواهید دید.هرچه دانش، تجربه، قدرت تحلیل و توانایی انتقال مفاهیم به دانشجو توسطِ اساتید دوره آموزشی بالاتر باشد، میزان موفقیت شما در سودآوری مطمئن بیشتر خواهد بود.
بنابراین ما در آموزشگاه کامپیوتر پرتو بر آن شدیم تا با آموزش مفاهیم و نحوه سرمایه گذاری در بازار ارز های دیجیتال، آموزشی جامع را برای شما علاقمندان به این حوزه فراهم آوریم تا با تکیه بر این مفاهیم بتوانید نسبت به کسب درآمد تضمین شده در بازار ارز دیجیتال اقدام نمایید.

کلاس حضوری آموزش ارز دیجیتال

ارز دیجیتال علمی نوپا است. همین امر موجب شده تا افراد بسیار اندکی با این علم به شکلی عملی و تاثیر گذار آشنا باشند و آزمون خطاهای این مسیر را طی نموده باشند. بر همین اساس افراد بسیاری تمایل دارند تا با شرکت در کلاس حضوری آموزش ارز دیجیتال نسبت به فراگیری این علم نوپا و صد البته پر سود اقدام نمایند.
شرکت در کلاس های آموزشی و آشنایی با علم ارز دیجیتال از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که در بسیاری مواقع دیده شده افراد تحت تاثیر دوستان و یا به اصرار نزدیکان خود به شکلی مبتدی و با آزمون و خطا وارد این بستر شده اند و در برخی موارد با ضررهای هنگفتی مواجه شده اند. بنابراین ما در آموزشگاه پرتو سعی بر این داریم تا دانشجویان خود را علاوه بر آشنایی با این علم نوپا، به شکلی مستمر رصد نموده و مانع از ضررهای احتمالی ایشان در حوزه ماینینگ و یا ترید ارز دیجیتال و بلاک چین شویم.
برگزاری دوره های تخصصی ارز دیجیتال یکی از دوره های پر طرفدار است که تا به امروز مورد تقاضای بسیاری از دانشجویان عزیز ما بود و ما بر آن شدیم تا برگزاری دوره حضوری آموزش ارز دیجیتال به این نیاز شما عزیزان پاسخ داده و برای شما سروران راهگشا باشیم.
از خصوصیات کلاس آموزش ارز دیجیتال میتوان به تحلیل تکنیکال رمز ارزها اشاره نمود به نحوی که در طی این دوره قادر خواهید بود علم خود را به مرحله اجرا گذاشته و نسبت به افزایش مهارت های خود به شکلی عملی اقدام نمایید.
شرکت در کلاس حضوری آموزش ارز دیجیتال به تمامی افرادی که علاقمند به علوم نوپا و سودآور و همچنین فعالان در حوزه ارزهای دیجیتال توصیه شده و پس از این دوره خواهید توانست تجربیات مفیدی در حوزه ماینینگ و ترید را به شکلی عملی برای خود و دیگران رقم بزنید.
برای حرفه ای شدن در حوزه ماینینگ و تریدینگ ، تنها کافی است از یک کامپیوتر، یک اتصال به اینترنت و صد البته قوه تصمیم گیری و آشنایی با فنون ماین و ترید بهره مند باشید. حال جاده در دستان شماست. از طی مسیری سود آور و جذاب، لذت ببرید…!

کلاس آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال

همه چیز در مورد خرید و فروش ارز های دیجیتال و کسب درآمد از طریق آن

Trade به معنای خرید و فروش است و استفاده از این واژه در زمانیکه فرد اقدام به خرید و فروش سهام و یا نفت میکند اتلاق میگردد. همچنیپن استفاده از واژه ترید به معنای خرید و فروش انواع ارز دیجیتال است و به فردی که ارز دیجیتال را معامله میکند، تریدر گفته میشود. اما به منظور ورود به عرصه خرید و فروش انواع رمز ارز، لازم است تا با علوم و فنون این علم آشنا باشید. در غیر اینصورت ممکن است تمامی سرمایه خود را از دست دهید. بدین منظور میتوانید با شرکت در کلاس خرید و فروش ارز دیجیتال با آموزش ها و متدهای این بستر آشنا شده و پس از آن اقدام به کسب درآمد در این حوزه نمایید.
اما از آنجایی که کشور ایران جزو کشورهایی است که فعالیت در این حوزه را محدود نموده و امکان فعالیت بصورت مستقیم و خرید و فروش مستقیم برای کاربران ایرانی غیر ممکن است، لازم است تا با انواع روش های خرید و فروش غیر مستقیم آشنا شده و پس از آن نسبت به معامله غیر مستقیم ارزهای دیجتال اقدام نمایید.
شما در کلاس خرید و فروش ارز دیجیتال با انواع روش های معامله رمز ارزها، که با استفاده از دو روش فعالیت در صرافی ها و فعالیت در بازار فارکس و ایجاد حساب کاربری است آشنا شده و خواهید توانست بصورت غیر مستقیم نسبت به خرید انواع ارزهای دیجیتال اقدام نمایید.
شما عزیزان خواهید توانست با شرکت در کلاس خرید و فروش ارز دیجیتال نسبت به اطلاع از علومی مانند نحوه فعالیت در صرافی های ایرانی و خارجی و یا نحوه فعالیت در بازار فارکس مطلع شده و در طول دوره نسبت به بکارگیری مهارت های خود به شکلی عملی اقدام نمایید.
بنابراین به منظور سودآوری صحیح و جلوگیری از هرگونه ضرر احتمالی لازم است تا با رایج ترین اصطلاحات ترید آشنا شده و اساس کار با این ارزها را آموزش ببینید. علاوه بر این آشنایی با تکنولوژی های رمز ارزها بسیار مهم بوده و برای شروع به کار لازم است تا از تجربیات و علم افرادی که در این عرصه فعالیت داشته اند بهره مند گردید.
لازم به ذکر است که آشنایی با رمز ارزها و استفاده از آن ها ممکن است جذاب باشد اما در صورت عدم بکارگیری اصول و قواعد ترید ممکن است سرمایه هنگفتی را از دست دهید. بنابراین پیش از اینکه در اینترنت به دنبال روش های اصولی ترید کردن باشید، لازم است تا مدت زمانی کافی را با استفاده از منبعی موثق بکار گیرید تا حداکثر بازدهی را برایتان به ارمغان آورد.
شما عزیزان در این دوره آموزشی و پس از شناخت اصول و قواعد ترید کردن و بستر های آن، با انواع رمز ارزهای رایج و ارزشمند آشنا میشوید که در این لحظه که این مطلب مورد نگارش واقع شده پر ارزش ترین این ارزها به ترتیب عبارتند از :
• بیت کوین
• اتریوم
• تتر
• ریپل
• بیت کوین کش
هم اکنون تعداد بیش از 7000 رمز ارز وجود دارند و روزانه بر تعداد آن افزوده خواهد شد که ارزش تمامی آن ها یکسان نبوده و هرچه بهای یک رمز ارز بیشتر باشد، ارزش و سود آوری آن بالاتر خواهد بود. اما شناخت بهترین آن ها به دانش و نحوه تصمیم گیری شما بستگی دارد که تمامی این فنون در کلاس خرید و فروش ارز دیجیتال به شما عزیزان آموزش داده خواهد شد.
شما عزیزان پس از شرکت در کلاس آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال خواهید توانست با نحوه و مراحل فعالیت در صرافی ها اعم از
 نحوه انتخاب یک صرافی معتبر
 روش انتخاب یک کیف پول مناسب
 آشنایی با فرایند احراز هویت برای فعالیت در صرافی ها
 نحوه خرید و فروش ارز دیجیتال
و همچنین نحوه فعالیت در بازار فارکس و انتخاب یک بروکر مناسب که به عنوان واسطه در میان ایشان و بازار فارکس فعالیت دارد اقدام نموده و پس از ایجاد یک حساب کاربری در این بازار، اقدام به خرید و فروش انواع ارز های دیجیتال، سکه و سایر دارایی های مالی نمایند.
لازم به ذکر است که از آنجاییکه فعالیت در بازار فارکس برای کاربران ایرانی محدود شده است و این بازار، یک بازار بین المللی است، معامله در آن با ریسک بالایی برخوردار است و لازم است پیش از ورود به این بازار، با تمامی جوانب آن آشنا شده و سپس اقدام به فعالیت در این بازار بین المللی نمایید.
تمام این موارد مهم و حساس، جزو مواردی هستند که در کلاس خرید و فروش ارز دیجیتال فرا خواهید گرفت و پس از آن خواهید توانست نسبت به سودآوری امن و تضمین شده روی آورید.

کلاس آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال

کلاس آموزش صرافی بایننس

همانطور که در بالاتر عنوان نمودیم، یکی از روش ها برای خرید و فروشِ انواع ارز دیجیتال، فعالیت در صرافی هاست. صرافی های بسیاری در این حوزه فعالیت دارند اما یکی از محبوبترین و معتبرترین صرافی ها که بصورت بین المللی فعالیت دارد، صرافی بایننس است. برای فعالیت در این صرافی لازم است تا با اصول و قواعد این مسیر آشنا باشید. بر همین اساس میتوانید با شرکت در کلاس آموزش صرافی بایننس، با صفر تا صد نحوه استفاده از پلتفرم بایننس و نحوه خرید و فروش انواع ارز دیجیتال اعم از قسمت های مختلف این صرافی، مانند بایننس فیوچرز، لندینگ، استکینگ، مارجین، نحوه مدیریت سرمایه و پیش بینی آن و همچنین روش محاسبه سود و زیاد خود در وبسایت و یا اپلیکیشن بایننس آشنا شوید.
صرافی بایننس در حال حاضر، یکی از بهترین ها در حوزه خرید و فروش انواع ارز دیجیتال است که علاوه بر پیشنهاد ارزهای بسیار خوب و سودآور، از تیم پشتیبانی قوی بهره مند است. همچنین اضافه شدن قابلیت های جدید و روز به روز، موجب شده کار با این صرافی، علاوه بر سود آوری، به تجربه ای لذت بخش تبدیل شود. اما کار با صرافی ها به همان اندازه که لذت بخش است، پر ریسک است و در صورت عدم آشنایی با روش های خرید و فروش، ممکن است دچار ضرر شوید. بنابراین لازم است تا با دیدی باز قدم در این مسیر گذارید.
و اما هر صرافی دارای مزایا و معایبی است که در ادامه به بیان برخی از مهمترین این موارد در مورد صرافی بایننس خواهیم پرداخت؛

مزایای صرافی بایننس

 در حال حاضر بیش از 5 میلیون کاربر فعال دارد
 تعداد بالای میزان تراکنش ها به تعداد بیش از 1.4 میلیون تراکنش در هر ثانیه
 فراهم اورن بستر خرید و فروش روزانه به میزان نامحدود
 دریافت کارمزد بسیار کم
 پیشنهادات مختلف برای انتخاب روش های تراکنش
 تجهیز به سیستم اهزار هویت دو عاملی
 امکان پشتیبانی از ارزهای دیجیتال بیت کوین، اتریوم، LTC، xrp و بیش از 500 نوع ارز دیجیتال دیگر
 تجهیز شده با روش های مختلف تریدینگ
 رایگان بودن فعالیت در بستر صرافی
 عدم نیاز به انجام مراحل احراز هویت KYC
 دارای اپلیکیشن موبایل اندروید و IOS
 بی نیاز از برخورداری از کامپیوتر و امکان فعالیت با استفاده از گوشی تلفن همراه
 و …

معایب صرافی بایننس

 تحریم شدن کاربرای ایرانی
 صرورت استفاده از VPS برای فعالیت کاربران ایرانی در این صرافی
 این صرافی از سیستم فیات پشتیبانی نمیکند و کاربران با استفاده از کارت های اعتباری خود نمیتوانند حساب خود را شارژ نمایند
در صورتیکه شما نیز علاقمند به یادگیری روش های فعالیت در این صرافی محبوب هستید، میتوانید تنها با در دست داشتن یک گوشی تلفن همراه هوشمند در این دوره آموزشی شرکت کرده و با نحوه خرید و فروش ارزهای دیجیتال در صرافی بایننس آشنا شوید.
شرکت در این دوره آموزشی نیاز به هیچ گونه پیش نیازی نداشته و علاقه شما میتواند بستر لازم برای یادگیری شما را فراهم آورد.

کلاس آموزش صرافی کوکوین kucoin

صرافی کوکوین به عنوان پنجمین صرافی ارزهای دیجیتال و با حجم معاملاتی بالغ بر 1.5 میلیارد دلار در هر 24 ساعت در لیست صرافی های معتبر قرار گرفته است به نحوی که از هر 5 کاربر که در عرصه ارزهای دیجیتال فعالیت دارند، یکی از آن ها در صرافی کوکوین مشغول به خرید و فروش (ترید) انواع ارز دیجیتال است. هدف از ایجاد این صرافی، ایجاد بستری امن و ایمن برای کاربرانی بود که قصد انجام تراکنش های مالی در سراسر جهان را داشتند. همچنین صرافی کوکوین یکی از محبوبترین صرافی ها برای کاربران ایرانی است چرا که کاربران ایرانی در صرافی بایننس نیاز به احراز هویت داشته که این امر به دلیل تحریم های وارده بر این کاربران، موجب بوجود آمدن مخاطراتی برای این عزیزان شده است. بنابراین یکی از بهترین جایگزین ها برای صرافی بایننس، صرافی کوکوین است که با استقبال بی نظیر هموطنانمان مواجه شده است. بدین منظور میتوانید با شرکت در کلاس آموزش صرافی کوکوین kucoin نسبت به آموزش روش ها و استانداردهای نحوه فعالیت در این بستر معاملاتی اقدام نمایید.

در حال حاضر، صرافی کوکوین دارای ارز دیجیتال مختص به خود تحت عنوان KuCoin Shares یا KCS است که در صورت خرید این ارز دیجیتال از این صرافی، موفق به دریافت تخفیف در کارمزد تراکنش های خود خواهند شد. همچنین کاربرانی که این ارز دیجیتال را خریداری نموده باشند، خواهند توانست میزان 50 درصد از سود کارمزد سایر معاملاتی که توسط این صرافی صورت میپذیرد را دریافت نمایند.
در حال حاضر، صرافی کوکوین از بیش از 400 جفت رمز ارز پشتیبانی میکند. (جفت رمز ارز به معنای دو ارز مختلف است که قابلیت چنج کردن را دارند. به عنوان مثال جفت ارز بیتکوین/ اتریوم به معنای تبدیل بیت کوین به اتریوم است) همچنین این صرافی قصد دارد تا پایان سال 2022 تعداد ارزهایی که قابلیت پشتیبانی دارد را به بیش از 1000 ارز مختلف برساند.
و اما همانطور که میدانید هر صرافی تعدادی مزایا و معایب دارد که پیش از انتخاب صرافی مورد نظرتان لازم است تا با این موارد آشنا شوید. برخی ازمهمترین این موارد عبارتند از:

مزایای صرافی کوکوین

 امکان فعالیت بدون نیاز به احراز هویت
 در حال حاضر پنجمین صرافی معتبر در دنیا
 دریافت کمترین کارمزد در بین سایزر صرافی ها
 پشتیبانی 24 ساعته از کاربران

معایت صرافی کوکوین

 پلتفرم صرافی کوکوین به گونه ای طراحی شده که فعالیت در این بستر برای افراد مبتدی مشکل است
 فعالیت در این صرافی برای کاربران ایرانی ناممکن است و بدین منظور لازم است تا با یک IP غیر ایرانی و ثابت در این صرافی فعالیت نمایید ( ترجیحا از IP آلمان، انگلیس و یا آمریکا استفاده شود)
اما نگران نباشید… شما میتوانید با شرکت در کلاس آموزش صرافی کوکوین kucoin نسبت به فراگیری صفر تا صد این صرافی مطرح در دنیا اقدام نموده و با نحوه خرید و فروش در صرافی کوکوین آشنا شوید.

سوالات متداول دانشجویان کلاس آموزش ارز دیجیتال

کلاس آموزش ارز دیجیتال ، یک دوره جامع است که از صفر تا صد ترید و خرید و فروش ارزهای دیجتال در آن تدریس می گردد.

کلاس گروهی حدودا 1 ماه تا یک ماه و نیم  تا دوماه و خصوصی حدودا 10 روز بسته به میزانی که می توانید وقت بگذارید

پس از کلاس؟ شما از جلسه 4م به بعد دوره می توانید وارد بازار های مالی شوید و در طی دوره تنها دانش تحلیلی شما افرایش می یابد

بله ! تمام آموزش ها عملی و پروژه محور است و ما صفر تا صد آغاز تا کسب سود و تحلیل تکنیکال را به شما آموزش می دهیم

بله ! اصول و مدل ها مختلف تحلیل تکنیکال و فاندامنتال به صورت کاملا عملی و واقعی آموزش داده می شود

کلاس آموزش تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال

به منظور فعالیت موثر و سودآور در حوزه ارز دیجیتال، لازم است تا با روش های تحلیل این بازار آشنا باشید. با استفاده از روش های تحلیل تکنیکال، نسبت به بررسی روند فعالیت این بازار اقدام نمایید. بدین منظور میتوانید با شرکت در کلاس آموزش تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال در موسسه پرتو، نسبت به فراگیری این علم اقدام نمایید.
اما تحلیل تکنیکال چیست و در این دوره آموزشی چه مواردی را خواهید آموخت؟ برای تعریف تحلیل تکنیکال، تعاریف متعددی را میتوان عنوان نمود که عبارتند از:

کلاس آموزش تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال
• تحلیل تکنیکال به معنی روش های بررسی نمودار قیمت و زمان و روش های بررسی پارامترهای موثر بر سودآوری شرکت ها است.
• تحلیل تکنیکال به معنی تحلیل و کشف قوانین تاثیر گذار بر نمودار قیمتی است بطوریکه بتوان رفتارهای آینده یک ارز را پیش بینی نمود.
• تحلیل تکنیکال به معنی بررسی نمودار یک سهام و ارز دیجیتال در گذشته و پیش بینی رفتارهای آینده ارز و توانایی مدیریت و تصمیم گیری برای خرید، فروش و یا نگهداری یک ارز دیجیتال است.
• تحلیل تکنیکال به معنی آموزش فرمول های ریاضی است به گونه ای که با استفاده از آن ها بتواند سیر صعودی و یا نزولی بازار را به خوبی تشخص داده و روند معاملات خود را بر اساس این مسیر طرح ریزی نماید.
بدین منظور میتوانید با شرکت در دوره های آموزشی تحلیل تکنیکال با
 تعاریف و مفاهیم ابتدایی حوزه ارزهای دیجیتال و تحلیل تکنیکال و پس از آن با نحوه دسترسی به نمودارها آشنا خواهید شد.
 آشنایی با نواحی حمایت و مقاومت. نقاط حمایت و مقاومت ، نقاطی در نمودار هستند که نیروهای عرضه و تقاضا به نحوی از کنترل خارج میشود که موجب تغییر مسیر قیمت ارز دیجیتال خواهد شد. بنابراین لازم است با آشنایی و پیش بینی صحیح این نقاط، نسبت به خرید و یا فروش ارز دیجیتال مورد نظرتان اقدام نمایید.
 آشنایی با نحوه صحیح معامله گری در جهت سیر صعودی و یا نزولی قیمت. بدین منظور لازم است تا در صورتیکه روند رشد قیمت صعودی است، نسبت به خرید ارز اقدام نموده و در صورتیکه روند رشد قیمت نزولی باشد نسبت به فروش آن اقدام نمایید.
 آشنایی با استراتژی دانر به معنی نحوه خرید در کف قیمت آموزش داده خواهد شد، که مهمترین ابزارهای این استراتژی استفاده از اندیکاتور مکدی و RSE است.
 آشنایی با مفهوم فیوناچی که یکی از مفاهیم واقعی ریاضی است. با استفاده از این الگوریتم خواهید توانست نواحی خرید و فروش یک ارز دیجیتال را پیدا نمایید.
شرکت در این دوره آموزشی نه تنها به منظور فعالیت در حوزه ارز دیجیتال، که برای هر فردی که قصد ورود به بازار سهام و خرید و فروش انواع مسکوکات و ارزهای دیجیتال و یا فیزیکی را دارد، مفید بوده و شما پس از اتمام این دوره خواهید توانست با بکارگیری روش های تحلیل تکنیکال، در امر خرید و فروش هر نوع سهام و ارز فعالیت نمایید.
شرکت در این دوره آموزشی بصورت صفر تا صد بوده و افراد بدون هیچگونه پیش زمینه ای قادرند در کلاس آموزش تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال شرکت نمایند.
شرکت در این کلاس به شکلی عملی بوده و افراد به شکلی واقعی با انواع روش های تحلیل تکنیکال آشنا خواهند شد چرا که هرگز بدون یک آموزش عملی و واقعی نمیتوان به شکلی صحیح و کاربردی وارد این بازار شد.
علاوه بر این پس از اتمام این دوره آموزشی خواهید توانست از پشتیبانی های ممتد اساتید آموزشی بهره مند شده و از راهنمایی های ایشان در روند خرید و فروش ارز دیجیتال مورد نظر متنعم گردید.

کلاس آموزش صفر تا صد ارز دیجیتال

برای ورود به هر عرصه ای نیاز به احاطه¬ی کامل بر تمامی جوانب آن حوزه است. نکته ای که در بازار ارزهای دیجیتال بیش از پیش محسوس است، و ممکن است اولین اشتباه شما، آخرین اشتباهتان باشد و به موجب آن سرمایه هنگفتی را متضرر شوید. بنابراین شرکت در کلاس آموزش صفر تا صد ارز دیجیتال، خصوصا برای افرادی که مبتدی بوده و قصد ورود به این بازار جذاب را دارند یک ضرورت محسوب میشود و به عنوان نخستین قدمی است که برای ورود به این حوزه باید برداشته شود.کلاس آموزش صفر تا صد ارز دیجیتال
شما عزیزان میتوانید با شرکت در این دوره آموزشی با تمامی مباحث کاربردی و مورد نیاز برای فعالیت در حوزه ارزهای دیجیتال آشنا شده و بی نیاز از هر نوع آموزش دیگری شوید.
همچنین به دلیل پیچیدگی هایی که در حوزه ارزهای دیجتال وجود دارد، نیاز به حضور یک استاد راهنما در کنار خود و پس از اتمام دوره آموزشی دارید تا با استفاده از کمک ایشان بتوانید بصورت موثرتری اقدام به فعالیت در بازار نمایید.
این دوره آموزش نتیجه فعالیت چندین ساله اساتید آموزشی در بازار ارزهای دیجیتال بوده و مباحث آن به گونه ای قابل درک به شما عزیزان منتقل خواهد شد.
کلاس آموزش ارز دیجیتال بصورت صفر تا صد در دو بستر آنلاین و حضوری برگزار شده و شما عزیزان میتوانید بنا بر نظر و شرایط خود یکی از روش های تدریس را انتخاب نمایید.

بهترین آموزش ارز دیجیتال

با توجه به نوظهور بودن علم ارز دیجیتال و ناشناخته بودن آن برای بسیاری از افراد، آموزش های بسیار محدودی برای ورود به این بازار وجود دارد. بنابراین لازم است تا آموزش های مورد نظر خود را تحت تعلیم مدرسانی فراگیرید که از نظر بار علمی شناخته شده بوده و بصورت عملی در این بازار فعالیت داشته باشند. همچنین برخورداری از سابقه فعالیت در این بازار، برای مدرسین ارز دیجیتال از اهمیت ویژه ای برخوردار است. اما سوال اینجاست که بهترین آموزش ارز دیجیتال، به چه صورت است و توسط چه کسان و یا آموزشگاه هایی ارائه میگردند. دقت نمایید برای ورود به این عرصه لازم است تا آموزش خود را در محلی معتبر و تحت نظارت افرادی آگاه در این زمینه پشت سر بگذارید در غیر اینصورت ممکن است با چیدن استراتژی های غلط متحمل ضررهای بسیاری گردید.

بهترین آموزش ارز دیجیتال
با توجه به درخواست های مکرر شما عزیزان مبنی بر آموزش ارز دیجیتال برآن شدیم تا نسبت به برگزاری دوره های مدون و جامع آموزش ارز دیجیتال اقدام نموده و شما عزیزان را با مهارت های عملی این حوزه آشنا نماییم. بدین منظور چه شما فردی مبتدی باشید و بخواهید آموزش را از صفر تا صد پشت سر بگذارید و چه فردی مطلع در این حوزه باشید و نیاز به آموزش مفاهیم بیشتر داشته باشید، خواهید توانست در این کلاس شرکت نموده و از تجارب اساتید این حوزه بهره مند گردید.
آموزشگاه پرتو با افتخار همکاری با برترین اساتید آموزشی در حوزه ماینینگ، تریدینگ، تحلیل تکنیکال، فعالیت در بازار فارکس، خرید و فروش در صرافی ها، استیکینگ و … توانسته به خوبی پاسخگوی شما عزیزان در حوزه یادگیری فنون و قوانین حاکم بر بازار ارز های دیجیتال بوده و به انتخاب دانشجویان عزیز توانای ارائه بهترین آموزش ارز دیجیتال در این حوزه باشیم.
اما چه مواردی موجب شد تا پرتو به عنوان برگزار کننده برتر دوره های آموزشی ارز دیجیتال به رسمیت شناخته شود و این دوره از چه استانداردهایی برخوردار است؟
اصلی ترین ویژگی دوره های آموزشی ارز دیجیتال در آموزشگاه پرتو، همکاری با اساتید مجربی است که در این بازار بصورت رسمی فعالیت داشته و با تمامی جوانب امر بصورت کاملا واقعی آشنایی دارند.
از دیگر استانداردهای این دوره، فعالیت دانشجویان در حوزه ترید بصورت کاملا عملی است که موجب به چالش کشیدن دانشجویان و استفاده از دانش خود بصورت کاملا کاربردی خواهد شد.
آموزش استراتژی های مدون و تحلیل های صحیح از دیگر مواردی است که در این دوره مورد آموزش واقع خواهد شد و موجب میگردد دانشجویان با دیدی باز نسبت به معاملات ارز دیجیتال مورد نظرشان اقدام نمایند.
همچنین به علت تقاضای بسیار زیاد شما عزیزان، بر آن شدیم تا با تعرفه ای معقول و تصویب شده نسبت به برگزاری این دوره آموزشی اقدام نموده تا امکان شرکت در این دوره آموزشی برای همگان فراهم باشد.
بنابراین در صورتیکه قصد شرکت در بهترین کلاس آموزش ارز دیجیتال را دارید میتوانید با در دست داشتن سرمایه ای اندک نسبت به سود آوری مطمئن در این حوزه اقدام نمایید.

کلاس خصوصی آموزش ارز دیجیتال

آموزش ارز دیجیتال برای بسیاری افراد، جذاب است چرا که سودآوری با استفاده از روشهای مجازی، موجب خواهد شد افراد بتوانند در کنار شغل اول خود، از آن بهره مند شده بدون آنکه وقت چندانی از ایشان بگیرد. اما دانش تمامی افراد در این حوزه به یک اندازه نیست و برخی با دانش مطلقا صفر و برخی دیگر با دانشی اندک و اطلاع از مفاهیم اولیه در این حوزه، تمایل به کسب اطلاعات کاربردی و مفید در حوزه ارز دیجیتال دارند به نحوی که با تکیه بر این موارد، بتوانند نسبت به سودآوری مفید و ریسک حداقلی اقدام نمایند. بدین منظور میتوانید با شرکت در کلاس خصوصی آموزش ارز دیجیتال، نسبت به فراگیری این علم اقدام نمایید و مباحث مورد نیاز خود را به شکلی خصوصی از اساتید آموزشی فراگیرید.
علاوه بر این، در بسیاری مواقع افراد، فرصت شرکت در کلاس های گروهی را نداشته و لازم است تا آموزش خود را در کوتاهترین زمان ممکن پشت سر بگذارند. همچنین شرکت در کلاس خصوصی آموزش ارز دیجیتال برای آن دسته از عزیزانی که مدت زمان شرکت در کلاس را به شکلی متغیر دارند، این امکان را میدهد که زمان برگزاری کلاس خود را به شکلی شناور و متغیر انتخاب نمایند.
لازم به ذکر است که مباحث مورد تدریس در کلاس های خصوصی و گروهی به یک اندازه بوده و تنها تفاوت آن در مدت زمان اتمام کلاس و شناور بودن زمان برگزاری کلاس است. همچنین دانشجویان عزیز میتوانند با شرکت در کلاس خصوصی آموزش ارز دیجیتال، نسبت به فراگیری علومی بیش از استانداردهای آموزشی و یا حتی کمتر از آن اقدام نمایند. بدین منظور لازم است تا با مطرح نمودن سرفصل های آموزشی با واحد آموزش، نسبت به تخمین مدت زمان مورد نیاز برای آموزش اقدام نموده و پس از آن اقدام به شروع کلاس های آموزشی مورد نظر نمایند.
شرکت در این کلاس ها مناسب برای افرادی است که :
 فرصت اندکی برای فراگیری مباحث آموزشی دارند
 لازم است تا دانش مورد نظرشان را بصورت غیر مدون و خارج از مباحث تدوین شده در چارت سازمانی آموزش ببینند
 دارای اطلاعات اندک و یا بدون هیچ زمینه ای قصد ورود به بازار ارز دیجیتال دارند
 افرادی که قوه تحلیل بازار را نداشته و جسارت لازم برای شروع یک معامله واقعی را ندارد
کلیه دوره های آموزشی در آکادمی پرتو دارای پشتیبانی بوده و دانشجویان عزیز میتوانند پس از اتمام دوره آموزشی مورد نظر، از راهنمایی و مشاوره های اساتید آموزشی خود بهره مند گردند.
آموشگاه پرتو با افتخار همکاری با اساتید مجرب در حوزه انواع رمز ارز و نحوه مینینگ و تریدینگ آن ها، توانسته به یکی از برترین آموزشگاه های ارائه دهنده آموزش ارز دیجیتال و مباحث کاربردی در این حوزه باشد و دانشجویان بسیاری را در این حوزه به سودآوری مطمئن برساند.

هزینه کلاس آموزش ارز دیجیتال

شرکت در کلاس های آموزش ارز دیجیتال به دو روز امکان پذیر است که در هر یک، هزینه کلاس آموزش ارز دیجتال متفاوت از دیگری است. شما عزیزان میتوانید بر اساس نیاز خود به یکی از دو روش شرکت در کلاس های گروهی و یا شرکت در کلاس های خصوصی اقدام نموده و مباحث آموزشی را فراگیرید. اما هزینه این دوره ها به چه صورت محاسبه شده و چگونه پرداخت میگردد؟
بدین منظور لازم است تا نسبت به مشخص نمودن روش آموزش مورد نظرتان اقدام نمایید. در صورت انتخاب روش آموزش بصورت شرکت در کلاس های گروهی، مبلغ شهریه بصورت ثابت بوده و لازم است تا بر طبق چارت سازمانی، مبلغ مقرر شده پیش از شروع کلاس تسویه گردد.
اما در صورتیکه نیاز به شرکت در کلاس ها بصورت خصوصی داشته باشید، لازم است تا با پرداخت شهریه بر طبق چارت سازمانی و بصورت ساعتی، ساعات مورد نیاز خود را بصورت رزرو شده، مشخص نمایید. آکادمی پرتو برای رفاه هر چه بیشتر حال شما عزیزان بر آن شده تا در صورتیکه قصد شرکت در کلاس های خصوصی را داشته باشید، بتوانید مبلغ شهریه را بصورت تقسیط شده در چند نوبت بپردازید. لازم به ذکر است که ساعت و تاریخ برگزاری کلاس خصوصی، پس از رزرو تعداد ساعات مورد نظرتان به شما عزیزان اعلام خواهد گردید.
میزان شهریه دوره آموزش ارز دیجیتال بر اساس مقررات سازمان فنی و حرفه ای لحاظ شده و به مدت یکسال قابل محاسبه خواهد بود.

کلاس آموزش تحلیل فاندامنتال ارز دیجیتال

تحلیل فاندامنتال یا تحلیل بنیادی به روشی گفته میشود که افراد با استفاده از آن میتوانند وضعیت یک ارز دیجیتال را بررسی نموده و ارزش واقعی آن را برآورد نمایند. پس از آن بر اساس قیمت و ارزش واقعی ارز مورد نظر، اقدام به خرید و یا فروش آن نمایند. بدین منظور میتوانید با شرکت در کلاس آموزش تحلیل فاندامنتال ارز دیجیتال نسبت به فراگیری این دانش اقدام نموده و با استفاده از آن تصمیمات بهتری اتخاذ نموده و شانس خود را برای موفقیت در حوزه خرید و فروش ارزهای دیجیتال افزایش دهید.
تحلیل فاندامنتال به معنای بررسی اطلاعات و تمامی گزاره های یک ارز دیجیتال. بدین منظور لازم است تا وقت و انرژی بسیاری را صرف نمایید. از این روی، افرادی که قصد سرمایه گذاری بلند مدت را داشته و تمایل به خریداری یک ارز به مدت طولانی و برای مدت زمانی بیش از یکسال را دارند مفید است.
علاوه بر این، استفاده از تحلیل فاندامنتال، مناسب برای ارزهایی است که برای اولین بار مورد عرضه قرار گرفته و لازم است تا با استفاده از این روش، نسبت به برآورد ارزش واقعی آن اقدام نمایید. (استفاده از تحلیل تکنیکال در این زمینه کارساز نیست چرا که استفاده از تحلیل تکنیکال با تکیه بر نمودار قبلی یک ارز کاربرد دارد و در صورتیکه یک ارز به تازگی مورد عرضه واقع شده باشد، نمودار قیمتی برای آن متصور نیست)
استفاده از تحلیل فاندامنتال برای ارزیابی ارزش واقعی ارزهای دیجتالی است که در بازار، قیمت دقیق برای آن وجود نداشته و لازم است تا با تحلیل ارزش آن نسبت به معامله آن اقدام نمود. اما استفاده از تحلیل فانتدامنتال تنها مختص به ارزهای دیجتال نبوده و شما عزیزان میتوانید برای بررسی هر نوع سهامِ دیگری از آن استفاده نمایید.
نکته مهم در حوزه فراگیری تحلیل های فاندامنتال و تحلیل تکنیکال این است که استفاده از این دو روش، تضمینی برای سود آوری شما نخواهد بود و شما با بکارگیری این روش ها خواهید توانست ریسک زیانِ خود را کاهش دهید.
در صورتیکه شما عزیزان نیز متقاضی ورود به این عرصه هستید میتوانید با شرکت در کلاس آموزش تحلیل فاندامنتال ارز دیجیتال نسبت به فراگیری روش های مدیریت و پیش بینی ارزش ارز دیجیتال مورد نظر خود اقدام نموده و با استفاده از این روش نسبت به معامله و ترید نمودن در این بازار اقدام نمایید.

کلاس آموزش آنلاین ارز دیجیتال

آکادمی پرتو یکی از برترین آموزشگاه های برگزار کننده دوره های آموزشی ارز دیجیتال است که تا سال 1398 اقدام به برگزاری دوره های آموزشی در این حوزه مینمود اما افراد بسیاری از جای جای ایران با ما در تماس بوده و متقاضی شرکت در کلاس آنلاین ارز دیجیتال بوده اند. بدین منظور و برای رفاه حل شما عزیزان که امکان شرکت در کلاس های حضوری را به دلیل بعد مسافتی و یا زمانی ندارید، اقدام به برگزاری کلاس های آنلاین نمودیم.
برای شرکت در کلاس آنلاین ارز دیجیتال تنها کافی است با یک سیستم کامپیوتری که به اینترنت متصل است و یا در دست داشتن یک تلفن همراه هوشمند، اقدام به شرکت در این دوره آموزشی نموده و با مباحث بازار ارز دیجیتال به شکلی جامع و کاربردی آشنا شوید.
بدین منظور میتوانید با استفاده از تجارب و دانش اساتید حرفه ای در زمینه ارز دیجیتال استفاده نموده و پس از اتمام دوره از پشتیبانی این عزیزان بهره مند گردید.
شرکت در دوره آنلاین ارز دیجیتال بصورت خصوصی بوده و شما عزیزان خواهید توانست با استفاده از بستر اینترنت بصورت تک نفره با استاد در ارتباط باشید.
کلیه مباحث تدریس شده در این دوره بصورت عملی و کاربردی ارائه شده و دانشجویان عزیز میتوانند بصورت واقعی نسبت به ورود به این بازار پر سود اقدام نمایند.
همچنین شما عزیزان میتوانید پس از اتمام دوره نسبت به اخذ مدرک بین المللی دوره آموزش ارز دیجیتال اقدام نموده و از مزایای این مدرک معتبر بهره مند گردید.

در صورتیکه  پیرامون کلاس آموزش صفر تا صد ارز دیجیتال سوال و یا نظری دارید ، آن را در این قسمت برایمان بنویسید

2 پاسخ
  1. مهدی انجبینی
    مهدی انجبینی گفته:

    آقا من واقعا مبهوت مهارت مهندس موسوی در تدریس شدم.چقدر عجیب بود نحوه تدریس.من میخکوب شده بودم در طی دوره و البته الان قشنگ می تونم متوجه شم که چطور بقیه به نام کلاس ارزش دیجیتال و این چیزها سر من رو قبلا کلاه گذاشته بودن
    واقعا ممنونم از آکادمی و از استاد موسوی عزیز
    سلام به استاد برسونید

    پاسخ
    • مدیرسایت
      مدیرسایت گفته:

      مهدی عزیز
      از لطف شما متشکرم
      استاد موسوی واقعا در این زمینه عالی هستند
      از شما متشکریم که ما رو انتخاب کردین و نظر دادین.
      موفق باشید

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا به این دوره آموزشی امتیاز دهید.
product image
امتیاز دوره از نظر آموزشگاه پرتو :
1star1star1star1star1star
امتیاز دوره از نظر هنرجویان آموزشگاه :
5 based on 3 votes
برگزارکننده دوره :
آموزشگاه کامپیوتر پرتو
عنوان دوره :
کلاس آموزش ارز دیجیتال
ثبت نام در دوره :
IRR 4500000
ظرفیت دوره :
Available in Stock
مشاوره و ثبت نام -02166959852
×