کلاس آموزش حسابداری

بهترین اساتید کامپیوترمدرس کلاس آموزش حسابداری جمعی از بهترین اساتید آموزش حسابداری در تهران می باشند که سال ها تجربه تدریس حسابداری دارند

پیش نیاز کلاس آموزش حسابداری : ویندوز

نرم افزاری که بهتر است قبل از شرکت در کلاس آموزش حرفه ای حسابداری بلد باشیم : برای شرکت در کلاس آموزش حسابداری ، پیش نیاز خاصی لازم نیست اما اگر می خواهید در کلاس آموزش حسابداری موفق باشید ، بهتر است بر روی اکسل تسلط کافی داشته باشید

شما می توانید در کلاس آموزش حسابداری به صورت آنلاین ثبت نام کنید

آموزشگاه حسابداری

آموزش حسابداری و کاربرد آن در بازار امروز ، به دو بخش آموزش تئوری و عملی تقسیم شده است و کسانیکه قصد ورود به بازار کار را دارند ، لاجرم مجبور به فراگیری هر دو روش آن خواهند بود .با توجه به این امر که سیستم آموزش آکادمیک حسابداری در دانشگاه ها بر پایه آموزش تئوری بنا شده است ، لزم است تا فرد پس از اتمام دوره آموزش آکادمیک خود ، با جنبه عملی این دانش نیز آشنا گردد .
لذا لازم است تا دوره های آموزشی را به روشی طی نمایید که دو جنبه عملی و تئوری را شامل گردند .ما در آموزشگاه حسابداری پرتو افراد را با هر دو جنبه آموزش اصول حسابداری و استفاده از نرم افزارهای کاربردی این حوزه بشکل کاملا عملی و کاربردی آشنا نموده و افراد را برای ورود به بازار کار آماده مینماییم .

بهترین کلاس حسابداری

همه چیز در مورد کلاس آموزش حسابداری

حسابداری یک زبان مربوط به امور مالی یک شرکت و یا سازمان است.

حسابداری جزو زبان های تخصصی می باشد و بازار کار خوبی دارد و می توانید پس از گذراندن دوره های حسابداری و همچنین کارورزی به راحتی استخدام شوید.امورمالی تمامی شرکت ها و سازمان ها شبیه بهم هستند و موراد پیچیده ای ندارند و شما می توانید امورمالی و حسابداری را بدون کوچکترین نگرانی انجام دهید.

حسابداری دارای 3 دسته اصلی می باشد:

حسابداری مالی  حسابداری مدیریتی  اطلاعات عملیاتی

مخاطبین دوره آموزش حسابداری در آموزشگاه کامپیوتر پرتو!

شرکت در دوره فقط مختص دانشجویان رشته کامپیوتر نیست.

همه دانشجویان در هر رشته ای که به حسابداری علاقه دارند، می توانند در دوره شرکت کنند.

شرایط سنی برای شرکت در دوره به هیچ عنوان ملاک نیست. دانشجویانی از 13 سال تا 50 سال داشته ایم و داریم.

تمام افرادی که به دنبال شغل برای کسب درآمد هستند.

افرادی که به حسابداری و امور مالی علاقه مند هستند.

دانشجویان فارغ التحصیل از رشته های مالی و حسابداری(اقتصاد)که تجربه کار عملی ندارند

کارمندان شرکت ها برای ارتقای اطلاعات و مهارت

مدیران شرکت ها برای نظرات دقیق برامور حسابداری

فارغ التحصیلان از رشته های غیر مالی و حسابداری

چرا دوره آموزش حسابداری آموزشگاه کامپیوتر پرتو؟!

حسابداری یک رشته کاملا تخصصی است و البته تسلط شما به انجام حسابرسی یک هنر می باشد.

مزایای یادگیری حسابداری :

* مدیریت مخارج و مدیریت پس انداز
*مدیریت درآمد و پس اندازی قسمتی از درآمد
* مدیریت بدهکاری و بستانکاری
* مدیریت حساب های بانکی، سود
*آینده نگری و سرمایه گذاری بلند مدت و کوتاه مدت

تمامی شرکت ها و سازمان ها نیاز به حسابدار و بررسی امور مالی توسط شخص متخصص دارند. به همین دلیل آن دسته از افرادی که دوره های حسابداری را میگذرانند و علاقه مند به امور حسابداری هستند ، حتما استخدام می شوند.البته دراین بین تسلط شما به امور مالی و حسابرسی در امر استخدام و ورود به بازار کار بسیار ضروری است .

بازار کار حسابداری

یکی از پر متقاضی ترین بسترها برای جذب نیروی انسانی ، رشته حسابداری است .زیرا شرکت ها و موسسات بسیاری هستند که با مشکلات مالی بزرگی در حال دست و پنجه نرم کردن هستند وبدین ترتیب ، بازار کار رشته حسابداری ، یکی از  گسترده ترین بسترهای جذب را از آنِ خود کرده است .
تمامی دانش آموختگان علم حسابداری قادرند تا در شاخه های زیر مشغول به کار گردند :
حسابداری در موسسات دولتی
حسابداری در شرکت های خصوصی
حسابداری در شرکت های تولیدی و کارخانجات
حسابداری در اداره های دارایی و مالیات
بانک ها
شرکت های بیمه
و اما در مورد میزان دریافتی یک حسابدار میتوان اینگونه عنوان نمود که میزان دریافتی یک حسابدار بستگی به سابقه کاری وی و یا سِمتی است که در آن جایگاه ایفی نقش مینماید .
به عنوان مثال در صورتیکه از تجربه کاری برخوردار نباشید ، با میزان حقوق 2,500,000 تومان میتوانید شروع به کار نمایید.حداکثر حقوق برای یک حسابدار با سابقه مبلغی در حدود 7,000,000 تومان است .مبلغ دریافتی حسابدار در صوتیکه در سمتِ شغلی بالاتری باشد ، افزایش خواهد یافت.به عنوان مثال میزان دریافتی یک مدیر حسابداری تا 13,000,000 تومان نیز محاسبه میگردد .
به همین ترتیب ، هرچه سابقه کاری حسابدار بیشتر شود و بر تجربه کاری وی اضافه گردد ، بر میزان دریافتی وی افزوده خواهد شد .

مدت زمان یادگیری حسابداری

مدت زمانی که برای به اتمام رساندن دوره آموزشی حسابداری متصور است ، به نحوه برگزاری کلاس ها اعم از گروهی و یا خصوصی مرتبط است .
مدت زمان برگزاری کلاس های گروهی بشکل ثابت و با طول مدت 2/5 ماه برگزار میگردد .
این در حالی است که مدت زمان اتمام دوره ها بشکل خصوصی ، کاملا متناسب با شرایط و درخواست دانشجو بوده و بین دو هفته تا 2 ماه متغیر است .

آموزشگاه حسابداری

کلاس فشرده حسابداری

برخی از افراد بنابر شرایط خاص خود ، امکان شرکت در دوره های گروهی را ندارند .این افراد میتوانند با شرکت در دوره های خصوصی نسبت به فراگیری علم حسابداری اقدام نمایند .
نحوه برگزاری این جلسات متناسب با شرایط خصوصی افراد در نظر گرفته شده و هر فرد بنا بر نیاز خود میتواند در ساعات مشخصی از روز در کلاس های اموزشی شرکت کند.بنابراین متقاضی قادر است تا جلسات آموزشی را بشکل شناور و نامنظم انتخاب نماید .به عنوان مثال یک روز صبح و روز دیگر عصرها در کلاس حضور یابد.
تعداد ساعات مورد نیاز برای تدریس مباحث آموزشی حسابداری ، کمتر از تعداد ساعات آموزشی در کلاس های گروهی است .زیرا تمامی وقتِ کلاس مختص به یک نفر است و نیاز به تعداد ساعات کمتری برای آموزش است .اما مباحث تدریسی در کلاس های خصوصی با مباحث آموزشی در کلاس های گروهی کاملا مشابه است .
نحوه برگزاری حلسات در کلاس های گروهی و خصوصی به شکل حضوری ، خصوصی و یا ترکیبی از این دو روش بوده و دانشجو مختار است با توجه به شرایط خود ، یکی از این روش های را انتخاب نموده و در کلاس ها شرکت نماید .

هزینه کلاس حسابداری

شهریه دوره های حسابداری به دو شکل قابل محاسبه و دریافت است .شهریه دوره های گروهی و شهریه دوره های خصوصی
در دوره های گروهی ، شهریه بشکل ترمیک محاسبه میگردد .اما در صورتیکه کلاس ها بشکل خصوصی برگزار گردند ، شهریه بصورت ساعتی محاسبه و از دانشجو دریافت میگردد .

در هر دو روش برگزاری کلاس بشکل خصوصی و یا گروهی ، شهریه های تدوین شده بر اساس چارت سازمان فنی و حرفه ای بوده و از اردیبهشت ماه سال جاری لغایت فروردین ماه سال آتی لازم الاجرا است .

سرفصل های کلاس آموزش حسابداری

آشنايي با مفاهيم و اصطلاحات حسابداري و انواع مراكز كسب و كار

شناخت اصولي حساب ها و نحوه كدگذاري حساب ها

آشنايي با مفاهيم رويداد مالي ، تشخيص طرفين حساب ها ، ماهيت بدهكار و بستانكار

ثبت سند و تحریر دفاتر قانونی

شناخت مفاهيم كامل خزانه داري و ثبت سند هاي حسابداري

شناخت مفهوم روش هاي قيمت گذاري بهاي تمام شده كالاها

شناخت مفهومي و اجراي روش قيمت گذاري ميانگين موزون

شناخت مفهومي كاردكس انبار

آشنايي با استانداردهاي حسابداري ادواري و دائمي جهت ثبت اسناد انبار و فروش

شناخت كامل و اجرايي حسابداري انبار

آشنايي با مفهوم انواع روش هاي انبارگرداني و سند حسابداري مربوطه

شناخت كامل فرآيند صدور پيش فاكتور و فاكتور فروش و ثبت اسناد مربوطه

شناخت كامل و اجرايي حسابداري فروش و اعتبارات مشتريان

آشنايي با مفهوم انواع روش هاي انبارگرداني و سند حسابداري مربوطه

شناخت مفهومي گزارش وضعيت يك حساب مشخص در اصول حسابداري

شناخت مفهوم ترازهاي آزمايشي

آشنايي با نحوه محاسبه گزارش سود و زيان موقت و دائمي

شناخت كامل نحوه بستن حساب ها در انتهاي سال مالي

آموزش قوانین وزارت کار ،بیمه تامین اجتماعی و مالیات حقوق

آموزش نحوه محاسبه حقوق و دستمزد و ثبت سند حسابداري
نحوه اسقرار و پیاده سازی نرم افزار جامع حسابداری ، خزانه داري ، انبارداري و فروش بهينه
آموزش كليه زير سيستم هاي نرم افزار جامع بهينه و ارتباط بين زير سيستم ها

ارائه راه حل سریع در جهت اشتغال کارآموزان
برگزاري دوره بصورت كاملا پروژه اي و کارگاه عملی و کاربردی مي باشد و شيوه آموزش

بصورت كاملا اجرايي در بازار كار بوده و كارآموزان اين دوره پس از اتمام آن ميتوانند در بخش هاي بازرگاني ، اصناف و خدماتي مشغول به كار شوند .

کلاس حسابداری با مدرک بین المللی

یکی از دغدغه های ذهنی مخاطبان که همواره از مشاوران ما مورد سوال قرار میگیرد ، نحوه ارائه مدرک و شرایط مورد نیاز برای واجد شرایط درخواست مدرک بودن است .زیرا یکی از شرایط استخدامی در برخی از سازمان ها و نهادها ، توانایی ارائه مدرک پایان دوره حسابداری از سوی متقاضی است .
آموزشگاه پرتو با به ثبت رساندن خود در نهادهای دولتی و ذیصلاح توانسته مجوزهای ارائه مدارک پایان دوره برای نرم افزارهای مختلف را کسب نماید .بر همین اساس دانشجویانی که تمایل به دریافت مدرک پس از اتمام دوره های آموزشی خود را دارند میتوانند مراتب را به واحد آموزش آکادمی پرتو اطلاع دهند .
مدارک ارائه شده از سمت این آموزشگاه کاملا معتبر بوده و تحت نظر سازمان ها و نهادهای دولتی چون سازمان فنی و حرفه ای است همچنین رسمیت مدارک ارائه شده از سوی آکادمی به حدی است که در صورت نیاز به ترجمه آن میتوانید نسبت به ترجمه آن اقدام نموده و از مزایای آن استفاده نمایید

سوالات متداول دانشجویان کلاس آموزش حسابداری

در کلاس آموزش حسابداری ، اصول و مقدمات و کلیات حسابداری آموزش داده می شود و به صورت حرفه ای می توانید با این مفاهیم آشنا شوید

در کلاس آموزش حسابداری نرم افزار حسابداری مانند هلو ، همکاران سیستم و … تدریس می گردد

شما پس از گذراندن کلاس آموزش حسابداری و شرکت در آزمون ، می توانید به سادگی وارد بازار کار شوید

کلاس آموزش حسابداری کاملا عملی و پروژه محور است و تمام آن چیزی که در دنیای حسابداری در یک شرکت بزرگ به آن نیاز دارید ، به شما آموزش داده می شود

کلاس آموزش حسابداری مقدماتی تا پیشرفتهکلاس آموزش حسابداری مقدماتی تا پیشرفته

از آنجاییکه حسابداری یکی از علوم عملی است ، لازم است تا افراد بشکلی کاربردی و با استفاده از روش های حل تمرین با این علم آشنا گردند .
شما با شرکت در دوره های آموزشی آموزش حسابداری از مقدماتی تا پیشرفته ، میتوانید از با مبحث کاربردی علم حسابداری آشنا شده و برای ورود به بازار کار آماده شوید.

ما در دوره های آموزش حسابداری ، دانشجو را با ایتدایی ترین مباحث حسابداری یعتی معادلات حسابداری آشنا کرده و پس از آ« نسبت به حل تمارین واقعی حسابداری اقدام خواهیم نمود.پس از آن دانشجو را با نحوه کار با نرم افزارهای رایج حسابداری چون هلو ، آسان ، سپیدار و اکسل آشنا خواهیم نمود.
نحوه محاسبه حقوق و دستمد نیز از دیگر مباحثی است که در دوره های آموزشی حسابداری مقدماتی تا پیشرفته مورد تدریس واقع میگردد.

کلاس حسابداری مجتمع فنی

برای هر دانشجو ، شناسایی بهترین انتخاب از بین انتخاب های متعددی که پیش رو دارد ، از اهمیت ویژه ای برخوردار است .زیرا مطلوب هر شخص ، برخورداری از کیفیت متناسب با وقت و هزینه ای است که متقبل میگردد .
آموزشگاه کامیپوتر پرتو با سابقه فعالیت طولانی مدت خود و همکاری با مجرب ترین اساتید در حوزه آموزش علم حسابداری ، توانسته به یکی از برترین آموزشگاه ها در حوزه آموزش حسابداری تبدیل گردد.
سرفصل های آموزشی در این دوره ها به گونه ای تبیین شده که دانشجو پس از مدت کوتاهی بتواند با مهمترین و کاربردی ترین مفاهیم حسابرسی آشنا شده و پس از طی دوره بتواند برای ورود به بازار کار مهیا گردد .
آموزشگاه کامیپوتر پرتو با استعانت به دانش علمی و عملی اساتید آموزشی ، پشتیبانی از دانشجو پس از اتمام دوره های آموزشی ، توانایی ارائه مدارک معتبر و بین المللی و ارائه آموزشی حرفه ای و کاربردی ، به ادعای دانشجویان سابق خود توانسته به یکی از برترین آکادمی ها در حوزه تعلیم و تربیت دانشجویان در عرصه علم حسابرسی و حسابداری بپردازد.

در صورتیکه  پیرامون کلاس آموزش حسابداری مقدماتی تا پیشرفته سوال و یا نظری دارید ، آن را در این قسمت برایمان بنویسید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا به این دوره آموزشی امتیاز دهید.
product image
امتیاز دوره از نظر آموزشگاه پرتو :
1star1star1star1star1star
امتیاز دوره از نظر هنرجویان آموزشگاه :
2.5 based on 6 votes
برگزارکننده دوره :
آموزشگاه کامپیوتر پرتو
عنوان دوره :
کلاس آموزش حسابداری
ثبت نام در دوره :
IRR 12000000
ظرفیت دوره :
Available in Stock
مشاوره و ثبت نام -02166959852
×