کلاس آموزش طراحی رابط کاربری

مدرس کلاس آموزش طراحی رابط کاربری مهندس مهدی موسوی یکی از باسابقه ترین و حرفه ای ترین اساتید آموزش دوره های آموزش طراحی رابط کاربری می باشند

پیش نیاز کلاس آموزش طراحی رابط کاربری : ویندوز

نرم افزاری که بهتر است قبل از شرکت در کلاس آموزش حرفه ای طراحی رابط کاربری بلد باشیم : تسلط نسبی شما بر فتوشاپ تاثیر بیشتری در پیشرفته شما خواهد داشت اما واجب نیست

شما می توانید در کلاس آموزش طراحی رابط کاربری به صورت حضوری ، خصوصی یا آنلاین ثبت نام کنید

آموزشگاه طراحی رابط کاربری

شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که به یک وبسایت مراجعه نموده و بافاصله به دلیل ظاهر آن ، مجبور به ترک آن سایت شده باشید.
یکی از ویژگی های یک وبسایت استاندارد ، رابط کاربری و یا ظاهر وبسایت است که میتواند با رعایت استانداردهای طراحی منجر به افزایش بازدید و ماندگاری کاربر در خود شود.
متاسفانه یکی از خلاء هایی که بشدت در دنیای دیجیتال مارکتینگ احساس میشود و برای دانش آموختگان این عرصه ، بستر گسترده ای برای جذب به بازار وجود دارد ، بحث طراحی رابط کاربری و یا UI است .
آموزشگاه پرتو از معدود آموزشگاه هایی است که بصورت حرفه و پروژه محور نسبت به آموزش دوره های طراحی رابط کاربری اقدام مینماید و متقاضیان عزیز قادرند پس از اتمام دوره های خود به راحتی جذب بازار کار گردند .

بهترین کلاس طراحی رابط کاربری

همه چیز در مورد کلاس آموزش طراحی رابط کاربری

با اندکی سرچ ، با تعداد بسیاری از افراد و آموزشگاه هایی روبرو خواهید شد که نسبت به آموزش طراحی رابط کاربری اقدام مینمایند.اما در صورتیکه به استانداردهای این امر واقف نباشید ممکن است به فرد یا آموزشی رجوع نمایید که فاقد برخورداری از استانداردهای لازم برای ارائه دروس هیتند و علیرغم هزینه پول و زمان ، خروجی مورد نظر و استانداردی را برایتان به ارمغان نیاورند.
آموزشگاه کامیپوتر پرتو ، به گواه دانشجویان خود ، با سابقه فعالیت طولانی مدت و درخشان خود ، یکی از برترین آموزشگاه ها در سطح تهران است که نسبت به آموزش اصول و قواعد طراحی رابط کاربری متناسب به دانش روز دنیا اقدام نموده است .
این آموزشگاه مفتخر به همکاری با برترین اساتید آموزشی در حوزه طراحی گرافیک و UI است که اکثر ایشان تحصیلات آکادمیک خود را در خارج از کشور گذرانده اند .
این آموزشگاه تحت نظر سازمان ها و نهادهای رسمی و معتبر دولتی و خصوصی چون سازمان فنی و حرفه ای به فعالیت میپردازد و سالانه هزاران دانشجو را برای ورود به بازار کار مهیا میگرداند.
در صورتیکه شما نیز جزو افرادی هستید که قصد ورود به عرصه طراحی گرافیک و UI را مطابق به دانش روز دنیا و استانداردهای طراحی دارید ، میتوانید نسبت به ثبت نام در دوره های آموزشی طراحی رابط کاربری در این آکادمی اقدام نمایید .
آکادمی پرتو ، آماده پاسخگویی به هرگونه نیاز شما عزیزان در حوزه آموزش علوم کامپیوتر و نرم افزاری است .

بازار کار طراحی رابط کاربری

یکی از جذاب ترین شغل های دنیا ، طراحی رابط کاربری است .زیرا هیچ حد و مرزی برای فعالیت در این زمینه وجود ندارد و طراح قادر است به راحتی از این بازار کسب درامد داشته باشد .
پس از کسب دانش در حوزه طراحی رابط کاربری ، قادر خواهید بود بدون داشتن هیچگونه سابقه فعالیت در حوزه گرافیک و یا حتی برنامه نویسی ، به این این عرصه وارد شده و پس از تمرین و ممارست شاهد موفقیت های روز افزون خود باشید.
بنابراین برای ورود به بازار کار در حوزه طراحی رابط کاربری پس از کسب دانش ، به چاشنی ذوق و هنر نیاز دارید .با تلفیق این دو خواهید توانست به راحتی جذب بازار کار گردید  زیرا به دلیل فقرِ بسیاری که در حوزه طراحی UI چه در ایران و چه در خارج از کشورمان شاهد هستیم ، به راحتی خواهید توانست در این زمینه استخدام گردید .
وظیفه یک طراح رابط کاربری ، خلق یک ظاهر زیبا و کاربر پسند برای یک وبسایت و یا اپلیکیشن است و در این ضمن باید تمامی جوانب زیبایی و کارایی سایت را به گونه ای با یکدگیر ترکیب نماید که در ضمنِ ظاهر زیبای سایت و یا اپلیکیشن ، از کارایی آن کاسته نشود .
میزان حقوق دریافتی یک طراح UI به سابقه فعالیت وی و تربه کاری او بستگی دارد.هرچه رزومه کاریِ وی قوی تر باشد ، قادر خواهد بود در شرکت های معتبرتر و با میزان دستمزد بالاتری استخدام گردد .بنابراین یکی از مواردی که موجب بالا رفتن میزان دستمزد شما خواهد شد ، تکمیل رزومه کاری خودتان است .
از دیگر مواردی که تعیین کننده میزان دستمزد طراح است ، سرعت وی در اتمام یک طرح است .
علاوه بر این ، توانایی طراح در کار با اپلیکیشن های مختلف طراحی است که میتواند بر میزان دستمزد طراح تاثیر بگذارد .
تمامی این موراد ، جزو سرفصل های آموزشی دوره آموزش رابط کاربری است که ما در کلاس های آموزشیِ خود بدان ها میپردازیم

تاثیر طراحی رابط کاربری بر سئو

یکی از قوانین تاثیر گذار در سئو ، رعایت استانداردهای طراحی رابط کاربری است .بنابراین لازم است تا برای بهبوی سئوی یک وبسایت ، به طراحی UI توجه نماییم.
اکثر سایت هایی که در رتبه های بالایی گوگل قرار دارند از طراحی رابط کاربری خوبی بهره مندند و کاربران در سایت میتوانند به راحتی به بخش های مختلف سایت مراجعه نموده و صفحات مختلف سایت را مورد بررسی قرار دهند.این به معنی ماندگاری بیشتر کاربر در سایت است و همین موضوع یکی از موارد منجر به افزایش رتبه سایت مورد نظر در جستجوهای گوگل محسوب میگردد.

بهترین کلاس آموزش طراحی رابط کاربری

کلاس فشرده آموزش طراحی رابط کاربری

شرکت در کلاس های گروهی مستلزم رعایت برخی قوانین و مقررات چون حضور منظم بر طبق روز و ساعات معینی است که از جانب آموزشگاه مقرر گردیده است .اما برای برخی افراد شرکت در دوره های گروهی بنابر قوانین حاکم بر آن ممکن نیست و شخص مایل به برگزاری جلسات بشکل شناور و یا فشرده تر از کلاس های گروهی است .
این افراد میتوانند در صورت تمایل با شرکت در کلاس های خصوصی مطالب آموزشی را فراگرفته و برای ورود به بازار کار مهیا گردند.
نحوه شرکت در کلاس های گروهی بشکل شناور و غیر ثابت است و دانشجو میتواند روز و ساعات غیر ثابتی را برای شرکت در کلاس ها انتخاب نماید .علاوه بر این دانشجو مختار است که کلاس ها را بشکل فشرده و بدون وقفه برگزار نموده و یا در بین جلسات فاصله بیاندازد.
نحوه پرداخت شهریه در دوره های خصوصی بشکل ساعتی محاسبه میگردد و میزان مبلغ آن نیز بر اساس چارت سازمانی و تعرفه های مصوب از دانشجویان دریافت میگردد.
دانشجویان میتوانند پس از اقدام به رزرو کلاس ها بشکل خصوصی و پس 2 الی 3 روز کاری ، آموزش خود را شروع نمایند.همچنین نحوه برگزاری جلسات آموزشی در کلاس های خصوصی بشکل حضوری ، مجازی و یا تلفیقی از این دو روش است.

موارد استفاده از طراحی رابط کاربری

موراد استفاده از طراحی UI یا طراحی گرافیک بسیار است اما آنجه در ذهن ما به عنوان طراح کاربری مطرح است آن بخش از طراحی است که مربوط به زیبایی نمای ظاهری یم وبسایت و یا اپلیکیشن است که در ادامه بدان میپردازیم :

رابط کاربری سایت
همانگونه که عنوان شد ، طراحی رابط کاربری در یک وبسایت ، تاثیر بسزایی در جذب مخاطب و میزان ماندگاری وی در یک وبسایت دارد .در صورتیکه طراحی UI یک سایت به درستی و مطابق با استانداردهای روز دنیا ، طرح ریزی شده باشد ، میتواند منجر به تعامل بالای کاربر با سایت شود.اما در صورتیکه یک وبسایت علیرغم محتوای ارزشمدی که دارد ، UI خوبی نداشته باشد ، نخواهد توانست کاربر را جذب خود نماید و در صورت مراجعه کاربر به سایت ، موجب ترک زودهنگام وی خواهد شد .این به معنی از دست دادن یک مشتری است.
اما طراحی رابط کاربری استاندارد به معنی زیبایی سایت به همراه سهولت استفاده از سایت است .یک سایت استاندارد سایتی است که کاربر در هنگام کار با آن دچار سردرگمی نشود و این وظیفه طراح UI است  .

رابط کاربری اپلیکیشن
طراحی UI در اپلیکیشن کاملا متفاوت از طراحی UI در سایت است .بدین معنی که مسیری سخت تر پیش روی طراح است .زیرا طراح ملزم به حفظ زیبایی سایت در عین تعدد مسیرهایی است که کاربر در اپلیکیشن خود آن ها را طی میکند.اما در صورتیکه کاربر در حین کار با اپلیکیشن راحت نباشد و در مسیر های مورد نظر خود گم شود و نتواند به راحتی از اپلیکیشن استفاده مفید را ببرد ، سریعا نسبت به حذف نرم افزار اقدام خواهد نمود.
بنابراین حفظ ظاهر زیبای اپلیکیشن در کنارِ رعایت استانداردهای کاری آن از اهمیت بالایی برخوردار است

کلاس آموزش طراحی رابط کاربری با مدرک معتبر و بین المللی

از جمله دغدغه های اشخاصی که در کلاس های آنلاین یا حضوری طراحی رابط کاربری شرکت می کنند ، بهره مندی از مدرکی معتبر است که بتوانند به شرکت ها ، نهاد ها و سازمان های مختلف به عنوان گواهی بر گذراندن دوره ی رسمی و تخصصی ارائه دهند و متاسفانه بسیاری از اشخاصی که این دوره ها را تدریس می کنند دارای پشتوانه ای برای اعطای مدرک نیستند.

بسیاری دیگر هم از شرکت شخصی خود اقدام به صدور مدرک می کنند که آن هم از اعتبار کافی برخوردار نیست.

شما در آکادمی پرتو پس از گذراندن دروه طراحی رابط کاربری و ارائه نمونه کار های قوی و درجه یک می توانید نسبت به دریافت مدرک معتبر و بین المللی و قابل ترجمه اقدام نمایید
شما پس از گذراندن کلاس آموزش طراحی رابط کاربری می توانید مدرک معتبر و بین المللی و قابل ترجمه را دریافت نمایید

سوالات متداول دانشجویان کلاس آموزش طراحی رابط کاربری

موارد و سرفصل هایی که درکلاس آموزش طراحی رابط کاربری تدریس می گردد شامل اصول و مقدمات طراحی ui  نیز می باشد و پس از آموزش اصول و مقدمات طراحی رابط کاربری وارد موارد پیشرفته می شویم

برای طراحی رابط کاربری ما به سراغ آموزش کار با نرم افزار های ادوبی XD  و همچنین figma  می رویم و طراحی رابط کاربری را این نرم افزار ها را فرامیگیریم

در کلاس آموزش طراحی رابط کاربری ، هم طراحی ui  اپلیکیشن ها و هم طراحی ui  وب سایت ها تدریس می گردد.این دوره جامع می باشد

پس از گذراند کلاس آموزش طراحی رابط کاربری و کسب تایید استاد و مدرک معتبر ، به آژانس خلاقیت کرگدن جهت کارآموزی و یا استخدام معرفی می شوید.همچنین دقت نمایید که ما شما را به بسیاری از شرکت هایی که به دنبال طراح رابط کاربری می گردند ، معرفی می کنیم.

آن چیزی که در کلاس آموزش طراحی رابط کاربری تدریس می گردد کاملا ویژه بازار کارو عملی و منطبق بر آخرین متد های بازار کار است.

همچنین شما در این دوره از نزدیک با برترین متخصصین این دوره نیز در ارتباط خواهید بود

دوره آموزش طراحی رابط کاربری از صفر تا صددوره آموزش طراحی رابط کاربری صفر تا صد

در دوره های آموزش طراحی رابط کاربری ضمن آموزش مراحل و تکنیک های روز دنیا در زمینه طراحی UI که بصورت کاملا عملی و پروژه محور و تحت نظارت مستیقم اساتید آموزشی صورت میپذیرد ، تمامی اصول ، قواعد و استانداردهای UI به صورت گام به گام و از مقدماتی تا پیشرفته به دانشجویان آموزش داده میشود.
دانشجویان پس از اتمام دوره قادر خواهند بود طراحی UI استانداردی برای یک وبسایت ، صفحات داخلی آن و یا یک اپلیکیشن را طراحی نموده و توانایی ارتباط برقرار کردن بین صفحات آن را فرا خواهند گرفت.

نرم افزارهایی طراحی رابط کاربری

برای طراحی UI یا رابط کاربری ، ابزارها و نرم افزارهای بسیاری وجود دارد که طراح بر حسب نیاز و سلیقه خود میتواند یکی از آن ها را انتخاب نماید.در گذشته که ابزارهای گرافیکی تنوع زیادی نداشتند ، استفده از نرم افزار فتوشاپ رایج بود اما به مرور زمان و با تکمیل روز افزون نرم افزارهای تحت وب و تحت ویندوز ، بر تعداد نرم افزارها و ابزارهای مورد استفاده برای طراحی رابط کاربری افزوده شد.
یکی از معروفترین ابزارهای مورد استفاده در طراحی UI ، نرم افزار Sketch نام دارد .از دیگر نرم افزارهای رقیب اسکچ میتوان به نرم افزار Adobe XD اشاره کرد.
برای طراحی رابط کاربری نرم افزارها و ابزارهای دیگری نیز وجود دارند که عبارتند از :
• فیگما (Figma)
• فریمر ایکس (Framer X)
• اینویژن (InVisionApp)
• یو ایکس پین (UXPin)
که هر فرد بنا بر نیاز خود یکی از آن ها را انتخاب میکند

در صورتیکه  پیرامون کلاس آموزش طراحی رابط کاربری مقدماتی تا پیشرفته سوال و یا نظری دارید ، آن را در این قسمت برایمان بنویسید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا به این دوره آموزشی امتیاز دهید.
product image
امتیاز دوره از نظر آموزشگاه پرتو :
1star1star1star1star1star
امتیاز دوره از نظر هنرجویان آموزشگاه :
5 based on 1 votes
برگزارکننده دوره :
آموزشگاه کامپیوتر پرتو
عنوان دوره :
کلاس آموزش طراحی رابط کاربری
ثبت نام در دوره :
IRR 25000000
ظرفیت دوره :
Available in Stock
مشاوره و ثبت نام -02166959852
×