کلاس آموزش جاوا اسکریپت

مدرس کلاس آموزش جاوا اسکریپت مهندس مهدی موسوی

پیش نیاز کلاس آموزش جاوا اسکریپت : تسلط خوب بر HTML/CSS

زبانی که بهتر است قبل از شرکت در کلاس آموزش حرفه ای جاوااسکریپت مسلط باشیم : HTML/CSS – بوت استرپ

شما می توانید در کلاس آموزش جاوا اسکریپت به صورت حضوری ، خصوصی یا آنلاین ثبت نام کنید

آموزشگاه جاوا اسکریپت

JavaScript چیست؟

JavaScript هم مانند زبان HTMLیک زبان تحت وب است که از دستور و گرامر خاص خود پيروي مي کند. البته اين زبان به سادگي HTML نيست و بسيار هم حساس است، مثلاً در HTML فاصله بين تگها اهميتي ندارد و مرورگر آن را ناديده مي گيرد اما در JavaScript فاصله بايد متناسب باشد که اگر رعايت نشود با پيغام خطا روبرو خواهيد شد. علیرغم اشتباه عمومی، زبان JavaScript با زبان جاوا ارتباطی ندارد، اگر چه ساختار این زبان به زبانC++ و جاوا شباهت دارد؛ که این امر برای یادگیری آسان در نظر گرفته شده‌است. به همین علت دستورهای متداول مانند if, for, try..catch ,”while” و… در این زبان هم یافت می‌گردند. این زبان می‌تواند هم به صورت ساخت یافته و هم به صورت شی گرا مورد استفاده قرار گیرد. در این زبان برخلاف زبان جاوا، اشیاء با اضافه شدن متدها و خصوصیات پویا به اشیاء خالی ساخته می‌شوند. بعد از ساخته شدن یک شی به روش فوق، این شی می‌تواند به عنوان نمونه‌ای برای ساخته شدن اشیاء مشابه مورد استفاده قرار گیرد. به علت این قابلیت زبان JavaScript برای ساختن نمونه از سیستم مناسب می‌باشد. کاربرد گسترده این زبان در سایتها و صفحات اینترنی می‌باشد و به کمک این زبان می‌توان به اشیاء داخل صفحات HTML دسترسی پیدا کرد و آنها را تغییر داد. به همین علت برای پویا نمایی در سمت کاربر، از این زبان استفاده می‌شود.

اهداف کلاس آموزش JavaScript در آموزشگاه کامپیوتر پرتو!

دانشجویان در پایان دوره به صورت حرفه ای به JavaScript و JQuery مسلط خواهند بود.
دانشجویان پس از اتمام دوره آموزش JavaScript و JQuery مسلط به استفاده از JQuery خواهند بود.
دانشجویان درپایان دوره JavaScript و JQuery مسلط به نوشتن پلاگین در JQuery هستند.

مخاطبین کلاس آموزش جاوا اسکریپت و JQuery در آموزشگاه کامپیوتر پرتو!

شرکت دردوره آموزش JavaScript فقط مختص به دانشجویان رشته کامپیوتر نیست.
هر شخصی که به برنامه نویسی علاقه دارد می تواند در این دوره شرکت نماید.
افرادی که به صورت اجمالی با جاوا اسکریپت آشنا هستند و میخواهند به صورت حرفه ای با این زبان قدرتمند کار کنند.
شرایط سنی برای شرکت در دوره به هیچ عنوان ملاک نیست، دانشجویانی از ۱۳ سال تا ۵۰ سال داشته ایم و داریم.
فارغ التحصیلان دانشگاه های مختلف در رشته های مختلف.

ویکی پدیای انگلیسی در مورد JavaScript  می گوید:

JavaScript (/ˈɑːvəˌskrɪpt/),[8] often abbreviated as JS, is a programming language that conforms to the ECMAScript specification.[9] JavaScript is high-level, often just-in-time compiled, and multi-paradigm. It has curly-bracket syntax, dynamic typing, prototype-based object-orientation, and first-class functions.

Alongside HTML and CSS, JavaScript is one of the core technologies of the World Wide Web.[10] Over 97% of websites use it client-side for web page behavior,[11] often incorporating third-party libraries.[12] All major web browsers have a dedicated JavaScript engine to execute the code on the user‘s device.

As a multi-paradigm language, JavaScript supports event-driven, functional, and imperative programming styles. It has application programming interfaces (APIs) for working with text, dates, regular expressions, standard data structures, and the Document Object Model (DOM).

The ECMAScript standard does not include any input/output (I/O), such as networking, storage, or graphics facilities. In practice, the web browser or other runtime system provides JavaScript APIs for I/O.

JavaScript engines were originally used only in web browsers, but they are now core components of other software systems, most notably servers and a variety of applications.

بهترین کلاس جاوا اسکریپت

همه چیز در مورد کلاس آموزش جاوا اسکریپت

موارد استفاده جاوا اسکریپت

جاوا اسکریپت ، یکی از پرطرفدار ترین و مهم ترین زبان های برنامه نویسی سمت کاربر در دنیای وب است به طوری که تسلط شما بر جاوا اسکریپت ، باعث پیشرفت بسیار زیاد شما در طراحی سایت و طراحی ساختارهای پویا و جذاب می گردد.
موارد استفاده جاوا اسکریپت عبارتند از»
متحرک کردن ظاهر سایت با المان های کلیک ، زمان و حرکت
ایجاد ساختار ثبت نام سریع بدون نیاز به لود های متوالی
ارسال و جمع آوری داده های کاربر جهت ارسال به زبان سمت سرور
کوتاه کردن تعداد زیادی از ریکوئست های سمت کاربر
انتقال حس تجربه لذت بخش به کاربر در هنگام کار با وب سایت
کار با المان هایی ماننده نقشه گوگل و شخصی سازی آن

و تعداد زیادی عملکرد دیگر که تنها پس از تسلط به جاوا اسکریپت، متوجه آن خواهید شد

بازار کار جاوا اسکریپت

با توجه به رشدی که جاوااسکریپت در این سال ها داشته است ، بدون اغراق ، یکی از پر کاربردترین زبان های برنامه نویسی سمت کاربر یا کلاینت است از این رو ، تسلط بر آن ، می تواند برای شما درآمد بسیار خوبی را به ارمغان بیاورد.
دقت کنید که در کلاس آموزش جاوا اسکریپت ، علاوه بر شناخت و تدریس ساختار استاندارد جاوا اسکریپت ، روش کد نویسی پیشرفته با این زبان دوست داشتنی نیز به شما آموزش داده می شود.
نکته بسیار مهم در این میان شاید این باشد که وقتی آگهی های استخدام را در سایت های استخدام جستجو می کنیم ، آنچه بیش از پیش نمایان می شود اهمیت تسلط طراح سایت به جاوا اسکریپت است چرا که اکثر کارفرمایان نیاز به طراح سایتی دارند که تسلط بسیار بالایی به این زبان جذاب داشته باشد و بابت این موضوع نیز حاضرند حقوق بسیار خوبی پرداخت کنند.

پیش نیاز های کلاس آموزش جاوا اسکریپت

برای اینکه بتوانید در کلاس آموزش جاوا اسکریپت موفق شوید ، نیاز به پیش نیازهایی دارید که در زیر برای شما لیست کرده ایم.

تسلط بسیار خوب بر HTML/CSS
تسلط بسیار خوب بر بوت استرپ
خیلی ها ، جاوا اسکریپت را به بوت استرپ مرتبط نمی دانند که البته مرتبط هم نیست اما توصیه اکید ما این است که برای یادگیری جاوا اسکریپت ، بهتر است قبل از آن بر بوت استرپ مسلط باشید چرا که تسلط شما بر بوت استرپ، درک بسیار بالایی هنگام کار با توابع جاوا اسکریپت به شما می دهد.

کلاس آموزش جاوا اسکریپت

کلاس خصوصی جاوا اسکریپت

پیشنهاد ما این است که در کلاس آموزش جاوا اسکریپت به صورت گروهی شرکت کنید چرا که مجموع سئوالاتی که سایر دانشجویان می پرسند ، باعث می شود موارد بیشتر و تخصصی تری را آموزش ببینید اما اگر عجله دارید ، یا قصد مهاجرت دارید و یا قرار مصاحبه با شرکتی را گذاشته اید یا می خواهید زودتر به هدف مورد نظر خود برسید ، می توانید در کلاس آموزش جاوا اسکریپت به صورت خصوصی شرکت نمایید و در حضور بهترین اساتید طراحی سایت ایران ، این زبان جذاب را فرابگیرید.

هزینه کلاس آموزش جاوا اسکریپت

هزینه شرکت در این کلاس به صورت گروهی ، بین 850 تا 950 هزار تومان برای دوره جامع کلاس آموزش جاوا اسکریپت به صورت مقدماتی تا پیشرفته است که زیر نظر بهترین اساتید طراحی سایت به شما تدریس می گردد.
البته این قیمت برای سال 1400 شمسی است و ممکن است در گذر زمان دستخوش تغییراتی گردد.
هزینه کلاس را طوری تعیین کرده ایم ، تا همه علاقمندان این زبان دوست داشتنی ، بتوانند با هر سطح در آمدی در این کلاس شرکت کنند

سرفصل های دوره آموزش جاوا اسکریپت

آموزش JavaScript

  • Document Object Model

عبارت ها و ساختارهای کنترلی در JavaScript

تابع ها در JavaScript ، شیء گرایی و Array ها

  • JavaScript  اعتبارسنجی

استفاده از Ajax در JavaScript

استفاده و کار با jQuery

  • Selector ها در jQuery
  • Filter ها در jQuery
  • تغییر در اجزای DOM توسط jQuery
  • مدیریت رویدادها (Event) در jQuery

ایجاد افکت با jQuery

  • jQuery Utility Methods
  • Customize کردن jQuery

نوشتن Plugin های jQuery

افزایش Performance و بازدهی در jQuery

  • Data Method ها در JQuery
  • مدیریت Event های پیشرفته در jQuery

  • کار با AJAX در jQuery

نظر دانشجویان  کلاس آموزش جاوا اسکریپت آکادمی پرتو

نظرات دانشجویانمحمود مهرطلب

دانشجوی کلاس آموزش جامع جاوا اسکریپت

من از دوره html  با استاد موسوی شروع کردم و این دوره رو هم با ایشون گذروندم.عالی بود.متشکر از استاد

نظرات دانشجویان

ارغوان کرمانی

دانشجوی کلاس آموزش خصوصی جاوا اسکریپت

من برای شرکت در مصاحبه همراه مکانیک در کلاس جاوا اسکریپت شرکت کردم و از استاد راضی بودم.تدریس عالی بود.فقط کمی سطح کلاس بالا بود که من خودم رو رسوندم

نظر دانشجویانمرتضی روانگرد

دانشجوی کلاس آموزش JavaScript

جاوا اسکریپت رو به صورت خودخوان با فیلم و کتاب رفته بودم جلو اما خیلی جاهاش گیر داشتم که با کمک شرکت در کلاس و استاد موسوی حلش کردم

نظر دانشجویانعلی معمولی

دانشجوی کلاس آموزشی  جاوا اسکریپت

بی نهایت به این زبان علاقمند شدم و مسیر حرکتم رو به صورت کلی به سمت جاوا اسکریپت و فریم ورک هاش عوض کردم

سوالات متداول دانشجویان کلاس آموزش جاوا اسکریپت

این کلاس به صورت جامع و کامل می باشد و تمام مربوط به زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت از مقدماتی تا پیشرفته تدریس می گردد

کلاس گروهی حدودا 1 ماه تا یک ماه و نیم و خصوصی حدودا 10 روز

بله در این کلاس جی کوئری و مدیا کوئری هم تدریس می گردد

برای شرکت در کلاس جاوا اسکریپت لازم است که تسلط خوبی بر html/css و بوت استرپ تا حدودی داشته باشید.بدون تسلط لازم بر HTML/CSS یادگیری جاوا اسکریپت تقریبا غیر ممکن است

آموزش های ارائه شده در کلاس جاوا اسکریپت ، کاملا عملی و پروژه محور و مناسب بازار کار ایران است

کلاس آموزش پیشرفته جاوا اسکریپتکلاس آموزش پیشرفته جاوا اسکریپت

آنچیزی که در آموزشگاه کامپیوتر پرتو و در کلاس آموزش جاوا اسکریپت به شما تدریس می گردد ، آموزش جاوا اسکریپت ، مقدماتی تا پیشرفته است .
تدریس جاوا اسکریپت ، به صورت مقدماتی هیچ کمکی در درک مفاهیم به شما نمی کند و اجازه نمی دهد بتوانید با این زبان قدرتمند سمت کلاینت به درستی کار کنید و از تمام معیار های آن استفاده کنید.
بنابراین در این کلاس آموزشی ، جاوا اسکریپت به صورت مقدماتی تا پیشرفته به شما آموزش داده می شود.
البته شاید لازم است بدانید که با زبان سرسخت و بدقلقی طرف هستید و باید تمام حواس و انرژی خود را بگذارید تا بتوانید از پس این زبان جذاب و دوست داشتنی بر بیایید پس هرگز این زبان را دستکم نگیرید و فراموش نکنید که تسلط شما بر جاوا اسکریپت ، راه را برای پیشرفت شما در بازار طراحی سایت باز می کند.
دوره آموزش JavaScript و JQueryآکادمی پرتو ، دوره ای بسیار کاربردی و مفید در زمینه ی طراحی سایت با JavaScript است. هدف از ایجاد این دوره آموزشی ، ورود هنرجویان به صورت حرفه ای به حوزه طراحی وب و طراحی سایت می باشد. در واقع هدف آموزشگاه کامپیوتر پرتو ، از برگزاری این دوره ، جذب هنرجویان حرفه ای و کسانی که دارای تلاش و پشتکار بیشتری هستند و تمایل دارند در مبحث طراحی وب و طراحی سایت ، وارد بازار کار شوند.هنرجویان دوره آموزش JavaScript و JQueryآکادمی پرتو به صورت اصولی و پایه ای با مباحث پلاگین نویسی در JQuery آشنا می شوند.
این مباحث شامل آخرین تکنولوژی ها و استاندارد های اروپایی می باشد. آموزشگاه کامپیوتر پرتو ، یکی از مهم ترین سیاست های کاری خود را ، آخرین استانداردهای روز دنیا قرار داده است و سعی در انتقال این اطلاعات به صورت اصولی به هنرجویان عزیز دوره آموزش JavaScript و JQueryدارد.

در صورتیکه  پیرامون کلاس آموزش مقدماتی تا پیشرفته جاوا اسکریپت سوال و یا نظری دارید ، آن را در این قسمت برایمان بنویسید

2 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا به این دوره آموزشی امتیاز دهید.
product image
امتیاز دوره از نظر آموزشگاه پرتو :
1star1star1star1star1star
امتیاز دوره از نظر هنرجویان آموزشگاه :
4.5 based on 43 votes
برگزارکننده دوره :
آموزشگاه طراحی سایت پرتو
عنوان دوره :
کلاس آموزش جاوا اسکریپت
ثبت نام در دوره :
IRR 9500000
ظرفیت دوره :
Available in Stock
مشاوره و ثبت نام -02166959852
×