کلاس آموزش اندروید

بهترین اساتید کامپیوترمدرس کلاس آموزش اندروید جمعی از بهترین اساتید آموزش برنامه نویسی در ایران هستند که سال ها سابقه تدریس برنامه نویسی در ایران را دارند.

پیش نیاز کلاس آموزش اندروید : ویندوز

نرم افزاری که بهتر است قبل از شرکت در کلاس آموزش حرفه ای اندروید بلد باشیم : برای درک بهتر در آموزش برنامه نویسی اندروید ، شاید بهتر است با یکی از زبان های برنامه نویسی آشنایی جزیی داشته باشید.

تجربه ما ثابت کرده است شرکت کنندگان در کلاس آموزش اندروید که تجربه لازم و آشنایی مقدماتی بر روی یکی از زبان های برنامه نویسی را دارند ، خروجی بهتری را می دهند و دوره برنامه نویسی اندروید را با موفقیت بیشتری سپری می کنند

شما می توانید در کلاس آموزش اندروید به صورت حضوری ، خصوصی یا آنلاین  ثبت نام کنید

آموزشگاه اندروید

اندروید چیست ؟

اندروید یک زبان برنامه‌نویسی نیست! یک پیاده‌سازی خاص از زبان JAVA ست که توسط گوگل و مخصوص تلفن‌های هوشمند انجام شده، و با پیاده‌سازی‌های رسمی JAVA که تحت عنوان JavaME, JavaSE, JavaEE توسط اوراکل منتشر شده فرق دارد. ولی از آنجایی که هر زبان برنامه‌نویسی با پیاده‌سازی آن زبان معمولاً شناخته می شود، وقتی می‌گویند JAVA معمولاً JAVAی رسمی اوراکل را مدنظر دارند، به همین دلیل ممکن است عبارت زبان اندروید بکار برده شود.

دوره آموزشی برنامه نویسی اندروید – Android کلیه مراحل تحلیل و طراحی و پیاده سازی یک پروژه توزیع و فروش مویرگی و ثبت سفارش با مکانیزم OFFLINE و ONLINE به همراه کار با دیتابیس LOCAL و Datacenter آموزش داده می شود.

درواقع تمرکز آموزشگاه کامپیوتر پرتو در دوره آموزشی برنامه نویسی اندروید – Android روی مطالبی از قبیل کارکردن با Service های اندروید، اتصال و نقل اطلاعات شبکه، مدیریت مالتی مدیا و…خواهد بود.

هنرجویان دوره آموزشی برنامه نویسی اندروید – Android به صورت اصولی و پایه ای می توانند مراحل ساخت و مدیریت UI شامل اضافه نمودن شی ها، منوها، TextBoxها، DropdownList، check، Button، BrowsText و همچنین کارکردن با زاویه محل گوشی(G-Sensor) را بصورت عملی فراگیرند. آموزشگاه کامپیوتر پرتو یکی از مهم ترین سیاست های کاری خود را، آخرین استانداردهای روز دنیا قرار داده است و سعی در انتقال این اطلاعات به صورت اصولی به هنرجویان عزیز دوره آموزشی برنامه نویسی اندروید – Android دارد

با توجه به کاربرد گسترده و روز افزون پلتفرم های مختلفی که از سیستم عامل اندروزید استفاده میکنند چون گوشی های تلفن همراه ، تبلت ها ، تلویزیون های هوشمند و … نیاز به طراحی اپلیکیشن های اندرویدی بیش از پیش احساس میگردد و هم اکنون جزو یکی از پرسودترین مشاغل در حوزه برنامه نویسی است .
از این رو آموزشگاه اندروید نسبت به برگزاری دوره های آموزشی اندروید در راستای تحقق اهداف علمی و آموزشی خود اقدام به برگزاری دوره های آموزشی پروژه محور و کاربردی اندروید نموده و دانشجویان خود را برای ورود به بازار کار و کسب درامد ، آماده میکند

بهترین کلاس آموزش اندروید

همه چیز در مورد کلاس آموزش اندروید

یکی از موارد بسیار مهمی که لازم است پیش از شروع به آموزش بدان توجه نمود ، انتخاب بهترین کلاس آموزش اندروید است .به نحوی که پس اتمام دوره های آموزشی بتوان برای ورود به بازار کار مهیا شد و با تمامی جوانب کاری آشنا شد.

روش های مختلفی برای انتخاب بهترین کلاس آموزش اندروید متصور است که از آن میان میتوان به : سابقه فعالیت آموزشگاه در امر تدریس زبان های برنامه نویسی، سابقه فعالیت اساتید آموزشی و نحوه تدریس و فن بیان ایشان ، توانایی آموزشگاه در امر پشتیبانی دانشجو پس از اتمام دوره های آموزشی ، میزان درصد قبولی دانشجویان سابق آموزشگاه در حوزه امتحان های برگزار شده ، برخوردای آموزشگاه از مجوزهای لازم به منظور توانایی ارائه مدارک پایان دوره های آموزشی ، اشاره نمود.
آموزشگاه کامپیوتر پرتو ، با افتخار و با برخورداری از تمامی موارد ذکر شده ، توانسته به یکی از برترین های آموزشی در حوزه آموزش نرم افزار اکسل تبدیل شود .این موسسه آموزشی به گواه دانشجویان سابق خود توانسته سهم عظیمی از موفقیت دانشجویان خود در جذب به بازار کار ایشان را از آن خود نماید

بازار کار برنامه نویسی اندروید

امروزه استفاده از گوشی های تلفن همراه جزو لاینفک انجام امور شخصی و کاری افراد شده است و در حقیقت با یک جامعه آماری مواجه هستیم که روز به روز بر تعداد استفاده از اپلییکشن های اندرویدی آن افزوده میگردد .
علاوه بر این با توسعه روز افزون کاربردهای اندروید در پلتفرم های مختلفی چون تبلت ها ، تلویزیون های هوشمند ، اتومبیل ها ، ساعت ها و … روز به روز بر قدرت اندروید افزوده و نیاز به توسعه اپلیکیشن های این حوزه بیش از پیش احساس میگردد .
از این رو هر روز بر تعداد فرصت های شغلی که برای این دانش بوجود میآید ، افزوده میگردد .
دوره آموزش اندروید از آن دسته از آموزش هایی است جزو پرسودترین دانش ها در حوزه برنامه نویسی است و فرد پس از اتمام دوره های آموزشی میتواند با طراحی اپلیکیشن برای خود نسبت به گسترش کسب و کار خود و یا با استخدام در شرکتی ثانویه نسبت به کسب درامد اقدام نماید .در حقیقت دانشجویان میتوانند پس از اتمام دوره های آموزشی و کسب مهارت های مطرح شده در سرفصل های اموزشی ، گامی وسیع برای جذب به بازار کار در حوزه تولید اپلیکیشن های موبایل اقدام نمایند .

هم اکنون میلیون ها اپلیکیشن اندرویدی در بازار وجود دارد که با استفاده از انتشار آن ها ماهیانه میلیون ها و برخی تا صدها میلیون تومان درامد را متوجه صاحبان این کسب و کارها میکند .

پیش نیاز دوره آموزش اندروید

برای شروع به اموزش برنامه نویسی اندروید نیاز به آشنایی کلی با سیستم کامپیوتر و نرم افزارها دارید بنابراین لازم است فرد با ویندوز و نحوه استفاده از سیستم کامپیوتری آشنا باشد .علاوه بر این لازم است تا با مفاهیم کلی برنامه نویسی چون متغیر ها ، ثابت ها ، حلقه ها ، دستورات شرطی و … آشنا شود .بدین منظور میتوان در دوره های اموزشی جاوا بصورت خصوصی شرکت نمود تا بطور کلی و در تعداد ساعات بسیار کوتاهی با این مفاهیم اولیه آشنا گردید .
پس از آن نوبت به داشتن انگیزه و هدف در فرد میرسیم که منجر به سرعت و هدفمند بودن امر آموزش خواهد شد .

سیستم مورد نیاز برای برنامه نویسی اندروید

تمامی کدهای زبان های برنامه نویسی در محیط هایی بنام IDE برنامه نویسی میگردند.یکی از IDEهایی که برای برنامه نویسی اندروید مورد استفاده قرار میگیرد ، برنامه اندروید استودیو است که برای نصب و اجرای آن لازم است تا مشخصات سخت افزاری سیستم کامپیوتری ما از یک سری حداقل ها برخوردار باشد .بدین منظور میتوانید از راهنمای زیر استفاده نمایید ;

پردازنده :
در حال حاضر پردازنده های AMD فاقد امکانات لازم برای کارکرد صحیح این برنامه هستند و تنها ، پردازنده های اینتل I3 و I5 سری Ultra Low Voltage پیشنهاد میگردند.

حافظه RAM :
در دسکتاپ ها: حداقل 4 گیگابایت در نمونه های DDR3 با فرکانس 1333 مگاهرتز و در مدل های DDR4 در فرکانس 2133 مگاهرتز.
در لپ تاپ ها: حداقل 4 گیگابایت در نمونه های DDR3L 1333 و DDR4 2133 مگاهرتز.

کارت گرافیک :
دردسکتاپ ها: قادر به اجرای برنامه با پردازنده گرافیکی مجتمع شده در پردازنده های کمپانی Intel خواهید بود .علاوه بر این می توانید از APU های AMD نیز در این زمینه بهره مند شوید.
در لپ تاپ ها: کارت گرافیک Nvidia GT610/620 یا AMD Radeon R9 M275

حافظه هارد :
در حین فراخوانی داده ها و فایل های اولیه ، شاهد استفاده بسیار زیاد از هارد هستیم .در نتیجه نیازمند یک هارد دیسک با یک بافر 32 مگابایتی و دور موتور 5400 RPM هستیم.

سیستم عامل :
در صورت استفاده از سیستم عامل ویندوز (7-8.1-10) لازم است تا ویندوز 64 بیتی بر روی سیستم نصب شده باشد

بهترین کلاس آموزش برنامه نویسی اندروید

کارآموزی اندروید

یکی از مهمترین مواردی که پیش از اشتغال به کار لازم است تا آن را طی نمود ، طی نمودن دوره های کارآموزی اندروید است.
تمامی دانشجویان دوره های برنامه نویسی ، نیاز دارند تا مدت زمانی در حدود 2 ماه را در یک شرکت برنامه نویسی به عنوان کارآموز آموزش دیده و با نحوه اخذ پروژه های واقعی و کار کردن و برنامه نویسی و اجرای یک  اپلیکیشن واقعی بطور کاملا واقعی و عملی آموزش ببینند .
آموزشگاه کامیپوتر پرتو یکی از معدود آموزشگاه هایی است که دانشجویان پس از اتمام دوره های آموزشی قادرند نسبت به درخواست گذراندن دوره های کارآموزش در این آموزشگاه اقدام نموده و با تمامی جوانب یک پروژه واقعی آشنا گردند.
نکته : در صورت مورد قبول بودن نحوه کار دانشجو در حین دوره کارآموزش ، و توانایی انجام پروژه ها طبق آموزش و اصول و قواعدی که در حین آموزش با آن ها آشنا شده ، دانشجو میتواند در این آموزشگاه استخدام شده و تحت عنوان برنامه نویس اندروید نسبت به کسب درامد اقدام نماید .

هزینه کلاس اندروید

شهریه دوره های آموزشی اندروید ، با نحوه برگزاری جلسات آموزشی اعم از خصوصی و گروهی رابطه مستقیم دارد
در هر دو روش برگزاری کلاس ها بشکل خصوصی و یا گروهی ، شهریه های تدوین شده بر اساس چارت سازمان فنی و حرفه ای بوده و از اردیبهشت ماه سال جاری لغایت فروردین ماه سال آتی لازم الاجرا است .
هزینه کلاس های اندروید در صورتیکه مایل به برگزاری کلاس بشکل گروهی باشید ، بشکل ترمیک و در صورتیکه مایل به شرکت در کلاس های خصوصی باشید ، بصورت ساعتی محاسبه و از دانشجو دریافت میگردد.

مدت زمان یادگیری برنامه نویسی اندروید

عامل موثر در تعیین مدت زمان اتمام دوره های آموزشی ، نحوه برگزاری جلسات آموزشی است .بدین معنی که در صورتیکه کلاس ها بشکل گروهی تشکیل گردد ، طی مدت 2 الی 2/5 ماه دور آموزشی به اتمام خواهد رسید
در صورتیکه کلاس بشکل خصوصی برگزار گردد ، طول مدت زمان اتمام دوره آموزشی کاملا مطابق با میل و شرایط دانشجو از 1 الی 2 ماه متفاوت است .
در صورت انتخاب نحوه برگزاری جلسات بشکل خصوصی ، نباید مدت برگزاری بین دو جلسه آموزشی بیش از 15 روز به وقفه بیافتد

کلاس فشرده برنامه نویسی اندروید

در برخی موارد ، فرد بنا بر شرایط خاص و خصوصی خود ، قادر به شرکت در دوره های گروهی نمیباشد .در این زمان میتوان نسبت به طی دوره آموزش اندروید بصورت خصوصی اقدام نمود.

نحوه برگزاری جلسات خصوصی متناسب با شرایط خاص دانشجو در نظر گرفته شده و هر فرد بنا بر نیاز خود میتواند در ساعات مشخصی از روز در کلاس های اموزشی شرکت کند.بنابراین متقاضی قادر است تا جلسات آموزشی را بشکل شناور انتخاب نماید
تعداد ساعات مورد نیاز برای تدریس مباحث آموزشی اندروید، کمتر از تعداد ساعات آموزشی در کلاس های گروهی است .زیرا تمامی وقتِ کلاس مختص به یک نفر است و نیاز به تعداد ساعات کمتری برای آموزش است .
همچنین لازم به ذکر است که کلیه مباحث مورد تدریس در کلاس های گروهی و یا خصوصی با یکدگیر مشابه است .
نحوه برگزاری حلسات در کلاس های گروهی و خصوصی به شکل حضوری ، خصوصی و یا ترکیبی از این دو روش بوده و دانشجو مختار است با توجه به شرایط خود ، یکی از این روش های را انتخاب نماید .

سرفصل های دوره آموزش اندروید

    • شروع با اندروید
    • اندروید چیست؟
    • آشنایی با انواع دستگاه اندرویدی و بررسی ساختار سیستم عامل اندروید
    • معرفی فریمورک اندروید
    • درباره محیط برنامه نویسی
    • نسخه های اندروید و امکانات افزوده شده در هر ورژن
آشنایی با ART
    • معماری سیستم عامل اندروید
    • ایجاد اولین پروژه
    • ایجاد دستگاه مجازی آندروید
    • ایجاد تنظیمات راه اندازی
    • اجرا و اشکال زدایی برنامه های آندروید
خروجی گرفتن برنامه ها بر روی گوشی و تبلت
بررسی پروژه اندروید
    • چه چیزی یک برنامه آندروید را می سازد
    • بررسی شاخه های SRC و gen
    • بررسی شاخه های Android , assets , libs و bin
    • بررسی شاخه res
    • آشنایی با Android Manifest
    • آشنائی با واحد های اندازه گیری
بومی سازی برنامه
    • برونی سازی منابع
    • انواع Layout یا چینش صفحه در اندروید
    • منوها
    • چرخه برنامه آندروید
    • شناخت عمر فعال
طراحی انواع Layout
    • Liner Layout
    • Relative Layout
    • Table Layout
    • Grid Layout
    • Frame Layout
    • Include
آشنایی با ویجت های مقدماتی
    • Button
    • ImageView
    • TextView
    • EditText
    • ListView
    • CheckBox
    • ToggleButton
    • SearchView
    • Web View
    • Video View
    • Image Button
    • RadioButton
    • Switch
    • RadioGroup
    • CheckedTextView
    • Spinner
    • RatingBar
    • ProgressBar
    • QuickContactBadge
    • مراحل اجرا شدن Activity در اندروید (Auto Complete Text View)
    • ایجاد پروژه ماشین حساب
    • اصول نوشتاری برنامه و ساختار پروژه
    • آشنایی با Permission ها در برنامه
بررسی Activity در اندروید
    • Activity چیست؟
    • چرخه حیات Activity
    • ازبین بردن یک Activity
پیداکردن عناصر طراحی
    • طراحی برنامه Player
    • بررسی Fragment
    • آشنایی با Fragment
    • فرگمنت در ورژن های مختلف اندروید
    • معرفی قطعات Fragments
    • چرخه حیات Fragment
    • پیاده سازی فرگمنت در اکتیویتی
    • انواع Fragment
    • مفهوم فرگمنت
    • تفاوت اکتیویتی و فرگمنت
    • آشنایی با Fragment Manager
    • آشنایی با Fragment Transaction
    • آشنایی با Android.support.v4
    • آشنایی با getsupportActionbar
    • آشنایی با Viewpager
    • Navigation Tabs
 بررسی Intent
    • آشنایی با Intents
    • آشنایی با Action
    •  آشنایی با Data
    • آشنایی با URI
    • Intentهای ضمنی و صریح
    • رویدادهای Broadcast با Intents
    • جابجایی در صفحات به واسطه آن ها
    • پیدا کردن و استفاده از Intents دریافتی درون یک فعالیت
گوش دادن به تغییرات باتری
گوش دادن به تغییرات اتصال
مدیریت گیرنده AndroidManifest در زمان اجرا
دسترسی به منابع Resource
    •  Shape Drawable
    • Gradiant Drawable
    • کار با رنگ ها Color Drawable
    • دیباگ خط به خط کد و طریقه Log گرفتن
    • سایزهای استاندارد تصاویر و آیکن ها
انیمیشن
    • ساخت انمیشن
    • XML انیمیشن
    • آشنایی با AnimationUtils
    • آشنایی با AnimationListener
    •  پیاده سازی انیمیشن های: fade in، Fade out،Blink،Zoom in،Zoom out،Rotate، Move
    •  WORKING IN THE BACKGROUND
 معرفی سرویس ها Services
    • ایجاد و کنترل کردن سرویس ها
    •  شروع و توقف سرویس ها
    • سرویس اتصال به فعالیت یک نمونه از منو در اندروید
    • ایجاد سرویس های پیش زمینه
استفاده از Threads پس زمینه
استفاده از AsyncTask برای اجرای وظایف آسنکرون
استفاده از Alarm
    • ایجاد، تنظیم، و لغو هشدار دهنده
استفاده از منو ها
    • معرفی سیستم منوها
    • منو ها در ورژن های مختلف
    • Option Menu
    • Context Menu
دیالوگ ها
    • Toast سفارشی سازی آن
    • Alert Dialog
    • دیالوگ های سفارشی
    • اکیتیوتی دیالوگ
صدا و تصویر
    • پخش فایل هاص صوتی و تصویری
    • آشنایی با ویجت های پخش رسانه
    • Videoview
    • MediaPlayer
ذخیره سازی
    • ذخیره سازی اطلاعات با Shared Preferences
    • خواندن اطلاعات ذخیره شده در Shared Preferences
دیتایس sqlite
    • نشانه گر Cursor
    • معرفي SQLiteOpenHelper
    • پیاده سازی دیتابیس Sqlite
    • ایجاد جداول و اونواع لیستها
    • آشنایی با نرم افزاهای مدیریت Sqlite
عملیات ها
    • افزودن رکورد
    • ویرایش رکورد
    • حذف رکورد
    • لیست گیری و جستجو
    • Sms، شبکه ها، بلوتوث، wifi، ویبره
    • ارسال SMS
    • دریافت پیامک
    • روشن کردن بلوتوث
    • ارسال فایل توسط بلوتوث
    • روشن کردن Wifi
    • Detect کردن wifi
    • کنترل کردن ویبره دستگاه
Notification
    • آشنایی با Pending Intent
    • آشنایی با Notification
    • سفارشی سازی Notification

کلاس برنامه نویسی اندروید با مدرک بین المللی

دغدغه بسیاری از افرادی که قصد استخدام شدن و یا مهاجرت را دارند ، اخذ مدرک پایان دوره های آموزشی.زیرا در صورتیمه فرد قصد استخدام را دشاته باشد ، یکی از مدارکی که موجب میشود فرد واجب شرای استخدام شود ، برخورداری از مدارک اموزشی است .علاوه بر آن در صورتیکه فردی قصد مهاجرت داشته باشد ، با استناد به مدرکی که بین المللی است و قابلیت ترجمه شدن را دارد ، میتواند از امتیازات مدرکِ آموزشی خود بهره مند گردد .
آموزشگاه پرتو با ثبت خود در نهادهای دولتی و ذیصلاح موفق به کسب مجوزهای لازم برای ارائه مدارک بین المللی و معتبر شده است .بر همین اساس دانشجویانی که تمایل به دریافت مدرک پس از اتمام دوره های آموزشی خود را دارند میتوانند مراتب را به واجد آموزش آکادمی اعلام نموده و نام خود را در لیست متقاضیان مدرک ثبت نمایند.
برای دریافت مدرک در دوره آموزشی اندروید ، ملزم به ارائه پروژه هایی که از سوی اساتید آموزشی تعیین میگردند هستید .در صورت تایید پروژه ها از سوی اساتید مربوطه ، مجاز به ارائه درخواست صدور مدرک خواهید شد .
مدارک ارائه شده از سمت این آموزشگاه کاملا معتبر بوده و تحت نظر سازمان ها و نهادهای دولتی چون سازمان فنی و حرفه ای است .علاوه بر این رسمیت مدارک پایان دوره به حدی است که در صورت نیاز به ترجمه ، خواهید توانست نسبت به ترجمه نمودن مدارک خود اقدام نمایید و از مزایای آن استفاده نمایید

سوالات متداول دانشجویان کلاس آموزش اندروید

در کلاس آموزش اندروید ، ما با استفاده از اندروید استودیو برنامه نویسی اندروید را به شما آموزش می دهیم

کلاس گروهی آموزش اندروید حدودا دو ماه و کلاس فشرده آموزش اندروید ، حدودا 20 روز به صورت فشرده به طول می انجامد

نرم افزار ساده ، نرم افزار های دارای دیتابیس – نرم افزار های مرتبط با وب – قالب تمام نرم افزار ها- شما پس از گذراندن این کلاس به یک برنامه نویسی متوسط تبدیل خواهید شد

پس از گذراندن دوره برنامه نویسی اندروید ، معرفی به شرکت ها ، سازمان ها و موسساتی که به دنبال برنامه نویس متخصص اندروید هستند انجام می پذیرد

آموزش های کلاس آموزش اندروید، کاملا پروژه محور و تخصصی است و از ابتدای دوره بر روی نرم افزار های واقعی کار می شود

کلاس آموزش مقدماتی تا پیشرفته اندروید کلاس برنامه نویسی مقدماتی تا پیشرفته اندروید

یکی از دغدغه های ذهنی هر فرد برای شروع به آموزش ، خروجی و نتیجه ای است که از آموزش میبی
پیش فرض آموزشی اساتید در آموزش مباحث اندرویدی بر صفر بودن دانشِ دانشجو است .بر همین اساس تمامی مباحث بصورت پایه ای و از صفر مورد تدریس واقع میگردند و گام به گام و مرحله به مرحله بر دانش دانشجو افزوده خواهد شد .
اساتید ما شما را در دوره های اموزشی بشکلی حرفه ای و کاملا مطابق با دانش روز آموزش داده و از آنجاییکه تمامی مباحث بشکل عملی و پروژه محور مورد تدریس واقع میگردند ، در پایان دوره های آموزشی برای ورود به بازار کار مهیا خواهید شد.

در صورتیکه  پیرامون کلاس آموزش اندروید مقدماتی تا پیشرفته سوال و یا نظری دارید ، آن را در این قسمت برایمان بنویسید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا به این دوره آموزشی امتیاز دهید.
product image
امتیاز دوره از نظر آموزشگاه پرتو :
1star1star1star1star1star
امتیاز دوره از نظر هنرجویان آموزشگاه :
2 based on 11 votes
برگزارکننده دوره :
آموزشگاه کامپیوتر پرتو
عنوان دوره :
کلاس آموزش اندروید
ثبت نام در دوره :
IRR 30000000
ظرفیت دوره :
Available in Stock
مشاوره و ثبت نام -02166959852
×