کلاس آموزش سالیدیتی

مدرس کلاس آموزش سالیدیتی  مهندس مهدی موسوی، برنامه نویس ارشد بلاکچین هستند که همکاری و مشارکت در پروژه های بلاکچینی لایه دوم آربیتروم و ZKSYNC  جز افتخارات ایشان است .ایشان برنامه نویس ارشد web2 و web3  هستند

پیش نیاز کلاس آموزش سالیدیتی : ویندوز – پایتون

بهتر است قبل از آغاز برنامه نویسی سالیدیتی، کمی با برنامه نویسی پایتون آشنا باشید

شما می توانید در کلاس آموزش سالیدیتی به صورت حضوری ، خصوصی یا آنلاین ثبت نام کنید

آموزشگاه سالیدیتی

سالیدیتی چیست

سالیدیتی یکی از زبان های برنامه نویسی است که به منظور ایجاد قراردادهای هوشمند بر روی بلاک چین، ارزهای دیجیتال، توکن ها و NFTها و انجام کلیه فعالیت های مربوط بر روی شبکه بلاک چین مورد استفاده قرار میگرد. این زبان برنامه نویسی، یکی از زبان های سطح بالا و شی گراست که از زبان های پایتون، جاوااسکریپت و C++ الهام گرفته است. قراردادهای هوشمند نوعی از تراکنش های معتبر هستند که بدون نیاز به دخالت اشخاص ثالث مورد استفاده قرار میگرند. در واقع برنامه نویس، با استفاده از کتابخانه ها و توابعی که در زبان سالیدیتی وجود دارد، به توسعه این قرارداد ها میپردازد.
قراردادهای هوشمند مبتنی بر دو بخش هستند؛ دیتا و کد؛ که برنامه نویس با بکارگیری زبان برنامه نویسی سالیدیتی میتواند تراکنش ها را بصورت کاملا خودکار و بدون نیاز به شخص ثالث مدیریت نماید.

امنیت و شفافیت تراکنش ها، دو مزیت سالیدیتی هستند که موجب شده برنامه نویسان برای مدیریت اتریوم از آن استفاده نمایند. سالیدیتی با اتصال بلاک های قبلی و بعدی در شبکه بلاک چین باعث شده که شبکه بشکلی زنجیروار به هم متصل شود. این اتصال در شبکه بلاک چین، هیچگونه شانسی را برای هک کردن و یا ایجاد اختلال در تراکنش ها را برای افراد هکر متصور نخواهد بود.

در صورتیکه شما نیز جزو افرادی هستید که قصد ورود به دنیای ارزهای دیجیتال را دارید و یا میخواهید تبدیل به برنامه نویس سالیدیتی شوید و یا حتی علاقمند به ورود از دنیای وب2 به وب3 هستید، لازم است تا نسبت به شرکت در دوره آموزشی در یک آموزشگاه سالیدی اقدام نمایید.
آموزشگاه کامپیوتر پرتو با نیازسنجی روز دنیا و خلاءهای موجود در دنیای برنامه نویسی سالیدیتی بر آن شده تا نسبت به برگزاری دوره های جامع و صفر تا صد آموزش برنامه نویسی به زبان سالیدیتی اقدام نماید. بدین منظور میتوانید با ثبت نام در دوره های آموزشی آکادمی پرتو نسبت به فراگیری این علم و ورود به دنیای ارزهای دیجیتال، برنامه نویسی قراردادهای هوشمند، بازی سازی و … اقدام نمایید.

بهترین کلاس آموزش سالیدیتی

انتخاب بهترین کلاس آموزش سالیدیتی یکی از مهمترین مواردی است که در هنگام ثبت نام در دوره های آموزشی باید بدان توجه نمود. چرا که در صورتیکه آموزش شما بشکل صحیح، استاندارد و یا کامل نباشد، نتیجه ای جز اتلاف وقت و هزینه به دنبال نخواهد داشت.
کلاس های آموزش سالیدیتی برای دوره های متمادی و به انتخاب دانشجویان این مجموعه، بنا بر دلایل مختلفی جزو برترین دوره های آموزشی در بین سایر آموزشگاه ها محسوب شده است و این مهم را مرهون بهره مندی از اساتید بنام و مطرحی هستیم که سالیان متمادی در این حوزه بشکل کاملا عملی مشغول هستند.
اما تبدیل شدن به بهترین کلاس آموزش سالیدیتی در بین سایر آموزشگاه ها، به دلایل زیر، واقعیت پیدا کرده است :
• با کیفیت ترین آموزش از نظر ارائه، اساتید آموزشی و متدهای مورد استفاده در حوزه تدریس
• پروژه محور بودن
• آشنایی با متدها بصورت کاملا ملموس و مورد استفاده در دنیا بشکلی کاملا عملی
• برخورداری از پشتیبانی اساتید در طول دوره و پس از اتمام آن برای دانشجویان
• امکان دریافت مدرک بین المللی
• معرفی پروژه های درآمد زا برای ورود به بازار کار و دریافت پروژه

بازار کار و درآمد سالیدیتی چقدر است

جهان در حال پیشرفت و توسعه است. یکی از مواردی که در سال های آتی و نه چندان دور دستخوش تغییرات زیادی میشود، تغییر انواع مبادلات است که از حالت سنتی به شکل ارزهای دیجیتال تغییر ماهیت خواهد داد. این مبادلات در بستر بلاک چین اتفاق میافتد و بلاک چین نیز برای توسعه، نیاز به برنامه نویسی با زبان سالیدیتی دارد. علاوه بر این، با استفاده از زبان سالیدیتی میتوان انواع مارکتینگ، بازی ها، تبلیغات، شبکه های اجتماعی و … را برنامه نویسی و مدیریت نمود. پر واضح است که آینده مالی در دست افرادی است که پیشرو در حوزه آموزش برنامه نویسی بوده و در هنگامی که دیگران از وجود این علم بی خبرند، شما در مسیر پیشرفت قرار گرفته اید. بنابراین در صورتیکه به دنبال شغلی پر درآمد هستید، یادگیری سالیدیتی میتواند مسیر شغلی آتی شما را تضمین نماید. به شرطیکه آموزشی صحیح، اصولی و مطابق با استانداردهای روز دنیا را طی نموده باشید.
چرا که در آینده ای نزدیک، تمامی مبادلات و قراردادها بشکلی هوشمند پیش برده خواهد شد و تمامی شرکت ها بشکلی هوشمند قراردادهای کاری خود را تنظیم خواهند نمود. بنابراین برای استخدام، برد با افرادی است که با زبان برنامه نویسی سالیدیتی و تنظیم قراردادهای هوشمند آشنا بوده و بتوانند قرارداد مورد نظر خود را شخصی سازی نمایند.
به عنوان مثال فرض نمایید که فردی نسبت به خرید ملک اقدام نموده است و یکی از طرفین اقدام به کلاهبرداری نموده است. برای احقاق حق فردی که حقی از او ذائل شده نیازمند مراجعه به وکیل و مراجع قانونی است. این پروسه علاوه بر تحمل زمان و قضاوت قاضی، ممکن است دارای نواقصی همچون عدم در نظر گرفتن برخی از تبصره ها در حین تنظیم قرارداد باشد که این امر موجب میگردد تصمیمات قاضی تحت تاثیر قرار گرفته و گاهی قضاوت صحیحی اتخاذ نگردد.
اما در صورتیکه قرارداد بشکل هوشمند و با استفاده از زبان سالیدیتی برنامه نویسی گردد، تمامی بندهای قرارداد بشکل برنامه نویسی شده در بستر قرارداد تنظیم میگردند و در صورت عدم تعهد به آن ها، در بستر شبکه با فرد خاطی برخورد خواهد شد. بدین منظور کلیه حساب های فرد خاطی مسدود شده و خسارت فرد متضرر از آن کسر و به حساب وی واریز خواهد شد. بنابراین با توجه به کاربرد مفید قراردادهای هوشمند، آینده استخدام در دست کسانی است که با زبان سالیدیتی آشنایی داشته باشند.
علاوه بر این با توجه به نوپا بودن زبان سالیدیتی ، هرچه بیشتر جلو میرویم، زبان سالیدیتی از پیچیدگی بیشتری برخوردار خواهد شد. بنابراین افرادی که زودتر وارد این اکوسیستم میشوند، درک بهتری از موارد پیش رو خواهند داشت.
در حال حاضر با توجه به کمبود افرادی که در حوزه بلاک چین تخصص دارند، پیشبرد امور مرتبط با بلاک چین دچار فقدان افراد متخصص شده است. بنابراین افرادی که با این برنامه نویسی آشنایی دارند از حقوق و مزایای بسیاری برخوردارند.
پس در صورتیکه به دنبال شغلی آینده دار هستید، پیشنهاد ما به شما یادگیری زبان سالیدیتی است چرا که علاوه بر آینده شغلی، هم اکنون نیز قادر خواهید بود در حوزه ارزهای دیجیتال فعالیت داشته و معاملات خود در بستر بلاک چین را با استفاده از برنامه نویسی سالیدیتی پیش ببرید.
در حال حاضر حقوق یک برنامه نویس سالیدیتی در ایالت متحده، رقمی بین 125 تا 150 هزار دلار در سال است که در صورتیکه این فرد بشکل فریلنسری کار کند، از حقوقی بالاتر از این مبلغ برخوردار خواهد گردید.
سالیدیتی چه پیش نیازهایی دارد

سیستم مورد نیاز سالیدیتی

مانند هر تخصص دیگری، برنامه نویسی سالیدیتی نیز نیاز به وسایل و ابزار کار دارد. اما نکته اینجاست که زبان سالیدیتی مانند هر زبان برنامه نویسی دیگری از حداقل سخت افزار لازم برای برنامه نویسی بهره میبرد. بنابراین در صورتیکه بودجه محدودی دارید، نگران ابزار کار برنامه نویسی به زبان سالیدیتی نباشید!
اما سیستم و ابزارهای کار با سالیدیتی چیست؟
• کامپیوتر : مسلما برای برنامه نویسی، نیاز به یک سیستم کامپیوتری دارید. اما شما میتوانید با حداقل های سخت افزاری در یک سیستم کامپیوتری نسبت به برنامه نویسی به زبان سالیدیتی اقدام نمایید. بنابراین در صورتیکه سیستم کامپیوتری شما قدیمی است، نیز میتوانید نسبت به کار با زبان سالیدیتی اقدام نموده و برنامه نویس را آغاز نمایید.
• اینترنت : در صورتیکه نیاز به برنامه نویسی برنامه های تحت وب داشته باشید، لازم است تا سیستم شما به اینترنت متصل باشد. اما همیشه اینطور نیست که برنامه مورد نظر شما تحت وب باشد. ممکن است به مشکل بر بخورید و بخواهید با استفاده از اینترنت به انجمن های برنامه نویسی ورود پیدا کرده و یا مشکل خود را با جستجو و پیدا نمودن سورس های برنامه نویسی حل نمایید.
• ویرایشگر متن : به منظور نوشتن کدهای ساده، میتوانید از ویرایشگرهای متن استفاده نمایید و کدهای خود را بصورت متن داخل آن ها بنویسید. بدین منظور میتوانید از نرم افزار Notepad در ویندوز، نرم افزار VIM در لینوکس و نرم افزار Textedit در مکینتاش بهره ببرید.
• مرورگر : در صورتیکه نیاز به برنامه نویسی یک اپلیکیشن تحت وب داشته باشید و یا حتی برای رفع مشکلات و پاسخ به سوالات خود داشته باشید، لازم است تا با استفاده از یک مرورگر به بستر وب دسترسی داشته باشید. بدین منظور میتوانید از بروزر Edge , Firefox,Chrome,Brave و … استفاده نمایید.
• کامپایلر : همانطور که میدانید، زبان کامپیوتر صفر و یک است و تمامی دستوراتی که به زبان های برنامه نویسی سطح بالا نوشته میشوند، برای ارتباط با ماشین، لازم است ترجمه یا کامپایل شوند. ناگفته نماند در صورتیکه از IDEها برای برنامه نویسی استفاده میکنید، نیاز به نصب کامپایلر ندارید چرا که IDEها شامل کامپایلر هستند. اما در صورتیکه از ویرایشگرهای متن برای کدنویسی استفاده میکنید، لازم است تا بر روی سیستم خود یک کامپایلر نصب نمایید.
• IDE : با پیچیده شدن برنامه نویسی ، IDEها وارد حوزه برنامه نویسی شدند. IDE مخفف Integrated Development Environment به معنای محیط یکپارچه توسعه نرم افزار است. IDEها برنامه نویسی را با بهره مندی از راهنمای کد بشکل رنگی نمودن کدها، ابزارهای تست، دیباگ و کامپایلر را ساده و لذت بخش نموده اند.

کلاس آموزش برنامه نویسی سالیدیتی

همه چیز در مورد کلاس آموزش سالیدیتی

کلاس آموزش سالیدیتی یکی از پر طرفدارترین دوره های در حال برگزاری آموزشگاه پرتو است که دانش آموختگان این دوره، پس از اتمام کلاس ها خواهند توانست با استفاده از زبان برنامه نویسی سالیدیتی نسبت به نوشتن قراردادهای هوشمند بلاکچین، اتریوم و ریپل اقدام نمایند.
دوره آموزش سالیدیتی زیر نظر استاد مهندس مهدی موسوی برگزار شده و شما عزیزان میتوانید با شرکت در دوره از مزایای : برخورداری از حضور استادی حرفه ای و با تجربه، یادگیری صفر تا صد برنامه نویسی سالیدیتی، انجام پروژه های متعدد و عملی در حوزه تنظیم قراردادهای هوشمند و پروژه های بلاک چین، امکان دریافت مدرک پایان دوره معتبر و قابل ترجمه و همچنین پشتیبانی و ارتباط با استاد دوره در حین و پس از اتمام دوره بهره مند گردید.

پیش نیاز آموزش سالیدیتی چیست؟

مثل هر برنامه نویسی دیگری، در حوزه آموزش سالیدیتی نیز، در صورتیکه با کامپیوتر و مهارت های برنامه نویسی آشنایی داشته باشید، بهتر خواهید توانست در این حوزه پیشرفت داشته باشید. به نقل از سایت Coinmarketcap افرادی که با مهارت های برنامه نویسی جاوا، پایتون، جاوااسکریپت و C++ آشنا هستند، بسیار راحت تر از سایرین خواهند توانست با زبان سالیدیتی ارتباط برقرار نمایند و آنرا یاد بگیرند. اما این بدان معنا نیست که در صورتیکه هیچگونه مهارت و آشنایی با برنامه نویسی ندارید، قید آموزش این مهارت پولساز و آینده دار را بزنید. چرا که اصل ما در آموزش، فرض بر صفر بودن دانش دانشجو است!!! شما با هر سطح از دانش، میتوانید وارد این مسیر گردید. کافی است علاقه داشته باشید و آموزش خود را زیر نظر افراد متخصص و با تجربه و بشکلی کاملا گام به گام پشت سر بگذارید.

آموزش تخصصی سالیدیتی

کلاس خصوصی آموزش سالیدیتی

بسیاری از دانشجویان به دلایل مختلف اعم از محدود بودن زمان اتمام آموزش، اشتغال به تحصیل و یا شغل هایی که نیاز به حضور فرد در محل کار بصورت شناور دارد نظیر پرستاران یا وکلا، اجبار برای استخدام و یا نزدیک بودن زمان مهاجرت، شرایط روحی اعم از نیاز به توجه خاص استاد در حین آموزش به فرد، کند بودن آموزش پذیری، نیاز به آموزش مهارت های دیگر در کنار آموزش زبان سالیدیتی و … نیاز به شرکت در کلاس خصوصی آموزش سالیدیتی دارند. بدین منظور میتوانید با ثبت نام در دوره های خصوصی نسبت به شرکت در کلاس خصوصی آموزش سالیدیتی اقدام نمایید.
شرکت در کلاس های خصوصی آموزشگاه پرتو بصورت شناور بوده و شما عزیزان میتوانید کلاس های خود را با هماهنگی قبلی در روز و ساعات مورد نظر خود برگزار نمایید. علاوه بر این امکان شرکت در کلاس های خصوصی به دو شکل حضوری و آنلاین وجود دارد به نحوی که هر زمان صلاح دانستید خواهید توانست با تغییر نحوه برگزاری دوره از شکل حضوری به آنلاین و یا برعکس اقدام نمایید. لازم به ذکر است که هزینه کلاس های خصوصی در انواع آنلاین و حضوری به یک شکل محاسبه میگردد و نحوه برگزاری، ساعات تشکیل کلاس و مدت زمان اتمام دوره در هزینه تمام شده، دخیل نخواهند بود.
همچنین شما عزیزان میتوانید از تمامی مزیت های کلاس های گروهی اعم از امکان برخورداری از مدرک پایان دوره نیز بهره مند گردید.
مدت زمان اتمام دوره در کلاس های خصوصی به دلیل تمرکز استاد بر یک دانشجو کمتر از کلاس های گروهی است اما این به منظور کم تر بودن مباحث درسی نیست. کلیه مباحث آموزشی در کلاس های گروهی و خصوصی به یک میزان بوده و پروژه های تعریفی برای دانشجویان عزیز یکسان میباشد.
از دیگر مزایای شرکت در کلاس های خصوصی نسبت به دوره های گروهی، امکان کنسلی و یا تغییر زمان حضور در کلاس، بدون سوخت شدن هزینه است. بدین منظور میتوانید حداقل تا یک روز پیش از برگزاری کلاس خود در ساعت مورد نظر، موسسه را در جریان قرار داده و ساعت کلاس را به روز دیگری منتقل نمایید.این در حالی است که متاسفانه این امکان در کلاس های گروهی وجود ندارد و به دلیل تعدد دانشجویان، در صورت غیبت دانشجو در روز برگزاری کلاس، استاد طبق روال عادی تدریس نموده و دانشجوی غایب زمان و مباحث تدریسی را از دست خواهد داد.

هزینه کلاس سالیدیتی

هزینه کلاس سالیدیتی بسته به انتخاب نوع دوره متفاوت است. در صورتیکه دوره مورد نظر شما بشکل گروهی برگزار گردد، هزینه کمتری نسبت به برگزاری دوره های خصوصی در پی خواهد داشت. دوره های خصوصی با توجه به تک نفره بودن کلاس و شناور بودن ساعات برگزاری کلاس از هزینه ای بالاتر از دوره های گروهی برخوردار است. شما عزیزان میتوانید برای اطلاع از هزینه دوره آموزشی با شماره 09030629627 ارتباط برقرار نموده و یا با ما در شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید.

کلاس فشرده سالیدیتی

بسیاری از افراد با توجه به شرایط خاص خود اعم از مهاجرت، اشتغال و … نیاز دارند تا دوره آموزشی خود را در مدتی بسیار کوتاه طی نمایند. در این شرایط پیشنهاد ما به شما شرکت در کلاس فشرده سالیدیتی است. چرا که در این صورت قادر خواهید بود دوره مورد نظر خود را بصورت چند روز در هفته و یا در ساعاتی بیش از دو ساعت و بشکلی کاملا فشرده در کلاس برگزار نمایید. لازم به ذکر است که این دوره برای افرادی مناسب است که توانایی انجام تمرین های فشرده را دارند. چرا که بازدهی دوره آموزشی سالیدیتی مستلزم تمرین و تکرار و انجام پروژه هایی است که توسط استاد تعریف میگردند. بنابراین لازم است تا در کنار شرکت در کلاس فشرده آموزش سالیدیتی، نسبت به انجام پروژه در کوتاهترین زمان ممکن در منزل اقدام نموده تا به نتیجه دلخواه برسید.

کلاس حضوری سالیدیتی

برای برخی از افراد شرکت در کلاس حضوری سالیدیتی از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که با توجه به شرایط روحی خود نیاز دارند تا از حضور فیزیکی و حمایت های روانی استاد بشکلی ملموس بهره مند گردند. بر این اساس بر آن شدیم تا با فراهم آوردن شرایط و بستری مناسب، شما عزیزان را برای برخورداری از مزایای شرکت در کلاس های حضوری بهره مند گردانیم.
دسترسی به آموزشگاه به نحوی است که تمامی عزیزان میتوانند با استفاده از بسترهای متعدد حمل و نقل اعم از وسایل شخصی، وسایل حمل و نقل عمومی و دسترسی کمتر از یک دقیقه به خطوط بی آر تی و پنج دقیقه ای به خطوط مترو ، نسبت به تردد به محل آموزشگاه اقدام نمایند.
کلیه کلاس های حضوری آموزشگاه پرتو با شرایطی بسیار ایده آل از نظر محیط آموزشی و با ثبت نام دانشجویان در کلاس های خصوصی و یا نیمه خصوصی برگزار میگردد. تخصیص یک سیستم کامپیوتری به هر یک از دانشجویان از دیگر مزایایی است که دانشجو میتواند از آن بهره مند گردد و پروژه های عملی در طول کلاس را بشکل کاملا فرد محور پیش ببرد.
شرکت در کلاس های حضوری به دو شکل گروهی و خصوصی امکان پذیر است که دانشجو قادر است با توجه به شرایط خود اعم از مدت زمان برگزاری دوره، مدت زمان اتمام دوره، هزینه کلاس و … یکی از این دو مدل کلاس را انتخاب نماید.

کلاس آموزش سالیدیتی با مدرک بین المللی

برای بسیاری از افراد امکان دریافت مدرک پایان دوره از اهمیت ویژه ای برخوردار است. چرا که برای استخدام و یا حتی مهاجرت نیاز به استفاده از آن برای کسب امتیاز و یا مجوز دارند. اما اینکه مدرک دریافتی بشکلی رسمی و معتبر ارائه گردد و یا حتی این مدرک از چه مرجعی صادر شده باشد، موضوعی است که جای بحث دارد. چرا که برخی از آموزشگاه ها نسبت به اعطای مدرکی آموزشگاهی اقدام نموده و یا پس از اتمام دوره اقدام میکنند که این نوع از مدارک هیچگونه اعتبار رسمی نخواهد داشت. علاوه بر این برخی از آموزشگاه ها با قول معرفی دانشجو به مراجع رسمی برای دریافت مدرک، دانشجو را ثبت نام نموده و پس از اتمام دوره هیچگونه مسئولیتی را برای معرفی وی به نهادهای رسمی متقبل نخواهند شد.کلاس حضوری سالیدیتی

یکی از افتخارات آموزشگاه پرتو در حوزه برگزاری انواع دوره های آموزشی، برخورداری از مجوزهای متعدد آموزشی و زیر مجموعه بودن در نهادهای آموزشی و رسمی است. بنابراین شما عزیزان میتوانید پس از اتمام دوره نسبت به ثبت درخواست و دریافت مدرک آموزشی معتبر، رسمی و قابل ترجمه اقدام نمایید.
لازم به ذکر است که دریافت مدرک، منوط به شرکت در دوره های آموزشی و ارائه پروژه هایی است که توسط استاد دوره تعریف میگردد. بنابراین در صورتیکه شما عزیزان در دوره های آموزشی شرکت ننموده اید و یا صرف پرداخت هزینه و بدون شرکت در دوره و بدون تحویل پروژه قصد دریافت مدرک را دارید ، باید بگوییم که متاسفیم!!! چرا که مدارک ارائه شده توسط این نهاد آموزشی بصورت کاملا دولتی و رسمی است و امکان هیچگونه دخل و تصرفی در آن وجود ندارد.

سوالات متداول دانشجویان کلاس آموزش سالیدیتی

بله کلاس آموزش سالیدیتی به صورت جامع و از صفر تا صد است البته قبل از آن نیاز است پیشنیاز ها به خوبی مسلط باشید

مدت زمان کلاس سالیدیتی اگر به صورت گروهی باشد دو ماه و اگر به صورت فشرده و خصوصی باشد حدودا 3 هفته می باشد

شما پس از گذراندن این دوره، می توانید هرگونه قرارداد هوشمند را توسعه دهید – برای این کار نیاز است که به سایر پیشنیاز های وب هم مسلط باشید

بله! کلاس آموزش سالیدیتی کاملا عملی و پروژه محور است و در طول دوره ، پروژه های کاملا واقعی و حرفه ای طراحی می شود

مهندس مهدی موسوی ، یکی از بهترین اساتید وب 2 و وب 3 و برنامه نویسی ایران با سال ها تجربه در زمینه آموزش انواع قراردادهای هوشمند

کلاس مقدماتی تا پیشرفته آموزش سالیدیتی
کلاس مقدماتی تا پیشرفته آموزش سالیدیتی

تمامی دوره ها در آکادمی پرتو بصورت مقدماتی تا پیشرفته برگزار میگردند. لذا دوره سالیدی نیز از این قائده مستثنی نبوده و شما میتوانید تمامی مباحث آموزشی را با شرکت در کلاس مقدماتی تا پیشرفته آموزش سالیدیتی بصورت کاملا عملی و پروژه محور طی نمایید. شما عزیزان میتوانید با شرکت در این دوره با تمامی جوانب برنامه نویسی با زبان سالیدیتی و ساخت اپلیکیشن های غیر متمرکز آشنا شوید.
با شرکت در این دوره میتوانید سالیدیتی را بشکل گام به گام فرا گرفته و نحوه برنامه نویسی با این زبان را بشکلی کاملا پروژه محور در قالب برنامه نویسی، کامپایل و استقرار قراردادهای هوشمند در انواع تعاملات ساده تا پیشرفته را فرا گیرید.
علاوه بر این، خواهید توانست با تمامی مشکلاتی که یک برنامه نویس و توسعه دهنده در حوزه ساخت اپلیکیشن های هوشمند با آن ها دست و پنجه نرم میکند را شناخته و قراردادهای مختص به قطعه کد خود را نوشته، آن را اشکال زدایی نموده و مورد استفاده قرار دهید.
شرکت در دوره سالیدیتی بشکل کاملا صفر تا صد طرح ریزی شده و شما عزیزان میتوانید با شرکت در این دوره، از خرید دوره های جانبی بی نیاز گردید.

اهداف یادگیری دوره سالیدیتی

• آموزش زبان برنامه نویسی سالیدیتی
• آشنایی با شبکه بلاک چین و ارزهای دیجیتال
• آشنایی با اتریوم و ماشین مجازی
• آشنایی با مبانی برنامه نویسی HTML / CSS – بوت استرپ – جاوااسکریپت و جی کوئری
• آشنایی با نحوه آموزش ابزارهای توسعه اپلیکیشن های غیر متمرکز
• آشنایی با توکن های ارز دیجیتال
• توسعه انواع توکن با استفاده از کتابخانه ها
• ایجاد ارتباط بین واسط کاربری Dapp و قرارداد هوشمند با کتابخانه Web3.Js
• آشنایی با اقتصاد توکن
• آشنایی با انواع توکن های ارز دیجیتال
• پیاده سازی توکن های اتریوم
• پیاده سازی انواع بستر فروش و یا واگذاری NFTها
• آشنایی با نحوه قیمت گذاری و مبادله توکن ها و نحوه محاسبه نرخ تبادل در صرافی های غیر متمرکز

در صورتیکه  پیرامون کلاس مقدماتی تا پیشرفته آموزش سالیدیتی سوال و یا نظری دارید ، آن را در این قسمت برایمان بنویسید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا به این دوره آموزشی امتیاز دهید.
product image
امتیاز دوره از نظر آموزشگاه پرتو :
1star1star1star1star1star
امتیاز دوره از نظر هنرجویان آموزشگاه :
no rating based on 0 votes
برگزارکننده دوره :
آکادمی پرتو
عنوان دوره :
کلاس آموزش سالیدیتی
ثبت نام در دوره :
IRR 450
ظرفیت دوره :
Available in Stock
مشاوره و ثبت نام -02166959852
×