کلاس آموزش سئو

مدرس کلاس آموزش سئو مهندس مهدی موسوی ، یکی از بهترین اساتید کلاس آموزش سئو و طراحی سایت در ایران با ده ها نمونه کار و سال های تجربه کار عملی

پیش نیاز کلاس آموزش سئو : ویندوز- کمی html/css –

مهارتی که بهتر است قبل از شرکت در کلاس آموزش حرفه ای SEO بلد باشیم : کمی مطالعه – کمی زبان انگلیسی – کمی اطلاعات عمومی و مفید پیرامون طراحی سایت

شما می توانید در کلاس آموزش سئو یه صورت حضوری ، خصوصی و آنلاین شرکت نمایید

آموزشگاه آموزش سئو

یک وبسایت زمانی باارزش تلقی میگردد که بتواند بازدید کنندگان را به خود هدایت کند و بدین ترتیب آمار بازدید خود را بالا ببرد.بالا بردن آمار بازدید در هر وبسایتی بنا بر زمینه کسب و کارِ خود استانداردهای متفاوتی دارد.بدین معنی که ممکن است یک سایت فروش قطعات صنعتی ، با میزان بازدید 100 نفر در روز ، ارزشمند تلقی گردد اما سایتی خبری با بازدیدی برابر با 5000 نفر در روز بی ارزش محسوب گردد .اما سوال اصلی اینجاست که چگونه میتوان ورودی های یک سایت را افزایش داد به گونه ای که آمار بازدید و نرخ تعامل سایت بالا رود؟
با توجه به آمار روز افزون کسب و کارهای اینترنتی و عرضه محصولات بشکل دیجیتالی و فروش آنلاین ، تمایل افراد به قرار گرفتن در لیست نتایج صفحه اول گوگل ، روز به روز بیشتر شده و استی ها در رقابتی نفس گیر برای دیده شدن در صفحه اول گوگل و علی الخصوص ردیف های بالایی لیست نتایج هستند .سئو کردن یکی از مهمترین بخش های دیجیتال مارکتینگ است و به جرات میتوان گفت که انجام یک سئوی تضمین شده به معنی بازشگت تمامی هزینه هایی است که برای کسب و کار خود سرمایه گذاری کرده بودید .
آموزشگاه کامپیوتر پرتو ، در دوره های آموزش SEO ، نتیجه سال ها فعالیت حرفه ای خود در زمینه ارائه خدمات سئو و برگرفته از دانش و تجربه یِ سالهای متمادی را در قالب دوره های آموزش سئو ، به شما عزیزان ارائه خواهد داد .

آموزشگاه آموزش سئو

بهترین دوره آموزش سئو

همه چیز در مورد کلاس آموزش سئو

برای تمامی ما پیش آمده که پس از خرید یک محصول و یا خدمت ، طعم تلخ شکست را چشیده باشیم.و این موضوع ناشی از این است که نسبت به هزینه و وقتی که برای بدست آوردن آن کالا یا محصول صرف نموده ایم ، نتیجه ای عایدمان نشده است و بازخورد مناسبی ندیده ایم.بنابراین در انتخاب های بعدی لاجرم مجبور به عملکرد محتاتانه خواهیم بود .
آکادمی پرتو ، به گواه شمار بسیاری از دانشجویان این آموزشگاه ، یکی از برترین آموزشگاه ها در سطح تهران است که توانسته در حوزه آموزش سئو ، گامی موفق بردارد و خدمتگزار عزیزان علاقمند در این حوزه باشد .
اما عوامل موثر در انتخاب بهترین کلاس آموزش سئو عبارتند از :
سابقه فعالیت آکادمی در عرصه آموزش
همکاری با اساتید مطرح و مجرب و با سابقه در امر سئو
آموزش کاملا عملی و پروژه محور و ویژه ورود به بازار کار
تعدد پروژه های سئوِ صورت گرفته توسط اساتید این حوزه
امکان پشتیبانی دانشجو پس از اتمام دوره
شهریه مقرون به صرفه و مصوب سازمان فنی و حرفه ای
امکان حضور در کلاس های آموزشی به روش های مختلف حضوری و مجازی

شاید اغراق نباشد که بگوییم اکثر افرادی که در دوره های قبلی ما شرکت کرده اند ، از افرادی بودند که از شغل و درامد فعلی خود ناراضی بودند و نیاز داشتند تا کسب و کار خود را با استفاده از سئو رونق بخشند و یا به عنوان فردی متخصص در این حوزه مشغول به کار در یک سازمان و یا شرکت گردند .
اما خوشبختانه این افراد پس از تحقیق و مشاوره، راه خود را پیدا نموده و در کلاس های آموزش سئو شرکت کردند و آینده شغلی خود را متحول نمودند .

بهترین دوره آموزش سئو شما نیز به عنوان فرد متقاضی برای ورود به این عرصه باید این موضوع را بدانید که دنیای کسب و کارها در اینده دچار تحولی عظیم شده و دیر یا زود احساس زیادی به متخصصان حوزه سئو ملموس خواهد شد .در نتیجه با فراگیری این دانش ، این تضمین را به خود بدهید که در آینده ای نه چندان دور نه تنها خواهید توانست مدیر سئوی کسب و کار خود باشید ، که شرکت های بزرگ نیز برای جذب شما تمایل نشان خواهند داد
ولی این ها تنها مسیرهای کسب درامد نیستند و شما علاوه بر داشتن کسب و کار خودتان و فروش خدمات یا محصوصلات خود در وبسایت خود ، و استخدام در شرکت های بزرگ ، از روش های دیگری نیز میتوانید از دانش خود در حوزه سئو کسب درامد نمایید که این روش ها عبارتند از :
فروش محصولات و خدمات دیگران در وبسایت خود
کسب درامد از طریق مشاوره ساعتی سئو
کسب درامد از طریق تدریس روش های سئو
ارائه خدمات سئو به شرکت های دیگر

لازم به ذکر است که در صورتیکه سایت شما که در آن نسبت به فروش خدمت یا محصولی اقدام نموده اید ، سئو شده باشد و در لیست نتایج صفحات اولیه گوگل نمایش داده شده است ، به کسب درامدی چند ده میلیونی در ماه خواهید رسید.
علاوه بر این در صورتیکه بخواهید بشکل کارمندی کسب درامد داشته باشید ، میتوانید در یک شرکت تحت عنوان مدیر سئو استخدام شده و درامدی در حدود 8 تا 10 میلیون تومان را صورت ماهیانه کسب نمایید .

هزینه کلاس آموزش سئو

دوره آموزش سئو ، تنها دوره ای از مجموعه آموزش های آکادمی پرتو است که بشکل خصوصی و فرد به فرد مورد عرضه واقع میگردد .شهریه دریافتی از دانشجو بشکل ترمیک بوده و بر خلاف دیگر دوره های آموزشی که بشکل خصوصی برگزار میگردند و شهریه آن ها بر اساس تعداد ساعات تدریسی دریافت میگردند ، در این دوره آموزشی شهریه بشکل ثابت محاسبه و طبق چارت سازمانی و تعرفه های مصوب سازمان فنی و حرفه ای از دانشجو دریافت میگردد.

مدت زمان یادگیری سئو

مدت زمانی که برای اموزش سئو میتوان در نظر گرفت ، بنا بر توانایی فرد دانشجو از فردی به فرد دیگر متغیر است .ممکن است در فردی این زمان به 1 ماه تقلیل یابد در حالیکه در فردی دیگر این زمان به ماه ها آموزش نیاز داشته باشد .
نکته حایز اهمیت در کسب دانش در زمینه سئو ، این است که مدت زمان اتمام کلاس ها بر شهریه پرداختی تاثیر گذار نبوده و آموزشگاه ملزم به اتمام دوره بنابر نیازِ شخصِ متقاضی است .بنابراین چه دوره مورد نظر در طی یک ماه به اتمام برسد و چه ماه ها به طول بیانجامد ، تاثیری بر شهریه اخذ شده از دانشجو نخواهد داشت .

البته برای یادگیری سئو سورس های رایگان زیادی وجود دارد ، مثلا می توانید به Search Engine Optimization (SEO) Starter Guide  مراجعه کنید

کلاس فشرده سئو

از آنجاییکه دانشجویان مایل به فراگیری دانش سئو بشکل تخصصی هستند و اکثر افراد تمایل به فراگیری این دانش در حوزه کسب و کار خود دارند ، تصمیم بر آن گرفتیم که خدمات خود را بشکل اختصاصی و بشکل خصوصی به شما دانشجویان عزیزی ارائه دهیم .
دانشجویان میتوانند با شرکت در دوره های آموزش سئو بشکل خصوصی میتوانند بصورت تخصصی بر روی وبسایت و یا کسب و کار مورد نظر خود کار کرده و کلیه آموزش ها را بر روی کلمات یا عبارات کلیدی مورد نظر خود اجرا نمایند .
شرکت در این دوره ها بشکل مجازی / حضوری و یا تلفیقی از این دو روش است و فرد میتواند زمانِ تشکیل کلاس های خود را بشکل شناور انتخاب نماید .
نحوه آموزش سرفصل های آموزشی در دوره ها بشکل کاملا عملی و پروژه محور است و دانشجویان پس از اتمام دوره برای ورود به بازار کار آماده خواهند شد .

کلاس فشرده سئو

سوالات متداول دانشجویان کلاس آموزش سئو

نگرانی که برای اکثر افراد وجود دارد که در مورد سئو ، مطالب جسته و گریخته ای را می دانند اما وقتی پای عمل و جمع بندی می رسد ، نمی توانند از پس آن بر بیایند.

ما در کلاس آموزش سئو ترتیبی اتخاذ کرده ایم که تمامی سرفصل ها و مطالب از پایه و به صورت ابتدایی گفته شود و شما بدون هیچ دانش اولیه بتوانید به یک شخص حرفه ای در دنیای سئو تبدیل شوید.

البته در این میان ، تا حد زیادی ، بستگی به سعی و کوشش خودتان دارد و میزان پروژه هایی که با آنها درگیر می شوید

جذابیت کلاس آموزش سئو در آموزشگاه کامپیوتر پرتو در این است که شما با ثبت نام در این کلاس ، تمامی مفاهیم و مشتقات سئو را آموزش خواهید دید.

پس از ثبت نام و شرکت در این دوره ، نیاز به هیچ دوره جانبی دیگری نمی باشد و به سادگی تمامی مفاهیم پایه سئو ، مفاهیم پیشرفته سئو ، اصول لینک سازی صحیح ، سرچ کنسول و گوگل آنالیتیکس را فرا خواهید گرفت

آموزش ها در کلاس آموزش سئو به گونه ای است که شرکت کنندگان در این دوره ، تقریبا از اواسط دوره ، می توانند آرام آرام پروژه سئو بگیرند و کار بر روی پروژه های واقعی را آغاز کنند.

استاد در طی دوره در کنار شرکت کنندگان خواهد بود  و راهنمایی های لازم را خواهد کرد

مفاهیم اولیه سئو ، بهینه سازی سرعت ، بهینه سازی تخصصی صفحات سایت ، بهینه سازی onpage  و offpage – اصول لینک سازی داخلی و لینک سازی خارجی – آموزش تعیین استراتژی سئو برای هر پروژه – آموزش تحقیق کلمات کلیدی – آموزش بررسی رقبا و وضعیت سئو وب سایت آنها

آموزش های ارائه شده در کلاس آموزش سئو ، کاملا عملی ، پروژه محور و واقعی می باشد و صد ها مثال از پروژه های موجود زده می شود

در صورتی که کلاس آموزش سئو را با موفقیت بگذرانید و تایید استاد دوره را دریافت کنید ، امکان جذب شما به صورت کارآموز و یا کارمند در آژانس خلاقیت کرگدن وجود دارد .

آموزش سئو صفر تا صدکلاس آموزش صفر تا صد سئو

شرکت در دوره های اموزش سئو ، تنها مختص به متخصصین این دوره نیست و کلیه مفاهیم را از مقدماتی تا پیشرفته تحت پوشش قرار میدهد .بنابراین تمام افراد علاقمند میتوانند در این دوره ها شرکت نمایند و کسب و کارِ اینترنتی خود را رونق بخشیده و یا تحت عنوان متخصص سئو جذب بازار کار گردند .اساتید آکادمی در طول دوره و پس از آن در کنار شما عزیزان هستند تا بشکلی حرفه ای بتوانید یک پروژه را سئو نموده و در ردیف های بالای لیست نتایج جستجوی گوگل نمایش دهید .
دانشجویان عزیز در دوره آموزش سئو میتوانند ، کد نویسی تمیز ، نحوه تنظیمات سرور و تبلیغات در موتورهای جستجو نظیر گوگل ادز را فراگیرند .پس واضح است که هرچه آشنایی دانشجو با مفاهیم برنامه نویسی چون Html/CSS و جاوااسکریپت جی کوئری بیشتر باشد ، در زمینه سئوی وبسایت نیز بشکلی حرفه ای تر عمل خواهند نمود.
اما این بدان معنی نیست که در صورتیکه با مفاهیم برنامه نویسی آشنا نباشید ، نخواهید توانست در دوره های آموزش سئو شرکت کنید .دانشجویان با شرکت در دوره های آموزش سئو به نحوه صحیح تولید محتوا ، آشنایی با نحوه تبلیغات در موتور جستجوی گوگل و از همه مهتر با گوگل سرچ کنسول آشنا خواهند شد تا صورت نیاز ، قادر به آنالیز وبسایت خود باشید و بتوانید مشکلات سایتتان را به تنهایی برطرف نمایید و در صورتیکه با دانش برنامه نویسی آشنا نباشید ، در صورت نیاز بتوانید مشکل را با یک برنامه نویس مطرح کرده و نسبت به رفع آن اقدام نمایید .

در صورتیکه  پیرامون کلاس آموزش سئو مقدماتی تا پیشرفته سوال و یا نظری دارید ، آن را در این قسمت برایمان بنویسید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا به این دوره آموزشی امتیاز دهید.
product image
امتیاز دوره از نظر آموزشگاه پرتو :
1star1star1star1star1star
امتیاز دوره از نظر هنرجویان آموزشگاه :
5 based on 1 votes
برگزارکننده دوره :
آموزشگاه کامپیوتر پرتو
عنوان دوره :
کلاس آموزش سئو
ثبت نام در دوره :
IRR 35000000
مشاوره و ثبت نام -02166959852
×