کلاس آموزش اکسل excel

بهترین اساتید کامپیوترمدرس کلاس آموزش اکسل excel جمعی از بهترین اساتید آموزش اکسل در تهران می باشند که سال ها سابقه تدریس تخصصی اکسل را دارند

پیش نیاز کلاس آموزش اکسل excel : ویندوز

نرم افزاری که بهتر است قبل از شرکت در کلاس آموزش حرفه ای اکسل بلد باشیم : ویندوز – البته اگر بر نرم افزار ورد word  مسلط باشید به درک بیشتر برخی از ابزار های اکسل در کلاس آموزش اکسل excel  به شما کمک می نماید

شما می توانید در کلاس آموزش اکسل excel به صورت حضوری ، خصوصی و یا آنلاین ثبت نام کنید

آموزشگاه اکسل

نرم افزار اکسل یکی از پرکاربردترین نرم افزارهای در حوزه تجزیه ، تحلیل و نگهداری ارقام و داده ها است که توانایی محاسبات عددی و دقت بالای این نرم افزار موجب شده از سایر نرم افزارهای محاسباتی متمایز شده و به تنهایی نقش یک نرم افزار حسابداری را بازی کند و همین مساله موجب شده بسیاری از شرکت ها ، تمامی امور محاسباتی خود را با استفاده از این نرم افزار کاربردی انجام دهند.
اکسل را میتوان یک دیتابیس در نظر گرفت که برای انجام امور اداری بسیار مفید است و میتواند از تکرار مکررات جلوگیری نماید .کاربران با استفاده از نرم افزار اکسل قادر خواهند بود تمامی امور محاسباتی ، بایگانی و برنامه ریزی را با دقت بسیار بالایی انجام دهند
فراگیری نرم افزار اکسل ، برای هر فردی که به نوعی با انجام محاسبات سر و کار دارد ، میتواند امری بسیار جذاب و سودمند باشد زیرا میتواند با صرف زمان اندکی برای یادگیری ، در آن حرفه ای شده و برای خود ایجاد اشتغال نماید .
در صورتیکه شما نیز جزو افرادی هستید که به یادگیری نرم افزار اکسل نیاز دارید ، تا با استفاده از آن بتوانید کسب درامد نمایید ، در حرفه خود بهتر بدرخشید و یا حتی در پی کسب مدرک دوره هستید ، میتوانید با شرکت در دوره های آموزشی این نرم افزار در آموزشگاه اکسل ، نسبت به یادگیری این نرم افزار کاربردی اقدام نمایید .

بهترین کلاس آموزش اکسل

همه چیز در مورد کلاس آموزش اکسل excel

برخورداری از بهترین آموزش ، مستلزم انتخاب بهترین آموزشگاه کامیپوتر در به دنبال آن بهترین کلاس آموزش اکسل است .
روش های مختلفی برای انتخاب بهترین کلاس آموزش اکسل متصور است که از آن میان میتوان به : سابقه فعالیت آموزشگاه در امر تدریس نرم افزارهای اموزشی ، سابقه فعالیت اساتید آموزشی و نحوه تدریس و فن بیان ایشان ، توانایی آموزشگاه در امر پشتیبانی دانشجو پس از اتمام دوره های آموزشی ، میزان درصد قبولی دانشجویان سابق آموزشگاه در حوزه امتحان های برگزار شده ، برخوردای آموزشگاه از مجوزهای لازم به منظور توانایی ارائه مدارک پایان دوره های آموزشی ، اشاره نمود.
آموزشگاه کامپیوتر پرتو ، با افتخار و با برخورداری از تمامی موارد ذکر شده ، توانسته به یکی از برترین های آموزشی در حوزه آموزش نرم افزار اکسل تبدیل شود .این موسسه آموزشی به گواه دانشجویان سابق خود توانسته سهم عظیمی از موفقیت دانشجویان خود در جذب به بازار کار ایشان را از آن خود نماید

بازار کار نرم افزار اکسل

تسلط بر مباحث عمومی نرم افزار اکسل ، هیچ ربطی به جایگاه شغلی شما ندارد و چه در سمتِ یک منشی در سازمانی مشغول به کار هستید و چه در بالاترین سمت اداری در حال اجرای وظایف خود باشید ، لازم است تا با کاربرد اکسل آشنا باشید .
زیرا ممکن است شما در جایگاهی باشید که لازم نباشد تا بصورت مستقیم و شخصا از این نرم افزار استفاده نمایید ، اما لازم است تا بر افرادی که با نرم افزار اکسل کار میکنند نظارت داشته باشید تا در مواقع نیاز بتوانید خطاهای ایشان را اصلاح نموده و بر کیفیت کارشان نظارت داشته باشید .بنابراین اهمیت لزوم نحوه کار با اکسل بر کسی پوشیده نیست .زیرا اکسل نرم افزار محاسباتی است و در برخی سازمان ها و ادارت از ان به عنوان نرم افزار حسابداری استفاده میشود.
در صورتیکه با نرم افزار اکسل آشنا باشید و آن را بشکل کاملا حرفه ای فراگرفته باشید ، خواهید توانست در در سمت حسابدار در یک سازمان استخدام شده و از این روش کسب درامد نمایید .
اما آشنایی با اکسل تنها محدود به شغل حسابداری نیست و در صورتیکه میخواهید در یک شغل اداری مشغول به کار شوید ، لاجرم مجبور به کسب دانش کلی در حوزه کار با نرم افزار اکسل خواهید بود.

سیستم مورد نیاز نرم افزار اکسل

برای نصب نرم افزار اکسل از سری مجوعه های نرم افزار آفیس ، نیازی به کانفیگ سیستمی بالایی نیست.اما بطور کلی برای دستگاه های مختلف اعم از ویندوز یا مک ، مشخصات سیستمی زیر پیشنهاد میگردد

حداقل سیستم مورد نیاز برای نصب و اجرا در ویندوز
سیستم عامل : 7 – 8 و 10 ( در صورت نیاز با ورژن های جدیدتر مانند 2019 نیاز به نصب ویندوز 10 است )
پردازنده : 1.6 گیگاهرتز
رم : 2 گیگابایت
کارت گرافیک : DirectX 9 یا نسخه های جدیدتر آن , با WDDM 2.0 (یا WDDM 1.3 یا بالاتر برای ویندوز 10)
نمایشگر : 768*1280
هارد : 4 گیگابایت فضای خالی

سیستم مورد نیاز برای نصب ورد بر روی سیستم عامل مک
سیستم عامل : مک ( لازم است تا ورژنی از نرم افزار را انتخاب نموده که قابلیت نصب و اجرا بر روی مک را داشته باشد )
پردارنده : Intel
رم : 4 گیگابایت
نمایشگر : 800*1280
هارد : 20 گیگابایت فضای خالی

آموزشگاه اکسل

کلاس فشرده آموزش اکسل

در صورتیکه شرایط شرکت در کلاس های گروهی و حضوری کلاس های آموزشی اکسل را ندارید ، میتوانید با شرکت در دوره های آموزشی خصوصی نسبت به یادگیری نرم افزار اکسل اقدام نمایید .
نحوه برگزاری این جلسات متناسب با شرایط خصوصی افراد در نظر گرفته شده و هر فرد بنا بر نیاز خود میتواند در ساعات مشخصی از روز در کلاس های اموزشی شرکت کند.بنابراین متقاضی قادر است تا جلسات آموزشی را بشکل شناور انتخاب نماید
تعداد ساعات مورد نیاز برای تدریس مباحث آموزشی اکسل ، کمتر از تعداد ساعات آموزشی در کلاس های گروهی است .زیرا تمامی وقتِ کلاس مختص به یک نفر است و نیاز به تعداد ساعات کمتری برای آموزش است .اما مباحث تدریسی در کلاس های خصوصی با مباحث آموزشی در کلاس های گروهی کاملا مشابه است .
نحوه برگزاری حلسات در کلاس های گروهی و خصوصی به شکل حضوری ، خصوصی و یا ترکیبی از این دو روش بوده و دانشجو مختار است با توجه به شرایط خود ، یکی از این روش های را انتخاب نماید .

هزینه کلاس اکسل

شهریه کلاس اکسل رابطه مستقیمی با نحوه برگزاری کلاس اعم از گروهی و یا خصوصی دارد .
در هد دو روش برگزاری کلاس بشکل خصوصی و یا گروهی ، شهریه های تدوین شده بر اساس چارت سازمان فنی و حرفه ای بوده و از اردیبهشت ماه سال جاری لغایت فروردین ماه سال آتی لازم الاجرا است .
هزینه کلاس اکسل در صورتیکه مایل به برگزاری کلاس بشکل گروهی باشید ، بشکل ترمیک و در صورتیکه مایل به شرکت در کلاس های خصوصی باشید ، بصورت ساعتی محاسبه و از دانشجو دریافت میگردد.

مدت زمان یادگیری اکسل

مدتی زمانی که برای اتمام دوره آموزشی اکسل متصور است کاملا به روش برگزاری جلسات آموزشی بستگی دارد .
در صورتیکه جلسات آموزشی بشکل گروهی برگزار گردد ، به زمانی در حدود یک ماه نیاز داریم.
اما در صورتیکه دانشجو مایل به شرکت در دوره های خصوصی داشته باشد، زمان اتمام دوره به شخص دانشجو مرتبط است.بدین معنی که میتواند تعداد ساعات مورد نیاز برای آموزش را بصورت روزانه و فشرده طی نماید که ظرف مدت یک هفته مطالب آموزشی را به اتمام خواهد رساند .همچینین ممکن است به دلیل شرایطِ خود قادر به شرکت در کلاس ها بصورت روزانه و فشرده نباشد که این زمان بنا بر نیاز دانشجو بشکلی طولانی تر از دوره های گروهی برگزار خواهد گردید .اما در حالت کلی ، فاصله برگزاری بین دو جلسه نباید بیش از 10 روز به طول بیانجامد.

سرفصل های کلاس آموزش اکسل excel

  • شروع کار با اکسل
  • کار کردن با داده ها و جداول
  • انجام محاسبات روی داده ها
  • تغییر دادن ظاهر کار کتاب
  • تمرکز روی داده های خاص با استفاده از فیلترها
  • مرتب کردن و جمع بندی داده ها
  • ترکیب کردن داده ها از منابع مختلف
  • تحلیل داده ها و سری داده های جایگزین
  • اضافه کردن نمودارها و گرافیک ها
  • استفاده از جدول های محوری و نمودارهای محوری
  • چاپ کاربرگ ها و نمودارها
  • مقدمه ای بر فرمول نویسی پیشرفته در اکسل
  • پروژه های انجام شده در دوره Excel :
  • آموزش تهیه یک کارنامه کلاسی
  • پروژه های انجام شده در دوره Excel
  • آموزش تهیه یک کارنامه کلاسی
  • آموزش تهیه لیست حقوق کارکنان یک کارخانه
  • آموزش تهیه یک نمودار آماری
  • تهیه بانک اطلاعاتی از افراد یک شرکت
  • آموزش دریافت اطلاعات از اکسل

کلاس آموزش اکسل با مدرک بین المللی

یکی از دغدغه های ذهنی مخاطبان که همواره از مشاوران ما مورد سوال قرار میگیرد ، نحوه ارائه مدرک و شرایط مورد نیاز برای واجد شرایط درخواست مدرک بودن است .زیرا یکی از شرایط استخدامی در برخی از سازمان ها و نهادها ، توانایی ارائه مدرک پایان دوره اکسل از سوی متقاضی است .
آموزشگاه پرتو با ثبت خود در نهادهای دولتی و ذیصلاح توانسته مجوزهای ارائه مدارک پایان دوره برای نرم افزارهای مختلف را کسب نماید .بر همین اساس دانشجویانی که تمایل به دریافت مدرک پس از اتمام دوره های آموزشی خود را دارند میتوانند با شرکت در امتحان های پایان دوره ، نسبت به درخواست مدارک آموزشی اقدام نماید .
مدارک ارائه شده از سمت این آموزشگاه ماملا معتبر بوده و تحت نظر سازمان ها و نهادهای دولتی چون سازمان فنی و حرفه ای است .علاوه بر این رسمیت مدارک پایان دوره به حدی است که در صورت نیاز به ترجمه ، خواهید توانست نسبت به ترجمه نمودن مدارک خود اقدام نمایید و از مزایای آن استفاده نمایید

سوالات متداول دانشجویان کلاس آموزش اکسل

کلاس آموزش اکسل excel بسته به گروهی با خصوصی بودن کلاس شما بین 3 تا 8 جلسه است.

در کلاس آموزش اکسل ، اکسل به صورت کامل و از مقدماتی تا پبشرفته به شما تدریس می گردد

پس از کلاس آموزش اکسل و چنانچه این مهارت را به خوبی فرابگیرید ، می توانید وارد بازار کار شوید

اکسل 2019 یکی از بهترین ورژن های ممکن است که در کلاس آموزش اکسل تدریس می گردد

تمام نکاتی که در کلاس آموزش اکسل تدریس می گردد ، کاملا عملی و پروژه محور است و بر روی پروژه های وافعی اکسل کار می گردد

کلاس آموزش اکسل مقدماتی تا پیشرفتهکلاس آموزش اکسل مقدماتی تا پیشرفته

فرض ما در نحوه آموزش نرم افزار اکسل بر این است که دانشجو هیچ اطلاعاتی از نرم افزار نداشته و میخواهد آموزش را از صفر شروع نماید .بنابراین اساتید آموزشی ، تدریس را از ابتدا شروع کرده و مباحث را بصورت گام به گام و با استفاده از روش حل تمرین ، تدریس نموده و دانشجو را با مباحثی چون روش فرمول نویسی ، محاسبه حقوق و دستمزد ، محاسبه سود و زیان ، نحوه فاکتور زدن ، عملگرهای محاسباتی و انواع آدرس دهی ، توابعی همچون if – LookUp – VLookUp و … آشنا میکنند .

کلاس آموزش اکسل پیشرفته

حرفه ای شدن در اکسل ، مستلزم آموزش و تمرین و تکرار بسیار است .ما در آکادمی پرتو ، آموزش های لازم برای استفاده از این نرم افزار کاربدی را برایتان ارائه میدهیم .اما بخش اعظمی از مهارت در حوزه اکسل ، بر عهده دانشجو است و نیاز است تا مباحث آموزشی را به حدی تمرین و تکرار نماید تا بتواند از عهده این نرم افزار به تنهایی برآید .تمرین در اکسل از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا بسیاری از افراد پس از مدت زمان کوتاهی از آموزش به سبب عدم تمرین و تکرار ، مباحث را فراموش نموده و توانایی کار با این نرم افزار را از دست داده اند .در سمت مقابل اما افرادی را دیده ایم که با تمرین مداوم توانسته اند اکسل را قورت داده! و در شرکت های بزرگ و معتبری استخدام شوند و این خودِ افراد بوده اند که مشخص کرده اند با چه شرکتی میخواهند کار کنند .
بنابراین نقشِ تمرین و تکرار را در کیفیت آموزش و فراگیری مباحث از یاد نبرید
البته این نکته را نباید نادیده گرفت که نحوه آموزش و تسلط فردی که مباحث آموزشی را به شاگردان منتقل میکند از جایگاهی ویژه برخوردار است و لازم است تا مدرس با تمامی جوانب کاربردی نرم افزار اکسل آشنا باشد تا بتواند مباحث آموزشی را به بهترین نحو ممکن به دانشجویان منتقل نماید .
ما در آموزشگاه پرتو و با همکاری با برترین اساتید آموزشی ، توانسته ایم به این افتخار دست یابیم که پس از اتمام دوره های آموزشی رضایت بالای 95 درصدی از شاگردان را کسب نماییم.

در صورتیکه  پیرامون کلاس آموزش اکسل مقدماتی تا پیشرفته سوال و یا نظری دارید ، آن را در این قسمت برایمان بنویسید

آخرین نظر باید تأیید شود.
2 پاسخ
  1. فرشته فتح ابادی
    فرشته فتح ابادی گفته:

    باسلام من میخوام فشرده و به صورت خصوصی کلاس های اکسل رو بگذرونم میشه لطفا راهنماییم کنید

    پاسخ
    • آکادمی پرتو
      آکادمی پرتو گفته:

      فرشته عزیز سلام

      برای برگزاری کلاس فشرده و خصوصی اکسل با همکاران واحد ثبت نام ما در آموزشگاه پرتو تماس حاصل فرمایید
      02166460504

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا به این دوره آموزشی امتیاز دهید.
product image
امتیاز دوره از نظر آموزشگاه پرتو :
1star1star1star1star1star
امتیاز دوره از نظر هنرجویان آموزشگاه :
5 based on 1 votes
برگزارکننده دوره :
آموزشگاه کامپیوتر پرتو
عنوان دوره :
کلاس آموزش اکسل excel
ثبت نام در دوره :
IRR 4600000
ظرفیت دوره :
Available in Stock
مشاوره و ثبت نام -02166959852
×