آموزش نصب برنامه روی آیفون

مدت مطالعه » 4 دقیقه
آموزش نصب برنامه روی آیفون

IOS یکی از سیستم عامل های بسیار محبوب در سطح جهان است که دارای قابلیت های متنوعی است که یکی از مهمترین آن ها که موجب شده تا با استقبال بسیار زیاد کاربران برای استفاده از آن مواجه شود ، امنیت بالای آن است که موجب شده دست سوء استفاده کنندگان از آن کوتاه گردد.بنابراین یکی از عواملی که موجب شده قیمت محصولات شرکت اپل بالا باشد ، همین امنیت بالای محصولات تولید آن میباشد .مقاله امروز آموزشگاه کامپیوتر پرتو در مورد آموزش نصب برنامه روی آیفون می باشد، با ما همراه باشید.

اما این امنیت بالا موجب شده در برخی موارد کاربران با مشکل مواجه شوند .یکی از این مشکلات دانلود برنامه ها است .اما در صورتیکه دانش کمی از محصولات اپل داشته باشید و یا به تازگی نسبت به تهیه این محصولات اقدام نموده باشید ممکن است این سوال برایتان مطرح شود که چگونه برای آیفون برنامه دانلود کنیم؟آموزش نصب برنامه روی آیفون، این سوالی است که در این مطلب بدان پاسخ داده ایم.

برای اینکه بتوانید به سادگی با ویندوز و نرم افزار تلفن همراه آیفون کار کنید، پیشنهاد می کنیم در کلاس آموزش icdl و کلاس آموزش اینترنت شرکت نمایید.
دانلود برنامه برای آیفون بطور معمول با استفاده از اپ استور صورت میپذیرد اما امروزه به دلیل تحریم ها شاهد هستیم برنامه های ایرانی به سختی میتوانند خود را در اپ استور ثبت نمایند .بنابراین برخی از برنامه های ایرانی بشکلی غیر رسمی منتشر میشوند و لامز است تا کاربران آن ها را به روشی دیگر بر روی سیستم عامل IOS خود نصب نمایند.بنابراین قصد داریم در این مطلب آموزش نصب برنامه روی آیفون چه از طریق اپ استور و چه از روش های غیر رسمی برایتان آموزش دهیم.با ادامه مطلب همراه ما باشید …

نصب برنامه روی آیفون از طریق اپ استور

اپ استور یکی از بزرگترین مراکز دانلود نرم افزاری در دنیا با در اختیار داشتن بیش از 1/5 میلیون اپلیکیشن است که از این تعداد 36% آن ها بشکل رایگان در دسترس عموم قرار دارند .اما چگونه میتوان با استفاده از اپ استور برنامه را جستجو نمود و آن را دانلود نمود.
اولین گام در دانلود برنامه از اپ استور ، در اختیار داشتن اپل آیدی است
پس از ان وارد نمودن اپل آیدی در قسمت تنظیمات گوشی است .بدین منظور لازم است تا به قسمت تنظیمات یا Setting و در قسمت iTunes & App Store گزینه Sign in را فشرده و پس از آن اپل آیدی خود را وارد نمایید .

آموزش نصب برنامه روی آیفون آموزش نصب برنامه روی آیفون

پس از لازم است تا نرم افزار اپ استور را باز نمایید

آموزش نصب برنامه روی آیفون

حالا بر روی آیکون Categories کلیک نموده تا دسته بندی نرم افزارها را به تفیکی رده سنی و موضوعیت آن ها مشاهده نمایید .
در قسمت پایین تب هایی را مشاهده میکنید که عبارتند از :
Featured : در این قسمت برنامه ها و بازی ها را مشاهده مینمایید .
Top Charts : محبوب ترین برنامه ها و بازی ها در این قسمت و بر اساس تعداد دانلود آن ها ، قرار گرفته است .
Search : در این قسمت میتوانید نام برنامه مورد نظر خود را نوشته و آن را مورد جستجو قرار دهید و در صورت نیاز آن را نصب نمایید .
Best New App : در این قسمت میتوانید بهترین و جدیدترین نرم افزارها را مشاهده نمایید .
Best New Game : در این بخش میتوانید جدیدترین و بهترین بازی ها را مشاهده نمایید .

آموزش نصب برنامه روی آیفون

حال پس از اینکه نرم افزار مورد نظر خود را پیدا نمودید ، لازم است تا نسبت به دانلود آن اقدام نمایید .بدین منظور بر روی دکمه Get زده تا فرایند دانلود نرم افزار شروع شود.

آموزش نصب برنامه روی آیفون آموزش نصب برنامه روی آیفون

آموزش نصب برنامه روی آیفون

در این زمان ، آیکون نرم افزار مورد نظر شما تا زمان اتمام فرایند دانلود بشکل کمرنگ نمایش داده خواهد شد.

آموزش نصب برنامه روی آیفون

نصب برنامه روی آیفون بدون اپ استور

در این روش از دانلود برنامه
1- برنامه ای که مد نظرتان هست را انتخاب نمایید و کمی صبر کنید تا نرم افزار بشکل زیر بر روی گوشی شما نصب گردد.

آموزش نصب برنامه روی آیفون

2-پس از اینکه برنامه را نصب نمودید ، به دلیل مشکلات امنیتی به شما اجازه اجرای نرم افزار داده نخواهد شد زیرا این برنامه از طریق اپ استور دانلود نشده است .بدین منظور لازم است تا برای فعال نمودن برنامه وارد تنظیمات گوشی شده و پس ز آن گزینه General را از لیست منو انتخاب نمایید .

آموزش نصب برنامه روی آیفون

3-پس از آن گزینه Device Management را انتخاب نمایید

آموزش نصب برنامه روی آیفون

4- در این آموزش یکی از برنامه های همراه بانک را دانلود نموده ایم که از لیست برنامه های اپ استور حذف شده است لذا تصمیم به نصب آن از طریق لینک مستقیم گرفیتم.به همین دلیل برنامه در دسته سوم قرار گرفته است .یعنی گزینه Advance Banking Solution Trading …

آموزش نصب برنامه روی آیفون

در این بخش برنامه همراه بانک بشکل مجاز شناخته شده و در کنار آن عبارت Verified درج شده است .در این صورت امکان استفاده از آن را دارید .در صورتیکه به شما اجازه استفاده از آن داده نشده است لازم است تا بر روی گزینه Trust کلیک نمایید تا برنامه به حالت تایید درامده و فعال گردد.

آموزش نصب برنامه روی آیفون

در صورتیکه سوال و یا نظری دارید ، آن را در این قسمت برایمان بنویسید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله
آموزش نصب برنامه روی آیفون
نام مقاله
آموزش نصب برنامه روی آیفون
خلاصه
IOS یکی از سیستم عامل های بسیار محبوب در سطح جهان است که دارای قابلیت های متنوعی است که یکی از مهمترین آن ها که موجب شده تا با استقبال بسیار زیاد کاربران برای استفاده از آن مواجه شود ، امنیت بالای آن است که موجب شده دست سوء استفاده کنندگان از آن کوتاه گردد
نویسنده
منتشر کننده
آموزشگاه کامپیوتر پرتو
لوگو
مشاوره و ثبت نام -02166959852
×