ویژگی های کارمند موفق

ویژگی های کارمند موفق

قسمت اول – فنی

در دوره و زمانه ای که کارمند شدن برای خیلی ها یک آرزو محسوب می شود(البته نگارنده همواره از کارمند بودن متنفر بوده است) و کارمندی در این روزگار عجیب و غریب نوسانات ارز و اقتصاد مریض ، به معنای دریافت یک پول بی دردسر است ، باید سعی کنیم اگر استخدام شدیم یک کارمند نمونه باشیم و از این بابت دانستن ویژگی های کارمند موفق بسیار مهم است
یعنی مهم است که ما به عنوان یک کارمند بدانیم که ویژگی های کارمند موفق چه چیز هایی است و چرا مهم است و پر اهمیت.
از این بابت اقدام به بررسی ویژگی های یک کارمند نمونه از بعد فنی و فن آوری کرده ایم.

ویژگی های کارمند موفق

ویژگی های کارمند موفق در زمینه فن آوری چیست؟

1-دانش اولیه کار با کامپیوتر

خب حتما می دانید که ساده ترین خواستگاه یک کارمند اداری این نکته است که بتواند با کامپیوتر کار کند.یعنی آموزش کامپیوتر برای مبتدیان را گذرانده باشد و بتواند با ویندوز کار کند، ایمیل بزند ،فایل ارسال و دریافت کند.
قطع به یقین ما از یک کارمند اداری انتظار نداریم که کلاس آموزش طراحی سایت را گذرانده باشد چرا که به آن نیازی ندارد.او باید بتواند نیاز های اولیه یک سازمان را برطرف کند
کارمند های زیادی را دیده ام که از ویژگی های کارمند موفق ، حتی با ویندوز هم بلد نیستند کار کنند و به سختی می توانند یک ایمیل ارسال کنند!

2-مدیریت نامه ها و اسناد

از ویژگی های کارمند موفق ، شاید توانایی کار کردن با نرم افزار word از واجب ترین توانمندی های فنی و اجرایی است.یعنی حداقل باید یک کلاس آموزش word را گذرانده باشد.تایپ و مدیریت نامه ها و اسناد ، پرینت بهینه اسناد ، ذخیره و سازی و بایگانی کردن اسناد اداری ، ایجاد جداول مختلف ، مدیریت و کار با جداول در word ، توانایی ایجاد سربرگ و شماره گذاری صفحات ، همه و همه جز ویژگی های کارمند موفق اداری است.

3-آمار گیری – حساب رسی – فاکتوری سازی

یکی از مهم ترین درخواست شرکت های صنعتی و بازرگانی از ویژگی های کارمند موفق اداری این است که بتواند با نرم افزار excel کار کند.اکسل نرم افزاری است که تقریبا تمام نیاز های مالی ، اداری و محاسباتی یک کسب و کار را برطرف می کند.
پس کارمند موفق مورد نظر ما ، باید کار با نرم افزار اکسل را نیز مسلط باشد و بتواند با این نرم افزار به درستی و خوبی کار کند
پس لازم است توجه کنید که اکسل جز نرم افزارهایی می باشد که کار کردن با آن بسیار مهم و دارای اهمیت است.

4-کار با اینترنت

ایمیل زدن ، جستجو ، یافتن یک بخشنامه ، پیدا کردن یک مقاله خاص و …همه و همه جز وظایف روتین یک کارمند اداری است.
توانایی کار با اینترنت یکی از مهم ترین ویژگی های کارمند موفق است که هر کارمندی باید بتواند از پس آن بر بیاید و آن را به سادگی انجام دهد.

این توانمندی ها را چگونه کسب کنیم؟

خب می دانید که کار کردن با این نرم افزار ها ، ساده نیست و تسلط پیدا کردن بر روی آنها ، طوری که ما فکر می کنیم نیست و نمی توان به سادگی بر ویندوز ، ورد ، اکسل و اینترنت تسلط پیدا کرد.
برای این منظور یا باید با صرف هزینه ی زیاد و وقت فراوان در یک آموزشگاه icdl اقدام به گذراندن دوره آموزش icdl کرد و یا اینکه در دوره آموزشی کارمند اداری در آموزشگاه کامپیوتر پرتو شرکت نمایید

این دوره آموزشی بسیار کوتاه و اصولی در زمان بسیار کوتاه ، شما را تبدیل به یک کارمند اداری درجه یک می نماید که تمام ویژگی های کارمند موفق را داراست.
اساتید ما شما را حتی در حوزه فن بیان قوی و ارتباط با مشتریان راهنمایی و هدایت می کنند و می توانید بدون نگرانی و به سادگی وارد بازار کار شوید.

پس اگر می خواهید وارد بازار کار شوید یا یک کارمند اداری نمونه و موفق شوید و یا اگر می خواهید یک منشی درجه یک و حرفه ای شوید ، می توانید در دوره های آموزشی تربیت کارمند اداری و منشی گری حرفه ای شرکت فرمایید .جهت کسب اطلاعات بیشتر با تلفن 66970199 تماس حاصل فرمایید

ویژگی های کارمند نمونه

مقاله
ویژگی های کارمند موفق
نام مقاله
ویژگی های کارمند موفق
خلاصه
در دوره و زمانه ای که کارمند شدن برای خیلی ها یک آرزو محسوب می شود و کارمندی در این روزگار عجیب و غریب نوسانات ارز و اقتصاد مریض ، به معنای دریافت یک پول بی دردسر است ، شاید مهم باشد ویژگی های کارمند موفق. یعنی مهم است که ما به عنوان یک کارمند بدانیم که ویژگی های کارمند موفق چه چیز هایی است و چرا مهم است و پر اهمیت. از این بابت اقدام به بررسی ویژگی های یک کارمند نمونه از بعد فنی و فن آوری کرده ایم.
نویسنده
منتشر کننده
آموزشگاه کامپیوتر پرتو
لوگو
©تمامی حقوق متعلق به آموزشگاه کامپیوتر پرتو (آکادمی پرتو) می باشد. طراحی سایت توسط ثمینکام