بهترین آموزشگاه فتوشاپ

یادگیری فتوشاپ اصلا کار ساده ای نیست.وقتی با مراجعه کنندگان صحبت می کنیم ، تعدادی از آنها اشاره می کنند که قبل از اینکه به دنبال بهترین آموزشگاه فتوشاپ باشند وقبل از مراجعه به کلاس و ثبت نام حضوری ، سعی کرده اند با استفاده از فیلم و کتاب از پس فتوشاپ بر بیایند اما در نهایت مغلوب شده اند ، چرا که به قول یکی از اساتید ، فتوشاپ جز نامرد ترین نرم افزار های دنیا می باشد.تقریبا همه کار با آن می شود کرد اما هیچ امکانی را به صورت مستقیم در اختیار ما قرار نمی دهد.

فتوشاپ امروز به یکی از دغدغه های اصلی اکثر افرادی که در بازار کار مشغول هستند تبدیل شده است.یادگیری فتوشاپ از دور ساده به نظر می رسد اما سرشار از نکات ریز و درشت است.همواره توصیه کرده ایم که برای یادگیری فتوشاپ به سراغ بهترین آموزشگاه فتوشاپ بروید، چرا که اشاره کرده ایم که فتوشاپ را نمی توان به صورت خودآموز یا با استفاده از فیلم و کتاب آموزشی فرا گرفت.بیایید بررسی کنیم که چرا فتوشاپ پیچیده است و چرا ما توصیه می کنیم که بهتر است کلاس بروید و یکبار برای همیشه کار با این نرم افزار را یاد بگیرید؟

بهترین آموزشگاه فتوشاپ

چرا فتوشاپ پیچیده است

شما با هر شخصی که صحبت کنید، به شما می گوید که شما ابراز های فتوشاپ را به سادگی می توانید یاد بگیرید اما این ابزار ها کارایی های عجیب و غریبی دارند و کار های پیچیده ای را برای ما انجام می دهند.فتوشاپ جز نرم افزار شورت کاتی یا کلید میانبری است که هر کلید میانبر ، کاری را برای ما انجام می دهد.
همچنین ترکیب ابزار های در فتوشاپ ، نتایح عجیب و غریبی را به وجود می آورند، همین موضوع باعث میشود با نرم افزاری طرف باشیم که هر چند کار کردن با آن ساده است اما خلق اثر در ان بسیار دشوار است.

از چه ورژنی استفاده کنیم
در مورد این موضوع ، همواره بین اساتید مختلف ، بحث های مختلفی وجود دارد.برخی معتقدند همواره باید از به روزترین ورژن فتوشاپ استفاده کرد و برخی معتقدند هیچ تفاوتی بین ورژن ها نیست.
واقعیت آن است که بین ورژن های مختلف فتوشاپ ، فرق آنچنانی وجود ندارد.شاید تفاوت در پردازش تصاویر و هوش مصنوعی فتوشاپ تنها تفاوت استراتژیک بین ورژن ها باشد.
نگارنده خود ، علاقه ی زیادی به ورژن cc2015 دارد.

چگونه فتوشاپ را یاد بگیریم

خب با سئوال عجیبی روبرو هستیم.
یادگیری فتوشاپ اصلا کار ساده است نیست.کار سختی هم نیست!یعنی نرم افزاری است که اگر قلق های آن را بدانید به سادگی می توانید در آن حرفه ای شوید.کافی است استاد کارکشته ای ، آنها را به شما آموزش دهد تا به سادگی از پس آن بر بیایید.برای یادگیری فتوشاپ بهتر است ابتدا ابزار های را فرا بگیرید، سپس به سراغ ترکیب ابزار ها و خلق اثر بروید.پ

پس بیایید ساده بگوییم که چگونه فتوشاپ را یاد بگیرید؟ واقعیت است که یادگیری فتوشاپ با کتاب و فیلم و جزوه ، بسیار دشوار است و در نهایت ما به شما توصیه می کنیم که به سراغ موسسات آموزش کامپیوتر بروید.به هر حال دیر یا زود ، باید بتوانید شخصا از پس فتوشاپ بر بیایید و مشکلات خود را در این نرم افزار برطرف کنید.حتما می پرسید که خب حداقل در تهران ، ده ها آموزشگاه کامپیوتر است ، کدام را انتخاب کنیم و چرا باید این آموزشگاه انتخاب شود.خصوصیات یک آموزشگاه خوب فتوشاپ چیست و حرفه ای ترین آموزشگاه آموزش فتوشاپ کدام است.ما سعی کرده ایم به این سئوال با دادن یک سری پارامتر ها ، به شما پاسخ دهیم.با ما همراه باشید.

خصوصیات بهترین آموزشگاه فتوشاپ

برای اینکه بگوییم یک موسسه آموزشی یا آموزشگاه کامپیوتر ، بهترین آموزشگاه فتوشاپ است، شاید باید پارامتر مهمی را در نظر بگیریم ، آن هم پارامتر استادی است که دوره را تدریس می کند.
در کنار سیستم های به روز و مناسب ، محیط آموزشی آرام و آرامش بخش ، سرفصل های درست و اصولی و کم بودن تعداد شرکت کنندگان در کلاس ، شاید مدرس دوره ها، مهمترین پارامتر یک آموزشگاه خوب فتوشاپ است.استاد با تجربه ، کاربلد و متخصص در تدریس و کلاس داری ، شاید با اهیمت ترین پارامتر برای انتخاب یک موسسه برای تدریس باشد.
اینکه چگونه متوجه شویم ، یک استاد ، بهترین استاد فتوشاپ است ، تنها یک راه دارد و آن هم مشاهده نمونه کار های دانشجویان آن استاد است.نمونه کار های دانشجویان، هرگز به شما دروغ نمی گویند.
پیشنهاد می کنیم نمونه کار های دانشجویان آکادمی پرتو را ببینید.

بهترین استاد فتوشاپ

بهترین استاد فتوشاپ ، شخصی است که بتواند مفاهیم را به شما درست و اصولی معرفی کند.برای تشخیص بهترین استاد، بهتر است علاوه بر ادعای خود اساتید، به سراغ نمونه کار های شاگردان آنها برویم.همواره معتقدیم نمونه کار های شاگردان، باید از اساتید هم بهتر باشد چرا که دانشجویان زمان بیشتری را بر روی پروژه ها می گذارند و طبیعی است که نتیجه بخش باشد.
در بهترین آموزشگاه تهران، استاد موسوی ، از بهترین اساتید فتوشاپ هستند که نمونه کار های شاگردان ایشان حیرت انگیز است.پیشنهاد می کنیم به صفحه نمونه کار های شاگردان ایشان سر بزنید و از دیدن نمونه کار های شاگردانی که همه از صفر آغاز کرده بودند، لذت ببرید.

آموزشگاه حرفه ای فتوشاپ

بهترین آموزشگاه فتوشاپ

آکادمی پرتو، هرگز مدعی بهترین در هیچ زمینه ای نبوده است اما خروجی کلاس های فتوشاپ این موسسه، به گواه بسیاری از شاگردان ، آن را به بهترین آموزشگاه فتوشاپ تبدیل کرده است.محیط آموزشی مناسب و آرام ، سیستم های حرفه ای و درجه یک ، سرفصل ها مناسب و به درد خور ، به همراهی جمعی از بهترین اساتید کار کشته و حرفه ای ، پکیج فوق العاده ای را برای همگان به وجود آورده است که می توانید به سادگی و با صرف زمان کوتاه ، فتوشاپ را به صورت حرف ای فرا بگیرید.بسیاری از عکاسان ، شاغلین در آتلیه ها ، کارمندان ادارات جز دانشجویان آکادمی پرتو بوده اند و توانسته اند فتوشاپ را در سطح حرفه ای فرا بگیرند.
ما هم به شما پیشنهاد می کنیم اگر به دنبال بهترین آموزشگاه فتوشاپ هستید ، در کلاس آموزش حرفه ای فتوشاپ و یا کلاس های آموزش فتوشاپ آتلیه یا بازار کار در آموزشگاه کامپیوتر پرتو شرکت نمایید.

آیا آموزشگاه کامپیوتر پرتو ، ما را به بازار کار معرفی می کند
صد در صد!
پاسخ به این سئوال برای ما آسان است چرا که روزها تعداد زیادی در افراد که در جستجوی کارمند آموزش دیده هستند ، به ما مراجعه می کنند تا نیروی کار خوب به آنها معرفی کنیم و ما هم بهترین دانشجویان هر دوره به همراه نمونه کارهایشان را به کارفرمایان معرفی می کنیم.
تعداد بسیار زیاد دانشجویان معرفی شده به شرکت های دولتی و خصوصی مختلف ،گواه این موضوع است.

نمونه کار فتوشاپ

در پایان توصیه می کنیم ، نمونه کار های فتوشاپ دانشجویان آکادمی پرتو را ببینید و از آن لذت ببرید.