بهترین آموزشگاه ایندیزاین

اگر در دنیای گرافیک فعالیت دارید ، حتما اسم نرم افزار ایندیزاین به گوشتان خورده است یا با آن آشنا هستید ، ما در بهترین آموزشگاه ایندیزاین اصولا همواره با این سئوال رو برو هستیم که ایندیزاین چیست ؟ :))

قبلا در مقاله ایندیزاین چیست به صورت مفصل به این موضوع پرداخته ایم ولی اگر بخواهیم در یک خط این نرم افزار غیر پیکسلی را تعریف کنیم می گوییم که indesign ترکیبی از Corel و Photoshop و Microsoft Word است که برای طراحی انواع کتلب ، مجله ، روزنامه و حتی بروشور از آن میشود استفاده کرد.

کاربرد های ایندیزاین ؟
این نرم افزار درچاپ انواع کتاب ، انواع بروشور ، انواع مجله کاربرد دارد و تمامی این مهارت ها در کلاس های آموزش ایندیزاین بهترین آموزشگاه ایندیزاین آموزش داده می شوند و شما با شرکت در یک دوره تخصصی و جامع ، می توانید به سادگی این مهارت ها را فرا بگیرید و به سادگی از آنها در کار خود استفاده کنید.

بهترین آموزشگاه ایندیزاین

چرا باید ایندیزاین را در آموزشگاه یادگرفت

می دانستید ایندیزاین مملو از امکانات مخفی و عجیب و غریب است؟
بسیاری از سفارتخانه ها ، فرم های مهاجرتی خودشان را با استفاده از این نرم افزار ایجاد می کنند که اصلا به نظر نمی رسد با ایندیزاین تولید شده باشد.
هیچ فیلم آموزشی این موارد را توضیح نداده است ، در هیچ کجا در این موضوع بحثی نشده است و در کمتر کتابی این موضوعات را دیدم.
منابع فارسی آموزش ایندیزاین بسیار ضعیف و معمولی هستند و تقریبا باید بگوییم که شما با وقت گذاشتن در منابع فیلم و کتاب ، هیچ داشته ای به دست نخواهید آورد.

ایندیزاین سخت است

بله!
به قول یکی از بهترین اساتید ما ، هر نرم افزاری که از بیرون ساده به نظر می رسید ، قطعا درون سخت و پر پیچ و خمی دارد.تمام دانشجویان شرکت کننده در کلاس آموزش ایندیزاین در ابتدا فکر می کنند با ساختار ساده ای روبرو هستند اما پس از مدتی برایشان پیچیده و دشوار می شود. امکانات ایندیزاین حیرت انگیزند اما تعداد افرادی که همه امکانات این نرم افزار را می شناسند، بسیار کم هستند و تعداد کمی از آنها آموزش صحیح و اصولی می دهند و همین کار موضوع را بسیار دشوار و پیچیده کرده است.
البته تعدادی از ابزار های این نرم افزار شبیه کرل است و تعدادی هم شبیه فتوشاپ اما ترکیب پیچیده ای دارند که معمولا بچه ها در آن سردرگم می شوند.

بازار کار ایندیزاین

بازار کار این نرم افزار محدود اما شلوغ است.یعنی افراد کمی در این نرم افزار تخصص دارند اما همین افراد کم ، سرشان به شدت شلوغ است و درآمد بسیار زیادی دارند اما چرا؟
دلیل آن را بالاتر گفتیم.البته توصیه می کنیم در کنار این نرم افزار ، حتما در کلاس آموزش فتوشاپ نیز شرکت نمایید.
هیچ منبع آموزشی نیست و به جرات می توانید بگوییم که خود اساتید هم این نرم افزار را به درستی مسلط نیستند و نمی توانند با آن کار کنند و تنها به معرفی ابزار های بسنده می کنند و برای همین خروجی کلاس ها اصلا قوی نیست و نمی توانند نقشی را در بازار بازی کنند.

بهترین آموزشگاه indesign

بهترین آموزشگاه indesign

بهترین آموزشگاه ایندیزاین

به نظر نگارنده ، آکادمی پرتو ،بهترین آموزشگاه ایندیزاین در تهران است اما چرا؟
استاد ایندیزاین آکادمی پرتو ، استاد موسوی هستند که یکی از بهترین اساتید گرافیک حال حاضر ایران هستند ، شخصی که شاگردانش مجله های زیادی را صفحه بندی کرده اند و نمونه کارهای درجه یکی را دارند.

نمونه کار های ایندیزاین شاگردان استاد موسوی را ببینید.
تمام زیر و بم ایندیزاین را می شناسند چرا که سال هاست مشغول تدریس و کار با این نرم افزار هستند.
دانشجویان مهندس موسوی ، بهترین نمونه کار های ایندیزاین را دارند و بسیاری از آنها حین دوره جذب بازار کار می شوند و حتی برای مجلات مختلف صفحه بندی می کنند، پس توصیه می کنیم اگر قصد یادگیری ایندیزاین را دارید ، کلاس آموزش ایندیزاین مهندس موسوی را از دست ندهید.

امیدواریم بتوانیم در کلاس های آموزش ایندیزاین در بهترین آموزشگاه ایندیزاین ، پذیرای شما باشیم و شما هم این نرم افزار را به صورت حرفه ای فرا بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

موضوع بررسی
تاریخ انتشار
محصولی که بررسی شده
بهترین آموزشگاه ایندیزاین
امتیاز
51star1star1star1star1star