فواید یادگیری فتوشاپ

فواید یادگیری فتوشاپ - آموزشگاه فتوشاپ - آموزش حرفه ای فتوشاپ

ما در آموزشگاه کامپیوتر پرتو با مطالعه متون و مقالات قدیمی موفق شدیم نگاهی به تاریخچه فتوشاپ بیاندازیم و دریافتیم که  نرم افزار فتوشاپ در ابتدا برای ویرایش عکس ها جهت چاپ بر روی کاغذ طراحی شده بود اما رفته رفته با گستره شدن امور گرافیکی ، کاربرد فتوشاپ نیز همزمان با این سطح از نیاز بیشتر و بیشتر شد بطوریکه در تمام اموری که به نوعی با گرافیک سر و کار دارد، مورد استفاده قرار میگیرد.بعنوان مثال عکس ها ، پوستر ها ، جلد نشریات ، بلیبوردهای خیابانی ، تیتراژ فیلم ها ، رابط های گرافیکی نرم افزار ها ، سایت ها و … برای طراحی کلی و یا برای اینکه زیباتر به نظر برسند نیاز دارند تا یک بار توسط نرم افزار فتوشاپ ادیت شوند همین موضوع باعث اهمیت فواید یادگیری فتوشاپ می شود.

به کمک  نرم افزار Photoshop  میتوان از تلفیق چند عکس ، یک عکس جدید بوجود آورد که کاملا طبیعی جلوه دهد.همچنین میتوان تصاویری متحرکی که در گوشه وبسایت ها به عنوان بنر میبینید نیز توسط فتوشاپ ساخته میشود.

اگر در آلبوم خود عکس های قدیمی دارید که به مرور زمان باعث شکسته شدن عکس و گاها با از بین رفتن قسمتی از عکس مواجه است ، میتوانید با استفاده از فتوشاپ این عکس ها را ترمیم و یا اگر کیفیت تاری دارند ، کیفیت آنها را ارتقا داد.همچنین میتوان توسط فتوشاپ عکس های سیاه و سفید را به عکس های رنگی تبدیل نمود.

علاوه بر این ها کاربرد دیگر فتوشاپ در طراحی قالب های وبسایت است.به طوریکه قبل از اینکه وبسایتی طراحی شود ابتدا یک دمو توسط فتوشاپ به مشتری نشان داده میشود و سپس در صورت تایید وی طراحی و کد نویسی وبسایت استارت میخورد.البته این کار توسط افزونه های دیگری نیز قابل انجام است اما تبدیل فتوشاپ به کد آسان تر صورت میگیرد.

آموزش فتوشاپ - کلاس آموزش فتوشاپ - فتوشاپ بازار کار

از دیگر مزایایی که توسط یادگیری فتوشاپ بدست خواهید آورد ، طراحی تصاویر متحرکی موسوم به گیف است.

برای یادگیری حرفه ای و تخصصی فتوشاپ ، می توانید در کلاس آموزش فتوشاپ در آموزشگاه کامپیوتر پرتو ، شرکت کنید

طراحی تمامی اینفوگرافی های موجود نیز توسط این نرم افزار محبوب صورت میگیرد.

علاوه بر تمام موارد اعلام شده طراحی کارت ویزیت ، بروشور ،پوستر ،بیلبوردها و استندها ،مجلات و … نیز توسط فتوشاپ انجام میشود.

در انتها این نکته را نیز یاد اور میشویم که در صورتیکه نیاز به یادگیری و یا کار با نرم افزارهایی نظیر کورل و یا ایلاستریتور را دارید بهتر است که قبل از شروع به آموزش این نرم افزارها که در زمینه طراحی وکتوری و صفحه آرایی بکار میروند ، محیط و ابزار های فتوشاپ را آموزش ببینید تا بتوانید به راحتی با ابزارهای این دو نرم افزار کار کرده و تصاویر را بین دو محیط انتقال دهید.

اگر نگاهی دقیق تر به دپارتمان گرافیک کامپیوتری بیندازیم متوجه میشویم فتوشاپ پایه و اساس این دپارتمان می باشد .

در حقیقت نرم افزار فتوشاپ پیش نیازی است برای یادگیری نرم افزارهایی نظیر: نرم افزار کورل ، نرم افزار ایلاستریتور ، نرم افزار ایندیزاین ، نرم افزار افترافکت ،نرم افزار پریمیر  و ادیوس

برای ورود به بازار کار علاوه بر تسلط به مهارت های کامپیوتری icdl باید به نرم افزار فتوشاپ نیز مسلط باشید.

اگر به دنبال استخدام به عنوان کارمند اداری یا منشی هستید باید کلاس آموزش icdl  و دوره آموزشی فتوشاپ ویژه بازار کار را بگذرانید و پس از تسلط می توانید به راحتی وارد بازار کار شوید.

نکته حائز اهمیت این است که ارائه نمونه کارهای متنوع در دوره آموزشی فتوشاپ موجب پربارشدن رزومه کاری شما می گردد و همچنین تسلط بیشتر شما به این نرم افزار .

یکی از ویژگی های آموزشگاه کامپیوتر پرتو تدریس پروژه محور دوره های آموزشی می باشد.

دانشجویان دوره آموزشی فتوشاپ در تمامی سطوح ملزم به ارائه نمونه کارهای قوی می باشند تا موفق به اخذ مدرک گردند.

علاوه بر این روزانه آگهی استخدام از شرکت های مختلف در خصوص استخدام نیروی کارامد به آموزشگاه کامپیوتر پرتو ارسال می گردد و تیم آموزشگاه از میان دانشجویان ، کسانی که دارای نمونه کارهای قوی و قابل قبول هستند ، را به این شرکت ها معرفی می نماید.

فتوشاپ برای انجام کارهای شخصی از قبیل : رتوش عکس، افزودن متن به عکس و بسیاری موارد دیگر نیز کاربرد دارد.

البته برای کار تخصصی با تصاویر و عکس ها، شاید لازم باشد در کلاس آموزش فتوشاپ آتلیه شرکت نمایید

پیشنهاد ما این است که حتما این نرم افزار پرکاربرد و دوست داشتنی را آموزش ببینید.

برای مشاهده نمونه کارهای فتوشاپ می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *