• آموزش تگ های عنوان (Heading) در HTML

    •  آموزش ساختار تگ های عنوان

    •  آموزش اهمیت تگ های عنوان در موتورهای جستجو و سئو

 

آموزش تگ های عنوان (Heading) در HTML

       آموزش ساختار تگ های عنوان

       آموزش اهمیت تگ های عنوان در موتورهای جستجو و سئو

 

در تگ های html ،6 تگ برای تیتر و یا عنوان از آنها استفاده می شود.یک تگ که با h و عددی که در کنار آن نشان دهنده درجه تگ ها است، درست می شود.

با زیاد شدن شماره تگ ،اندازه نوشته ما کوچک می شود.(از1h تا h6)

متا تگ ها ،تگ هایی می باشند که در تگ head  صفحه به کار می روند .این تگ ها برای دادن اطلاعاتی صفحه html  موجود مورد استفاده قرار می گیرد .اطلاعاتی که در تگ های متا قرار می گیرد بر حسب نوع این تگ ها متفاوت هستند و شامل نام نویسنده ،برنامه تولید کننده ،کلمات کلیدی صفحه و …. می باشند .اهمیت اصلی این تگ ها این است که موتورهای جستجو برای پیداکردن صفحات کاربران از این تگ ها استفاده می کنند و محتویات موجود در این تگ ها را در هر صفحه مورد بررسی قرار می دهند .تگ های متا برای موتورهای جستجو برای بررسی و شاخص گذاری صفحات استفاده می شوند .تگ های متا دارای یک قسمت بوده و تگ پایانی ندارد.

شناسه name  مشخص کننده نوع مت تگی است که قصد استفاده از آن را داریم .

شناسه content محتویات مت تگ را تعیین می کند .این محتویات مطالبی هستند که توسط موتورهای جستجو مورد استفاده قرار می گیرند.

این متا تگ کمتر توسط موتورهای جستجو مورد استفاده قرار می گیرد و بیشتر برای اطلاعات صفحه به کار می رود .این تگ به ما این امکان را می دهد که نویسند صفحه را مشخص کنیم .در شناسه contest  فقط نام نویسنده را می نویسیم.

مانند نوع قبلی برای رتبه بندی صفحات در موتورهای جستجو مورد استفاده قرار نمی گیرد.این تگ بیان می کند که شما برای ایجاد صفحه خود از چه برنامه ای استفاده کرده اید.

این متا تگ برنامه موتورهای جستجو را از وجود یک دسته از کلمات کلیدی در این صفحه آگاه می کند .

درقسمت content لیستی از کلمات کلیدی صفحه را قرار می دهیم .برای جدا کردن لغات از یکدیگر از کاما استفاده می کنیم .همچنین کلید واژه هارا نباید چند بار تکرار کرد و نیز باید با متن صفحه ما هم خوانی داشته باشد .زیرا موتورهای جستجو آن ها تشخیص داده و روی رتبه بندی سایت تاثیر منفی می گذارد و

از آن برای توصیف محتویات صفحه استفاده می شود . در شناسه content  آن ،توصیف مورد نظر خودرا می نویسیم و علاوه بر توضیح می توانیم از یک یا دو کلید واژه هم استفاده کنیم.

بسیاری از موتورهای جستجو این قسمت را در لیست نتایج جستجو به عنوان توضیح صفحه نشان می دهند.

اگر صفحه جا به جا شد و یا به هر دلیلی خواستیم مسیر بازدید کنندگان خود را تغییر دهیم می توانیم از این تگ استفاده کنیم .این متا تگ در تگ head و قبل از title  باید نوشته شود.

شناسه content در اینجا 2 کاررا انجام می دهد .اول مشخص می کند که مرورگر قبل از تغییر مسیر چند ثانیه باید صبر کند و دوم آدرس صفحه ای که باید مسیر به آن آدرس تغییر کند را تعیین می کند .هر 2 این اطلاعات دریک کوتیشن قرار گرفته و با کاما از هم جدا می شوند.

: مثال

بعد از گذاشتن 3 ثانیه به طور خودکار به صفحه مشخص شده می رود .

  lerning

Your      browser       cannt       support       meta    tag

در صورت منتقل نشدن به پیج جدید بازدید کننده متوجه این موضوع شود

دانلود “آموزش تگ های عنوان (Heading) در HTML” %D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D8%AA%DA%AF-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B9%D9%86%D9%88%D8%A7%D9%86-Heading-%D8%AF%D8%B1-HTML.pdf – Downloaded 21 times –