افزونه های مهم گوگل کروم برای برنامه نویسان

مدت مطالعه » 4 دقیقه

مقاله امروز آموزشگاه کامپیوتر پرتو ، در مورد افزونه های مهم گوگل کروم برای برنامه نویسان  می باشد که اگر برنامه نویس هستید یا قصد دارید برنامه نویسی را شروع کنید ، با ما در این مقاله همراه باشید

با معرفی 5 افزونه در گوگل کروم برای حرفه ای تر شدن با شما هستیم.

پنج افزونه در گوگل کروم

1- Page Ruler

این ابزار کاربردی به شما اجازه میدهد تا عرض، ارتفاع و موقعیت هر عنصر در یک صفحه وب را با رسم یک خط کش در اطراف عنصر و تغییر اندازه آن به فرم دلخواه را اندازه گیری کنید و اطلاعات کاملی از اندازه آن شکل بدست آورید.

پنج افزونه در گوگل کروم

2- Yslow

این افزونه به شما با تجزیه و تحلیل کردن صفحه وب سایت شما و ارائه راهکارهایی جهت بهبود سرعت سایتتان کمک میکند.
این افزونه با پارامترهای متفاوتی و از پیش تعریف شده خود، سرعت سایت شما را از همه لحاظ مانند : سرعت لود، حجم کلی صفحه و… بررسی میکند و گزارش های آماری خوبی به شما میدهد.

پنج افزونه در گوگل کروم

3- Web Developer Checklist

این ابزار مفید سایت شما را چک میکند تا به شما اطمینان دهد که بهترین شیوه ها جهت سئو، اعتبار سنجی html، واکنش گرایی در موبایل، قابلیت پایداری و سرعت را به خوبی و بدون نقص در سایت پیاده و اجرا شده است.

پنج افزونه در گوگل کروم

4- Search Stack Overflow

این افزونه بسیار ساده یک باکس جستجو در مرورگر شما ایجاد میکند که شما میتوانید با نوشتن موضوع جستجوی خود در مورد هر چیز مربوط به توسعه وب یا برنامه نویسی در کادر جستجوی این افزونه پاسخ مسائل خود پیدا کنید که اکثر اوقات نیز به منابع بسیار خوبی برخورد میکنید.

پنج افزونه در گوگل کروم

5- Check My Links

همانطور که میدانید یکی از موارد مهمی که بر روی سئو سایت تاثیرگذار است، نبود لینک یا پیوندهای شکسته است.
چک کردن لینک هایی که ما در سایتمان استفاده کرده ایم شاید به 100 عدد برسد و چک کردن تک تک این لینک ها کاری سخت و زمان بر است. این افزونه خوب و کاربردی به گونه ای طراحی شده تا پس از نصب و فعال سازی، بالای مرورگر ما گزینه ای اضافه شود که پس از کلیک کردن بر روی آن، تمامی لینک هایی که در آن صفحه وجود دارند چک شوند و تعداد لینک های خراب یا به اصطلاح شکسته را به ما بگوید تا ما بتوانیم خیلی سریع و راحت از وجود آن ها مطلع شویم. لینک های شکسته هم به لینک هایی میگویند که پس از کلیک بر روی آن ها، چیزی برای کاربر به نمایش در نمی آید.

اگر هنوز بر یک زبان برنامه نویسی تحت وب مسلط نیستید ، توصیه می کنیم در کلاس آموزش PHP  ثبت نام کنید

در صورتیکه سوال و یا نظری دارید ، آن را در این قسمت برایمان بنویسید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله
افزونه های مهم گوگل کروم برای برنامه نویسان
نام مقاله
افزونه های مهم گوگل کروم برای برنامه نویسان
خلاصه
افزونه های مهم گوگل کروم برای برنامه نویسان ، موضوع مقاله امروز است که اگر برنامه نویس هستید یا به برنامه نویسی علاقه دارید ، با ما همراه باشید
نویسنده
منتشر کننده
آموزشگاه کامپیوتر پرتو
لوگو
مشاوره و ثبت نام -02166959852
×