دوره های آموزش سازمانی شرکتی پرتو

دوره های آموزش سازمانی

در اختیار داشتن نیروی ماهر ، همواره یکی از دغدغه های اصلی سازمان ها و شرکت ها و بخش های دولتی و خصوصی است که سعی می کنند با دوره های آموزش سازمانی ، این مهم را پوشش دهند.

بسیاری از شرکت ها، ترجیح می دهند نیروی متخصص مورد نظر را از همان ابتدا استخدام کنند اما مشکل اینجاست که این شرکت ها دقیقا نمی دانند سطح مهارت و تخصص نیرویی که استخدام کرده اند، چقدر است و چه مقدار از مشکلات و نیاز های آنها را می تواند برطرف کند و از این رو آموزش سازمانی ، اهمیت پیدا می کند.

ما معتقدیم شرکت ها دقیقا باید آنچیزی را که لازم دارند به نیروهای خود آموزش دهند ، دقیقا همان چیزی که می خواهند و همان دغدغه و نیازشان را پوشش دهند.در غیر اینصورت ، شاید نتیجه در خورد را نگیرند و وقت ، انرژی و هزینه گزافی را بابت آن بپردازند.

به این ترتیب دوره های آموزش سازمانی اهمیت خود را نشان می دهد و سازمان ها، شرکت ها و مراکز دولتی و خصوصی دقیقا همان چیزی را که لازم دارند از طریق برگزاری دوره های آموزش سازمانی ، به کارمندان خود منتقل می کنند.

آموزش سازمانی پرتو

دوره های حضوری آموزش سازمانی

آکادمی پرتو ، به عنوان یکی از بزرگترین موسسات در زمینه برگزاری دوره های آموزش سازمانی در کشور شناخته می شود که سابقه برگزاری دوره های مختلف آموزش برای سازمان ها، نهاد ها و شرکت ها را در تمام شهر های کشور دارد.

اساتید آکادمی پرتو ، همگی جز برترین اساتید آموزش کامپیوتر در کشور هستند که می توانند با برگزاری این دوره ها، دانش خود را به کارمندان شاغل منتقل کنند

ما با برگزاری موفق بیش از چندین هزار ساعت دوره آموزشی در بهترین شرکت ها و سازمان های کشور عزیزمان ایران ، تجربه ارزنده ای در زمینه برگزاری حضوری آموزش های سازمانی در ایران داریم که می توانیم آن را در اختیار سایر سازمان ها و نهاد ها قرار دهیم.

اصول آموزش سازمانی ، با برگزاری دوره و کلاس های آموزش کاملا متفاوت است و ما به درستی این تفاوت را در یافته ایم و آن را در دوره های خود لحاظ می کنیم.

بیش از 100 سازمان و شرکت تا به امروز به آکادمی پرتو و اساتید آن اعتماد کرده اند و نتیحه این اعتماد برگزاری چنید هزار ساعت کلاس آموزشی در استان ها و شهر های کشور عزیزمان، ایران است.

آموزش سازمانی

برای برگزاری دوره های آموزش سازمانی ، کافی است با ما تماس بگیرید

کارشناسان ما در آکادمی پرتو، ضمن بررسی شرایط دقیق سازمان و شرکت شما ، بهترین شرایط برای برگزاری دوره را به شما پیشنهاد می کنند.

آکادمی پرتو، امکان برگزاری دوره های آموزش سازمانی را هم در محل شرکت شما و هم در محل آکادمی در اختیار شما قرار می دهد و می توانید بسته به شرایط خود از این امکانات بهره ببرید.

دوره های سازمانی

اساتید آکادمی پرتو ،همگی از اساتید درجه یک و باتجربه شهر تهران هستند که سابقه سال ها تدریس در سازمان ها و نهاد های مختلف را دارند و می توانند به سادگی این سیکل شما را در این امر یاری کنند.

ما برای تجربه یک آموزش موفق ، در کنار شما هستیم.

کلاس های گروهی با ظرفیت نامحدود

امکان ارائه جزوه و کتب آموزشی

ساعات شناور بنا بر نیاز مخاطب

برترین سازمان ها، به ما و اساتید ما اعتماد کرده اند!

دانلود اپلیکیشن آموزشگاه پرتو در :

برای دستگاه های اندروید

در صورتیکه دستگاه تلفن همراه شما ،از سیستم عامل اندروید استفاده میکند:

گوگل-پلی

برای دستگاه های IOS

در صورتیکه دستگاه تلفن همراه شما ،از سیستم عامل IOS استفاده میکند:

Apple badge

لطفا به این دوره آموزشی امتیاز دهید.
product image
امتیاز دوره از نظر هنرجویان آموزشگاه :
5 based on 62 votes
برگزارکننده دوره :
آموزشگاه کامپیوتر پرتو
عنوان دوره :
دوره های آموزش سازمانی
ثبت نام در دوره :
IRR 5300000
ظرفیت دوره :
Available in Stock
مشاوره و ثبت نام -02166959852
×