کلاس آموزش تری دی مکس

بهترین اساتید کامپیوترمدرس کلاس آموزش تری دی مکس جمعی از بهترین اساتید آموزش معماری در ایران هستند که هم در زمینه آموزش 3dmax  و هم در زمینه اجرای پروژه های معماری ، از سال ها تجربه برخوردار هستند.

پیش نیاز کلاس آموزش 3dmax : ویندوز

نرم افزاری که بهتر است قبل از شرکت در کلاس آموزش حرفه ای تری دی مکس بلد باشیم : برای یادگیری و شرکت در کلاس آموزش تری دی مکس پیش نیاز خاصی لازم نیست و نیاز نیست نرم افزار خاصی را مسلط باشید و تمام مفاهیم و موارد در کلاس آموزش 3dmax  به صورت کاربردی به شما آموزش داده می شود

شما می توانید در کلاس آموزش تری دی مکس به صورت حضوری ، خصوصی یا آنلاین ثبت نام کنید

آموزشگاه تری دی مکس

تری دی مکس یکی از نرم افزارهای طراحی سه بعدی است که با استفاده از آن نسبت به طراحی دکوراسیون داخلی و یا فضاسازی سه بعدی اقدام مینمایند .
ما در آموزشگاه تری دی مکس نسبت به آموزش جامع و همه جانبه این نرم افزار کاربردی در حوزه معماری و فضاسازی اقدام نموده و دانشجویان را برای ورود به این بازار، بشکلی عملی و کاربردی آماده مینماییم.
همچنین بنا بر درخوسات تعداد بسیاری از متقاضیان ، سعی نموده ایم دوره های آموزشی را به شیوه ای برگزار نماییم که در کوتاهترین زمان ممکن و بصورت فشرده برگزار شده و در عین حال بالاترین بازده علمی را به همراه داشته باشد

بهترین کلاس آموزش تری دی مکس

همه چیز در مورد کلاس آموزش تری دی مکس

3D MAX یکی از قدرتمند ترین برنامه های طراحی مدل های سه بعدی انیمیشن سازی و رندرینگ در عرصه گرافیک کامپیوتری (CG) بوده و امکانات بسیار گسترده و کارایی به نسبت آسان و همچنین سازگاری با plugin های third-party متعدد از مزایای این نرم افزار قوی است. از 3D MAX به طور گسترده ای در معماری ساختمان، طراحی صنعتی، ساخت بازی های کامپیوتری و پیش پردازش جلوه های ویژه استفاده می شود و بزرگترین قابلیت آن امکانات خوب مدل سازی است. این نرم افزار همچنین دارای سیستم آنالیز نور indirect illumination & radiosity و سیستم ذره particle system بسیار قدرتمند می باشد که محیطی مناسب برای شبیه سازی تصاویر و صحنه های واقعی برای کاربر ایجاد می کند.
وی‌ری (VRay) یکی از محبوب‌ترین پلاگین‌های رندر در برنامه‌های مدل‌سازی سه بعدی می‌باشد. این پلاگین ضمن افزایش چشمگیر کارایی در رندر کردن تصاویر واقع‌نما سرعت کار را هم بالا می‌برد که از این پلاگین می توانید در نرم افزار هایی مانند 3D MAX استفاده نمایید.

بازار کار تری دی مکس

در سال های اخیر صنعت معماری با تغییرات بسیاری مواجه شده که یکی از آن ها استفاده از ابزارهای مدرن و همگام با رشد تکنولوی به جای استفاده از ابزارهای سنتی و دستی بوده است .یکی از این نرم افزارها که در حوزه معماری مورد استفاده قرار میگیرد ، نرم افزارهای معماری است که موجب طراحی سه بعدی فضاهای مورد نظر میگردد .
در این بین اما ، نرم افزار تری دی مکس به دلایل مختلفی چون امکان استفاده از مدل های آماده فراوان ، متریال های آماده رندرگیری ، امکان تعامل بالا با دیگر نرم افزارهای معماری ، پلاگین های بسیار ، رابط کاربری آسان و … از محبوبیت زیادی برخوردار است.
لذا در بسیاری از شرکت های معماری ، مسلط بودن افراد به نرم افزار تری دی مکس ، جزو اولین شرایط استخدامی است .زیرا در حال حاضر کمتر شرکتی است که مدل های خود را بشکل دو بعدی و بدون رندر گیری به مشتری خود ارائه دهد .
بنابراین پر واضح است که در صورت تمایل به کار در حوزه معماری ، لاجرم مجبور به فراگیری دانش تری دی مکس خواهید بود

سیستم مورد نیاز تری دی مکس

تری دی مکس از آن دسته نرم افزارهای سنگین است که در صورتیکه در طول روند انجام پروژه خود نیاز به رندرگیری داشته باشید ، لازم است تا از سخت افزار قابل قبولی برای سیستم کتمپیوتری خود برخوردار باشید.
اما در صورتیکه در پروژه شما نیازی به رندرگیری احساس نمیشود ، با یک لپتاپ ساده نیز میتوانید روند انجام پروژه خود را طی نمایید .
اما در حالت کلی برای نصب و اجرای نرم افزار تری دی مکس ، مشخصات سیستمی زیر پیشنهاد میگردد :

پردازنده : 64 بیتی Intel یا AMD
حافظه رم : حداقل 4 گیگابایت ( پیشنهاد 8 گیگابایت )
حافظه هارد : 6 گیگابایت فضای خالی برای نصب نرم افزار
کارت گرافیک : ترجیحا از برند اندویدیا باشد

بهترین کلاس آموزش تری دی مکس

کلاس خصوصی تری دی مکس

کلاس خصوصی تری دی مکس مناسب افرادی است که شرایط شرکت در دوره های گروهی و یا حضوری را نداشته و تمایل به شرکت در دوره های خصوصی دارند .
متقاضیان این روش برگزاری کلاس قادر خواهند بود ، دوره را در مدت زمانی کوتاهتر و یا طولانی مدت تر از دوره های گروهی طی نمانید.
مطالب مورد تدریس در کلاس های گروهی و خصوصی به یک میزان است و تمامی مطالب با یکدیگر یکسان است .
اما در کلاس های خصوصی و در صورت تمایل ، دانشجو میتواند مباحثی فراتر از مطالب استانداردِ آموزشی را با هماهنگی قبلی از اساتید در خواست نماید .در این صورت تعداد ساعات مورد نیاز برای آموزش بر تعداد ساعات استاندارد آموزشی افزوده خواهد شد .
نحوه برگزاری کلاس های خصوصی بصورت حضوری ، مجازی و یا ترکیبی از این دو است که بنابر خواست دانشجو برگزار خواهد گردید .

مدت زمان یادگیری تری دی مکس

مدت زمان یادگیری نرم افزار تری دی مکس بستگی به روش برگزاری جلسات بصورت گروهی و یا خصوصی دارد.
در خصوص نحوه برگزاری کلاس های گروهی ، جلسات بصورت حضوری و دو جلسه در هفته برگزار میگردد.در این روش از آموزش در طی مدت دو ماه ، آموزش به اتمام خواهد رسید.
در صورتیکه دانشجو مایل به برگزاری جلسات بشکل خصوصی باشد ، مدت زمان اتمام دوره آموزشی ، به تمایل دانشجو بستگی دارد .بدین معنی که فرد میتواند در کلاس های آموزشی بصورت روزانه شرکت نماید و یا مدت فاصله بین کلاس ها را تا ده روز به وقفه بیاندازد.در نتیجه مدت زمان اتمام دوره آموزشی در حالت خصوصی بین دو هفته الی 2 ماه متغیر است .

هزینه کلاس تری دی مکس

شهریه دریافتی از دوره های تری دی مکس به دو صورت محاسبه و از دانشجو دریافت میگردد :
در صورتیکه انتخاب دانشجو شرکت در کلاس های گروهی باشد ، شهریه ها به شکل ثابت و بر طبق چارت سازمانی دریافت میگردد .این مبلغ بشکلی ثابت بوده و از اردیبهشت ماه سال جاری لغایت فروردین ماه سال آتی قابل اجرا است .
اما در صورتیکه دانشجو مایل به برگزاری جلسات بشکل خصوصی باشد ، شهریه ها بشکل ساعتی محاسبه و از دانشجو دریافت میگردد.
تعداد ساعات آموزشی در دوره های خصوصی کمتر از تعداد ساعات آموزشی در دوره های گروهی است .زیرا تمامی وقت استاد در کلاس ا»وزشی مختص به یک نفر است .اما مباحث تدریسی در دوره ها با یکدیگر مشابه و یکسان است .

سرفصل های دوره آموزش 3DMAX

  • نصب و راه اندازی از V-Ray

استفاده از امکان DMC Sampler

استفاده از ابزارها و قابلیت های پایه V-Ray

گزینه های ذخیره سازی نتیجه رندر به صورت عکس

درک مفهوم Color Mapping

استفاده از ابزارهای کلیدی نورپردازی

نورپردازی به کمک V-Ray

رفع مشکلات نورپردازی

چگونگی افزودن و استفاده از یک Spherical Fill Light

ساخت یک نور ترکیبی

استفاده از افکت Skylight

کارکردن با Dome Light

آشنایی با مفهوم Global Illumination

درک مفاهیم Primary and Secondary Bounces

آشنایی با چگونگی عملکرد Irradiance

استفاده از قابلیت Light Catch

استفاده از امکان Brute Force Global Illumination

آموزش امکانات V-Ray در زمینه اعمال بافت ها

ساخت Diffuse Color

ساخت ماتریال های بازتاب دهنده نور

مات نمودن بازتاب ها

ساخت Glass

ایجاد افکت Transparency

آموزش کنترل کیفیت به کمک امکان Image Sampling

آشنایی با مفهوم Physical Workflow ها

کار با امکانات VRaySun (شبیه سازی خورشید و آسمان با V-Ray)

کنترل دوربین فیزیکی V-Ray

ایجاد افکت motion blur

ترکیب عناصر از V-Ray

کلاس تری دی مکس با مدرک بین المللی

آموزشگاه کامپیوتر پرتو ، با ثبت خود در مراجع مختلف رسمی و معتبری همچون سازمان فنی و حرفه ای این امکان را دارد تا در پایان دوره آموزشی تری دی مکس ، مدارکی معتبر و بین المللی را تقدیم نماید .
اعتبار مدارک ارائه شده از سوی آکادمی پرتو به حدی است که در صورت نیاز به استفاده در مراجع دولتی و یا استفاده در سطوح بین المللی خواهید توانست نسبت به استفده از امتیازات آن اقدام نمایید .
برای دریافت مدارک پایان دوره لازم است تا نسبت به تحویل پروژه هایی که اساتید آموزشی از شما در طول ترم درخواست میکنند اقدام نموده و یا در امتحانات دوره ای نرم افزار تری دی مکس شرکت نمایید و در صورت قبولی درخواست خود مبنی بر تمایل بر صدور مدرک را به واحد آموزش آکادمی اعلام نمایید .

سوالات متداول دانشجویان کلاس آموزش ایندیزاین 

ورژن 2020 تری دی مکس در کلاس آموزش تری دی مکس تدریس می گردد که البته این آموزش همراه با وی ری خواهد بود

بله! کلاس آموزش تری دی مکس به همراه وی ری خواهد بود و وی ری نیز به همراه تری دی مکس تدریس خواهد شد

شما پس از گذراندن این دوره  ،تقریبا تمام پروژه های معماری داخلی و خارجی را می توانید طراحی کنید و به سادگی می توانید در شرکت های مختلف استخدام شوید

هزینه کلاس تری دی مکس ، بسته به گروهی ، خصوصی ، فشرده و یا آنلاین بودن آن متفاوت است و شما باید انتخاب کنید که در چه کلاسی قصد دارید شرک نمایید

کلاس آموزش تری دی مکس کاملا عملی و پروژه محور است و تمام آموزش هایی که به شما داده می شود ، ویژه بازار کار است

کلاس آموزش تری دی مکس صفر تا صد

کلاس آموزش تری دی مکس صفر تا صد

نحوه تدریس نرم افزار تری دی مکس در دوره های آموزشی این نرم افزار بشکل جامع و از پایه و بصورت گام به گام و محرله به مرحله بوده و پیش فرض اساتید آموزشی بر این است که دانشجو با مباحث هیچگونه آشنایی ندارد .به تدریج و با پیشرفت دانشجو ، مباحث پیشرفته ترین مطرح و دانشجو ملزم به ارائه پروژه هایی است که از سوی اساتید آموزشی مشخص میگردد .لذا نحوه آموزش در دوره تری دی مکس بشکل عملی و پروژه محور است .بنابراین دانشجو پس از اتمام دوره های آموزشی برای ورود به بازار کار آماده خواهد بود.

در صورتیکه  پیرامون کلاس آموزش تری دی مکس مقدماتی تا پیشرفته سوال و یا نظری دارید ، آن را در این قسمت برایمان بنویسید

8 پاسخ
  1. جاوید خیردان
    جاوید خیردان گفته:

    با سلام و عرض ادب.بنده تعریف آموزشگاه شما رو از یکی از دوستانم که نزد شما دوره گذرونده خیلی شنیدم.میخواستم ببینم امکان برگزاری دوره برای افرادی که خارج از کشور هستند هم وجود داره؟و اگر بله یک راه ارتباطی معرفی بفرمایید که بتونم با شما در تماس باشم و مشاوره بگیرم.ممنون

    پاسخ
    • آکادمی پرتو
      آکادمی پرتو گفته:

      با سلام جناب جاوید
      برگزاری دوره در خارج از ایران تنها از طریق ارتباط skype ممکن است که به سادگی می توانید با استاد به صورت خصوصی ارتباط بگیرید و کلاس خود را بگذار کنید
      برگذاری کلاس برای کشور های کانادا ، انگلیس ، هلند و تایلند برای هموطنان مقیم در این کشور ها، تا به امروز اتفاق افتاده است.
      برای ارتباط می توانید با شماره 09030629627 ازطریق تلگرام در ارتباط باشید.

      پاسخ
  2. ناربه قاراپتیان
    ناربه قاراپتیان گفته:

    تری دی مکس رو برای انیمیشن سازی میخواستم.اما ظاهرا فقط حوزه معماری رو دارید.برای ساخت انیمیشن 3d چی پیشنهاد میکنید که بازار کارش هم خوب باشه؟راستش دنبالِ یه چیزی هستم که هنوز بکر باشه

    پاسخ
  3. سهیل
    سهیل گفته:

    شغل من ساخت کابینت.میخواستم ببینم میتونم تو این دوره شرکت کنم تا بتونم سایه های روی کار رو نشون بدم به مشتری؟؟یا بتونم تو محیط اشپزخونه جانمایی کنم

    پاسخ
    • آکادمی پرتو
      آکادمی پرتو گفته:

      با سلام
      بله سهیل عزیز
      به سادگی می توانید پس از گذراندن این دوره و گرفتن رندر های مورد نیاز ، تصاویر را به مشتری نشان دهید و از آن تصاویر در سایر امور خود استفاده کنید

      پاسخ
  4. سبحان
    سبحان گفته:

    با سلام برای ساخت کاراکتر سه بعدی در ساخت بازی یا بازی سازی کدوم نرم افزار بهتره و حداقل حداقل سیستم باید چقدر باشه ممنون

    پاسخ
    • مدیرسایت
      مدیرسایت گفته:

      سبحان عزیز سلام
      مایا و زیبراش دو نرم افزاری هستند که با استفاده از آنها می توانید کاراکتر سه بعدی بسازید
      برای سیستم مورد نظر هم به نظر می رسه باید از سیستم قدرتمند حداقل با سی پی یو i7 و نسل 9 به بعد استفاده کنید

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا به این دوره آموزشی امتیاز دهید.
product image
امتیاز دوره از نظر آموزشگاه پرتو :
1star1star1star1star1star
امتیاز دوره از نظر هنرجویان آموزشگاه :
2.5 based on 35 votes
برگزارکننده دوره :
آموزشگاه معماری پرتو
عنوان دوره :
کلاس آموزش تری دی مکس
ثبت نام در دوره :
IRR 12000000
ظرفیت دوره :
Available in Stock
مشاوره و ثبت نام -02166959852
×