کلاس آموزش C#

بهترین اساتید کامپیوترمدرس کلاس آموزش C# جمعی از بهترین اساتید آموزش برنامه نویسی c#  در تهران هستند

پیش نیاز کلاس آموزش C# : ویندوز

نرم افزاری که بهتر است قبل از شرکت در کلاس آموزش حرفه ای  C# بلد باشیم : ویندوز

شما می توانید در کلاس آموزش C# به صورت حضوری ، خصوصی یا آنلاین ثبت نام کنید

آموزشگاه سی شارپ

سی شارپ چیست؟

C# یک زبان با هدف عمومی، کامپایل شده و شی گرا است که بوسیله ی مایکروسافت به عنوان بخشی از .NET ساخته شد و از C و C++ گرفته شده است. به هر حال نسبتا توسعه دهندگان C# کمی از توسعه دهندگان JAVA بیشتر هستند و مایکروسافت این زبان را زبان توسعه ی اصلی برای ویندوز فون 7 مثل JAVA قرار داده است.
ولی اهمیت C# به عنوان بخشی ازاستراتژی .NET و پشتیبانی آن از طریق ابزارهای ویژوال استودیو یک رقابت سخت در مسابقه ی زبان برنامه نویسی ساخته است.
زبان C SHARP  نسخه کامل شده زبانهای C و ++C است که در آن سعی شده از ویژه گیهای خوب زبان های دیگر الهام گرفته شود و در عین حال کاستی های آن زبان ها برطرف شود

اهداف کلاس آموزش زبان برنامه نویسی C# جامع در آموزشگاه کامپیوتر پرتو!

دانشجویان در پایان دوره آشنایی کافی با ساختار و قواعد زبان C# به دست می آمورند.
دانشجویان با تکینیک های برنامه نویسی شیء گرایی آشنا می شوند.
دانشجویان می توانند برنامه های ساده و ویژال را در محیط دات نت ایجاد نمایند.
دانشجویان می توانند فرم ها و کنترل ها را در ایجاد واسط های کاربری بکارگیرند.
دانشجویان قادر خواهند بود متغیرها و آرایه ها را تعریف و استفاده نمایند.
دانشجویان می توانند توابع، و زیر برنامه ها را ایجاد و بکارگیرند و با توابع آماده آشنا شوند.
دانشجویان می توانند به کمک جملات شرطی ساختارهای تصمیم گیری و حلقه ای را پیاده سازی نمایند.
دانشجویان قادر خواهند بود کلاس های سفارشی را طراحی و پیاده سازی کن

مخاطبین کلاس آموزش زبان برنامه نویسی C# جامع در آموزشگاه کامپیوتر پرتو!

شرکت در کلاس آموزش C# مقدماتی فقط مختص به دانشجویان رشته کامپیوتر نیست.

هر شخصی که به زبان برنامه نویسی علاقه دارد می تواند در این دوره شرکت نماید.

افرادی که به صورت اجمالی با #C مقدماتی آشنا هستند و میخواهند به صورت حرفه ای با این زبان کار کنند.

شرایط سنی برای شرکت در دوره به هیچ عنوان ملاک نیست، دانشجویانی از ۱۳ سال تا ۵۰ سال داشته ایم و داریم.

تمام افرادی که به دنبال شغل پردرآمدی هستند.

فارغ التحصیلان دانشگاه های مختلف در رشته های مختلف.

بهترین کلاس آموزش سی شارپ

همه چیز در مورد کلاس آموزش C#

آموزشگاه کامپیوتر پرتو ، یکی از برترین آموزشگاه ها در سطح تهران است که نسبت به برگزاری دوره های برنامه نویسی من جمله C# اقدام نموده است .
دانشجویان در این دوره آموزشی قادر خواهند بود مطالب تدریسی را بصورت گام به گام و پایه ای آموزش دیده و نحوه استفاده از نرم افزارهای مورد نیاز برنامه نویسی با این زبان را فراگیرند.
نحوه تدریس C# در آموزشگاه پرتو ، بصورت کاملا عملی و پروژه محور است و دانشجویان در این دوره آموزشی نحوه راه اندازی و کار با نرم افزار ویژوال کامپوزر را فراخواهند گرفت و پس از اتمام دوره قادر خواهند بود چندین پروژه نرم افزاری تحت ویندوز را راه اندازی نمایند .
در صورتیکه علاقمند به فراگیری زبان برنامه نویسی C# هستید ، میتوانید این دوره را در محیطی کاملا حرفه ای و بصورت پروژه محور ، زیر نظر مجرب ترین اساتید حوزه برنامه نویسی فراگیرید و برای ورود به بازار کار مهیا گردید.
آموزشگاه کامیپوتر پرتو ، برگزار کننده دوره های برنامه نویسی تحت وب ، ویندوز ، اندروید و IOS آماده خدمت گذاری به شما عزیزان است .

این دوره آموزش زبان برنامه نویسی C# جامع یک دوره علمی/کاربردی بوده که دانش و مهارت مورد نیاز جهت برنامه نویسی در محیط دات نت را برای فراگیری فراهم می نماید. درواقع تمرکز آموزشگاه کامپیوتر پرتو در دوره آموزش زبان برنامه نویسی C# جامع روی مطالبی از قبیل واسط های کاربری، ساختار برنامه، گرامر زبان و جزئیلت پیاده سازی برنامه ها خواهد بود. دوره آموزش زبان برنامه نویسی C# جامع نقطه ورود برای کلیه کسانی است که قصد دارند در سایر دوره های دان نت شرکت نمایند.

هنرجویان دوره آموزش زبان برنامه نویسی C# جامع به صورت اصولی و پایه ای می توانند فرم ها و کنترل ها را در ایجاد واسط های کاربری بکارگیرند و با مفاهیم متغیرها، آرایه ها، توابع و زیربرنامه ها آشنا شده و طریقه ی بکارگیری آن ها را می آموزند. آموزشگاه کامپیوتر پرتو ، یکی از مهم ترین سیاست های کاری خود را ، آخرین استانداردهای روز دنیا قرار داده است و سعی در انتقال این اطلاعات به صورت اصولی به هنرجویان عزیز دوره آموزش زبان برنامه نویسی C# جامع دارد.

از مهمترین مواردی که پیش از شروع دوره لازم است بدان توجه داشت ، انتخاب بهترین کلاس آموزش C# در بین سایر کلاس های آموزشی است .زیرا مطلوبِ هر شخص است که در قبال وقت و هزینه ای که صرف میکند ، بتواند بهترین نتیجه و آموزش را طی نماید .

به منظور انتخاب و تشخیص بهترین کلاس C# لازم است تا مواردی را همچون : سابقه کاری آموزشگاه ، سابقه کاری اساتید ، نمونه پروژه های انجام شده توسط دانشجویان سابق ، پشتیبانی از دانشجو پس از اتمام دوره و توانایی ارائه مدرک معتبر و بین المللی ، مد نظر قرار داد .
آموزشگاه کامپیوتر پرتو ، به گواه دانشجویان خود ، تبدیل به یکی از برترین آموزشگاه های برگزار کننده دوره های برنامه نویسی است که دانشجویان ، پس از اتمام دوره های آموزشی ،آمادگی ورود به بار کار را خواهند داشت .
نحوه تدریس در این آموزشگاه کاملا عملی و پروژه محور است و دانشجویان با پروژه های واقعی که در حین کار از ایشان درخواست میشود آشنا میگردند .

بازار کار زبان برنامه نویسی سی شارپ

وضعیت بازار کار زبان برنامه نویسی C# نیز مانند دیگر زبان های برنامه نویسی ، در داخل کشور و خارج از آن بشدت با یکدیگر متفاوت است .
لازم است به این نکته توجه داشته باشید که ،در صورتیکه قصد اشتغال به کار در داخل از کشور را دارید ، تنها زبان برنامه نویسی که در ایران رسمیت دارد و بیش از سایر زبان های برنامه نویسی شرایط کاری برای متقاضیان آن فراهم است ، زبان برنامه نویسی C# است .زیرا 80 الی 90 درصد نرم افزهای تحت ویندوز ، با استفاده از این زبان برنامه نویسی نوشته شده اند .
اما در صورتیکه بخواهید از C# به عنوان زبان تحت وب استفاده نمایید ، باید این نکته را بدانید که راه غلطی را در پیش گرفته اید زیرا استانداردهای طراحی وب امروز مسیر های دیگری من جمله استفاده از PHP و جاوااسکریپت جی کوئری را جایگزین زبان C# نموده است .
و اما از دیگر موراد استفاده C# ، استفاده از این زبان برنامه نویسی در حوزه اپلیکیشن های اندروید و IOS است و روز به روز بر تعداد متقاضیان این نوع از برنامه نویسی افزوده میگردد که دانش آموختگان این حوزه قادر هستند بصورت فریلنسری و یا استخدامی ، از این روش کسب درامد داشته باشند .
و اما در صورتیکه قصد مهاجرت و استخدام در خارج از کشور را داشته باشید ، باید گفت تمامی موارد فوق در مورد بازار کار خارج از کشور نیز صدق میکند و شرایط استخدامی بهتری از داخل کشور در انتظار متقاضیان استخدام در حوزه این نوع از برنامه نویسی است .
اما در حالت کلی این نکته را از یاد نبرید که در صورتیکه دانش شما متناسب با نیازهای تکنولوژی و مطابق با استاندارهای روز دنیا باشد ، شایط استخدامی برای شما همواره فراهم است و این شما هستید که انتخاب میکنید که در کدام شرکت مشغول به کار گردید .

سیستم مورد نیاز C#

C# یکی از زبان های برنامه نویسی است که برای کار با آن نیازی به سخت افزار آنچنانی و بالایی ندارد و با حداقل کانفیگ سیستمی میتوانید با این زبان برنامه نویسی کار نمایید .
در ادامه به حداقل مشخصات سخت افزاری سیستمی که لازم است سیستم شما از آن بهره مند باشد اشاره نموده ایم.همچنین برای بازدهی بیشتر میتوانید سخت افزار آن را بر طبق پیشنهادهای ما ارتقا داده تا در حین کار مشکلاتِ احتمالی کمتری گریبانگیر شما گردد .

حداقل سیستم مورد نیاز برای برنامه نویسی به زبان C#

حافظه ( RAM ) : یک یا دو گیگابایت
پردازنده ( CPU) : دو هسته هسته 1 گیگاهرتزی
فضای هارد ( HDD ) : میزان 16 گیگابایت فضای خالی
گرافیک ( VGA ) : میزان 256 یا 512 مگابایت با پشتیبانی DirectX9.0 ( برای فعال شدن Aero)
درایو نوری ( ODD ) : دی وی دی رام
شبکه ( Network ) : اتصال به اینترنت برای دریافت به روز رسانی ها

سیستم متوسط برای برنامه نویسی به زبان C#

حافظه ( RAM ) : میزان 4 گیگابایت
پردازنده ( CPU) : چهار هسته 3گیگاهرتزی
فضای هارد ( HDD ) : میزان 16 گیگابایت فضای خالی
گرافیک ( VGA ) : میزان 256 مگابایت با پشتیبانی DirectX9.0 ( برای فعال شدن Aero)
درایو نوری ( ODD ) : دی وی دی رام
شبکه ( Network ) : اتصال به اینترنت برای دریافت به روز رسانی ها

سیستم عالی برای برنامه نویسی به زبان C#

حافظه ( RAM ) : میزان 4 گیگابایت به صورت 2 کانال
پردازنده ( CPU) : چهار هسته ای 2/44 گیگاهرتزی ( مثل Intel Q6600)
فضای هارد ( HDD ) : میزان 20 گیگابایت فضای خالی
گرافیک ( VGA ) : میزان 768 مگابایت مستقل با پشتیبانی DirectX10.1
درایو نوری ( ODD ) : دی وی دی رایتر
شبکه ( Network ) : اتصال به اینترنت برای دریافت به روز رسانی ها

و اما همانگونه که عنوان شد ، نرم افزار ویژوال استودیو یکی از IDEهایی است که با استفاده از آن میتوان کدهای C# را نوشت و ویرایش یا ذخیره نمود.این نرم افزار نیز مانند از برنامه دیگری نیاز به یکسری حداقل های سیستمی دارد که در زیر بران اشاره نموده ایم
حافظه ( RAM ) : میزان حداقل 4 گیگابایت – پیشنهادی 8 گیگابایت
پردازنده ( CPU) : حداقل CPU با مشخصات ۱٫۸ گیگاهرتز و Dual Core ( پیشنهادی حداقل CPU با مشخصات Core i3 و نسل ۴)
فضای هارد ( HDD ) : میزان 50 گیگابایت فضای خالی
گرافیک ( VGA ) :حداقل ۱۲۸۰ در ۷۲۰
شبکه ( Network ) : اتصال به اینترنت برای دریافت به روز رسانی ها

آموزشگاه سی شارپ

کلاس فشرده سی شارپ

برای شرکت در دوره های آموزشی میتوانید به دو روش دوره خصوصی و یا گروهی اقدام نمایید
مدت زمان اتمام دوره های گروهی طبق چارت سازمانی و بر اساس مدت زمان مشخص و غیر قابل تغییر مشخص شده است .شهریه این دوره ها نیز از سوی سازمان فنی و حرفه ای مقرر گردیده و تعرفه های هر سال از اردیبهشت ماه لغایت پایان فروردین ماه سال بعد دارای اعتبار هستند

در صورتیکه دانشجو تمایل به شرکت در دوره های آموزشی بشکل خصوصی را داشته باشد ،خواهد توانست کلاس های را بشکل شناور ، در تمام روزهای هفته و یا هر چند روز یکبار (بنابر صلاحید خود) انتخاب نماید .مدت زمان انتظار در بین دو جلسه کلاس نباید بیش از 15 روز به وقفه بیافتد
از دیگر تفاوت های کلاس های خصوصی با گروهی تعداد ساعات مورد نیاز برای اتمام دوره است.تعداد ساعات تدریس شده در دوره های خصوصی کمتر از دوره های گروهی است و دانشجو میتواند دوره مورد نظر خود را در مدت کوتاهتری به اتمام برساند .
نکته : کلیه مباحث تدریسی در دوره خصوصی ، معادل سر فصل های تدریس شده در دوره های گروهی است .
لازم به ذکر است در صورتیکه دانشجو تمایل داشته باشد ، سرفصل های بیشتری از سرقصل های استاندارد دوره را فراگیرید ، میتوانید با اعلام تمایل خود به واحد آموزش ، نسبت به رزرو تعداد ساعات بیشتری اقدام نماید .
هزینه کلاس های خصوصی بصورت ساعتی محاسبه شده و برای شروع دوره ، لازم است تا نسبت به رزرو حداقل 6 ساعت آموزشی اقدام نمایید .
همچنین دانشجو مختار است کلاس های خود را بشکل حضوری ، مجازی و یا ترکیبی از این دور روش برگزار نماید .

هزینه کلاس آموزش سی شارپ

میزان هزینه تمام شده برای به اتمام رساندن دوره C# ، متناسب با روش شرکت دانشجو در دوره های اموزشی دارد .
بدین معنی که در صورت انتخاب گذراندن دوره به روش گروهی و حضوری ، مبلغ شهریه بر طبق تعرفه های صادره از سوی سازمان فنی و حرفه ای محاسبه خواهد شد .این تعرفه ها بصورت غیر قابل تغییر بوده و از اردیبهشت هر سال لغایت فروردین ماه سال بعد قابلیت اجرا دارند .
در صورت انتخاب کلاس های خصوصی ، مبلغ شهریه بصورت ساعتی لحاظ شده و بستگی به تعداد سرفصل های آموزشی درخواستی توسط دانشجو دارد .در حالت استاندارد و زمانیکه سرفصل های تدریسی بر طبق چارت آموزشگاه باشد ، تعداد ساعات برگزاری جلسات خصوصی کمتر از ساعات کلاس های گروهی خواهد بود .در غیر این صورت بر اساس تعداد سرفصل های مورد نیاز دانشجو ، ساعات مازاد محاسبه خواهد شد .
لازم به ذکر است در صورتیکه دانشجو مباحثی کمتر از مباحث ذکر شده در چارت آموزشی سازمان درخواست داشته باشد ، میتواند این مباحث را بصورت خصوصی آموزش ببیند
روش پرداخت شهریه برای کلاس های گروهی بصورت تسویه پیش از شروع دوره میباشد .این در حالی است که دانشجو برای پرداخت شهریه کلاس های خصوصی خود میتواند نسبت به تقسیط پرداخت اقدام نماید.برای شروع دوره های خصوصی لازم است تا دانشجو حداقل 6 ساعت را به حالت رزرو خود دراورد .

سرفصل های دوره آموزش سی شارپ

    •     آشنایی با معماری .NET Framework و مقدمه ای بر زبان C#

    •     آشنایی مقدماتی با محیط Visual Studio 2013

  •     آشنایی با ساختار برنامه های C#

  •     مبحث متغیرها، عبارات و نوع ها

    •     دستورات کنترلی حلقه ها و شرط ها

    •     آشنایی با متدها

  • Namespace ها در C#
  • مقدمه ای بر برنامه نویسی شئ گرا
  •     آشنایی با کلاس ها و شئ ها

  •     مباحث پیشرفته در مورد متدها و استفاده آن ها در کلاس ها

  • ایندکسر ها

  • مبحث وارثت و ارث بری کلاس ها

  • مبحث Polymorphism

  • آشنایی با مفهوم Abstraction در برنامه نویسی شئ گرا

  • آشنایی با مفهوم Encapsulation و Access Modifier ها در زبان C#

  • آشنایی با Interface و چگونگی استفاده صحیح از آن ها

  • Struct ها و فرق آن با کلاس ها

  • Operator Overloading و Type Casting

  • آشنایی با با مفاهیم Reference Type و Value Types

  • مقدمه ای بر Delegate ها، Event ها و متدهای بدون نام (Anonymous Methods)

  • آشنایی با Lambda Expressions

  • کار با رشته ها در زبان C#

  • آشنایی با مجموعه ها (Collections) و مبحث Generics

  • Exception ها و مدیریت خطاها در برنامه های C#

آشنایی با Attribute ها و مبحث Reflection و مقدمه ای بر مبحث Aspect Oriented Programming

آشنایی با LINQ و کوئری گرفتن از شئ ها

قابلیت های داینامیک زبان C#و DLR

برنامه نویسی Asynchronous که شامل بخش های زیر می باشد:

  1. آشنایی با Thread ها
  2. آشنایی با Task ها
  3. قابلیت async و await

آشنایی با Process ها و AppDomain ها در برنامه های C#

مدیریت حافظه و اشاره گر ها (Pointers)

مبحث امنیت در .NET Framework

  1. Authentication
  2. Authorization
  3. Encryption
  4. Hashing

کار با فایل ها و Registery

نحوه استفاده از فایل های COM در زبان برنامه نویسی C# ا (Interop)

کلاس آموزش سی شارپ با مدرک بین المللی

نوع و نحوه اخذ مدرک، یکی از پرسش هایی است که همواره از مشاوران تحصیلی آکادمی پرسیده میشود.
از آنجاییکه بین المللی بودن یک مدرک ، مستلزم مرجعیت داشتن یک مدرک و نهاد صادر کننده آن مدرک است ، لازم است تا در هنگام ثبت نام در هر آموزشگاهی نسبت به رسمیت داشتن آن آموزشگاه تحقیق نمایید
اهمیت ارائه مدرک بین المللی در پایان دوره به حدی است که شخص با در داشتن آن قادر خواهد بود در ادارات و سازمان های دولتی و رسمی ، استخدام شده و یا در هنگام تصمیم به مهاجرت ، نسبت به تحویل آن به نهادهای مربوطه اقدام نماید .این مدرک ، امتیازی ویژه برای شخصِ دارند محسوب خواهد شد .
آموزشگاه کامیپوتر پرتو ، یکی از مراکز آموزشی است که با به ثبت رساندن خود در نهادهای رسمی و دولتی توانسته امتیاز اهدایِ مدارک معتبر و بین المللی را برای دانشجویان متقاضی صدور مدرک، بدست آورد
لازم به ذکر است برای دریافت مدرک لازم است تا پس از طی مراحل آموزشی و تحویل پروژه های عملی تعیین شده توسط اساتید دوره C# ، در صورت تایید اساتید ، مراتب را به واحد آموزش آکادمی اعلام نموده و درخواست خود مبنی بر صدور مدرک را ثبت نمایید .

سوالات متداول دانشجویان کلاس آموزش C#

کلاس آموزش سی شارپ ، ویژه تمام اشخاصی است که به برنامه نویسی علاقمند هستند و می خواهند وارد دنیای برنامه نویسی ویندوز شوند

کلاس گروهی حدودا 2 ماه و کلاس فشرده یا خصوصی ، حدودا 3 هفته به صورت ممتد و متوالی

پس از کلاس آموزش سی شارپ  ،می توانید برنامه های سبک اداری ، آژانس های مسافرتی ، ماشین حساب ، دفترچه تلفن , برنامه های کوچک حسابداری را بنویسید

کلیه سرفصل های تدریس شده در کلاس آموزش سی شارپ ، ویژه بازار کار است و تمام موارد مخصوص در بازار کار در این کلاس ها تدریس می گردد و آموزش ها کاملا عملی و پروژه محور است

پس از کلاس آموزش سی شارپ با ارائه نمونه کار به استاد  ، مدرک معتبر و بین المللی به شرکت کنندگات تعلق می گیرد

کلاس آموزش سی شارپ مقدماتی تا پیشرفتهکلاس آموزش سی شارپ مقدماتی تا پیشرفته

آموزشگاه کامپیوتر پرتو ، یکی از برترین آموزشگاه های سطح تهران است که نسبت به برگزاری دوره های سطح مقدماتی تا پیشرفته زبان برنامه نویسی C# اقدام مینماید .
متقاضیان شرکت در دوره های آموزشی ربان برنامه نویسی C# میتوانند متناسب با شرایط خود نسبت به ثبت نام در دوره های آموزشی بصورت خصوصی و یا گروهی اقدام نمایند .
روش تدریس در دوره C# بصورت گام به گام و از پایه بوده و در نهایت با پیشرفت سطح پروژه ها ، دانشجو برای ورود به بازار کار آماده خواهد گردید .

کلاس آموزش سی شارپ مجتمع فنی

C# یک زبان برنامه نویسی چند مدلی است که شامل تابعی ، شی گرا ، جزء گرا ، دستوری و عمومی است .زبان C# توسط شرکت مایکروسافت و از دل فریم ورک .Net خلق شده و پس از مدتی توانست استانداردهای ISO و Ecma را از آن خود کرده و به عنوان یک زبان استاندارد مطرح گردد .
علاوه بر این ، زبان C# زبان مورد استفاده برای ایجاد سیستم عامل های ویندوز و ویندوز فون برای برخی از گوشی های تلفن همراه مانند HTC ، نوکیا و مایکروسافت است .
زبان برنامه نویسی C# با پشتوانه حمایت های شرکت مایکروسافت توانسته به یکی از قدرتمندترین زبان های برنامه نویسی دنیا تبدیل گردد .

مدت زمان یادگیری C#

مدت زمانی که صرف آموزش خواهد شد ، به روشی که کلاس برگزار میگردد ، اعم از کلاس گروهی و یا خصوصی بستگی دارد.
شرکت در دوره های گروهی ، مستلزم مدت زمان 2 ماه برای به اتمام رساندن دوره است .این در حالی است که مدت زمان اتمام دوره های خصوصی متناسب با نظر دانشجو بوده و ممکن است بین دو هفته تا چند ماه نیز ادامه دار باشد.این در حالی است که فاصله بین دو جلسه اموزشی نباید بیش از 15 روز به طول بیانجامد
نکته حائز اهمیت در مورد تعطیلات رسمی است .دانشجو در صورتیکه کلاس خود را بشکل خصوصی و مجازی انتخاب نموده باشد ، با جلب نظر استاد خواهد توانست کلاس ها را در روزهای تعطیل نیز برگزار نماید .اما کلاس های گروهی و یا خصوصی که بشکل حضوری تشکیل میگردند ، از این قائده مستثنی هستند و امکان برگزاری هیچ کلاسی در روزهای تعطیل مقدور نمیباشد .

در صورتیکه  پیرامون کلاس آموزش C# مقدماتی تا پیشرفته سوال و یا نظری دارید ، آن را در این قسمت برایمان بنویسید

2 پاسخ
    • آکادمی پرتو
      آکادمی پرتو گفته:

      با سلام.
      به نظر می رسد برای یادگیری سرفصل های مورد نظر خود، بهتر است دوره برنامه نویسی با زبان c# را به صورت خصوصی بردارید.
      شاد باشید

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا به این دوره آموزشی امتیاز دهید.
product image
امتیاز دوره از نظر آموزشگاه پرتو :
1star1star1star1star1star
امتیاز دوره از نظر هنرجویان آموزشگاه :
4 based on 23 votes
برگزارکننده دوره :
آموزشگاه برنامه نویسی پرتو
عنوان دوره :
کلاس آموزش C#
ثبت نام در دوره :
IRR 1250000
ظرفیت دوره :
Available in Stock
مشاوره و ثبت نام -02166959852
×