مدت زمان یادگیری بوت استرپ

بوت استرپ واژه ای آشنا برای افرادی است که در زمینه طراحی سایت فعالیت دارند .اما هدف از نگارش این مقاله ،دادن اطلاعات به افرادی است که نیاز به آموزش دارند و به تازگی قصد دارند در این زمینه فعالیت خود را شروع نمایند و وارد راه آموزش شوند.لذا سوالی که برای این افراد پیش میاید این است که مدت زمان یادگیری بوت استرپ چه قدر است و پس از طی چه مدت زمانی میتوانید یک سایت ریسپانسیو را طراحی نمایید ؟در این مقاله بدین موضوع خواهیم پرداخت.
اما پس از هرچیزی بیایید اندکی در مورد چیستی بوت استرپ برایتان شرح دهیم؛

مدت زمان یادگیری بوت استرپ

بوت استرپ چیست

وی کی پدیا در مورد بوت استرپ می گوید:

Bootstrap is a free and open-source CSS framework directed at responsive, mobile-first front-end web development. It contains CSS– and (optionally) JavaScript-based design templates for typography, forms, buttons, navigation, and other interface components.

Bootstrap is the seventh-most-starred project on GitHub, with more than 142,000 stars, behind freeCodeCamp (almost 312,000 stars) and marginally behind Vue.js framework.[2]

بوت استرپ فریم ورکی است که با استفاده از html ، css و جاوااسکریپت ساخته شده و با استفاده از آن میتوانید یک سایت را بشکلی واکنش گرا طراحی نمایید .

کلاس آموزش HTML/CSS در آموزشگاه کامپیوتر پرتو به شما این مهارت را به سادگی آموزش می دهد
با توجه به فراگیری دیوایس های مختلف و استفاده افراد از انواع مختلفی از دستگاه های ارتباط آنلاین نظیر گوشی های تلفن همراه هوشمند ،تبلت ها ،لپتاپ و یا حتی کامپیوترهای رومیزی ،افراد ممکن است سایت مورد نظرشان را در هر دستگاهی مرور نمایند.لذا میبایست سایت به گونه ای طراحی شده باشد که در هر کدام از این دستگاه ها که سایت باز شد ،نمایشی واحد را به کاربر عرضه نماید و المان های آن جابجا نشده باشند.به عنوان مثال دکمه ای که در زیر اسلایدر سایت بوده و شما را به پیج دیگری منتقل میکند ،باید در تمامی نمایش ها مکان نمایشش همان جا باشد و به مکان دیگری منتقل نشود و موجب سردرگمی کاربر نشود.

مدت زمان یادگیری بوت استرپ

برای این منظور روش های مختلفی وجود دارد .میتوانید سایت خود را به روشی دستی ریسپانسو نموده و یا با استفاده از فریم ورک بوت استرپ ،این عمل را در کوتاهترین زمان ممکن به اتمام برسانید.
برای شروع به آموزش بوت استرپ ،شما نیاز به طی مورادی دارید که پس از آن مجاز به یادگیی بوت استرپ خواهید شد.این دوره ها عبارتند از یادگیری HTML و CSS
– نکته : برای آموزش HTML و CSS لازم است تا دو ماه صرف آموزش و یادگیری آن نمایید .
و اما برای یادگیری بوت استرپ چه مدتت زمانی را نیاز داریم تا در آن مهارت کسب نماییم.
این مدت ،بستگی به سطحی دارد که در آن میخواهید پیشرفت نمایید که در سه حالت مقدماتی ،متوسط و پیشرفته است .

یادگیری مقدماتی بوت استرپ
در این مرحله شما نیاز دارید تا در حدود 4 ساعت وقت صرف آموزش و در حدود سه برابر آن یعنی 12 ساعت را صرف تمرین و تکرار نمایید .

مدت زمان یادگیری بوت استرپ

یادگیری متوسط بوت استرپ

برای این مرحله از آموزش در حدود 10 الی 16 ساعت نیاز به آموزش داشته و سه برابر آن یعنی 30 الی 50 ساعت را باید صرف تمرین و تکرار نمایید .

یادگیری حرفه ای بوت استرپ
برای آموزش حرفه ای بوت استرپ ،لازم است تا در حدود 30 ساعت را صرف آموزش دیدن در یک کلاس آموزشی نموده و در حدود 90 ساعت را صرف تمرین ،تکرار و کسب تجربه نمایید .

کلاس آموزش بوت استرپ در بهترین آموزشگاه طراحی سایت را از دست ندهید

توجه داشته باشید که تعداد ساعاتی که در بالا عنوان شد ،میزان ساعات مورد نیاز بصورت تقریبی است و هر شخص بنا بر میزان استعداد و هوش خود ممکن است بر میزان این ساعات اضافه و یا از تعداد آن ها بکاهد.اما چیزی که از اهمیت زیادی برخوردار است این است که منابع آموزشی خود را بشکل صحیح انتخاب نمایید و یا در صورت انتخاب یک آموزشگاه برنامه نویسی ،آن را از فیلترهای گوناگون نظیر خروجی دوره و مد نظر قرار دادن نموده کارهای دانشجویان آموزشگاه مد نظرتان انتخاب نمایید .زیرا در صورتیکه خروجی آموزشی مناسبی داشته باشند ،بطور قطع دانشجویان پس از اتمام دوره خواهند توانست چندین سایت را بشکل نموده ،طراحی نمایند.