شرکت های معروف طراحی سایت

شرکت های معروف طراحی سایت در ایران - بهترین آموزشگاه طراحی سایت

با توجه به تغییر کسب و کارها به سمت مجازی و همچنین استفاده روز افزون کاربران اینترنتی ،استفاده از اینترنت و طراحی یک سایت برای رونق کسب و کارتان امری اجتناب ناپذیر است .اما چیزی که مهم است این است که وبسایت شما بشکلی حرفه ای طراحی گردد و به آن به چشم یک امکان فانتزی در کنار کسب و کارتان نگاه نکنید.

مقاله امروز آموزشگاه کامپیوتر پرتو ، به بررسی شرایط بهترین شرکت طراحی سایت در ایران می پردازد.با ما همراه باشید.

بر همین اساس کارفرمایان بدنبال شرکت های طراحی سایتی هستند که از پس نیازهای آنان به خوبی برآید و به بهترین نحو خواسته های آنان را اجرا نماید.

اما حال این سوال پیش میاید که:

شرکت های معروف طراحی سایت در ایران کدامند و از چه طریق میتوان آن ها را پیدا کرد؟

برای معروف شدن باید بهترین بود.اما برای اینکه  بتوان برترین ها را تشخیص داد چه نکاتی را باید مد نظر قرار داد؟در این مقاله قصد بررسی مواردی را داریم که با اطلاع از آنان بتوانید شرکت های معروف و برتر را در زمینه طراحی وب سایت شناسایی نمایید.

نخست باید گفت که هر آنچه با سرچ کردن در گوگل در بالای لیست مشاهده میکنید لزوما بهترین نیست و برای بهترین و معروف بودن نیاز به گزینه های دیگری نیز هست که در ادامه به بیان آنها خواهیم پرداخت.

وبسایت خود شرکت را بررسی نمایید

واضح است که هر کسی برای معرفی خود سنگ تمام میگذارد ،بنابراین آنچه در وبسایت مربوط به شرکت طراحی سایت میبینید تمام آن چیزی است که در توان داشته و در حد اعلا بکار برده است.همچنین میتوانید نمونه پروژه هایی که انجام داده است را ببینید.بدین منظور لازم است گرافیک سایت ، سرعت بارگزاری صفحات ، نحوه نمایش سایت در صفحه نمایش های گوناگون ،کاربری آسان و ترتیب چینش صفحات و مرتب بودن وبسایت ها را مورد بررسی قرار دهید.

میزان رضایت مشتریان آن شرکت را بررسی نمایید

پس از اینکه نمونه کارهای شرکت طراحی سایت را دیدید و مورد پسند شما واقع شد نوبت به پرس و جو میرسد .این کار به این دلیل اهمیت دارد که ممکن است شما از یک وبسایت خوشتان بیاید اما زمانیکه از صاحب پروژه نظر بپرسید متوجه شوید که اهداف وی دنبال نشده و یا پروژه با تاخیر به وی تحویل داده شده.بدین منظور میتوانید از بخش نمونه کارهای آن شرکت و با مراجعه به بخش تماس با ما نمونه سایت ها ، با مشتریان آن شرکت که قبلا از آنان خدمات دریافت نموده اند صحبت نموده و نظر انان را در مورد میزان رضایتشان از همکاری با شرکت مورد نظرتان بپرسید.

برخورداری از پشتیبانی حرفه ای

یکی از دلایل معروفیت یک شرکت در زمینه طراحی سایت ،پشتیبانی از سایت پس از طراحی است.درصورتیکه سایت شما به بهترین نحو طراحی شود اما پس از طراحی به حال خود رها شود ممکن است تمام هزینه هایی که متحمل شده اید را بر باد دهد.درست مانند یک کشتی گران قیمت که پس از ساخت ، بدون ناخدا در دریا رها شود.

هزینه تمام شده را مورد توجه قرار دهید

همیشه قیمت بالا ضامن کیفیت بیشتر نیست.چه بسا شرکت های معروفی که با گرفتن هزینه های کلان از مشتری ،ماه ها و بلکه سالهاست که تحویل پروژه را به امروز و فردا میاندازند.از طرفی نباید گول قیمت های پایین برخی از شرکت های طراحی سایت را بخورید .یک شرکت طراحی سایت معروف و خوب ،پس اینکه تمامی انتظارات مشتری را بررسی و امکانات مورد نیاز وی را سنجید ، هزینه را متناسب با کاری که قرار است انجام دهد به مشتری اعلام مینماید.