بهترین استاد فتوشاپ

یادگیری فتوشاپ مقوله پیچیده و سختی نیست اما مسیر پر پیچ و خمی دارد.چیزی که واضح است ، این است که به سادگی نمی توان آن را یادگرفت و شاید باید سراغ اساتید فتوشاپ را گرفت و به طبیعتا به سراغ بهترین استاد فتوشاپ بروید.

نگارنده که خود سال ها سابقه کار کردن با نرم افزار های گرافیکی من جمله فتوشاپ و کرل و ایندیزاین را دارد، معتقد است یادگیری فتوشاپ با فیلم آموزشی و کتاب و جزوه، اصلا روش مناسبی برای موفقیت در این نرم افزار نیست و بهتر است از یک استاد خوب و کارکشته استفاده شود.
هر چند که پیدا کردن بهترین استاد فتوشاپ هم کاری سخت و دشوار است اما هنوز هم وجود دارند اساتیدی که بدون چشم داشت، دانش خود را در اختیار شاگردان خود بگذارند و از موفقیت شاگردان خود لذت ببرند.

چرا یادگیری فتوشاپ سخت است ؟

پاسخ به این سئوال، ساده است چون فتوشاپ نرم افزاری است که کارهای عجیب و غریب انجام می دهد.مثلا شما اگر در سلکت چیزی را انتخاب کنید، با فشردن کلید های میانبر ctrl + D می توانید به سادگی دی سلکت کنید اما همین فرآیند را بخواهید با ابزارها انجام دهید، کار دشواری است.خب این را در کمتر کتاب و فیلمی می توانند به شما بفهمانند.
یا مثلا ایجاد لایه های جدید از فضای سلکت شده که با یک ctrl +j انجام می شود اما آیا همه ی استفاده های این میانبر را می دانید؟
مشکل اینجاست که ما فکر می کنیم با دیدن فیلم و خواندن کتاب ، مشکلمان حل می شود اما حقیقت آن است که تنها مفاهیم را یاد می گیریم بدون هیچ برداشت علمی و عملی از ان.

بهترین استاد فتوشاپ
چرا معتقدیم یادگیری فتوشاپ به استاد نیاز دارد؟

تجربه!
پاسخ به سئوال بالا ، دقیقا در همین کلمه ی استراتژیک است.
شما برای اینکه وارد بازار کار شوید یا حرفه ای شوید ، نیاز به کسب تجربه در فتوشاپ دارید.این تجربه را کدام فیلم و کتاب در اختیار شما می گذارد؟قطعا پاسخ به این سئوال خیر است.
پس به دنبال استاد با تجربه ای باشید که تجربه اش را بدون منت در اختیار شما قرار دهد.کلاس آموزش فتوشاپ به شما در این امر کمک می نماید

کدام استاد با تجربه ؟ کدام موسسه؟

در مورد اینکه بهترین آموزشگاه فتوشاپ کدام است و چگونه است که خودتان باید سرچ کنید اما در مورد استاد باید بگوییم این است که آنچیزی که ما می بینیم در آموزشگاه های کامپیوتر تهران ، داشتن نام بزرگ هیچ ارزشی ندارد تا وقتی نمونه کار های شاگردان حرفی برای گفتن نداشته باشند.
به قولی ، شاگرد را ببین و استاد را بشناس.شاگردی که از ب بسم الله با استادی شروع کرده است و الان آتلیه دارد یا نمونه کار های منحصر به فرد دارد، استاد ارزشمند است و باید سعی کرد نزد آن استاد فتوشاپ را فرا گرفت.
ما در آموزشگاه کامپیوتر پرتو، اساتید مختلفی را دارید و با با اساتید بسیار زیادی کار می کنیم اما بدون شک شاید بتوان گفت که استاد موسوی یک سر و گردن از بقیه اساتید بالاتر است.
ایشان برای چند سال متوالی لقب بهترین استاد کامپیوتر را از آن خود کردند و بدون شک می توان گفت در تربیت دانشجویان در درون گرافیکی حرفی برای گفتن دارند.
نگارنده به عنوان یکی از شاگردان ایشان که امروز توفیق همکاری با ایشان را دارم ، می توانم بگویم هر چیزی که در فتوشاپ و کرل دارم ، از صبوری و حوصله و تخصص ایشان در امر آموزش دارم.
فردی حرفه ای ، با حوصله و متخصص در کار خود که اصطلاحا از سنگ هم متخصص فتوشاپ بیرون می آورند.اگر علاقه به یادگیری فتوشاپ دارید، حتما توصیه می کنیم از کلاس های ایشان استفاده کنید.

بهترین استاد فتوشاپ

خصوصیات بهترین استاد فتوشاپ

اینکه یک استاد خوب فتوشاپ باید چه خصوصیاتی داشته باشد ، از نظر نگارنده یک استاد خوب و حرفه ای فتوشاپ باید این خصوصیات را داشته باشد

1-صبور و با حوصله باشد

امر آموزش ، امر پیچیده ای است و دانشجویان هم در بدو امر ، به نرم افزار مسلط نیستند پس حضور یک استاد با حوصله و صبور می تواند بسیار راهگشا باشد و از استرس شما بکاهد

2-خط و مشی داشته باشد

اینکه هر استادی ، ساز خود را می زند، یکی از ایرادات نظام آموزش خصوصی ما در ایران است.هر استادی معتقد است روش من بهترین است اما از نظر ما استاد خوب، استادی است که به سرفصل ها وفادار است و می داند که کلاس را باید با چه سرعتی به پیش ببرد که نه زمان کم بیاورد و نه سرفصل هایش بماند.پس استاد باید خط و مشی داشته باشد.

3-کلاس داری
نمی دانید که چقدر این موضوع برای ما در موسسه مهم است.
کلاس داری یک استاد شاید مهم ترین رکن آموزش نرم افزار در ایران است که خیلی از اساتید اتفاقا از آن رنج می برند.
استاد نمی تواند کلاس را اداره کند و درس بدهد و دانشجویان هم متاسفانه از ریل منطق گاهی خارج می شوند و کلاس به حاشیه می رود.برای همین موضوع از نظر ما ، کلاس داری از ارکان اساسی خصوصیت بهترین استاد فتوشاپ است.

4-تسلط بر نرم افزار

پیش آمده است که از استادی سئوالی داشته باشید و نداند؟
خب برای ما پیش آمده است که استادی بگوید که نمی دانم! صد البته که ندانستن عیب نیست اما در دنیای اساتید ، نشانه ای است بر عدم تسلط.مثلا امکان ندارد شما در فتوشاپ از مهندس موسوی سئوالی بپرسید و از ایشان بشنوید که نمی دانم.
ایشان فتوشاپ را چنان می شناسند که بدون دیدن ارور و تنها با شنیدن آن ، دلیل آن را می گویند.
حیرت انگیز است ، بله.
اما این از تسلط ایشان می آید.

عالی ترین استاد فتوشاپ

5-نمونه کارها

از اهمیت داشتن نمونه کار خوب از شاگردان اساتید زیاد صحبت کرده ایم، توصیه می کنیم نمونه کار های فتوشاپ دانشجویان استاد موسوی را ببینید و لذت ببرید.

در پایان از نظر ما ، استاد موسوی که به صورت انحصاری با آکادمی پرتو همکاری می کنند، بهترین استاد فتوشاپی هستند که در حال حاضر وجود دارند اما قطعا انتخاب با خود دانشجویان عزیز است و صد البته همواره می توانید از مشاوره ایشان در حوزه گرافیک استفاده کنید.
می توانید سئوالات خود را در همین صفحه بپرسید یا به صورت تلفنی و حضوری از ایشان بپرسید.

امیدواریم با شرکت در کلاس آموزش حرفه ای فتوشاپ یا به هر روشی که خودتان صلاح می دانید ، بتوانید در فتوشاپ، این نرم افزار دوست داشتنی ، متخصص شوید.

ما در کنار شما هستیم.
شاد و موفق باشید.