بهترین آموزشگاه وردپرس

به دنبال بهترین آموزشگاه وردپرس می گردید؟ می خواهید در وردپرس حرفه ای شوید؟ به دنبال بهترین استاد وردپرس می گردید؟ با ما همراه باشید تا به شما بگوییم که چگونه در وردپرس حرفه ای شوید و چگونه به جمع بهترین ها ملحق شوید.

وردپرس اصلا ساختار پیچیده ای ندارد اما چرا تسلط بر آن کار ساده ای نیست؟ چون کلی نکته ریز و درشت دارد که رعایت یا عدم رعایت آنها، تاثیرات جبران ناپذیری را برای ما به همراه دارد.پس بهتر است از فکر فیلم و کتاب یا خودخوانی برای یادگیری وردپرس بیرون بیاییم.

بهترین آموزشگاه وردپرس

بهترین آموزشگاه وردپرس

برای یادگیری وردپرس به شما توصیه می کنیم به سراغ آموزشگاه های کامپیوتر بروید و در کلاس تخصصی آموزش وردپرس شرکت نمایید.وردپرس با تمامی نکات آن را می توانید به سادگی و در عرض یک ماه در بهترین آموزشگاه وردپرس در تهران یعنی آکادمی پرتو فرابگیرید.
ما در آکادمی پرتو، به صورت تخصصی بر روی مفاهیم وب تمرکز کرده ایم و با آموزش حدود 200 نفر در سال و ایجاد بستر ورود آنها به بازار وب ایران، یکی از معروف ترین موسسات آموزش وردپرس در تهران هستیم.

چگونه وردپرس را یاد بگیریم

استاد موسوی ، بهترین استاد کامپیوتر در حال حاضر ، با توجه به تخصص و تجربه ی گسترده ای که در وب دارند و آن را بدون منت در اختیار شاگردان خود قرار می دهند، به سادگی مسیر شما را برای یادگیری وردپرس فراهم می کنند.

ایشان که معروف ترین برند آموزش وب در تهران هستند، با تربیت شاگردان زیادی در دنیای برنامه نویسی و طراحی سایت و وردپرس ، توانسته اند بهترین و با کیفیت ترین کلاس های آموزش وردپرس را در تهران برگزار کنند.

حرفه ای ترین آموزشگاه وردپرس

برای یادگیری وردپرس چه چیزهایی لازم داریم؟

تمام چیزی که برای یادگیری وردپرس تحت نظر اساتید به نام آکادمی پرتو نیاز دارید ، یک هاست و دامنه است و خودتان و پشت کارتان.
وردپرس پشت کار می خواهد و تسلط بر آن مستلزم صرف وقت و زمان است.باید در خلوت خود برای آن وقت بگذارید تا بتوانید در آن حرفه ای شوید.
ما در آکادمی پرتو ، مسیری را برای شما ایجاد کرده ایم تا با شرکت در کلاس های آموزش وردپرس ، به یک وردپرس کار حرفه ای تبدیل شوید

قبلا در مقاله چگونه در وردپرس حرفه ای شویم ، مهندس موسوی ، خیلی سریع و حرفه ای این مسیر را برای شما شرح داده اند و می توانید از همان مسیر برای کسب تخصص استفاده کنید.

چقدر زمان لازم است تا حرفه ای شویم؟

برای یادگیری حدود یک ماه و نیم…با شرکت در کلاس آموزش وردپرس آکادمی پرتو ، می توانید یک ماه و نیمه تحت نظارت مهندس موسوی ، به یک وردپرس کار حرفه ای تبدیل شوید اما چقدر زمان لازم است برای کسب تجربه؟

قطعا به وسعت یک عمر باید زمان بگذارید تا در وردپرس حرفه ای شوید.

آیا وردپرس پیشنیاز دارد؟

همواره گفته ایم که HTML/CSS پیش نیاز تمام مهارت های وب است اما ایا شما مجبورید قبل از شرکت در کلاس آموزش وردپرس ، در کلاس آموزش html/css شرکت نمایید ؟ قطعا خیر.
بهتر است که این زبان را مسلط باشید اما مجبور نیستید و هر آنچیزی که از این زبان لازم دارید ، استاد سر کلاس خواهند گفت.
پس بدون استرس می توانید در دوره جامع آموزش وردپرس شرکت نمایید.

بهترین آموزشگاه وردپرس در تهران

چرا آکادمی پرتو ؟

آکادمی پرتو ، به صورت تخصصی در زمینه وب فعالیت می کند.یعنی در کنار سایر دوره های آموزشی ، تیمی متخصص دارد که افراد علاقمند در حوزه وب را راهنمایی و تربیت می نماید.جهت گیری های ما در دوره وردپرس کاملا مبتنی بر نیاز بازار کار است چون بازار کار را می شناسیم.
مدیران و سیاستگذاران آکادمی پرتو، همگی جز فعالین بازار وب در ایران هستند و به درستی پیچ و خم های این بازار را می شناسند.

معرفی به بازار کار ممکن است؟

صد در صد و چرا که نه؟
بازار کار ایران تشنه افراد متخصص است و بسیار نیاز دارد که افرادی را به خدمت گیرد که متخصص باشند
متاسفانه افرادی که دایه دار تسلط در وردپرس هستند زیاد هستند و کارفرمایان هم از وعده وعید های آنان خسته لذت اکثر کارفرمایان ترجیح می دهند در آکادمی پرتو برای معرفی افراد به بازار کار استفاده کنند.
ما تمام دانشجویان خود را ، در صورت وجود زمینه های شغلی مختلف ، به شرکت ها معرفی می کنیم و با اعتبار نامه ای که از آکادمی پرتو دریافت می کنید ، به سادگی می توانید در این شرکت ها استخدام شوید.

همواره گفته ایم که ما در آکادمی پرتو، برای ورود شما به بازار کار ، در کنار شما خواهیم بود.

با ما و اساتید درجه یک آموزش وردپرس در آکادمی پرتو ،همراه باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

موضوع بررسی
تاریخ انتشار
محصولی که بررسی شده
بهترین آموزشگاه وردپرس
امتیاز
51star1star1star1star1star