بهترین آموزشگاه افترافکت

افترافکت از شرکت adobe نرم افزار عجیبی است ، به ظاهر ساده است و در باطن از نظر جزییات ، ترسناک به نظر می رسد.ما در بهترین آموزشگاه افترافکت همواره با این موضوع طرفیم که آیا شما جزییات را باید بیاموزید یا کلیات را؟پاسخ به این سئوال همواره پیچیده و مهم است و اصلا شاید راز موفقیت در نرم افزار پیچیده ای شبیه after effect دررعایت همین نکته است.
چرا افترافکت پراهمیت است؟
افترافکت نرم افزار پرطرفداری است و صد البته پول ساز.نرم افزاری است که اگر آن را مسلط باشید و کمی اهل شبکه های اجتماعی هم باشید می توانید با ساخت کلیپ های کوتاه چند دقیقه ای ، به سرعت معروف شوید.پس افتر افکت نرم افزاری است که به سادگی می توانید از طریق ان کسب درآمد کنید.می توانید در پروژه های کوتاه ساخت همراه تیم ها شوید و اصطلاحا زیر کولر گازی ، با یک کامپیوتر درجه یک و یک موزیک لایت ، حساب بانکی خود را افزایش دهید. 🙂
همین مثال تا حدودی درست ، شاید راز این است که چرا اینقدر این نرم افزار پر اهمیت است.

بهترین آموزشگاه افترافکت

افترافکت را چگونه یاد بگیریم

همواره گفته ایم که آموزش از روی فیلم و کتاب، آموزش درجه یکی نیست اما در مورد افتر افکت نظرمان این چنین نیست.هر چقدر که می خواهید فیلم ببینید و کتاب آموزشی مطالعه کنید.شما در نهایت موفق خواهید شد کلیات را بیاموزید و شاید جسته و گریخته کلیات را هم فرا بگیرید اما آیا می توانید یک پروژه را از صفر تا صد انجام دهید؟
قطعا خیر.
چرا؟
چون آن چیزی که در افترافکت نقش بازی می کند، تلفیقی از کلیات + جزییات پر استفاده است.جزییات پر استفاده یعنی بخشی از جزییات که به شدت مهم و پر استفاده است و در هیچ کتاب و فیلمی هم پیدا نمی شود.

جزییات پر استفاده را چگونه یاد بگیریم

راهی نیست!
راهی نیست جز استفاده از یک فرد با تجربه و حرفه ای.به عبارت دیگر شما باید تجربیات یک استاد را در نرم افزاری شبیه افترافکت به خود منتقل کنید و سعی کنید بقیه مسیر را خودتان بروید.این رمز موفقیت در افترافکت است!
یادگیری کلیات،توجه به جزییات، استفاده از پکیجی از تجربیات یک استاد درجه یک!

این مسیری را که به شما معرفی کردیم ، به قدمت یک عمر تجربه تدریس و ارتباط با اساتید درجه یک و شاگردان افترافکت است

افترافکت را کجا یادبگیریم

موسسات زیادی هستند که افترافکت را برگزار می کنند اما به اعتقاد ما باید دنبال موسسه ای باشد که شاگردان آن استاد، نمونه کار درجه یکی داشته باشد.
حداقل چند موزیک ویدیو ، تیتراژ و .. را ساخته باشند تا بتوانید توان استاد را بسنجید.استاد در افترافکت، بسیار مهم است، بسیار مهم و استراتژیک چرا که می تواند راهگشای شما به سمت موفقیت باشد.
در تهران ، آموزشگاه کامپیوتر پرتو، می تواند بهترین آموزشگاه افترافکت باشد که این مهارت را در آن می آموزید چرا که اساتید آن همگی در بازار کار هستند و تجربیات خود را به شاگردان خود منتقل می کنند.
سرفصل های آموزشی باید درست و منطقی و بهینه باشند و وقت دانشجو در کلاس تلف نگردد و همچنین نمونه کار های خواسته شده باید دقیق و دارای سناریو باشد.
بدون شک موسسه ای که این شرایط را داشته باشد می تواند به شما در یادگیری افترافکت یاری رساند.

بهترین آموزشگاه آموزش حرفه ای افترافکت
بهترین آموزشگاه افترافکت

ما در آموزشگاه کامپیوتر پرتو، با برگزاری کلاس آموزش افترافکت و کلاس آموزش انیمیشن سازی و ;کلاس آموزش ساخت موزیک ویدیو ، مفتخریم سالانه شاگردان زیادی را وارد بازار کار ایران کنیم.اساتید ما همگی افراد حرفه ای و متخصص در زمینه نرم افزار های سینمایی هستند و شما می توانید با شرکت در کلاس های افترافکت با هزینه مناسب ، سرفصل ها و اساتید منحصر به فرد ، در مدت زمان کوتاهی ، وارد بازار کار این نرم افزار در ایران شوید و همواره اساتید را در کنار خود به عنوان مشاور داشته باشید
سالیانه ما افراد زیادی را به بازار کار ایران معرفی می کنیم چرا که با شرکت های خصوصی و دولتی بسیاری در ارتباطیم و همچنین لازم به ذکر است بسیاری از شاگردان ما با همراهی اساتید ، در پروژه های اساتید به کار گرفته می شوند.

نمونه کار های دانشجویان ما ، واقعا نمونه های منحصر به فردی هستند که می توانید آن ها را در بخش نمونه کار ها ببینید و لذت ببرید.
ما در کنار شما هستیم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا به این دوره آموزشی امتیاز دهید.
product image
امتیاز دوره از نظر آموزشگاه پرتو :
1star1star1star1star1star
امتیاز دوره از نظر هنرجویان آموزشگاه :
5 based on 1 votes
برگزارکننده دوره :
آموزشگاه تخصصی نرم افزار های سینمایی پرتو
عنوان دوره :
بهترین آموزشگاه افترافکت
ثبت نام در دوره :
IRR 850000
ظرفیت دوره :
Available in Stock