آموزشگاه کامپیوتر پرتو سعی دارد با بررسی بازار کار برنامه نویس وب در ایران و جهان ، هنرجویانی که قصد شروع مسیر برنامه نویسی را دارند و یا آنهایی که در حال پیمودن این مسیر هستند، راهنمایی نماید.

برای ورود به بازار کار نیاز به تخصص است که نیمی از این تخصص را باید آموزش دید و نیمی دیگر با تجربه کسب می گردد.

Hire Web Developer

در ادامه بررسی بازار کار برنامه نویس وب در ایران و جهان لازم است بدانید که برای ورود به کار در زمینه طراحی سایت و پشتیبانی سایت چه در زمینه وردپرس و چه در زمینه برنامه نویسی و طراحی قالب سایت نیاز به یادگیری HTML/CSS بصورت تخصصی و حرفه ای می باشد.

برای یادگیری HTML/CSS  روش های مختلفی وجود دارد که بهترین راهی که به ذهن ما می رسد و افراد زیادی آن را تست کرده اند و از آن نتیجه گرفته اند ، شرکت در کلاس آموزش HTML – CSS پیشنهاد می گردد
لازمه قدم گذاشتن در هر مسیر جهت ورود به بازار کار، هدف گذاری است.
در این مقاله، آموزشگاه کامپیوتر پرتو بررسی هایی در زمینه جذب نیروی برنامه نویس وب انجام داده است.

امیدواریم مقاله بررسی بازار کار برنامه نویس وب در ایران و جهان بتواند به شما در جهت انتخاب شغل برنامه نویسی کمک لازم را نماید

Web Developer

اگر شما به دنبال کسب درآمد از طریق برنامه نویسی وب سایت هستید، باید HTML/CSS را بصورت کامل و تخصصی آموزش ببینید و توانایی طراحی قالب سایت یا همان Ui را دارا باشید. برای یادگیری حرفه ای طراحی قالب ، توصیه می گردد در کلاس آموزش طراحی رابط کاربری شرکت نمایید

html/css

 HTML/CSS به شما کدنویسی اولیه را آموزش می دهد و شما را برای مراحل بعدی که همان برنامه نویسی وب می باشد، آماده می سازد.برای برنامه نویسی وب اولین قدم یادگیری HTML/CSS می باشد و سپس می توانید دو راه را انتخاب نمایید: یکی یادگیری زبان های متن باز(open source) مانند زبان برنامه نویسی تحت وب PHP  و دیگری باید #c  را بصورت کامل آموزش ببینید و برای ادامه راه باید ASP.NET را بصورت کاملا تخصصی یاد بگیرید.  آیا در اینجا به هدف خود رسیده اید؟

با توجه به بازار ایران ،آنچه ما می بینیم و دور نما و آینده بهتری دارد ، شرکت در کلاس آموزش PHP  و تبدیل شدن به یک برنامه نویس حرفه ای PHP  می باشد.دقت کنید که زبان PHP  را نمی توانید با فیلم آموزشی یاد بگیرید.

تنها یک قدم به انتهای مسیر تخصصی و حرفه ای شدن در زمینه برنامه نویسی وب مانده است و آن یادگیری [ASP.NET[MVC  می باشد.
با توجه به افزایش تعداد سایت ها و کسب درآمد در این زمینه، نیاز به نیروی برنامه نویس وب نسبت به 2 سال اخیر بسیار چشم گیر  شده است. برنامه نویسی وب در 1 سال اخیر جزء پردرآمد ترین شغل شناخته شده است.
طبق بررسیهای انجام شده در آموزشگاه کامپیوتر پرتو میزان جذب نیرو در زمینه برنامه نویسی وب در هرروز بیش از 30 مورد می باشد.

ساعت کاری و درآمد برنامه نویسان وب در ایران

برنامه نویسان وب دارای ساعت کاری بسیار منعطف می باشند یعنی می توانند بصورت پاره وقت، نیمه وقت، تمام وقت و حتی دورکاری کار خود را انجام دهند. انتخاب هر کدام از این موارد با توافق مدیریت شرکت و یا اداره و برنامه نویس انجام می گیرد.
در برخی پروژه های برنامه نویسی بزرگ یک تیم از برنامه نویسان با هم همکاری می کنند. حقوق برنامه نویس وب مبتدی در ایران ماهیانه حدود 1.400.000 تومان می باشد و پس از کسب تجربه و سابقه کار درآمد شما  وابسته به محل کار شما در ادارات دولتی و یا شرکت خصوصی متفاوت می باشد.
درآمد ماهیانه برنامه نویس وب با سابقه کار که در ادارات دولتی و یا شرکت های خصوصی استخدام شده است حدود 1.800.000 الی 2.500.000 می باشد.
مورد دیگری که در درآمد شما نقش مهمی دارد این است که شما به چه صورت با کارفرمای خود قرارداد بسته اید، اگر به صورت پروژه ای قرارداد دارید، درآمد شما با توجه به هزینه کل پروژه، 45 الی 50 درصد می باشد.

درآمد برنامه نویس وب در آمریکا

برنامه نویس وب مبتدی : 79.000 دلار در سال
برنامه نویس متخصص و حرفه ای: 120.000 دلار در سال

جالب است بدانید برنامه نویسی وب جزء 5 شغل پردرآمد جهان به شمار می آید.

Hire Web Developer

مهارت های برنامه نویس وب

1-  دارای قوه تجزیه و تحلیل پروژه

2- تمرکز کافی و بالا برای کدنویسی

3- توانایی حل مسائل پیچیده پروژه

4- درای روحیه کار تیمی

یکی از موارد بسیار مهم برای برنامه نویسان وب ، مرور هر روزه آموزش های برنامه نویسی و پیش رفتن با متد روز دنیا در زمینه برنامه نویسی وب می باشد.

همچنین می توانند از فیلم های آموزشی و منابع اصلی که به زبان انگلیسی می باشند نیز استفاده نمایند.

کسب موفقیت و پیشرفت در هر زمینه ای نیازمند مطالعه هر روزه و کسب تجربه می باشد.

Web Developer مسیر یادگیری برنامه نویسی در وب

asp.net

آموزشگاه کامپیوتر پرتو برای تمامی هنرجویان برنامه نویس خود آرزوی پیشرفت روزافزون را دارد.

هچنین در صورتی که تمایل دارید ، وارد وردپرس شوید ، ما به شما شرکت در کلاس آموزش وردپرس را توصیه می کنیم

موضوع بررسی
recipe image
تاریخ انتشار
محصولی که بررسی شده
بررسی بازار کار برنامه نویس وب در ایران و جهان
امتیاز
51star1star1star1star1star
Recipe Name
بررسی بازار کار برنامه نویس وب در ایران و جهان