مقاله امروز بهترین آموزشگاه کامپیوتر ، درباره این است که چگونه اکانت yahoo خود را حذف کنیم .حتما می دانید که یاهو یکی از سرویس های قدیمی ارائه دهنده ایمیل است که سابقه بسیار طولانی دارد اما gmail به سادگی توانست گوی سبقت را از این غول فناوری برباید.

در ادامه با این مقاله همراه ما باشید

همه ما قطعا اولین سرویس دهنده ایمیلی که در آن ثبت نام کرده ایم، یاهو بوده است و خاطرات خوبی نیز از آن به یادگار داریم و همواره یاهو برای ما تداعی گر یک حس نوستالژی بوده است. اما امروزه که سرویس دهنده های کامل تری با امنیت بالاتر همچون gmail در دسترس هستند، آیا هنوز هم باید از یاهو استفاده کنیم؟ شاید وقت آن رسیده است که به این سرویس دهنده ها کوچ کنیم.

همانطور که میدانید یاهو در چند سال اخیر، کش و قوس های فراوانی به خود دیده است و چندین بار توسط اشخاص مختلف خرید و فروش شده است و همین مسئله باعث نگرانی بابت امنیت این سرویس دهنده ایمیل شده است که اگر پیگیر خبرها بوده باشید حتما خواندید که یاهو چندین بار مورد حملات هکرها قرار گرفت و یاهو از کابران خواست تا رمز عبور خود را عوض کنند. اما در مقابل سرویس دهنده جیمیل گوگل به مراتب از ثبات و امنیت بالاتری برخوردار بوده است و این مزیت عالی هم که این سرویس دهنده برای شرکت عظیم و قدرتمند گوگل است، خود گواه کیفیت بالای استفاده از جیمیل میباشد.

با همه این تفاسیر اگر فکر میکنید که میخواهید سرویس دهنده ایمیل یاهو خود را عوض کنید، و اکانت ایمیل یاهو خود را پاک کنید، با ما همراه باشید تا در ادامه این مقاله کوتاه، خدمت شما، روش انجام این کار را توضیح دهیم.

در ابتدا باید به این آدرس مراجعه کنید Yahoo’s specialized account cancellation page و آدرس ایمیل و خود را وارد کنید، در مرحله بعد از شما پسوردتان را میخواهد که پس از وارد کردن آن توافق نامه ای برایتان به نمایش در می آید که آن را میخوانید و متن کپچایی که در پایین صفحه است را وارد میکنید و بر روی Terminate this account کلیک میکنید. با این کار اکانت ایمیل یاهو شما پاک خواهد شد. البته اطلاعات شما 90 روز طول خواهد کشید تا به طور کامل از روی سرورهای شرکت یاهو پاک شود.

آپدیت جدید شهریور 1400

برای پاک کردن اکانت یاهو باید مراحل زیر را طی کنید

ابتدا وارد آدرس https://edit.yahoo.com/config/delete_user شوید.

نام کاربری ایمیل و پسورد خود را وارد کنید و سپس لاگین کنید.

پس از لاگین ، قوانین را مطالعه کنید و بپذیرید

سپس بر روی گزینه Continue delete my account کلیک کنید

اکانت شما به سادگی از سرور های یاهو حذف شد.