اهمیت یادگیری زبان جاوااسکریپت

در این مقاله قصد داریم شما را با زبان جاوا اسکریپت بیشتر آشنا سازیم و اهمیت یادگیری زبان جاوا اسکریپت را برای شما همراهان همیشگی آموزشگاه کامپیوتر پرتو شرح دهیم .

زبان جاوا با جاوا اسکریپت بسیار متفاوت است.
جاوا اسکریپت به همراه HTML & CSS و بوت استرپ موجب طراحی یک قالب کاملا حرفه ای و تخصصی می گردد.
اکثر مروگرها از جاوا اسکریپت پشتیبانی می کنند و دستورات آن را اجرا می نمایند.
اگر می خواهید یک طراح قالب frontendحرفه ای شوید در کلاس آموزش جاوا اسکریپت  و جی کوئری  ثبت نام کنید و با استاد دوره ، پیش بروید.

یادگیری جاوااسکریپت کار سختی نیست و با کمی تمرین می توانید آن را فراگیرید. کافیست تحلیل خوبی از انجام پروژه داشته باشید تا بتوانید به راحتی با کدهای جاوا اسکریپت کار کنید.
جاوااسکریپت یک زبان منعطف و پویا می باشد البته کمی کند .
سرعت لود قالب به فریمورک مورد استفاده جاوااسکریپت بستگی دارد. یکی از فریمورک هایی که سرعت جاوااسکریپت را افزایش داده است ، Node.js می باشد.
برای راحتی کار با جاوااسکریپت نیاز به کسب تجربه دارید که این تجربه از تمرین زیاد شما و انجام پروژه های متفاوت آزمایشی کسب می گردد.
برای یادگیری جاوااسکریپت بهرت است از یک استاد با تجربه در این زمینه استفاده نمایید تا تجربیات خود را در اختیار شما قرار دهد.
اگر می خواهید به عنوان طراح قالب حرفه ای وارد بازار کار شوید یادگیری جاوااسکریپت یکی از ملزومات طراح قالب وب سایت می باشد.
این تخصص در حال حاضر بازار کار خوبی را به خود اختصاص داده است و حتی شما می توانید با این تخصص در کشورهای خارجی نیز به کار مشغول شوید.

جاوااسکریپت جزو هشتمین زبان پرطرفدار در دنیا می باشد.ماندن شما در جایگاه شغلیتان نیازمند کسب تخصص بیشتر در جاوااسکریپت و تسلط به فریمورک های پرکاربرد جاوااسکریپت می باشد.
پس لطفا درجا نزنید.

کاربرد css در طراحی سایت - طراحی سایت

کاربرد css در طراحی سایت – طراحی سایت

کاربرد css در طراحی سایت - طراحی سایت

کاربرد css در طراحی سایت – طراحی سایت

طراحی سایت JS/JQ