اشتباهات رایج طراحی سایت در سال 1401

روزانه سایت های زیادی توسط شرکت طراحی سایت در ایران طراحی می گردد اما بسیاری از آنها از اشتباهات فاحشی رنج می برند که ما در آموزشگاه کامپیوتر پرتو ، با مقاله اشتباهات رایج طراحی سایت در سال 1401 سعی می کنیم این اشتباهات را به میزان بسیار زیادی کم کمی کنیم پس با مطالعه این مقاله می توانید از بروز این اشتباهات در سایت خود جلوگیری کنید.

امروزه با توجه به پیشرفت روزافزون طراحی سایت و بازاریابی و کسب درآمد از طریق سایت، مدیران شرکت های کوچک و بزرگ به فکر راه اندازی سایت هستند تا برند و محصولات و خدمات خود را بیشتر به مخاطبان خود ارائه دهند و از این طریق درآمد خود را افزایش دهند.
در این میان برای انتخاب شرکت مورد اعماد جهت طراحی سایت بسیار مشکل است.
یکی از راه های تشخیص شرکت طراحی سایت مورد اطمینان، سابقه فعالیت شرکت در زمینه طراحی سایت و همچنین نمونه سایت های طراحی شده توسط شرکت مورد نظر، می باشد.. زمانی که تصمیم گرفتید که برای ارائه محصولات و خدمات خود، سایت طراحی نمایید و شرکت طراحی سایت مورد اعتماد خود را نیز انتخاب نموده اید، لیستی از هر آنچه می خواهید در سایتتان قرار گیرد ، تهیه نمایید.
ما در این مقاله سعی داریم شما را با اشتباهات طراحی سایت آشنا کنیم .

  • -مشخص نکردن هدف قبل از طراحی سایت

هدف خود را از طراحی سایت خود مشخص نمایید. زیرا این هدف موجب برنامه ریزی دقیق می گردد.

در ابتدای کار سوالات زیر را حتما پاسخ دهید:
*هدف من از طراحی سایت ؟
*مشتریان و مخاطبان من چه کسانی هستند؟
*مخاطبان من چه مطالبی را از سایت من دریافت کنند؟

اگر هدف گذاری نکرده اید پیشنهاد می کنیم قبل از شروع به کار طراحی سایتتان، از یک فرد متخصص ، مشاوره بگیرید و یا طرح کاری خود را مشخص نمایید.

  • -انتخاب نکردن نام تجاری و لوگوی مورد نظر

اگر شرکت شما دارای لوگوی خاصی نیست به دنبال طراحی لوگو برای شرکتتان باشید. برای طراحی لوگو از یک گرافیست حرفه ای استفاده نمایید زیرا این لوگو در ذهن مخاطبان می ماند.
نام برند تجاری شما نیز باید نامی خاص، جذاب باشد و به راحتی تلفظ گردد.

  • -انتخاب کردن بستر نامناسب برای سایت

از شخص متخصص در زمینه هاست و سرور حتما مشاوره بگیرید. زیرا اشخاص متخصص در این زمینه به راحتی می توانند تشخیص دهند که کدام بستر از هاست و سرور برای راه اندازی سایت شما مناسب است.

  • -عدم برنامه ریزی برای بهینه سازی سایت seo

اگر به دنبال کسب درآمد و جذب مخاطبان ومشتریان بیشتر از طریق سایت هستید حتما سایت خود را سئو نمایید تا در نتیجه جستجو از طریق گوگل سایت شما به کاربران پیشنهاد داده شود.

  • -عدم برنامه ریزی جهت بازاریابی و مارکتینگ

باید برای برندینگ و بازاریابی از طریق سایت، برنامه ریزی دقیق برای نحوه مارکتینگ داشته باشید و بدانید از کدام یک از روش های مارکتینگ می خواهید استفاده نمایید.

  • -سردرگمی مخاطب

اگر مطالب سایت شما به گونه ای درهم باشد و مخاطب نتواند به هدف خود برسد و مطلب مورد نظرش را از سایت شما دریافت نکند، خیلی زود از سایت شما خارج می شود و دیگر به سایت شما رجوع نخواهد کرد. برای آشنایی بیشتر با این مطلب میتوانید به لینک زیر مراجعه نمایید.

ما در آموزشگاه طراحی سایت پرتو ، سعی می کنیم با آموزش صحیح طراحی سایت  در کلاس آموزش طراحی سایت به صورت حرفه ای ، این مهارت مهم را به شما آموزش دهیم تا از بروز این اشتباهات جلوگیری کنید.