یادگیری زبان انگلیسی با هوش مصنوعی گوگل

امروز در آموزشگاه کامپیوتر پرتو ، می خواهیم پیرامون یادگیری زبان انگلیسی با هوش مصنوعی گوگل صحبت کنیم ، موضوعی که قطعا می تواند برای شما جذاب باشد و به یادگیری زبان انگلیسی به شما کمک کند

هوش مصنوعی یکی از علوم فوق العاده قرن حاضر است که با سرعت در حال پیشرفت است و شرکت گوگل یکی از شرکت های پیشرو در زمینه هوش مصنوعی به شمار می رود.

گوگل در زمینه هوش مصنوعی تحقیقات فراوانی در حال انجام دارد که برخی از آنها را منتشر کرده و در دسترس عموم کاربران اینترنتی قرار داده است.

یکی از دست موارد که بسیار جذاب و جالب است ، طراحی سریع (Quick Draw) نام دارد.

هوش مصنوعی گوگل

هوش مصنوعی گوگل

در این آزمایش جالب ، هوش مصنوعی گوگل به شما عبارتی که می تواند شامل هر چیزی باشد مانند حیوانات ، اشیاء و … را اعلام می کند و شما باید سعی کنید ظرف مدت 20 ثانیه شکل مورد نظر را طراحی کنید.

در مدت زمانی که شما در حال طراحی شکل مورد نظر هستید، هوش مصنوعی گوگل سعی دارد عبارت رسم شده شما را حدس بزند. شما باید تا زمانی که به عبارت مورد نظر هوش مصنوعی گوگل نرسیده اید، به طراحی خود ادامه دهید.

با کمی ذوق و سلیقه می توان از آزمایش جالب هوش مصنوعی گوگل هم برای آموزش و هم بازی استفاده نمود.

با استفاده از این روش شما می توانید یادگیری زبان انگلیسی با هوش مصنوعی گوگل را انجام دهید…به صورت کاملا دقیق و درست زبان انگلیسی را فرا بگیرید

مراحل یادگیری زبان انگلیسی با کمک هوش مصنوعی گوگل

  1. وارد سایت هوش مصنوعی گوگل تحت نام طراحی سریع شوید.
  2. روی دکمه Let’s Draw کلیک کنید.
  3. وارد صفحه ای به شکل زیر خواهید شد که درون آن عبارتی وجود دارد که باید آن را برای هوش مصنوعی گوگل رسم کنید.
عبارت مورد نظر هوش مصنوعی گوگل

عبارت مورد نظر هوش مصنوعی گوگل

4. اگر معنی عبارت مورد نظر را می دانید که چه بهتر، در غیر اینصورت می توانید از ابزار مترجم گوگل (Google Translate) برای ترجمه عبارت استفاده نمایید.
5. پس از اینکه معنی عبارت را متوجه شدید، بر روی دکمه Got It کلیک کنید و سعی کنید در کمتر از 20 ثانیه، عبارت مورد نظر هوش مصنوعی گوگل را طراحی نمایید.

طراحی عبارت مد نظر هوش مصنوعی گوگل

طراحی عبارت مد نظر هوش مصنوعی گوگل

6. در پایان، پس از رسم 6 عبارت مورد نظر ، کلیه آنها را به شما نشان می دهد که با کلیک بر روی هر کدام از آنها، می توانید شکلی که طراحی شما به آن نزدیک است را مشاهده کنید. همچنین طراحی کاربران دیگر برای آن عبارت را نیز می توانید مشاهده کنید.

طراحی های انجام شده عبارات هوش مصنوعی گوگل

طراحی های انجام شده عبارات هوش مصنوعی گوگل

امیدواریم از این آموزش لذت برده باشید.

2 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *