دریافت سریع مدرک ICDL

مدرک ICDL به معنای داشتن مهارت در رابطه با کار با کامپیوتر است.
مدرک ICDL یک مدرک معتبر و بین المللی است و در صورتیکه از سازمانی معتبر صادر شده باشد پس از ترجمه در یکی از دفاتر رسمی و با توجه به همراه داشتن مهر معتبر از آن سازمان ،قابل استفاده در دیگر کشورها خواهد بود.

در مقاله icdl  چیست ، به تفصیل در این باره سخن گفته ایم.
گواهینامه بین المللی کامپیوتر ،مدرکی است پایه ای که برای کار با کامپیوتر که توسط  ICDL در ایرلند صادر می گردد.قریب به ده سال است که این موسسه در زمینه ICDL فعالیت نموده و در این مدت توانسته مدرک ICDL که مدرکی جهانی است را به تایید اتحادیه اروپا برساند.این گواهینامه در 140 کشور جهان معتبر است.
در صورت داشتن مدرک معتبر ICDL ،علاوه در کنار یادگیری مهارت های هفتگانه کامپیوتری ،به شما در اشتغال کمک شایانی خواهد شد.علاوه بر این در زمان استخدام ،به مدیران و کارفرمایان این اطمینان را میدهد که فرد مورد استخدام توانایی کار با کامپیوتر را دارد.

دریافت سریع مدرک ICDL

دریافت سریع مدرک ICDL

با توجه به مزایای مدرک ICDL که در بالا به آن ها اشاره شد و نیاز افراد به اخذ آن ،به تازگی افرادی درصدد هستند تا بدون گذراندن دوره آموزشی و به دنبال آن آزمون ،نسبت به دریافت این مدرک اقدام نمایند.اما جنبه ضد اخلاقی این موضوع را نیز در نظر نگیریم ،باید پذیرفت که ضرر آن مستقیما به خود شخص داوطلب بر خواهد گشت. آموزشگاه کامپیوتر پرتو شما را نسبت به این امر آگاه خواهد کرد.
شاید شما بعنوان یک داوطلب که وقت کمی دارد و علاوه بر آن تمایلی به حضور در کلاس را نداشته باشد ،بتوانید موسسه ای را پیدا نمایید که مدرکی مبنی بر گذراندن دوره به شما ارائه دهد اما باید بدانید در صورتیکه بخواهید آن مدرک را به موسسه و یا شرکتی معتبر ارائه دهید و یا بخواهید در خارج از کشور از آن استفاده نمایید ،نه تنها ترجمه نخواهد شد و غیر قابل استفاده برایتان خواهد بود ،بلکه در صورت اینکه تشخیص داده شود بدون گذراندن دوره ،مدرک را اخذ نموده اید ،به عنوان شخصی جاعل مدرک معتبر شناخته خواهید شد و عواقب قانونی آن بر عهده شخص شما خواهد بود.علاوه بر این ،در صورتیکه استخدام شوید و کاری مرتبط با مهارت های هفتگانه از شما خواسته شود ،در انجام آن امور ناتوان خواهید بود.

دریافت سریع مدرک ICDL

بدین منظور موسسه آموزشی پرتو ،برای افرادی که تمایل به دریافت مدرک معتبر و قابل ترجمه ICDL هستند ،دوره های فشرده ای در نظر گرفته تا این افراد ضمن شرکت در کلاس و بهره مندی از آموزش ،بتوانند در امتحان شرکت نموده و مدرک ICDL را دریافت نمایند.این دوره ها هم بصورت خصوصی و هم بصورت گروهی و تک درس قابل ارائه است که داوطلب با توجه به نیاز خود میتواند آن ها را انتخاب نماید.
بنابراین این موسسه امکانی را فراهم آورده تا افرادی که وقت کافی برای گذراندن دوره های غیر فشرده را ندارند ،مانند کارمندان شرکت ها که امکان گرفتن مرخصی را ندارند و یا دانشجویانی که نیاز به تطبیق واحد دارند ،بتوانند ضمن گذراندن این دوره ها و شرکت در آزمون ،با خیالی آسوده و کاملا قانونی ،مدرک معتبر خود را در کوتاهترین زمان ممکن اخذ نمایند.
برای این منظور و برای اطلاع از کلاس آموزش icdl و شرایط ثبت نام و دریافت سریع مدرک icdl با آموزشگاه کامپیوتر پرتو تماس حاصل فرمایید.

2 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *