بهترین آموزشگاه برنامه نویسی

بهترین آموزشگاه برنامه نویسی

برنامه نویسی بدون شک، جز مشاغل پردرآمد سال های اخیر است.
مطابق آمار هایی که مراکز کاریابی بین المللی منتشر کرده اند، یکی از بالاترین سطوح درآمدی در کشور های توسعه یافته، مربوط به برنامه نویسان ارشد یا برنامه نویسانی است که در پروژه های کوچک و بزرگ دنیا فعالیت می کنند.
نیاز شرکت ها به برنامه نویس، یک نیاز غیر قابل چشم پوشی است.
به عقیده ی نگارنده،وجود برنامه نویس خوب و خوش فکر، در هر شرکت فنی و مهندسی، می تواند آن شرکت را یک سر و گردن از بقیه رقبا جلو بیندازد و همچنین در نزد مشتریان، یک بستر تعاملی خود ایجاد نماید.
در کشورمان ایران نیز، این سال ها علارغم وجود فشار های اقتصادی و کوچک سازی شرکت ها، یکی از معدود بخش های در آمد جامعه که نه تنها درآمدشان افت کرده است، بلکه افزایش نیز داشته است، برنامه نویسان هستند.
وجود شرکت های بزرگی مانند اسنپ ، تپ سی ، دیجیکالا و سایز کسب و کار های و استارت آپ ها و نیاز مبرمشان به برنامه نویسان کارکشته و رقابت بین این شرکت ها برای جذب برنامه نویس خوب، باعث رشد دستمزد این قشر از متخصصین کشور شده است.
اما سئوالی که پیش می آید این است که

چگونه برنامه نویس شویم؟

بهترین آموزشگاه برنامه نویسی

در مقاله ای مجزا ، به این موضوع پردخته ایم اما اگر بخواهیم در چند خط بگوییم که چگونه باید برنامه نویس شوید،جدا از اینکه باید به دنبال بهترین آموزشگاه برنامه نویسی باشید، قبل از آن باید بر بخش ui/ux وب مسلط باشید.
یعنی ابتدا باید بر html/css مسلط باشید و اصول کلی کار با قالب را بشناسید.
چنانچه از این دوره ها شناختی ندارید، توصیه می کنیم در کلاس آموزش طراحی سایت آموزشگاه کامپیوتر پرتو شرکت نمایید.

چه زبانی را انتخاب کنیم؟

سئوال عجیبی است که هیچ جواب درستی ندارد.
اینکه چه زبانی را انتخاب کنیم برای یادگیری.
شما انتخاب های مختلفی دارید که بر اساس تصمیم و هدف آینده تان باید انتخاب کنید.

زبان برنامه نویسی PHP:

چنانچه هدف شما کار در شرکت های خصوصی ، مهاجرت ، کار با سیستم های مدیرت محتوا می باشد، پیشنهاد ما به شما یادیگری این زبان برنامه نویسی است.همچنین سرعت و دقت این زبان در اجرای فرمان های سرور ، اهمیت خاصی به این زبان، به عنوان یک زبان پرطرفدار در سراسر دنیا داده است.
برای بازار کار ایران نیز، از نظر ما، تعداد بسیار زیادی از شرکت های خصوصی از این زبان استفاده می کنند.
برای یاد گیری این زبان در بهترین آموزشگاه برنامه نویسی ، می توانید در کلاس های برنامه نویسی بهترین استاد برنامه نویسی ، جناب آقای مهندس موسوی شرکت نمایید که به صورت انحصاری در آموزشگاه کامپیوتر پرتو تدریس می نمایند.

زبان برنامه نویسی ASP.NET:

این زبان که یکی از معروف ترین زبان های برنامه نویسی دنیاست ، به قدرت و امنیت تضمین شده معروف است
اما در ایران معمولا در شرکت ها و سازمان دولتی از آن استفاده می شود پس چنانچه تمایل به استخدام در شرکت های دولتی دارید ، پیشنهادمی کنیم زبان برنامه نویسی ASp.NET را فرا بگیرید.
شما با شرکت در کلاس های برنامه نویسی بهترین آموزشگاه برنامه نویسی ، می توانید به سادگی این زبان را فرا بگیرید.

زبان برنامه نویسی JAVA/SWIFT:

حتما شما هم مانند ما، از علاقمندان به زبان های برنامه نویسی سمت موبایل هستید.
دو سیستم عامل معروف موبایل یعنی اندرود و IOS جز بستر های خوب در آمدی برای برنامه نویسان است اما زمانی می توانید وارد آن شوید که بر یکی از دو زبان بالا مسلط باشید.
به عبارت دیگر همواره گفته ایم که زمانی وارد برنامه نویسی موبایل شوید که یک زبان برنامه نویسی را مسلط باشید.
این به درک بیشتر ساختار های برنامه نویسی کمک می کند و به پیشرفت شما کمک قابل توجهی می کند.
یادگیری این دو زبان چه برای ایران و چه برای خارج از ایران شدیدا به همگی توصیه می شود مخصوصا زبان SWIFT که مخصوص IOS است و تعداد بسیار کمی بر این زبان مسلط هستند.

بهترین آموزشگاه برنامه نویسی :

شاید یکی از مهمترین نکات این باشد که این زبان ها را چگونه یاد بگیریم.
آموزشگاه کامپیوتر پرتو ، به گواه کاربران و خروجی خود در حال حاضر ، در زمره بهترین آموزشگاه طراحی سایت ایران می باشد و در میان باقی همکاران که عموما شرکت های طراحی سایت هستند، به صورت تخصصی اقدام به آموزش طراحی سایت می نماید.
همچنین دقت نمایید که اساتید ما همگی از اساتید به نام و برنامه نویسان درجه یک کشور هستند که تعداد زیادی وب سایت و استارت آپ را مدیریت کرده اند و مدیر پروژه ی آنها بوده اند و سعی کردند آکادمی پرتو را به عنوان بهترین آموزشگاه برنامه نویسی در تهران مطرح نمایند.
لذا شما می توانید با شرکت در کلاس های آموزش برنامه نویسی بهترین آموزشگاه برنامه نویسی در تهران و با کمک اساتید و مشاوران آکادمی پرتو ، به سادگی وارد بازار کار وب در ایران شوید.
همچنین لازم به ذکر است که آکادمی پرتو به عنوان بهترین آموزشگاه برنامه نویسی ، همواره محل مراجعه تعداد بسیار زیادی از شرکت ها و استارت آپ ها برای استخدام برنامه نویسان است لذا می توانید از طریق پل ایجاد شده توسط آموزشگاه کامپیوتر پرتو، به سادگی وارد بازار کار شوید.

ما کیفیت آموزش خود را تضمین می کنیم، شما بیایید در کنار ما، تمام تلاش خود را کنید تا بتوانید به یکی از بهترین برنامه نویسان ایران تبدیل شوید.

ما در کنار شما هستیم.

آموزشگاه برنامه نویسی تهران

برنامه نویس شوید

به راحتی برنامه نویس شوید و وارد بازار کار شوید

برنامه نویس شوید

بهترین آموزشگاه برنامه نویسی

09030629627

آکادمی پرتو

دوره های تخصصی

آکادمی پرتو

مجری دوره های تخصصی برنامه نویسی

کوتاه درباره استاد

بهترین استاد طراحی سایت

مهندس مهدی موسوی فعالیت کاری خود در بازار IT  ایران را از سال 1388 آغاز نمودند.تا به امروز در موسسات زیادی تدریس نموده و پروژه های زیادی را به پایان رسانده اند اما سال هاست به صورت متمرکز تنها با آکادمی پرتو همکاری دارند.در مورد ایشان میتوان به جرات گفت که عاشق تدریس هستند و به واسطه همین عشق به کار توانسته اند دانشجویان ممتازی را روانه بازار کار نمایند.در سال های اخیر ، پروژه های زیادی را انجام داده اند  و مشاور کسب و کار های مختلفی بوده اند که همینک در بازار مجازی ایران نفس می کشند.تمرکز اصلی ایشان بر وب است و در این سال ها شاگردان زیادی را همراهی نموده اند تا بتوانند از صفر خودشان را رشد دهند و بتوانند در بازارهای مطرح داخل و یا حتی خارج از کشور خودی نشان دهند و کسب و کاری برای خودشان ایجاد نمایند.به اعتقاد ایشان بازار وب ایران، همچنان تشنه است ولی نیاز به مهارت های تخصصی دارد.مهارت های تخصصی می تواند در امد شما را افزایش دهد پس با تمرین و پشت کار ، مهارت های خود را افزایش دهید.

در آکادمی پرتو، منتظر شما هستیم و خوشحال می شویم بتوانیم مشاوره ای به شما ارائه دهیم.

اینستاگرام بهترین استاد کامپیوتر

مشاوره و ثبت نام -02166959852
×