آموزشگاه طراحی سایت خوب

در دنیای اقتصاد امروز که اکثر کسب و کارها به سویی پیش می روند که علاوه بر فعالیت فیزیکی ،فعالیت مجازی و آنلاین را نیز در کنار کسب و کار فیزیکی خود داشته باشند و به فکر داشتن یک وب سایت هستند که بتوانند محصولات و خدمات خود را در آن عرضه نمایند ،به این فکر می افتند که طراحی وب سایت خود را به یک شرکت طراحی سایت و یا یکی از کارمندان خود بسپارند.در زمانیکه تصمیم آنها به برون سپاری پروژه باشد که باید به دنبال یافتن یک شرکت طراحی سایت معتبر با نمونه کارهای قوی باشند.اما مشکل زمانی رخ میدهد که بخواهند طراحی سایت را توسط یکی از افراد خود انجام دهند.اینجاست که در صورت در اختیار نداشتن یک نیروی متبحر در امر طراحی سایت به مشکل بر خواهند خورد.لذا به دنبال آموزشگاهی خواهند گشت که بتواند نیروی آن ها را به بهترین شکل ممکن در امر آموزش جهت طراحی و راه اندازی یک وبسایت آموزش دهد.علاوه بر این بتواند پس از اتمام پروژه آن را پشتیبانی نماید.پس باید به دنبال بهترین آموزشگاه طراحی سایت خوب بگردند.
بنابراین ،با توجه به نیاز روز افزون افراد مبنی بر آموزش طراحی سایت ،آموزشگاه های زیادی تاسیس شده اند که هر کدام به نحوی در حال ارائه خدمات آموزشی هستند که شما نیز با یک جستجوی ساده در اینترنت میتوانید به تعداد زیادی از آن ها دست یابید.اما سوال مهمی که پیش می اید این است که بدانیم در بین تمامی پیشنهاد هایی که برای انتخاب داریم کدام آموزشگاه ، بهترین آموزشگاه طراحی سایت است و بهترین امکانات و آموزش را برای ما عرضه خواهد نمود و بطور کلی باید ها و نباید های یک آموزشگاه طراحی سایت خوب چیست ؟

تنها اکتفا به نظرات دانشجویانی که در کلاس آموزش طراحی سایت یا کلاس آموزش html-css  شرکت می کنند کافی نیست و برای پیدا کردن بهترین آموزشگاه طراحی سایت، شاید لازم باشد موارد بسیار زیادی را لحاظ کنیم.

آموزشگاه طراحی سایت خوب

آموزشگاه طراحی سایت خوب

امکانات آموزشی

خارج از مباحث تخصصی آموزش که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت ،موضوع فضای محیط آموزشی برایتان مطرح شود .بدین معنی که در یک آموزشگاه خوب ،فضا و محیط آموزش ،متناسب با امر آموزش تدارک دیده شده باشد و تجهیزات مورد استفاده در آن به روز و کاربردی باشد.لذا در درجه اول دارا بودن از تجهیزات آموزشی مناسب است.

سطح دسترسی

مورد بعدی سطح دسترسی به آموزشگاه است بدین معنی که مسیر های وصولی به آموزشگاه ،آسان بوده و دانشجو بتواند از طرق مختلف به موسسه رفت و آمد نماید.

دوره های مجزا

از دیگر مورادی که باید در انتخاب یک آموزشگاه طراحی سایت لحاظ نمود ،توجه به این مورد است که آموزشگاه امکان شرکت در دوره های کوتاه مدت تخصصی را به دانشجویان بدهد.زیرا ممکن است افرادی بخشی از آموزش را دیده باشند و بخواهند تنها قسمتی دیگر از آموزش های مربوط به دوره های جامع طراحی سایت را بگذرانند.

هزینه های منطقی

متاسفانه در دنیای پر رقابت موسسات ،هستند موسسات آموزشی سودجویی که تنها به فکر کسب درامد از دانشجو هستند و پس از ثبت نام مخاطب ،هیچگونه تعهد و اهمیتی برای سطح کیفی آموزشی خود ندارند.بنابراین باید به دنبال آموزشگاهی باشید که علاوه بر کیفیت آموزشی ،هزینه های مقرون به صرفه ای برای آموزش داشته باشند.

سایت آموزشگاه

برای اینکه بدانید پس از طی نمودن آموزش خود در امر طراحی سایت به کجا خواهید رسید ،میتوانید به وبسایت موسسه رجوع نمایید. امکانات سایت آموزشگاه را بررسی نمایید و آن را از نظر کیفی بسنجید.زیرا تمامی افراد طراح و اساتید آموزشی در این زمینه تمامی مهارت خود را بکار میبرند تا بتوانند برای خود وبسایتی قوی را طراحی نمایند.

سئوی سایت آموزشگاه

آموزشگاهی که ادعای بهترین بودن را دارد باید بتواند سایت خود را از نظر سئو به بالاترین سطح ممکن رسانده باشد .بنابراین در موسسه ای که قصد آموزش دارید باید به این نکته توجه نمایید که کلمات کلیدی مورد نظر شما در زمان سرچ در رتبه های بالا خصوصا صفحات اول سرچ باشند.

تعداد دوره های قابل برگزاری در دوره

یک آموزشگاه معتبر ،علاوه بر تدریس در دوره های طراحی سایت باید بتواند مهارت های دیگری را در زمینه کامپیوتر نظیر مهارت های گرافیکی ،مهارت های برنامه نویسی ،مهارت ها ی انیمیشن سازی و،مهارت های معماری و … ارائه دهد و تنها محدود به دوره های طراحی سایت نباشند.

شرایط آموزشگاه طراحی سایت خوب

سابقه کاری آموزشگاه

این مورد را از یاد نبرید که هرچه یک آموزشگاه در زمینه آموزش سابقه بیشتری داشته باشد ،کیفیت آموزش آن نیز بالاتر است.بنابراین بهتر است دور موسسات تازه تاسیس را خط بکشید.

رسمیت قانونی

متاسفانه بسیاری از آموزشگاه هایی که ادعای رسمی بودن را دارند در زمان ارائه مدرک ،دانشجو را با مشکل مواجه مینمایند و این مورد نشات از این میگیرد که این موسسات بصورت قارچ گونه تاسیس و رشد نموده اند.لذا در زمان انتخاب آموزشگاه خود بدین نکته توجه نمایید که این موسسه رسمیت قانونی داشته باشد.

اعطای مدرک معتبر

بطور کلی این حق هر دانشجویی است که پس از گذراندن یک دوره آموزشی بتواند مدرکی معتبر را دریافت نماید که طبق آن بتواند استخدام یا ترفیع رتبه داشته باشد.بدین منظور در زمان ثبت نام از این مورد اطمینان حاصل نمایید که پس از گذراندن دوره مدرکی معتبر و قابل ترجمه دریافت خواهید نمود. این یکی از موارد مهم شرایط آموزشگاه طراحی سایت خوب است که باید حتما توسط دانشجویان پرس و جو شود

در اختیار داشتن بهترین اساتید

شاید مهمترین نکته در بین سایر موارد ذکر شده در بالا ،این نکته باشد که آموزش خود را تحت نظر چه اساتیدی خواهید گذراند.لذا باید از سطح کیفی آموزش مطمئن باشید تا بتوانید بهترین آموزش را داشته باشید.بدین منظور میتوانید رزومه کاری استاد و نمونه کارهای وی را از آموزشگاه درخواست نمایید.

به جرات می توانیم بگوییم که نقشی که استاد می توانید در یادگیری طراحی سایت داشته باشد ، از تمامی موارد بالا مهم تر است.پس این موضوع را حتما در انتخاب آموزشگاه طراحی سایت خوب در نظر بگیرید

به گواه نمونه کارهای دانشجویان ، آموزشگاه کامپیوتر پرتو ، یکی از بهترین آموزشگاه های طراحی سایت در تهران است.
بهترین آموزشگاه طراحی سایت ، شاید علاوه بر موارد بالا، بهره مندی از یک استاد درجه یک و فوق العاده است که به صورت انحصاری در آموزشگاه پرتو تدریس می کنند.

استاد مهدی موسوی ، یکی از بهترین اساتید کامپیوتر حال حاضر در تهران هستند که به گواه بسیاری شاید بهترین استاد کامپیوتر در زمینه طراحی سایت باشند و  سالیانه شاگردان زیادی را تربیت کرده و وارد بازار کار می نمایند.

نمونه کار های دانشجویان استاد را می توانید در بخش نمونه کار های طراحی سایت ببینید.